herrderek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz herrderek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 12:41

státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 12:39


Sziasztok!

Új vagyok itt, és még BMW-m sincs. Nyáron szeretném megvenni az elsőt, amihez segítséget szeretnék kérni. A kiszemeltem egy E46 318i lenne. A keret kb.: 1,5 millió.
1. Ebből az összegből lehet-e már jót venni?
2. Mikre kell odafigyelni vásárláskor?
3. Ennek is megvan a 320d pillangószelep hibája?
4. Mennyire megbízható, vagy melyik évjárat vagy motor ajánlott?
Sajnos nincs időm végigolvasni a fórumot, ezért elnézést kérek ha már pár kérdésre válaszoltatok.

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 12:40


Pocses írta:
tbenyo írta: Sziasztok. Vettem egy 200-es évjáratú 316i E46-ot. Életem első kocsija és bmw-je, ugyhogy elkell a segitség.
http://www.willhaben.at/iad/ge...01404&
Átszámitva 600ezerért (2000euro). A kérdésem az lenne hogy mennyit kell-e még költenem rá, illetve hogy az ilyen szintü rohdás megállitható-e?
Szóval az egyik hátsó kerékíven van egy kb negyed tenyérnyi folt, akarom mondani hólyagzódás ami miatt kicsit aggódok,hogy vajon csak kivülről vagy átrohadt-e már, meg a csomogtartón a rendszemtábla felett egy majdnem féltenyérnyi, ami nagyobb de nincs vészes helyen. Azon kivül 2 ajtón kit ujjbenynyi volt, tehet kicsik, kisjavitással megállithatók, eltünthetőek. A PDC-nek nevezett tolatóradar se mükszik (berakod hátramenedbe -> hosszú sipolás -> hiba) A végdobot megmarta a só, az összeillesztéseknél megrohadt, enyhén megnyilt, egy kis perem darab letörött, kifuj,szóvel azt cserélnem kell. A szélvédőn van kb 2,5 cmnyi köfelverődésböl származó repedés, látótérbe, de az utólsó müszakin enyhe hibának beírták és átengedték. (ja igen, Ausztriába évente van müszaki, tavaly áprilisba volt az utcsó, most ápriliba kell majd megint vinnem.) A központizár a kulcsal felnyit, de utána hiába nyomkodom, lezárni nem hajlandó (szertinem ez elég fura, volt más is igy?), úgyhogy kulcsdugdosásdit játszok a sötétbe.xD És a hátsó féktárcsák lassan cserélésre kerülnek.
Megérte ennyiért? Sikerül csak rozsdakapargatással és fenyezéssel kihozni a rozsdát, vagy számitsak komolyabbra? És a többi alkatrész mennyibe lesz kb?
Előre is köszi


Szia!

A hátsó sárvédőre kapsz javítóívet, az elemek mindig belülről kezdenek vakotásodni, amikor már látszik kívülről, akkor gyakorlatilag átrohadt. Átlagosan 30 ropiért fújnak egy elemet, + a lakatos munkája. Hátsó dobot én is vettem anno rá, Bosal márkájú, teljesen jó. Első szélvédőt már találtam 15 ropiért is bontottan. A kulcsodat újra kellene tanítani első körben. A féktárcsacserénél less rá a porvédőlemezekre is, szerintem rozsdásak lehetnek azok is, a tuti ha ránézel, ha nagyon gáz akkor csere, mert idő kérdése, és széthullik belül a kézifékpofa és tartozékai, akkor az rendet tesz hátul.

Üdv.: Pocses


Utána néztem egy kicsit az áraknak, javitóiv 8 ezer, féktárcsak 9-12 ezer. Valamenyik féktárcsak 10 valamelyik 19 mm vastag és elvileg mind a kettő passzol. Am az a porvédö lemez viszonylag jól néz ki, bár nem tudom h a tácsa mögött is olyan-e. De jólesz ha kb 80-100 ezret nyárig vagy tavaszig sporolok és akkor rendbehozom. Lakatos munka olcsó lesz ismerösnél, segitettem már neki párszor (Lekapartatja velem a rozsdajáiról a rozsdát az aknába hogy jól rámhulljon a mocsok azt után jön ő. )

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 11:50


tbenyo írta: Sziasztok. Vettem egy 200-es évjáratú 316i E46-ot. Életem első kocsija és bmw-je, ugyhogy elkell a segitség.
http://www.willhaben.at/iad/ge...01404&
Átszámitva 600ezerért (2000euro). A kérdésem az lenne hogy mennyit kell-e még költenem rá, illetve hogy az ilyen szintü rohdás megállitható-e?
Szóval az egyik hátsó kerékíven van egy kb negyed tenyérnyi folt, akarom mondani hólyagzódás ami miatt kicsit aggódok,hogy vajon csak kivülről vagy átrohadt-e már, meg a csomogtartón a rendszemtábla felett egy majdnem féltenyérnyi, ami nagyobb de nincs vészes helyen. Azon kivül 2 ajtón kit ujjbenynyi volt, tehet kicsik, kisjavitással megállithatók, eltünthetőek. A PDC-nek nevezett tolatóradar se mükszik (berakod hátramenedbe -> hosszú sipolás -> hiba) A végdobot megmarta a só, az összeillesztéseknél megrohadt, enyhén megnyilt, egy kis perem darab letörött, kifuj,szóvel azt cserélnem kell. A szélvédőn van kb 2,5 cmnyi köfelverődésböl származó repedés, látótérbe, de az utólsó müszakin enyhe hibának beírták és átengedték. (ja igen, Ausztriába évente van müszaki, tavaly áprilisba volt az utcsó, most ápriliba kell majd megint vinnem.) A központizár a kulcsal felnyit, de utána hiába nyomkodom, lezárni nem hajlandó (szertinem ez elég fura, volt más is igy?), úgyhogy kulcsdugdosásdit játszok a sötétbe.xD És a hátsó féktárcsák lassan cserélésre kerülnek.
Megérte ennyiért? Sikerül csak rozsdakapargatással és fenyezéssel kihozni a rozsdát, vagy számitsak komolyabbra? És a többi alkatrész mennyibe lesz kb?
Előre is köszi


Szia!

A hátsó sárvédőre kapsz javítóívet, az elemek mindig belülről kezdenek vakotásodni, amikor már látszik kívülről, akkor gyakorlatilag átrohadt. Átlagosan 30 ropiért fújnak egy elemet, + a lakatos munkája. Hátsó dobot én is vettem anno rá, Bosal márkájú, teljesen jó. Első szélvédőt már találtam 15 ropiért is bontottan. A kulcsodat újra kellene tanítani első körben. A féktárcsacserénél less rá a porvédőlemezekre is, szerintem rozsdásak lehetnek azok is, a tuti ha ránézel, ha nagyon gáz akkor csere, mert idő kérdése, és széthullik belül a kézifékpofa és tartozékai, akkor az rendet tesz hátul.

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 11:13


Sziasztok. Vettem egy 200-es évjáratú 316i E46-ot. Életem első kocsija és bmw-je, ugyhogy elkell a segitség.
http://www.willhaben.at/iad/ge...01404&
Átszámitva 600ezerért (2000euro). A kérdésem az lenne hogy mennyit kell-e még költenem rá, illetve hogy az ilyen szintü rohdás megállitható-e?
Szóval az egyik hátsó kerékíven van egy kb negyed tenyérnyi folt, akarom mondani hólyagzódás ami miatt kicsit aggódok,hogy vajon csak kivülről vagy átrohadt-e már, meg a csomogtartón a rendszemtábla felett egy majdnem féltenyérnyi, ami nagyobb de nincs vészes helyen. Azon kivül 2 ajtón kit ujjbenynyi volt, tehet kicsik, kisjavitással megállithatók, eltünthetőek. A PDC-nek nevezett tolatóradar se mükszik (berakod hátramenedbe -> hosszú sipolás -> hiba) A végdobot megmarta a só, az összeillesztéseknél megrohadt, enyhén megnyilt, egy kis perem darab letörött, kifuj,szóvel azt cserélnem kell. A szélvédőn van kb 2,5 cmnyi köfelverődésböl származó repedés, látótérbe, de az utólsó müszakin enyhe hibának beírták és átengedték. (ja igen, Ausztriába évente van müszaki, tavaly áprilisba volt az utcsó, most ápriliba kell majd megint vinnem.) A központizár a kulcsal felnyit, de utána hiába nyomkodom, lezárni nem hajlandó (szertinem ez elég fura, volt más is igy?), úgyhogy kulcsdugdosásdit játszok a sötétbe.xD És a hátsó féktárcsák lassan cserélésre kerülnek.
Megérte ennyiért? Sikerül csak rozsdakapargatással és fenyezéssel kihozni a rozsdát, vagy számitsak komolyabbra? És a többi alkatrész mennyibe lesz kb?
Előre is köszi

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. december 25. csütörtök, 17:41


tsiga írta: Sziasztok!
Valószínű,hogy külföldről(ausztria,no) lesz behozva mert eddig onnan behozott autókkal jó tapasztalataim vannak.


Szia!
Nekem pont az osztrák eredetű autókkal kapcsolatban vannak rossz tapasztalataim - alul mind tiszta rozsda (köszönhetően a brutál sózásnak, amire ott persze szükség is van)

státusz tsiga

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 25. csütörtök, 13:03


Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni BMW vásárlással kapcsolatban.
Jövőre új autót szeretnék vásárolni jobbat mint a mostani.Kicsit nagyobbat sportosabbat,elegánsabbat,drágábbat.

Ami nagyon tetszik az a 2003-2004-es évjáratú 318TI compact M-packet(143LE) és a 320TD Compact M-packet(150LE). Amiket néztem futott km alapján 130-180.000km körül vannak.
Valószínű,hogy külföldről(ausztria,no) lesz behozva mert eddig onnan behozott autókkal jó tapasztalataim vannak.

Érdekelne minden tapasztalat ezzel a szériával, jók és rosszak egyaránt.
Esetleges szerviz költségek,fenntartással kapcsolatos dolgok és hát a minőség.

Köszönöm előre is a válaszokat!


státusz benkovics75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 21:27


Sziasztok! Segítsetek légy szíves! 2010-es évjáratú 320d touring-ot szeretnék vásárolni A kérdéseim lényegre törőek és egyszerűek Van e tapasztalatotok erről az évjáratról? Ha automata váltós verziót választanék akkor megbízható e a Bmw automatája? Szerintetek mi az a max km amivel még megvehetem? Ez lenne az első Bmw-m Igaz e ,hogy nagyon szervizigényesek a Bmw-k? Nagyon beleestem ebbe a típusba (320d touring )Családos ember lévén-feleség két gyerek meg kutya- minden igényemet kielégitené ez az autó!Persze ha nem irreális a fenttartása !Minden véleményt szívesen veszek! Előre is köszönöm! Sony_kim


státusz klins

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. július 08. kedd, 15:14


Sziasztok !!!

Tud erről az autóról valaki - valamit ???
Látta már valaki élőbe ??? Köszi

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-7652794

státusz klins

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 19:59


YELLOW írta:
klins írta:
Amúgy kár a verdáért, képen patika


képen, amit kisz@rok sem büdös.






státusz klins

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 19:58


gfeco írta:
Janthomas írta:
klins írta:
Janthomas írta:
hil írta:
klins írta:

Sziasztok!
Erről a 116 LE motorról mit kell tudni ??? Megbízható vagy nyűgösebb mint az 1.9 -es FL előtti ???? Köszi



http://www.hasznaltauto.hu/aut...og-7926089

Szia!
Úgy emlékszem, valaki a fórumról megnézte és azt írta, hogy ez az autó egy rakat szar. Ebben a topikban ment a csevej, olvass vissza.
hil


Szia!



Én néztem, nem ajánlanám, elég sokat kellene még rá költeni...


Köszönöm a válaszokat De itt nem az autó volt a kérdés hanem a motorja Csak belinkeltem ezt az autót hogy, tudjátok miről beszélek ... 1.8 116LE !
Az autó csak példa ! De azért köszönöm

Amúgy kár a verdáért, képen patika

Nincs ülésbe nyomó nyomatéka, de haladni azért lehet vele szépen. Az én viszonylag nyugodt vezetési stílusomhoz tökéletes lenne egy ilyen vagy egy 2.0 143 LE-s motor. Hétköznapi használathoz szerintem tökéletes választás. Csak még mindig nem találtam egy ilyet magamnak


Én is aimán vennék,lényegében minden autoval lehet gond,ezt igy nem lehet megmondani hogy nyűgös lesz e .Lehet bajos egy 1.9 is.Sokmindentől függ ki hogyan használta hogy hajtotta hogy szervizelték stbstb.Részben szerencse is kell.Ha vágysz rá vegyél,lesz ami lesz megbánni biztos nem fogod.
Bár egy szerelő barátom jó tanácsa:e46 ot veszel?
Legyen havi 50 rongyod a kocsira pluszba mert ugyis mindig beszarik valami.




Opel, WW, Ford, KIA és még sorolhatnám ... csak ismerősi körbe ezeken az autókon ugyanúgy beszart valami
A vezetési stílusom egyáltalán nem sportos, az FL előtti 316i -t vezettem a maga 105 lovával és úgy gondolom , hogy egy 1500 ccm3 Kia után szinte űrrakéta
Szívesen vennék én is 318i 143 LE -t de sajnos annyival drágábbak és ritkábbak is , gondolom mindenki ezt a 1.8 116 LE típust hordja be ... sajnos :O De úgy érzem nekem ez bőven elég ... első BMW-nek főleg !!! Csak végre találnék egy normálisat fekete színben !!!!!!!!


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:19


YELLOW írta:
gfeco írta:
Bár egy szerelő barátom jó tanácsa:e46 ot veszel?
Legyen havi 50 rongyod a kocsira pluszba mert ugyis mindig beszarik valami.


nem tudom. én 7,5 év alatt nem költöttem rá annyit, amit muszájból (mert tönkre ment) kellett volna venni. (kivéve olajcsere és témái) 1db trafó ment tönkre, ebből vettem 4-et, mert akkor cseréljük mindet. olyan 28ezer volt, meg szilentblokk csere kb 20ezer.
na persze azóta vettem még egy szett szilentblokkot, poliuretánt, mert csak. de nem lett volna muszáj. jó mondjuk 40ezret nem mentem ez idő alatt.
nyílván aki most vesz autót, 10-14évesen az már rizikós, hisz kitudja, ez idő alatt hány tulaja volt, meg hogy hazsnálták. de ez minden autóra igaz. a legtöbb autó 10 éves koráig 3x cserél gazdát. utána megmarad a 4.-nek, de az költhet majd rá bőven.


Persze félre ne érts ez csak amolyan vicc jellegü volt, en sem költök ennyit, ha igen akkor is csak azért mert probálom szebbé jobbá komfortosabbá tenni.
Amikor en vettem ezt akkor mondta es nem ijedtem meg.
Azért ez mégiscsak egy Bmw.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 12:06


gfeco írta:
Bár egy szerelő barátom jó tanácsa:e46 ot veszel?
Legyen havi 50 rongyod a kocsira pluszba mert ugyis mindig beszarik valami.


nem tudom. én 7,5 év alatt nem költöttem rá annyit, amit muszájból (mert tönkre ment) kellett volna venni. (kivéve olajcsere és témái) 1db trafó ment tönkre, ebből vettem 4-et, mert akkor cseréljük mindet. olyan 28ezer volt, meg szilentblokk csere kb 20ezer.
na persze azóta vettem még egy szett szilentblokkot, poliuretánt, mert csak. de nem lett volna muszáj. jó mondjuk 40ezret nem mentem ez idő alatt.
nyílván aki most vesz autót, 10-14évesen az már rizikós, hisz kitudja, ez idő alatt hány tulaja volt, meg hogy hazsnálták. de ez minden autóra igaz. a legtöbb autó 10 éves koráig 3x cserél gazdát. utána megmarad a 4.-nek, de az költhet majd rá bőven.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 00:24


Janthomas írta:
klins írta:
Janthomas írta:
hil írta:
klins írta:

Sziasztok!
Erről a 116 LE motorról mit kell tudni ??? Megbízható vagy nyűgösebb mint az 1.9 -es FL előtti ???? Köszi



http://www.hasznaltauto.hu/aut...og-7926089

Szia!
Úgy emlékszem, valaki a fórumról megnézte és azt írta, hogy ez az autó egy rakat szar. Ebben a topikban ment a csevej, olvass vissza.
hil


Szia!



Én néztem, nem ajánlanám, elég sokat kellene még rá költeni...


Köszönöm a válaszokat De itt nem az autó volt a kérdés hanem a motorja Csak belinkeltem ezt az autót hogy, tudjátok miről beszélek ... 1.8 116LE !
Az autó csak példa ! De azért köszönöm

Amúgy kár a verdáért, képen patika

Nincs ülésbe nyomó nyomatéka, de haladni azért lehet vele szépen. Az én viszonylag nyugodt vezetési stílusomhoz tökéletes lenne egy ilyen vagy egy 2.0 143 LE-s motor. Hétköznapi használathoz szerintem tökéletes választás. Csak még mindig nem találtam egy ilyet magamnak


Én is aimán vennék,lényegében minden autoval lehet gond,ezt igy nem lehet megmondani hogy nyűgös lesz e .Lehet bajos egy 1.9 is.Sokmindentől függ ki hogyan használta hogy hajtotta hogy szervizelték stbstb.Részben szerencse is kell.Ha vágysz rá vegyél,lesz ami lesz megbánni biztos nem fogod.
Bár egy szerelő barátom jó tanácsa:e46 ot veszel?
Legyen havi 50 rongyod a kocsira pluszba mert ugyis mindig beszarik valami.

Janthomas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Janthomas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 15:40


klins írta:
Janthomas írta:
hil írta:
klins írta:

Sziasztok!
Erről a 116 LE motorról mit kell tudni ??? Megbízható vagy nyűgösebb mint az 1.9 -es FL előtti ???? Köszi



http://www.hasznaltauto.hu/aut...og-7926089

Szia!
Úgy emlékszem, valaki a fórumról megnézte és azt írta, hogy ez az autó egy rakat szar. Ebben a topikban ment a csevej, olvass vissza.
hil


Szia!

Én néztem, nem ajánlanám, elég sokat kellene még rá költeni...


Köszönöm a válaszokat De itt nem az autó volt a kérdés hanem a motorja Csak belinkeltem ezt az autót hogy, tudjátok miről beszélek ... 1.8 116LE !
Az autó csak példa ! De azért köszönöm

Amúgy kár a verdáért, képen patika

Nincs ülésbe nyomó nyomatéka, de haladni azért lehet vele szépen. Az én viszonylag nyugodt vezetési stílusomhoz tökéletes lenne egy ilyen vagy egy 2.0 143 LE-s motor. Hétköznapi használathoz szerintem tökéletes választás. Csak még mindig nem találtam egy ilyet magamnak