státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. október 12. péntek, 08:46


LAnti írta: Sziasztok!

Szeretnék csatlakozni a büszke BMW tulajdonosok körébe
320i E36-ra vágyom.
Érdeklődnék, hogy az 1991-1994-ig gyártottba rakott M50B20 és az 1994-1998-ig gyártottba rakott M52B20 között mi a különbség? Melyiket ajánljátok?

Válaszotok előre is köszönöm



helló én csak ajánlani tudom szerintem az egyik ha nem a legszebb BMW az e36 (persze mindenkinek a sajátja a legszebb ) csak jól körül kell nézni főleg ha itthon veszed magyar tulajtól sajna elég sok ramaty állapotban van én jó párat megnéztem mire vettem és ahoz képest hogy 92- es egész megbízható de szerintem elég nagy szerencsém van
sok szerencsét

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 12. péntek, 07:15


LAnti írta: A sima vagy dupla vanos a jobb? Mi a különbség? Ez a két motor központi befecskendezéses vagy hengerenkénti?


hengerenkénti a befecskendezés. a dupla Vanos a kipuff oldali szelepeket is vezérli. én a duplát választanám.

nekem mintha úgy rémlene, hogy az M50 az Vanos nélküli, az M52 a sima Vanos, és az M54 a dupla Vanos.
az M50TU volt sima Vanos, az M52TU dupla Vanos. talán így helyesebb. M54-et E36-ba úgy tudom nem szereltek, csak E39, E46-ba és felfelé

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. október 12. péntek, 06:42


A sima vagy dupla vanos a jobb? Mi a különbség? Ez a két motor központi befecskendezéses vagy hengerenkénti?

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 20:59


LAnti írta: Sziasztok!

Szeretnék csatlakozni a büszke BMW tulajdonosok körébe
320i E36-ra vágyom.
Érdeklődnék, hogy az 1991-1994-ig gyártottba rakott M50B20 és az 1994-1998-ig gyártottba rakott M52B20 között mi a különbség? Melyiket ajánljátok?

Válaszotok előre is köszönöm



M50B20:
Soros 6 hengeres DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V sima VANOS.
1989-1998. 136kg 299lbs
Építették: E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, egyes variációit USA E36 M3
Típusai: 2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US. Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine.

M52b20:
Soros 6 hengeres DOHC 24V / Soros 6 hengeres DOHC 24V dupla VANOS.
1996-1999. (US ver. Vas blokk, EU ver. aluminium.) 118kg 260lbs ( aluminium) 140kg 308lbs
Építették: E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i, egyes variációit későbbi USA E36 M3.
Típusai: 2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp) Sometimes referred to as S52US. Engine shares more common parts with M52 than Euro S52, but is a motorsport engine.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 20:26


Sziasztok!

Szeretnék csatlakozni a büszke BMW tulajdonosok körébe
320i E36-ra vágyom.
Érdeklődnék, hogy az 1991-1994-ig gyártottba rakott M50B20 és az 1994-1998-ig gyártottba rakott M52B20 között mi a különbség? Melyiket ajánljátok?

Válaszotok előre is köszönöm



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 11. csütörtök, 20:27

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. szeptember 27. csütörtök, 17:16


lbalog írta: Hali Srácok!

530d vs 535d kérdés: 1. normál mezei használat /már ha lehet ilyet mondani egy bimmer tulaj esetében/ mellett, mi a különbség az átlagfogyasztásban?
2. szervizigényesebb-e az 535 a több paci és a 2. turbó okán /vagy éppen fordítva/?
értelemszerűen mind2 automata
:
köszi





Inkább az 530d. Jobban jársz hidd el.

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. szeptember 27. csütörtök, 16:38




Vagy vegyel benzinest...[/quote]


benzineset mi
azért köszi




Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. szeptember 23. vasárnap, 07:47


lbalog írta: Hali Srácok!

530d vs 535d kérdés: 1. normál mezei használat /már ha lehet ilyet mondani egy bimmer tulaj esetében/ mellett, mi a különbség az átlagfogyasztásban?
2. szervizigényesebb-e az 535 a több paci és a 2. turbó okán /vagy éppen fordítva/?
értelemszerűen mind2 automata
:
köszi





Spritmonitor.de szerint ~1l kulonbseg van a 30d javara.

A szervizigennyel kapcsolatosan epp nemreg targtyaltuk, hogy mivel meg kvazi "ritkasag szamba" megy a 35d, ezert nem igazan van tapasztalat rola. Probalkozhatsz esetleg az E39 forumon, ott talalsz aktiv tulajokat.

Vagy vegyel benzinest...

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. szeptember 22. szombat, 23:04


Hali Srácok!

530d vs 535d kérdés: 1. normál mezei használat /már ha lehet ilyet mondani egy bimmer tulaj esetében/ mellett, mi a különbség az átlagfogyasztásban?
2. szervizigényesebb-e az 535 a több paci és a 2. turbó okán /vagy éppen fordítva/?
értelemszerűen mind2 automata
:
köszi





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. szeptember 22. szombat, 23:09

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:35


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: ...hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb.


A motorkódot nem névleges méretek miatt használják. A motorkód nem viccel:

N42B18 1,796 cc 85 kW/175Nm
N42B20 1,995 cc 105 kW/200Nm

N42B18-nál 1796 a hengerűrtartalom. gyanús vagy nem gyanús....



akkó sem értem... mármint a tényeket


az alvázszámod nem WBS-el kezdődik véletlenül?



sajna nem.... WBA

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:32


jokerface írta: Yellow,a végén még kiderül,hogy 3literes sorhatos motorod van a kapota alatt


azé azt észre venném

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:28


Yellow,a végén még kiderül,hogy 3literes sorhatos motorod van a kapota alatt

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:24


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: ...hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb.


A motorkódot nem névleges méretek miatt használják. A motorkód nem viccel:

N42B18 1,796 cc 85 kW/175Nm
N42B20 1,995 cc 105 kW/200Nm

N42B18-nál 1796 a hengerűrtartalom. gyanús vagy nem gyanús....



akkó sem értem... mármint a tényeket


az alvázszámod nem WBS-el kezdődik véletlenül?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:11


kempelen írta:
YELLOW írta: ...hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb.


A motorkódot nem névleges méretek miatt használják. A motorkód nem viccel:

N42B18 1,796 cc 85 kW/175Nm
N42B20 1,995 cc 105 kW/200Nm

N42B18-nál 1796 a hengerűrtartalom. gyanús vagy nem gyanús....



akkó sem értem... mármint a tényeket

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:00


YELLOW írta: ...hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb.


A motorkódot nem névleges méretek miatt használják. A motorkód nem viccel:

N42B18 1,796 cc 85 kW/175Nm
N42B20 1,995 cc 105 kW/200Nm

N42B18-nál 1796 a hengerűrtartalom. gyanús vagy nem gyanús....


YouTube videó