kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2015. június 23. kedd, 13:53


Pocses írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta: Hy!

Erről a márkáról esetleg van valakinek tapasztalata? Elvileg cikkszám szerint ( 217 124 ) passzol az enyémbe, hihetetlen "bőrbarát áron" van.

Légtömegmérő

Próbáld ki,csak ne úgy járj vele mint én a spanyol holtponti jeladókkal


Szevasz druszám!

Köszi az infót, akkor asszem felejtős, kici óccó de sz@r is.
Amúgy is kérdeztem a "bótot" gari ügyében, szakszervizes számla kell a beszereléséről.
Ja 1 db bilincs + kettő fül.
Maradunk a Meat & Doria vagy Magneti Marelli-nél ezekben még nem csalódtam, meg ugye én csípem az olaszt...

Olaszok nem olyan rosszak sztem! Én is kidobtam a pénzt mert sk cseréltem Aztán csak BMW szervíz lett a vége


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 23. kedd, 09:52


Most találtam HÜCO márkájút az unix kínálatában 5 év garival!
Esetleg van valakinek tapasztalata ezzel a gyártóval, márkával...?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 23. kedd, 09:34


kalmaristi írta:
Pocses írta: Hy!

Erről a márkáról esetleg van valakinek tapasztalata? Elvileg cikkszám szerint ( 217 124 ) passzol az enyémbe, hihetetlen "bőrbarát áron" van.

Légtömegmérő

Próbáld ki,csak ne úgy járj vele mint én a spanyol holtponti jeladókkal


Szevasz druszám!

Köszi az infót, akkor asszem felejtős, kici óccó de sz@r is.
Amúgy is kérdeztem a "bótot" gari ügyében, szakszervizes számla kell a beszereléséről.
Ja 1 db bilincs + kettő fül.
Maradunk a Meat & Doria vagy Magneti Marelli-nél ezekben még nem csalódtam, meg ugye én csípem az olaszt...

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2015. június 22. hétfő, 20:30


Pocses írta: Hy!

Erről a márkáról esetleg van valakinek tapasztalata? Elvileg cikkszám szerint ( 217 124 ) passzol az enyémbe, hihetetlen "bőrbarát áron" van.

Légtömegmérő

Próbáld ki,csak ne úgy járj vele mint én a spanyol holtponti jeladókkal


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 22. hétfő, 09:44


Hy!

Erről a márkáról esetleg van valakinek tapasztalata? Elvileg cikkszám szerint ( 217 124 ) passzol az enyémbe, hihetetlen "bőrbarát áron" van.

Légtömegmérő

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 18:01


hil írta:


Gondolom csak Halloween miatt ijesztgetsz..


Szia!
Bocsáss meg, hogy zavartalak.....
hil



[/quote]

Nem zavartál, csak az enyém is FL előtti, és van benne DSC

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 16:54





Gondolom csak Halloween miatt ijesztgetsz..
[/quote]

Szia!
Bocsáss meg, hogy zavartalak.....
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 31. péntek, 16:54


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 16:06


Mert az a gond, ha valami tré a kocsin,és az alapjárat valamiért haldoklik, stb ha rákapcsolod a klímát, le is állhat mert ráterhel, mondjuk egy piros lámpánál. Az megint más, de ott értelem szerűen más a gond, persze ha kormány tekergetés közben nagyon leesik, ott is van valami gond, persze, hogy nem eshet 400 ig vagy az alá, vagy lefulladásig.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 15:55


YELLOW írta:
anubisz írta:
Szasza91 írta:
Szasza91 írta:
laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?


Az nem jutott eszedbe, hogy a szervó kezd dolgozni,és az terhel rá a motorra? ajjaj...


annyira meg akartam ezt írni, de melóhelyen nem akartam a telón keresztül belépni és gépelni, csak olvasgattam, de tudtam valakinek majd csak leesik.


Próbáltak csak kicsit ironikus lenni Nekem is esik az alapjárat közben, klímáról nem is beszélve, nyáron. Fűtés is változtat rajta, de minden, a világítás is ha rákapcsolod, persze a jeladóról ment a vita,nem is értettem miről van is itt szó???

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 13:46


az a abj, hogy megint relatív dolgokról beszélünk. ki milyen mértékű mozgást tapasztal. ezt így nem tudjuk. kormány tekergetés közben, ha amúgy stabulan áll a fordulat mutató, akkor kb 2mm-t csökken lefelé a mutató, ha tekered végállás felé a kormányt. az is egyértelműá, hogy az egyik irányba tekerve nyilván jobban megterheli a motort.
most ha valakinek alapvetően ingadozik, annak smemi köze a szervo-hoz. hanem ahogy a topik címe is mutatja inkább a légtömegmérőhöz.
aki teheti hasonló esetekben inkább videót csináljon az esetről, persze ne 3 másodperceset. magkönnyíti az értelmezést, és a megoldást.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz tepma01

Újonc

Elismertség: 100% (1 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 09:08


Szasza91 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Szasza91 írta:
Szasza91 írta:
laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?


Az nem jutott eszedbe, hogy a szervó kezd dolgozni,és az terhel rá a motorra? ajjaj...


annyira meg akartam ezt írni, de melóhelyen nem akartam a telón keresztül belépni és gépelni, csak olvasgattam, de tudtam valakinek majd csak leesik.


Sorry! Köszi igazatok van, de még nem vagyok nagyon jártas az autószerelésben, és még nem régóta van meg a kocsi, de úgy érzem ez a kocsi sok mindenre meg fog még tanítani, vagyis inkább a kocsi által Ti!
Csak akkor, hogy tisztában legyek ha gurulok és üresbe teszem és akkor is esik a fordulatszám, azt akkor elvileg nem ez okozza.



Sziasztok! Nekem ugyanolyan típusú bömbim van. Mikor megvettem, ugyanez volt a problémám, sőt, néha úgy "hullámzott" az alapjárat, hogy lefullasztotta magát az autó. Na a lényeg, hogy nálam mi oldotta meg: ÚJ légtömegmérő (használttal én is próbálkoztam); ha jól tudom kartergáz-szűrő nincs, nem létezik. Az egy membrános szelep, ami csak az egyik irányba engedi a gázokat áramolni. A membránja repedt volt, oda-vissza járt rajta minden: csere; EGR szelep: egy fél napra benzinbe áztatni, jól átöblögetni, kitisztítani benzinnel. Ez a három oldotta meg a problémámat. Remélem segítettem...

Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 08:08


YELLOW írta:
anubisz írta:
Szasza91 írta:
Szasza91 írta:
laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?


Az nem jutott eszedbe, hogy a szervó kezd dolgozni,és az terhel rá a motorra? ajjaj...


annyira meg akartam ezt írni, de melóhelyen nem akartam a telón keresztül belépni és gépelni, csak olvasgattam, de tudtam valakinek majd csak leesik.


Sorry! Köszi igazatok van, de még nem vagyok nagyon jártas az autószerelésben, és még nem régóta van meg a kocsi, de úgy érzem ez a kocsi sok mindenre meg fog még tanítani, vagyis inkább a kocsi által Ti!
Csak akkor, hogy tisztában legyek ha gurulok és üresbe teszem és akkor is esik a fordulatszám, azt akkor elvileg nem ez okozza.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 07:07


anubisz írta:
Szasza91 írta:
Szasza91 írta:
laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?


Az nem jutott eszedbe, hogy a szervó kezd dolgozni,és az terhel rá a motorra? ajjaj...


annyira meg akartam ezt írni, de melóhelyen nem akartam a telón keresztül belépni és gépelni, csak olvasgattam, de tudtam valakinek majd csak leesik.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 00:57


Szasza91 írta:
Szasza91 írta:
laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?


Az nem jutott eszedbe, hogy a szervó kezd dolgozni,és az terhel rá a motorra? ajjaj...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 00:53


hil írta:
Szasza91 írta:
hil írta:
Szasza91 írta:

Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?

Szia!
Lehet,hogy FL előttiben még nincs kormányszög jeladó! Ha DSC van benne, mert akkor van.
hil


Szerintem nincsen benne DSC?


Szia!
Pontosítok: csak a DSC-hez tartozik kormányszög jeladó, az ASC-nél nincs. Úgy tudom FL előtti autóban csak ASC van
hil






Gondolom csak Halloween miatt ijesztgetsz..


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 31. péntek, 00:54