Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 18:26


Szajos írta: Sziasztok!!!
Van egy olyan problémám e60 530xd-n ha nyomom a gázt, amikor akarna fel váltani kettőbe el kezd rángatni az autó..


szia.

okés.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530xd
Évjárat: 2006

státusz Szajos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 17:35


Sziasztok!!!
Van egy olyan problémám e60 530xd-n ha nyomom a gázt, amikor akarna fel váltani kettőbe el kezd rángatni az autó..

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 14:20


Helioport írta:
bbubbuka írta: Elkezdett villogni a sárga motor sziluettem menet közben, 5.dikbe mentem 90-100-al hosszabb ideje. Utána folyamatosan égett,és 2,5e fordulaton tiltott a motor.
Megálltam hülye hangja is volt. Leállít/újraindít és minden oké volt.
Ez gyújtáskimaradás volt valamelyik hengeren?
Kedd előtt nem tudom rádugni diagra.


Én ilyenkor megállok, majd utána vontató vagy tréler. Sohasem várom meg míg elmúlik, mert rossz vége lesz, szétszaladnak a paripák...aztán csak feldobod, hogy bimmer bontódik...


Azért mert egy gyújtáskimaradás volt egy hengeren attól még nem lesz semmi gáz.
Mehetsz így több 100 km-ert is.. Majd kedden diagra dugják aztán kiderül melyiken..
Motorvédelem nem véletlenül van az autóba.
Nincs több 100k-m trélerre meg hajnali 4-kor nem hiszem, hogy valakit tudnék hívni emiatt..



Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 10:12


bbubbuka írta: Elkezdett villogni a sárga motor sziluettem menet közben, 5.dikbe mentem 90-100-al hosszabb ideje. Utána folyamatosan égett,és 2,5e fordulaton tiltott a motor.
Megálltam hülye hangja is volt. Leállít/újraindít és minden oké volt.
Ez gyújtáskimaradás volt valamelyik hengeren?
Kedd előtt nem tudom rádugni diagra.


Én ilyenkor megállok, majd utána vontató vagy tréler. Sohasem várom meg míg elmúlik, mert rossz vége lesz, szétszaladnak a paripák...aztán csak feldobod, hogy bimmer bontódik...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 07:14


bbubbuka írta: Elkezdett villogni a sárga motor sziluettem menet közben, 5.dikbe mentem 90-100-al hosszabb ideje. Utána folyamatosan égett,és 2,5e fordulaton tiltott a motor.
Megálltam hülye hangja is volt. Leállít/újraindít és minden oké volt.
Ez gyújtáskimaradás volt valamelyik hengeren?
Kedd előtt nem tudom rádugni diagra.


ha subarus lett a hang, akkor mindenképp. nekem 2x csinálta indítás után, leállít újraindít és jó. majd eccercsak 40-el mentem és meghalt az egyik trafó.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 04:53


Elkezdett villogni a sárga motor sziluettem menet közben, 5.dikbe mentem 90-100-al hosszabb ideje. Utána folyamatosan égett,és 2,5e fordulaton tiltott a motor.
Megálltam hülye hangja is volt. Leállít/újraindít és minden oké volt.
Ez gyújtáskimaradás volt valamelyik hengeren?
Kedd előtt nem tudom rádugni diagra.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 07. szombat, 21:34


Kristen76 írta: Sziasztok!

Olyan gondom volna, hogy nem akar húzni a vas.Nyomom a gázt, és először azt érezni, hogy 1-2 másodpercig nem is reagál,utána eléggé lassan de kezd menni, viszont enyhén rángat, és amikor eléri a 4000-4500 fordulatot akkor vége van.Onnan tovább nem megy, megfullad, durrog,köhög.A diagnosztika szerint a légtömegmérő és a lambda szonda szerint minden rendben az értékekkel.De akkor mi a gond?


márpedig a kettő közül valamelyik.
húzd le a légtömegmérő csatiját változik-e a helyzet. ha igen akkor az, ha nem, akkor lambda.

szerk.: jah most olvastam a másik topic-ban

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 07. szombat, 21:38


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2012. április 07. szombat, 12:02


Sziasztok!

Olyan gondom volna, hogy nem akar húzni a vas.Nyomom a gázt, és először azt érezni, hogy 1-2 másodpercig nem is reagál,utána eléggé lassan de kezd menni, viszont enyhén rángat, és amikor eléri a 4000-4500 fordulatot akkor vége van.Onnan tovább nem megy, megfullad, durrog,köhög.A diagnosztika szerint a légtömegmérő és a lambda szonda szerint minden rendben az értékekkel.De akkor mi a gond?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 11:58


Odin írta: Na megoldódott a probléma.
Az volt a gond,(vagyis ezt vettem ki) hogy az adagoló túl sok anyagot adott a porlasztóknak és nem bírták elégetni. 25.000 pénz.
Megkönnyebbülés


Akkor adjál a pofájának, hadd dolgozzanak azok a porlasztók!!!
Amúgy is ki kell néha kormolni a dízeleket. 1 hónapja voltam síelni Ausztriában (gerlitzen síközpont) ...140 alatt nem nagyon járt a mutató!


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 23:18


valter320d írta:
anubisz írta:
Odin írta:
anubisz írta:
Odin írta:
anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.


Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.



azt nem tudom,sosem csináltam még, biztos van itt aki tudja,viszont akkor lesz legalább alkatrészed a régi motorból, vagy azt el is adhatod,amit ki lehet belőle árulni.Valami kis pénz talán abból is visszajön. Azért a bontott motor is lehet lutri,de azért írtam Németországot, mert ott azért nagyobb a szerviz fegyelem ,és az átlag már 10 évvel ezelőtt is szakszervizbe szervizelt. A gond az hogy így még szabadulni se tudsz a kocsitól,mert kiszúrják a hibát,ha meg ennyit költesz rá, akkor jobb megtartani hosszútávon,mert ugye nem másnak akarsz felújított kocsit a feneke alá rakni.Azt senki nem fogja megfizetni amit költöttél rá.Én azért nem adom el,vagy másfél milliót tuti bele pumpáltam már.És ez csak az alkatrész amik ki lettek cserélve. Inkább használom addig amíg össze nem roskad alattam. Másnak nem újíttok fel kocsit.
Ezeket mérlegeld mielőtt belevágsz,mert nem lesz olcsó. Lehet jobban jársz ha el adod így hibásan,és veszel egy épet. azt az 5,6 kilót így is,úgy is bukod,max megkíméled magad a sok stressztől. Magyar motort nem tanácsolok,akkor inkább újítsd fel,ezt most komolyan mondom. Ha találsz itthon ilyen motort bontottat abba tuti már minimum 300 lesz,és 150 ezerrel drágábban fogják adni mint mikor bejött az iPhon 4 akciósan 410 000 3 hónap múlva már csak 200 volt, aki nem tudott várni 3 hónapot az vett félmillióért egy telefont


Hali!5 kilóért már nem hogy motort hanem komplett kocsit veszel kint!A motor átirás egy kicsit macerásabb mert nem árt ha van az embernek 1 ismeröse a kpmnél szerény példám,de az még akkor is egy 50 es volt ez 2 éve!



Érdemes lenne ezt megvenni:http://suchen.mobile.de/auto-i...abNumber=2


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 23:13


anubisz írta:
Odin írta:
anubisz írta:
Odin írta:
anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.


Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.



azt nem tudom,sosem csináltam még, biztos van itt aki tudja,viszont akkor lesz legalább alkatrészed a régi motorból, vagy azt el is adhatod,amit ki lehet belőle árulni.Valami kis pénz talán abból is visszajön. Azért a bontott motor is lehet lutri,de azért írtam Németországot, mert ott azért nagyobb a szerviz fegyelem ,és az átlag már 10 évvel ezelőtt is szakszervizbe szervizelt. A gond az hogy így még szabadulni se tudsz a kocsitól,mert kiszúrják a hibát,ha meg ennyit költesz rá, akkor jobb megtartani hosszútávon,mert ugye nem másnak akarsz felújított kocsit a feneke alá rakni.Azt senki nem fogja megfizetni amit költöttél rá.Én azért nem adom el,vagy másfél milliót tuti bele pumpáltam már.És ez csak az alkatrész amik ki lettek cserélve. Inkább használom addig amíg össze nem roskad alattam. Másnak nem újíttok fel kocsit.
Ezeket mérlegeld mielőtt belevágsz,mert nem lesz olcsó. Lehet jobban jársz ha el adod így hibásan,és veszel egy épet. azt az 5,6 kilót így is,úgy is bukod,max megkíméled magad a sok stressztől. Magyar motort nem tanácsolok,akkor inkább újítsd fel,ezt most komolyan mondom. Ha találsz itthon ilyen motort bontottat abba tuti már minimum 300 lesz,és 150 ezerrel drágábban fogják adni mint mikor bejött az iPhon 4 akciósan 410 000 3 hónap múlva már csak 200 volt, aki nem tudott várni 3 hónapot az vett félmillióért egy telefont


Hali!5 kilóért már nem hogy motort hanem komplett kocsit veszel kint!A motor átirás egy kicsit macerásabb mert nem árt ha van az embernek 1 ismeröse a kpmnél szerény példám,de az még akkor is egy 50 es volt ez 2 éve!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 10:05


Na megoldódott a probléma.
Az volt a gond,(vagyis ezt vettem ki) hogy az adagoló túl sok anyagot adott a porlasztóknak és nem bírták elégetni. 25.000 pénz.
Megkönnyebbülés

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 11:36


Na tegnap késő délután elvitték a kocsit.Még az udvaron ment a kísérletezgetés, és megfigyeltem valami érdekeset.
Mégpedig mikor gázt adtak neki olyan 2.500-3.000-ig mintha alábbhagyott volna a zörgés.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 15:03


Odin írta: Amúgy a kettős tömegű lendkerék adhat ki ilyen traktor hangot???Mert utánaolvastam és azt írták, hogy az utastérbe áramló zajszintet hivatott szolgálni, most akkor mivan????


Igen, adhat traktorhangot, de nem a zajcsillapítás a feladata.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 15:00


Odin írta:
anubisz írta:
Odin írta:
anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.


Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.



azt nem tudom,sosem csináltam még, biztos van itt aki tudja,viszont akkor lesz legalább alkatrészed a régi motorból, vagy azt el is adhatod,amit ki lehet belőle árulni.Valami kis pénz talán abból is visszajön. Azért a bontott motor is lehet lutri,de azért írtam Németországot, mert ott azért nagyobb a szerviz fegyelem ,és az átlag már 10 évvel ezelőtt is szakszervizbe szervizelt. A gond az hogy így még szabadulni se tudsz a kocsitól,mert kiszúrják a hibát,ha meg ennyit költesz rá, akkor jobb megtartani hosszútávon,mert ugye nem másnak akarsz felújított kocsit a feneke alá rakni.Azt senki nem fogja megfizetni amit költöttél rá.Én azért nem adom el,vagy másfél milliót tuti bele pumpáltam már.És ez csak az alkatrész amik ki lettek cserélve. Inkább használom addig amíg össze nem roskad alattam. Másnak nem újíttok fel kocsit.
Ezeket mérlegeld mielőtt belevágsz,mert nem lesz olcsó. Lehet jobban jársz ha el adod így hibásan,és veszel egy épet. azt az 5,6 kilót így is,úgy is bukod,max megkíméled magad a sok stressztől. Magyar motort nem tanácsolok,akkor inkább újítsd fel,ezt most komolyan mondom. Ha találsz itthon ilyen motort bontottat abba tuti már minimum 300 lesz,és 150 ezerrel drágábban fogják adni mint mikor bejött az iPhon 4 akciósan 410 000 3 hónap múlva már csak 200 volt, aki nem tudott várni 3 hónapot az vett félmillióért egy telefont