anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 27. szerda, 19:57


tschikosch írta:
anubisz írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


én a 2007-es műszakin jártam így a fóliával... hát nem kell bemutatni. de idén 16.290 ft volt a műszakim asszem, de 17ezer alatt volt. ami a hivatalos ár. 1 óra alatt megvolt. mert ennyi idő van egy autóra



25k ért elintézem a foliát és minden átmegy



Elhiszem De ha Győrből Pestre mennék müszakiztatni,ugyan ott vagyok,mintha most felteszik az első két ablakra az újat.


Én is leszedtem,de nem a műszaki miatt,mert az a legkevesebb,az csak pénz kérdése,ráadásul nem is sok. Én a rendőri igazoltatástól tartottam,ha ők elkezdenek izélni,akkor sajna szívás.Pedig q..va jó dolog volt,szerettem,most meg bámul bele mindenki a pofámba,sok őstulok,meg ilyenek.


Nekem több mint 3 éve van rajta,sosem szóltak érte. Amúgy nem divatból tetettem fel,nagyon zavar az erős fény,napszemüveg nélkül nem is igen szeretek vezetni,vakító napsütésben. A bőr meg így is éget,nem lehet ráülni,hát még ha fólia se lenne rajta.Szerencse, hogy nem fekete a kocsi,abba meg is olvadnák.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 27. szerda, 20:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. július 27. szerda, 19:54


anubisz írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


én a 2007-es műszakin jártam így a fóliával... hát nem kell bemutatni. de idén 16.290 ft volt a műszakim asszem, de 17ezer alatt volt. ami a hivatalos ár. 1 óra alatt megvolt. mert ennyi idő van egy autóra



25k ért elintézem a foliát és minden átmegy



Elhiszem De ha Győrből Pestre mennék müszakiztatni,ugyan ott vagyok,mintha most felteszik az első két ablakra az újat.


Én is leszedtem,de nem a műszaki miatt,mert az a legkevesebb,az csak pénz kérdése,ráadásul nem is sok. Én a rendőri igazoltatástól tartottam,ha ők elkezdenek izélni,akkor sajna szívás.Pedig q..va jó dolog volt,szerettem,most meg bámul bele mindenki a pofámba,sok őstulok,meg ilyenek.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 27. szerda, 19:40


nickname írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


én a 2007-es műszakin jártam így a fóliával... hát nem kell bemutatni. de idén 16.290 ft volt a műszakim asszem, de 17ezer alatt volt. ami a hivatalos ár. 1 óra alatt megvolt. mert ennyi idő van egy autóra



25k ért elintézem a foliát és minden átmegy



Elhiszem De ha Győrből Pestre mennék müszakiztatni,ugyan ott vagyok,mintha most felteszik az első két ablakra az újat.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. július 27. szerda, 19:38


YELLOW írta:
anubisz írta: Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


én a 2007-es műszakin jártam így a fóliával... hát nem kell bemutatni. de idén 16.290 ft volt a műszakim asszem, de 17ezer alatt volt. ami a hivatalos ár. 1 óra alatt megvolt. mert ennyi idő van egy autóra



25k ért elintézem a foliát és minden átmegy



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 27. szerda, 19:37


YELLOW írta:
anubisz írta: Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


én a 2007-es műszakin jártam így a fóliával... hát nem kell bemutatni. de idén 16.290 ft volt a műszakim asszem, de 17ezer alatt volt. ami a hivatalos ár. 1 óra alatt megvolt. mert ennyi idő van egy autóra



Sajnos a köbcenti is számít,meg azért is levesznek mert 4 kerekes.Megmondom őszintén, azt hittem lesz vagy 40 ezer a Márkaszervizben,azért kerestem előbb más céget.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. július 27. szerda, 18:44


anubisz írta: Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


én a 2007-es műszakin jártam így a fóliával... hát nem kell bemutatni. de idén 16.290 ft volt a műszakim asszem, de 17ezer alatt volt. ami a hivatalos ár. 1 óra alatt megvolt. mert ennyi idő van egy autóra



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 27. szerda, 17:13


Ma voltam Műszaki vizsgán BMW Márkaszerviz. Pontosan fél óra alatt végeztek,fél 10-re mentem,10 kor már kulcs volt a kezembe. 25000 cakompakk. Ebbe benne van a 4 kerék pótlék, valami 4000Ft.
Csak megjegyzésként külsős szervizben érdeklődtem először, ott is valami 25000 körül lett volna,és reggel vittem volna a kocsit,és valamikor este kaptam volna meg,mivel állítólag a műszaki vizsgán ott kel állni a kocsinak 3 órát,ha gond van,ellenőrizni tudják.Ők legalábbis ezt mondták. Tegnap hívtam a BMW,ma már vihettem is.
Két első fóliát le kellett szednem,mivel sehol nem merik bevállalni.Szívás,rakathatok újat. Ragacsot meg borzalom eltávolítani az ablakról, 3700 ért vettem ragasztó eltávolító sprayt, még azzal is súroló szivaccsal jött csak le. Muszáj volt,mert nem ment le az ablak,annyira fogta,tapadt a ragasztó a szigetelő gumihoz. Nagy szívás.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 11:36


zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
hil írta:
Burns írta:
Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.



Jattot én sem adnék, meg nem is adok. Ha szervizbe viszem (ritkán), fizetem a megállapított munkadijat, pluszba ingyért még egy alátétet sem adnak, akkor mire a jatt



A jatt?A hozzáálláshoz, sajnos itthon ez még mindig így vanHa jól emlékszem itt volt írás arról,hogy a szakszervízben az x6-ot futóműbeállításra "betolták" és gondolom már műszak végén nem volt munkakedv megcsinálni ,de azért kiszámlázták......


ja itt írták az X6 ot. Mondjuk itt van kamera a műhelybe.Itt nincs ilyen sumák.Az is a gond hogy túl szigorúak, aztán nem lehet mutyizni,hogy na itt van 5 ezer aztán ne számold el.Minden alkatrésznek van norma szerelési ideje,ami alapján számolnak. Mikor Mercim volt ott lehetett mutyizni, kértem egy égő cserét,a munka felvételen,bent adtam a szerelőnek,aztán mindent meg csinált. Na itt ilyen nincs.Mondom még azért is ki rúgták a szerelőt,mert otthon maszekba vállalt szerviz melót. Leier keményen fogja a melósokat.
Jó annyit meg ér,hogy én be mehetek,dumálok,nézem mit csinálnak,ha akarok ott lehetek az egész meló alatt. Hiába ment a pasi nagy puccos 15 millás bömcsivel,mondta meg szeretné nézni mit csinálnak,nem engedték be.Mox ha valamit meg kel mutatni neki,de kész.Hát ennyi hasznom van belőle. Volt cserélve első féltengelyem,(135000 volt darabja)6 hónap után egyszer szereltettem valamit,a próba kör alatt meghallották hogy már szól az egyik.
Azonnal meg rendeltek egy ujjat,és be is szerelték,ingyen,garanciába.Mondták lehet rosszul volt kenve gyárilag. Néztem teljesen szét zabálta azt a gardán kereszt részt.
Hát ezt egy zug szervizbe cseréltetem annak idején,ott tudod mikor cserélték volna ingyen ki.135 ezerért,6,8 hónap után.Ha egy gumis ezt tette a gumimmal.
Hát igen sajnos drága,de legalább garancia van a szerelésre,meg az alkatrészre,és többnyire azonnal vágják mi a hiba. Ennyi a haszon,meg ha nagyobb meló van többnyire tud valamit húzni az a szerelési időn. 15000 rezsi óradíj mellett nem mindegy.Azért szoktam adni mindig valamit.Lehet akkor meg másfél órával tovább tartana a szerelés,plusz 30 ezerért.Mert elég ha csak annyit mondanak,nem jött le két csavar és azzal kellett mutyizni plusz fél órát.


Hát így a leírtakkal teljesen megértelekMiért is van az a "jatt".......Egyébként az a rezsióradíj nekem horrornak tűnik ugyanis K.méten a Formont márkaszervízben e-46-ot 6000 huf rezsióradíjban javítanak kivéve ha szoftver vagy hasonló elektronikai zűr van az 10000huf/óra!


attól is függ milyen idős a kocsi,aszem ez az új kocsikra vonatkozik, egy E46 nál nem ennyi,valamivel kevesebb, de ennyi van ki táblázva. 15 ezerért olvasnak ki hibakódot,ha csak azt kérsz,persze ha szereltetsz,akkor nem számolják fel,jó nekem se ha meg nézetek valamit csak hogy írt e be hibát. Na ezért kel jatt. Márpedig itt több milliós gép van, nem egy laptop. Szerverre kötve.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 11:30


anubisz írta:
zoliika írta:
hil írta:
Burns írta:
Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.



Jattot én sem adnék, meg nem is adok. Ha szervizbe viszem (ritkán), fizetem a megállapított munkadijat, pluszba ingyért még egy alátétet sem adnak, akkor mire a jatt



A jatt?A hozzáálláshoz, sajnos itthon ez még mindig így vanHa jól emlékszem itt volt írás arról,hogy a szakszervízben az x6-ot futóműbeállításra "betolták" és gondolom már műszak végén nem volt munkakedv megcsinálni ,de azért kiszámlázták......


ja itt írták az X6 ot. Mondjuk itt van kamera a műhelybe.Itt nincs ilyen sumák.Az is a gond hogy túl szigorúak, aztán nem lehet mutyizni,hogy na itt van 5 ezer aztán ne számold el.Minden alkatrésznek van norma szerelési ideje,ami alapján számolnak. Mikor Mercim volt ott lehetett mutyizni, kértem egy égő cserét,a munka felvételen,bent adtam a szerelőnek,aztán mindent meg csinált. Na itt ilyen nincs.Mondom még azért is ki rúgták a szerelőt,mert otthon maszekba vállalt szerviz melót. Leier keményen fogja a melósokat.
Jó annyit meg ér,hogy én be mehetek,dumálok,nézem mit csinálnak,ha akarok ott lehetek az egész meló alatt. Hiába ment a pasi nagy puccos 15 millás bömcsivel,mondta meg szeretné nézni mit csinálnak,nem engedték be.Mox ha valamit meg kel mutatni neki,de kész.Hát ennyi hasznom van belőle. Volt cserélve első féltengelyem,(135000 volt darabja)6 hónap után egyszer szereltettem valamit,a próba kör alatt meghallották hogy már szól az egyik.
Azonnal meg rendeltek egy ujjat,és be is szerelték,ingyen,garanciába.Mondták lehet rosszul volt kenve gyárilag. Néztem teljesen szét zabálta azt a gardán kereszt részt.
Hát ezt egy zug szervizbe cseréltetem annak idején,ott tudod mikor cserélték volna ingyen ki.135 ezerért,6,8 hónap után.Ha egy gumis ezt tette a gumimmal.
Hát igen sajnos drága,de legalább garancia van a szerelésre,meg az alkatrészre,és többnyire azonnal vágják mi a hiba. Ennyi a haszon,meg ha nagyobb meló van többnyire tud valamit húzni az a szerelési időn. 15000 rezsi óradíj mellett nem mindegy.Azért szoktam adni mindig valamit.Lehet akkor meg másfél órával tovább tartana a szerelés,plusz 30 ezerért.Mert elég ha csak annyit mondanak,nem jött le két csavar és azzal kellett mutyizni plusz fél órát.


Hát így a leírtakkal teljesen megértelekMiért is van az a "jatt".......Egyébként az a rezsióradíj nekem horrornak tűnik ugyanis K.méten a Formont márkaszervízben e-46-ot 6000 huf rezsióradíjban javítanak kivéve ha szoftver vagy hasonló elektronikai zűr van az 10000huf/óra!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 00:55


zoliika írta:
hil írta:
Burns írta:
Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.



Jattot én sem adnék, meg nem is adok. Ha szervizbe viszem (ritkán), fizetem a megállapított munkadijat, pluszba ingyért még egy alátétet sem adnak, akkor mire a jatt



A jatt?A hozzáálláshoz, sajnos itthon ez még mindig így vanHa jól emlékszem itt volt írás arról,hogy a szakszervízben az x6-ot futóműbeállításra "betolták" és gondolom már műszak végén nem volt munkakedv megcsinálni ,de azért kiszámlázták......


ja itt írták az X6 ot. Mondjuk itt van kamera a műhelybe.Itt nincs ilyen sumák.Az is a gond hogy túl szigorúak, aztán nem lehet mutyizni,hogy na itt van 5 ezer aztán ne számold el.Minden alkatrésznek van norma szerelési ideje,ami alapján számolnak. Mikor Mercim volt ott lehetett mutyizni, kértem egy égő cserét,a munka felvételen,bent adtam a szerelőnek,aztán mindent meg csinált. Na itt ilyen nincs.Mondom még azért is ki rúgták a szerelőt,mert otthon maszekba vállalt szerviz melót. Leier keményen fogja a melósokat.
Jó annyit meg ér,hogy én be mehetek,dumálok,nézem mit csinálnak,ha akarok ott lehetek az egész meló alatt. Hiába ment a pasi nagy puccos 15 millás bömcsivel,mondta meg szeretné nézni mit csinálnak,nem engedték be.Mox ha valamit meg kel mutatni neki,de kész.Hát ennyi hasznom van belőle. Volt cserélve első féltengelyem,(135000 volt darabja)6 hónap után egyszer szereltettem valamit,a próba kör alatt meghallották hogy már szól az egyik.
Azonnal meg rendeltek egy ujjat,és be is szerelték,ingyen,garanciába.Mondták lehet rosszul volt kenve gyárilag. Néztem teljesen szét zabálta azt a gardán kereszt részt.
Hát ezt egy zug szervizbe cseréltetem annak idején,ott tudod mikor cserélték volna ingyen ki.135 ezerért,6,8 hónap után.Ha egy gumis ezt tette a gumimmal.
Hát igen sajnos drága,de legalább garancia van a szerelésre,meg az alkatrészre,és többnyire azonnal vágják mi a hiba. Ennyi a haszon,meg ha nagyobb meló van többnyire tud valamit húzni az a szerelési időn. 15000 rezsi óradíj mellett nem mindegy.Azért szoktam adni mindig valamit.Lehet akkor meg másfél órával tovább tartana a szerelés,plusz 30 ezerért.Mert elég ha csak annyit mondanak,nem jött le két csavar és azzal kellett mutyizni plusz fél órát.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 21:37


hil írta:
Burns írta:
Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.



Jattot én sem adnék, meg nem is adok. Ha szervizbe viszem (ritkán), fizetem a megállapított munkadijat, pluszba ingyért még egy alátétet sem adnak, akkor mire a jatt



A jatt?A hozzáálláshoz, sajnos itthon ez még mindig így vanHa jól emlékszem itt volt írás arról,hogy a szakszervízben az x6-ot futóműbeállításra "betolták" és gondolom már műszak végén nem volt munkakedv megcsinálni ,de azért kiszámlázták......


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 21:32


Burns írta:
Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.



Jattot én sem adnék, meg nem is adok. Ha szervizbe viszem (ritkán), fizetem a megállapított munkadijat, pluszba ingyért még egy alátétet sem adnak, akkor mire a jatt.
Igen a tisztító spray. Ezzel az erővel a fűtést, az emelő kopását, az emeléshez szükséges villanyt, az Elmű és egyéb dolgozók nyugdíj hozzájárulását, stb-t is kiszámlázhatnák, mint a villanyszámlán is látható.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 01. kedd, 21:35

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 21:31


Burns írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Ma szervizbe voltam.Szivárgott az olaj a motorolaj szűrő alól, O gyűrű 315 ft, a cseréje,(olajszűrőház ki,be szerelés) 27 000 Ft . Automata váltó hűtőhöz vezető cső szivárgott. Csere. Cső 21 000 Ft ( ki és beszerelés 24 000 Ft) ja és mivel után kellett tölteni a váltóba olajat,és ez nincs, 4 liter kellett rendelni mert csak olyan kiszerelésbe van,13 400Ft Ja Bocsika Most a maradék 3 litert magamra boríthatom

Végeredmény Összesítés.
Olajhűtőcső csere 23750
Olajszűrőház ki,be szer. 26250
Olajhűtőcső 20704
O-gyűrű 315
Tömítés 1388
Váltóolaj 13340
Tisztító spray 1000
Tömítő anyag 2863
Patent 396
-----------------------------------
90005 Ft
ja, és még 5000 a zsebbe. mégis ki számolták a tisztító sprayt pedig ha másból nem abból már csak lehet sumákolni,hogy melyik kocsira menyit fújok
És kétszer taxi onnan és oda. 4000
Ahhoz képest hogy csak kicsit szivárgott az olaj,nem rossz. Lehet nekem is át kellene térnem a sufni szervizre. Ebbe bele lehet rokkanni. 4 nappal ezelőtt meg egy Tokayi Aszú
a számla mellé.(valami apróságot kellett fel csavarozni ,csak emelni kellett az autót)
Aszem én vagyok a szerelők álma.
Pozitív, hogy ez után a kért motor,és külső mosást nem számolták fel.(bár lehet, csak el felejtették) azért nem szóltam


NAgyon szépen megkérlek, ezt a szerviz értékelések közé is felvennéd?


nem akarom mert oda járok vagy 3 éve,azt nem akarok ki rúgatni senkit,mert végül is korrektek,az elvégzett munka mindig tökéletes,csak hát na,az ideg szétbasz le írtam,hogy tudja ki mire készül ha márkaszervizbe szereltet.
Még annyit hozzá tennék,hogy soha nem megyek üres kézzel.Minőségi bor,wiszki,Metakxa,mikor mi,vagy KP, mindig adok valamit.Biztos vagyok benne hogy akik 20 milliós kocsival járnak oda,azok nem teszik meg.

Katalizátor körül ereszt a kipufogó,valószínű hegeszteni kell,de le kel szedni az egész rendszert mer égész fent van a motor mellett a picsába.Bölcsőt,mindent.Nem álltak neki mert ma nem volt a szerelő aki csinálni szokta.Már el se merem vinni,mert a mentő visz el ha fizetni kell.Ott aztán kel tömítés bőven

Ma már el értük,hogy a beszerelt alkatrész áránál, szinte legtöbbször többe kerül a beszerelés, mint maga az alkatrész.(ezt nem egy O gyűrűre értem )bár nálam ennél is majdnem 100 szoros volt a szorzó


Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.




A tisztítóspray mindent visz

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 21:24


anubisz írta:
nem akarom mert oda járok vagy 3 éve,azt nem akarok ki rúgatni senkit,mert végül is korrektek,az elvégzett munka mindig tökéletes,csak hát na,az ideg szétbasz



Nem látom hol a bonyodalom...
1) ezért kirúgni senkit nem fognak, az má' száz
2) a munka amit elvégeztek tökéletes, ergo jó vélemény

nade mindegy...


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 21:18


anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Ma szervizbe voltam.Szivárgott az olaj a motorolaj szűrő alól, O gyűrű 315 ft, a cseréje,(olajszűrőház ki,be szerelés) 27 000 Ft . Automata váltó hűtőhöz vezető cső szivárgott. Csere. Cső 21 000 Ft ( ki és beszerelés 24 000 Ft) ja és mivel után kellett tölteni a váltóba olajat,és ez nincs, 4 liter kellett rendelni mert csak olyan kiszerelésbe van,13 400Ft Ja Bocsika Most a maradék 3 litert magamra boríthatom

Végeredmény Összesítés.
Olajhűtőcső csere 23750
Olajszűrőház ki,be szer. 26250
Olajhűtőcső 20704
O-gyűrű 315
Tömítés 1388
Váltóolaj 13340
Tisztító spray 1000
Tömítő anyag 2863
Patent 396
-----------------------------------
90005 Ft
ja, és még 5000 a zsebbe. mégis ki számolták a tisztító sprayt pedig ha másból nem abból már csak lehet sumákolni,hogy melyik kocsira menyit fújok
És kétszer taxi onnan és oda. 4000
Ahhoz képest hogy csak kicsit szivárgott az olaj,nem rossz. Lehet nekem is át kellene térnem a sufni szervizre. Ebbe bele lehet rokkanni. 4 nappal ezelőtt meg egy Tokayi Aszú
a számla mellé.(valami apróságot kellett fel csavarozni ,csak emelni kellett az autót)
Aszem én vagyok a szerelők álma.
Pozitív, hogy ez után a kért motor,és külső mosást nem számolták fel.(bár lehet, csak el felejtették) azért nem szóltam


NAgyon szépen megkérlek, ezt a szerviz értékelések közé is felvennéd?


nem akarom mert oda járok vagy 3 éve,azt nem akarok ki rúgatni senkit,mert végül is korrektek,az elvégzett munka mindig tökéletes,csak hát na,az ideg szétbasz le írtam,hogy tudja ki mire készül ha márkaszervizbe szereltet.
Még annyit hozzá tennék,hogy soha nem megyek üres kézzel.Minőségi bor,wiszki,Metakxa,mikor mi,vagy KP, mindig adok valamit.Biztos vagyok benne hogy akik 20 milliós kocsival járnak oda,azok nem teszik meg.

Katalizátor körül ereszt a kipufogó,valószínű hegeszteni kell,de le kel szedni az egész rendszert mer égész fent van a motor mellett a picsába.Bölcsőt,mindent.Nem álltak neki mert ma nem volt a szerelő aki csinálni szokta.Már el se merem vinni,mert a mentő visz el ha fizetni kell.Ott aztán kel tömítés bőven

Ma már el értük,hogy a beszerelt alkatrész áránál, szinte legtöbbször többe kerül a beszerelés, mint maga az alkatrész.(ezt nem egy O gyűrűre értem )bár nálam ennél is majdnem 100 szoros volt a szorzó


Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.