Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 18:26
Szajos írta: Sziasztok!!!
Van egy olyan problémám e60 530xd-n ha nyomom a gázt, amikor akarna fel váltani kettőbe el kezd rángatni az autó..
szia.
okés.
Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 18:26
Szajos írta: Sziasztok!!!
Van egy olyan problémám e60 530xd-n ha nyomom a gázt, amikor akarna fel váltani kettőbe el kezd rángatni az autó..
Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 17:35
Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 14:20
Helioport írta:bbubbuka írta: Elkezdett villogni a sárga motor sziluettem menet közben, 5.dikbe mentem 90-100-al hosszabb ideje. Utána folyamatosan égett,és 2,5e fordulaton tiltott a motor.
Megálltam hülye hangja is volt. Leállít/újraindít és minden oké volt.
Ez gyújtáskimaradás volt valamelyik hengeren?
Kedd előtt nem tudom rádugni diagra.
Én ilyenkor megállok, majd utána vontató vagy tréler. Sohasem várom meg míg elmúlik, mert rossz vége lesz, szétszaladnak a paripák...aztán csak feldobod, hogy bimmer bontódik...
Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 10:12
bbubbuka írta: Elkezdett villogni a sárga motor sziluettem menet közben, 5.dikbe mentem 90-100-al hosszabb ideje. Utána folyamatosan égett,és 2,5e fordulaton tiltott a motor.
Megálltam hülye hangja is volt. Leállít/újraindít és minden oké volt.
Ez gyújtáskimaradás volt valamelyik hengeren?
Kedd előtt nem tudom rádugni diagra.
Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 07:14
bbubbuka írta: Elkezdett villogni a sárga motor sziluettem menet közben, 5.dikbe mentem 90-100-al hosszabb ideje. Utána folyamatosan égett,és 2,5e fordulaton tiltott a motor.
Megálltam hülye hangja is volt. Leállít/újraindít és minden oké volt.
Ez gyújtáskimaradás volt valamelyik hengeren?
Kedd előtt nem tudom rádugni diagra.
Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 04:53
Elküldve: 2012. április 07. szombat, 21:34
Kristen76 írta: Sziasztok!
Olyan gondom volna, hogy nem akar húzni a vas.Nyomom a gázt, és először azt érezni, hogy 1-2 másodpercig nem is reagál,utána eléggé lassan de kezd menni, viszont enyhén rángat, és amikor eléri a 4000-4500 fordulatot akkor vége van.Onnan tovább nem megy, megfullad, durrog,köhög.A diagnosztika szerint a légtömegmérő és a lambda szonda szerint minden rendben az értékekkel.De akkor mi a gond?
Elküldve: 2012. április 07. szombat, 12:02
Elküldve: 2012. március 27. kedd, 11:58
Odin írta: Na megoldódott a probléma.
Az volt a gond,(vagyis ezt vettem ki) hogy az adagoló túl sok anyagot adott a porlasztóknak és nem bírták elégetni. 25.000 pénz.
Megkönnyebbülés
Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 23:18
valter320d írta:anubisz írta:Odin írta:anubisz írta:Odin írta:anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák
Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.
Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.
Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.
azt nem tudom,sosem csináltam még, biztos van itt aki tudja,viszont akkor lesz legalább alkatrészed a régi motorból, vagy azt el is adhatod,amit ki lehet belőle árulni.Valami kis pénz talán abból is visszajön. Azért a bontott motor is lehet lutri,de azért írtam Németországot, mert ott azért nagyobb a szerviz fegyelem ,és az átlag már 10 évvel ezelőtt is szakszervizbe szervizelt. A gond az hogy így még szabadulni se tudsz a kocsitól,mert kiszúrják a hibát,ha meg ennyit költesz rá, akkor jobb megtartani hosszútávon,mert ugye nem másnak akarsz felújított kocsit a feneke alá rakni.Azt senki nem fogja megfizetni amit költöttél rá.Én azért nem adom el,vagy másfél milliót tuti bele pumpáltam már.És ez csak az alkatrész amik ki lettek cserélve. Inkább használom addig amíg össze nem roskad alattam. Másnak nem újíttok fel kocsit.
Ezeket mérlegeld mielőtt belevágsz,mert nem lesz olcsó. Lehet jobban jársz ha el adod így hibásan,és veszel egy épet. azt az 5,6 kilót így is,úgy is bukod,max megkíméled magad a sok stressztől. Magyar motort nem tanácsolok,akkor inkább újítsd fel,ezt most komolyan mondom. Ha találsz itthon ilyen motort bontottat abba tuti már minimum 300 lesz,és 150 ezerrel drágábban fogják adni mint mikor bejött az iPhon 4 akciósan 410 000 3 hónap múlva már csak 200 volt, aki nem tudott várni 3 hónapot az vett félmillióért egy telefont
Hali!5 kilóért már nem hogy motort hanem komplett kocsit veszel kint!A motor átirás egy kicsit macerásabb mert nem árt ha van az embernek 1 ismeröse a kpmnél szerény példám,de az még akkor is egy 50 es volt ez 2 éve!
Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 23:13
anubisz írta:Odin írta:anubisz írta:Odin írta:anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák
Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.
Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.
Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.
azt nem tudom,sosem csináltam még, biztos van itt aki tudja,viszont akkor lesz legalább alkatrészed a régi motorból, vagy azt el is adhatod,amit ki lehet belőle árulni.Valami kis pénz talán abból is visszajön. Azért a bontott motor is lehet lutri,de azért írtam Németországot, mert ott azért nagyobb a szerviz fegyelem ,és az átlag már 10 évvel ezelőtt is szakszervizbe szervizelt. A gond az hogy így még szabadulni se tudsz a kocsitól,mert kiszúrják a hibát,ha meg ennyit költesz rá, akkor jobb megtartani hosszútávon,mert ugye nem másnak akarsz felújított kocsit a feneke alá rakni.Azt senki nem fogja megfizetni amit költöttél rá.Én azért nem adom el,vagy másfél milliót tuti bele pumpáltam már.És ez csak az alkatrész amik ki lettek cserélve. Inkább használom addig amíg össze nem roskad alattam. Másnak nem újíttok fel kocsit.
Ezeket mérlegeld mielőtt belevágsz,mert nem lesz olcsó. Lehet jobban jársz ha el adod így hibásan,és veszel egy épet. azt az 5,6 kilót így is,úgy is bukod,max megkíméled magad a sok stressztől. Magyar motort nem tanácsolok,akkor inkább újítsd fel,ezt most komolyan mondom. Ha találsz itthon ilyen motort bontottat abba tuti már minimum 300 lesz,és 150 ezerrel drágábban fogják adni mint mikor bejött az iPhon 4 akciósan 410 000 3 hónap múlva már csak 200 volt, aki nem tudott várni 3 hónapot az vett félmillióért egy telefont
Elküldve: 2011. február 19. szombat, 10:05
Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 11:36
Elküldve: 2011. február 15. kedd, 15:03
Odin írta: Amúgy a kettős tömegű lendkerék adhat ki ilyen traktor hangot???Mert utánaolvastam és azt írták, hogy az utastérbe áramló zajszintet hivatott szolgálni, most akkor mivan????
Elküldve: 2011. február 15. kedd, 15:00
Odin írta:anubisz írta:Odin írta:anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák
Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.
Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.
Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.