ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 15:56


laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






laciiking320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz laciiking320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 15:22


Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 20:49


YELLOW írta:
pati írta:
YELLOW írta:
akkor a konzekvencia eddig annyi, hogy a benzines nem veszi be az 1-est, a dízel meg beveszi (3/3). ami mondjuk furcsa, mert pont a dízelt még úgysem kell 1-esbe rakni mint a benáyst, ha már gurul.


simán beveszi a hátramenetet is akár 30-nál is, nemhogy az 1 est



ha megadnád az autód típusát... mert ebből következtetve dízeled van. azóta tovább kérdezgettem és csak megállja a helyét, hogy dízelesek be tudják tenni, benyások nem. furcsa.


úgy úgy, 320d a 2005 utáni sűrű fogazatú tengelyes

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sve21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 17:58


YELLOW írta:
sve21 írta: Hello mindenki!Kérdésem lenne közel 300.000 km van a kicsikében osztrák import és hidegen melegen néha nehezen veszi a sebességet.Célszerű lenne egy olajcserét beiktatni és ha igen milyen olajat tegyek bele?Köszönet előre is.2001 320d touring


igen célszerű lenne.
mint amiket leírtunk. vagy szervízbe mész, és belerakják az MTF-LT olajat, vagy veszel magadnak. én csak AUT. váltó olajat tennék bele. Dexron II vagy III típusút. én manuálisat rektam bele és rögtön akadt. jah legalább 2 litert vegyél, mert 1,1liter kell bele, meg ami mellé megy. esetleg egy kis pteróleummal, vagy motortisztítóval át lehet tisztítani. lenegdsz az eredto olajból, motormosó bele, picit mész vele, majd leenged. aztán ahygni szellőzni, és mehet bele az úk olaj.


Kösz a gyors választ!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 17:51


sve21 írta: Hello mindenki!Kérdésem lenne közel 300.000 km van a kicsikében osztrák import és hidegen melegen néha nehezen veszi a sebességet.Célszerű lenne egy olajcserét beiktatni és ha igen milyen olajat tegyek bele?Köszönet előre is.2001 320d touring


igen célszerű lenne.
mint amiket leírtunk. vagy szervízbe mész, és belerakják az MTF-LT olajat, vagy veszel magadnak. én csak AUT. váltó olajat tennék bele. Dexron II vagy III típusút. én manuálisat rektam bele és rögtön akadt. jah legalább 2 litert vegyél, mert 1,1liter kell bele, meg ami mellé megy. esetleg egy kis pteróleummal, vagy motortisztítóval át lehet tisztítani. lenegdsz az eredto olajból, motormosó bele, picit mész vele, majd leenged. aztán ahygni szellőzni, és mehet bele az úk olaj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sve21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 17:43


Hello mindenki!Kérdésem lenne közel 300.000 km van a kicsikében osztrák import és hidegen melegen néha nehezen veszi a sebességet.Célszerű lenne egy olajcserét beiktatni és ha igen milyen olajat tegyek bele?Köszönet előre is.2001 320d touring

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 09:24


pati írta:
YELLOW írta:
akkor a konzekvencia eddig annyi, hogy a benzines nem veszi be az 1-est, a dízel meg beveszi (3/3). ami mondjuk furcsa, mert pont a dízelt még úgysem kell 1-esbe rakni mint a benáyst, ha már gurul.


simán beveszi a hátramenetet is akár 30-nál is, nemhogy az 1 est



ha megadnád az autód típusát... mert ebből következtetve dízeled van. azóta tovább kérdezgettem és csak megállja a helyét, hogy dízelesek be tudják tenni, benyások nem. furcsa.


státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 09:18


YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
brutus20 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

közben FB-n is kaptam választ itteni kollégától, Ő 70-nél (dízel) be tudja tenni 1-esbe minden gond nélkül. én azóta ma voltam az autóval és semmi gond nincs, mint amit leírtam, de 1-esbe betenni 2-sből már nagyon nehezen menne, nem is erőltettem. furcsa.
mindegy cserélek egy ATF olajra aztán meglátjuk.


Szia!
Én sem tudom betenni 1-be, Corsán sem megy és pont a napokban volt ez a téma a Vectra fórumon, ott sem tudják betenni menet közben a 1-et.



köszi a választ. kicsit számítottam volna további régi tagok tapasztalataira is. de mindig csak számítok...



jelentem nekem sem veszi 80nál az 1est Off autónál is kipróbálva, ott sem megy.
Amúgy olyan ez mint a spárga...szép dolog ha az ember meg tudja csinálni, de van értelme?! eddig eszembe nem jutott volna nagy sebességnél 1est nyomni, még anno az oktatóm is úgy tanította, hogy csak elindulásnál kell az egyes, ha kis sebességgel is, de gurul az autó, akkor 2es.


mint írtam világos, eddig én sem próbáltam, csak a múltkori 2-es akadás szerű dolog miatt. de nekem 40-nél sem veszi be. és csupán azért fura, mert BarG-nak, Valternak is beveszi. aztán már végképp nem tudom melyik a jó


A hülyeség ragályosma Én is kipróbáltam 50-nél és bevette az 1-es fokozatot bevette minden gond nélkül!Most már nyugodtan megyek hajnalban ill mindjárt....... Német.o-ba!



akkor a konzekvencia eddig annyi, hogy a benzines nem veszi be az 1-est, a dízel meg beveszi (3/3). ami mondjuk furcsa, mert pont a dízelt még úgysem kell 1-esbe rakni mint a benáyst, ha már gurul.


simán beveszi a hátramenetet is akár 30-nál is, nemhogy az 1 est



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 16. szerda, 09:18

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 11:38


anubisz írta:
Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.


MTF LT 3 vagy 4 lesz a matricán


Az olajcserekor (motorban) megnéztem a váltót. Sárga matricát nyaltak rá és a típusa: GS6-53DZ HGD.





ezen a váltón LT 2 van
http://www.mku-autoteile.de/ebay/DSCF3928.jpg
E60, E61 váltó.
2005 530 D



Igen, így van.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 11:31


Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.


MTF LT 3 vagy 4 lesz a matricán


Az olajcserekor (motorban) megnéztem a váltót. Sárga matricát nyaltak rá és a típusa: GS6-53DZ HGD.





ezen a váltón LT 2 van
http://www.mku-autoteile.de/ebay/DSCF3928.jpg
E60, E61 váltó.
2005 530 D



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 22. szombat, 11:33

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 11:24


YELLOW írta:
Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.


MTF LT 3 vagy 4 lesz a matricán


Az olajcserekor (motorban) megnéztem a váltót. Sárga matricát nyaltak rá és a típusa: GS6-53DZ HGD.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 22. szombat, 11:36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 14:09


valaki legyen oly kedves és mondja már meg, hogy manuális váltónál az olaj leeresztő, és olajbetoltő scavar milyen? arra gondolok milyen kulcs fogja (imbusz, sima villás, méretek)? akárhol keresem nem találom. köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz contains24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 19:05


Sziasztok!

Lenne egy kérdésem! e46 316 ti compactom van! A problémam a következő! Indulás után kb 2000 fordulatnál valamiféle bugó vagy sipoló hang jön alulról! Viszont magasabb fordulaton ez mintha megszönne! A siploó hang halk de gáz adásnál vagy gáz elvételnél is hallatszik!
Valaki nem tudja mi az oka? Difi , váltó , vagy kardán tengelyen valami?
Nagyon zavar! Jó lenne rájönni!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 15:07


Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.


MTF LT 3 vagy 4 lesz a matricán

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 14:59


YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.