YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 22:28


Tiba írta:
YELLOW írta:
Tiba írta: Azt az ajánlást hol nézted ki? Szerintem nem olyan olaj kell bele.



én itt néztem, az oldalt is itt ajánlották

http://www.olyslager-lubricant...S4MYyl0%3d


Ez az oldal szerintem nem pontos.
Pl a difibe is, a sperdifis olajat írja csak...



amikor néztem régebben a külföldi oldalon, ott írta a simát is tehát nem a 140w-et hanem a kisebbet talán 90w-t


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 22:10


YELLOW írta:
Tiba írta: Azt az ajánlást hol nézted ki? Szerintem nem olyan olaj kell bele.



én itt néztem, az oldalt is itt ajánlották

http://www.olyslager-lubricant...S4MYyl0%3d


Ez az oldal szerintem nem pontos.
Pl a difibe is, a sperdifis olajat írja csak...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 21:52


Tiba írta: Azt az ajánlást hol nézted ki? Szerintem nem olyan olaj kell bele.



én itt néztem, az oldalt is itt ajánlották

http://www.olyslager-lubricant...S4MYyl0%3d



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 20:13


Igen, nekem is azt mondták, hogy a váltó marhára kényes az olajra, még típuson belül is vannak pár eltérés.
A matricát kell megsasolni az alján, hogy mi kell bele.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 20:08


YELLOW írta:
Chipcad777 írta:
bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Köszönöm szépen a segítségeteket!
Remélem én is, hogy csak ennyi baja lesz, mert azért nem hiszem, hogy egy ilyen váltóhoz 210.000-nél hozzá kellene nyúlni...
Megnézem amit mondtatok

Köszi


Max szimmeringeket tudnál cserélni a váltóban, ha hozzá kellene nyúlni. A 6 gangos váltó nem javítható, zsugorkötéssel vannak rögzítve a fogaskerekek, és nem is lehet hozzá kapni semmit




Ajajj, ezt nem is tudtam, hogy nem javítható, akkor nagyon remélem, hogy az olaj lesz a gond. Amúgy a szimmering is okozhat ilyen tüneteket? Vagy veszek egy bontott váltót :S... Milyen olajat javasoltok bele? Mert úgydöntöttem lecserélem mindenképpen, mert ki tudja egy éve mikor cseréltettem, valóban cserélték-e...
Köszi




amúgy én mióta váltóolajat cseréltem, nekem azóta akad a váltó! főleg hidegebb időben, vagy amíg nem melegszik fel az olaj. legfőképp 1-esbe megy be nehezen. olyan olajat raktam bele, amit a castrol javasolt SMX-S.



MTF LT valami kell bele, nem streetracing2000, powerflexdrag1000, F1 sport stb...
Ne csodálkozz, hogy nem jó.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 19:50


Azt az ajánlást hol nézted ki? Szerintem nem olyan olaj kell bele.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 06. csütörtök, 19:51

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 16:42


Chipcad777 írta:
bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Köszönöm szépen a segítségeteket!
Remélem én is, hogy csak ennyi baja lesz, mert azért nem hiszem, hogy egy ilyen váltóhoz 210.000-nél hozzá kellene nyúlni...
Megnézem amit mondtatok

Köszi


Max szimmeringeket tudnál cserélni a váltóban, ha hozzá kellene nyúlni. A 6 gangos váltó nem javítható, zsugorkötéssel vannak rögzítve a fogaskerekek, és nem is lehet hozzá kapni semmit




Ajajj, ezt nem is tudtam, hogy nem javítható, akkor nagyon remélem, hogy az olaj lesz a gond. Amúgy a szimmering is okozhat ilyen tüneteket? Vagy veszek egy bontott váltót :S... Milyen olajat javasoltok bele? Mert úgydöntöttem lecserélem mindenképpen, mert ki tudja egy éve mikor cseréltettem, valóban cserélték-e...
Köszi




amúgy én mióta váltóolajat cseréltem, nekem azóta akad a váltó! főleg hidegebb időben, vagy amíg nem melegszik fel az olaj. legfőképp 1-esbe megy be nehezen. olyan olajat raktam bele, amit a castrol javasolt SMX-S.




Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 16:21


bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Köszönöm szépen a segítségeteket!
Remélem én is, hogy csak ennyi baja lesz, mert azért nem hiszem, hogy egy ilyen váltóhoz 210.000-nél hozzá kellene nyúlni...
Megnézem amit mondtatok

Köszi


Max szimmeringeket tudnál cserélni a váltóban, ha hozzá kellene nyúlni. A 6 gangos váltó nem javítható, zsugorkötéssel vannak rögzítve a fogaskerekek, és nem is lehet hozzá kapni semmit




Ajajj, ezt nem is tudtam, hogy nem javítható, akkor nagyon remélem, hogy az olaj lesz a gond. Amúgy a szimmering is okozhat ilyen tüneteket? Vagy veszek egy bontott váltót :S... Milyen olajat javasoltok bele? Mert úgydöntöttem lecserélem mindenképpen, mert ki tudja egy éve mikor cseréltettem, valóban cserélték-e...
Köszi




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 06. csütörtök, 16:23

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 12:21


Chipcad777 írta: Köszönöm szépen a segítségeteket!
Remélem én is, hogy csak ennyi baja lesz, mert azért nem hiszem, hogy egy ilyen váltóhoz 210.000-nél hozzá kellene nyúlni...
Megnézem amit mondtatok

Köszi


Max szimmeringeket tudnál cserélni a váltóban, ha hozzá kellene nyúlni. A 6 gangos váltó nem javítható, zsugorkötéssel vannak rögzítve a fogaskerekek, és nem is lehet hozzá kapni semmit




Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 11:12


Köszönöm szépen a segítségeteket!
Remélem én is, hogy csak ennyi baja lesz, mert azért nem hiszem, hogy egy ilyen váltóhoz 210.000-nél hozzá kellene nyúlni...
Megnézem amit mondtatok

Köszi

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. május 06. csütörtök, 08:10


hil írta:
Prof írta:
Eapa írta:
Chipcad777 írta: Csáo!

210.000 km van benne. Olaj 1 éve lett cserélve. Hidegen - melegen is csinálja...nem veszek észre különbséget.


Olajszintet ellenőrizd. Az alacsony (kevés) olaj is tud ilyen tüneteket produkálni.
Vagy esetleg a kuplung munkahengert légtelenítsd ki. Több ötletem nincs.



Olaj szintet hol lehet ellenörzni a váltoban ?


Talán a jobb oldalán van a betöltő nyílás csavarja, ha kitekered és szintben van az olaj, akkor OK



Szeva

Én is olajra tippelnék, nézesd meg a szintet. Reméljük, hogy csak az olaj miatt van
Itt 1-2 manual hozzá:
http://m3.madrussian.net/diy_r...luid.shtml
http://www.bimmerfest.com/foru...stcount=17

Itt meg van minden másról is infó elég hasznos:
http://www.bimmerdiy.com/dir/e46

üdv:
BBali

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 05. szerda, 19:30


Prof írta:
Eapa írta:
Chipcad777 írta: Csáo!

210.000 km van benne. Olaj 1 éve lett cserélve. Hidegen - melegen is csinálja...nem veszek észre különbséget.


Olajszintet ellenőrizd. Az alacsony (kevés) olaj is tud ilyen tüneteket produkálni.
Vagy esetleg a kuplung munkahengert légtelenítsd ki. Több ötletem nincs.



Olaj szintet hol lehet ellenörzni a váltoban ?


Talán a jobb oldalán van a betöltő nyílás csavarja, ha kitekered és szintben van az olaj, akkor OK



Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. május 05. szerda, 19:20


Eapa írta:
Chipcad777 írta: Csáo!

210.000 km van benne. Olaj 1 éve lett cserélve. Hidegen - melegen is csinálja...nem veszek észre különbséget.


Olajszintet ellenőrizd. Az alacsony (kevés) olaj is tud ilyen tüneteket produkálni.
Vagy esetleg a kuplung munkahengert légtelenítsd ki. Több ötletem nincs.



Olaj szintet hol lehet ellenörzni a váltoban ?



státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. május 05. szerda, 15:35


Chipcad777 írta: Csáo!

210.000 km van benne. Olaj 1 éve lett cserélve. Hidegen - melegen is csinálja...nem veszek észre különbséget.


Olajszintet ellenőrizd. Az alacsony (kevés) olaj is tud ilyen tüneteket produkálni.
Vagy esetleg a kuplung munkahengert légtelenítsd ki. Több ötletem nincs.



Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. május 05. szerda, 14:57


Csáo!

210.000 km van benne. Olaj 1 éve lett cserélve. Hidegen - melegen is csinálja...nem veszek észre különbséget.