« előző123következő »
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz maranguira

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 08. péntek, 08:03


YELLOW írta:
maranguira írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, amit a lentebbi képen láthattok is!
Egy 18 gombos OBC-ről van szó...a kocsit ezzel a géppel vettem, de a mindennapos használat során, sajnos kb egy éve tönkrement benne a gombsor. Azóra egy 7 gombos OBC-t használtam, de az sem működött megfelelően, ugyanis, amikor úgy tartotta kedve bekapcsolt, vagy éppen ki, de ez menet közben kb a másodperceket követve ki-be kapcsolt...a minak sikerült megcsinálni a 18 gombost, viszont olyan jelenség jött elő, hogy a kis panel, ahol a dátum/időnek kellene lennie, az most pepitában világít folyamatosan, a nagy hosszú panelen viszont nincs semmi, nem világít!
Én arra tippelek, hogy valamelyik vezeték megsérült a cserélgetések közepette, de ez csak egy gyenge tipp...
Kérlek segítsetek!Köszönöm!

A hiba:
https://kepkuldes.com/image/6woOKL


én azt mondanám, hogy lehet van LIN kommunikáció nem jó, az lehet éppen vezeték is.
viszont nem tudom mit javítottak, mennyire volt szétszedve, de kicsit olyan, mintha az LCD vezérlő sem jól menne.
én szétszedném és tüzetesen átvizsgálnám a benne lévő panelt, forrasztások, alkatrészeket.


Köszi a tippet!
Én csináltam, teljesen szétszedtem, annyi hogy a paneleket összekötő buszkábaleket nem húztam le a csatlakozókról! Amúgy javítva a gombsor azon része volt javítva, ami tulajdonképpen nyomja a mikrokapcsolót...ilyen gomb a gombban...amit Te megnyomsz az lenyom egy másik műanyag panelt, ami megnyomja a kapcsolót...megbonyolították, de gondolom nem véletlenül, a lényeg hogy ezt a műanyag hajszálvékony panel van javítva!De mivel teljesen szét kellett szedni, így akkor nem tartom kizártnak, hogy sérült valami

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2019. március 07. csütörtök, 21:24


maranguira írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, amit a lentebbi képen láthattok is!
Egy 18 gombos OBC-ről van szó...a kocsit ezzel a géppel vettem, de a mindennapos használat során, sajnos kb egy éve tönkrement benne a gombsor. Azóra egy 7 gombos OBC-t használtam, de az sem működött megfelelően, ugyanis, amikor úgy tartotta kedve bekapcsolt, vagy éppen ki, de ez menet közben kb a másodperceket követve ki-be kapcsolt...a minak sikerült megcsinálni a 18 gombost, viszont olyan jelenség jött elő, hogy a kis panel, ahol a dátum/időnek kellene lennie, az most pepitában világít folyamatosan, a nagy hosszú panelen viszont nincs semmi, nem világít!
Én arra tippelek, hogy valamelyik vezeték megsérült a cserélgetések közepette, de ez csak egy gyenge tipp...
Kérlek segítsetek!Köszönöm!

A hiba:
https://kepkuldes.com/image/6woOKL


én azt mondanám, hogy lehet van LIN kommunikáció nem jó, az lehet éppen vezeték is.
viszont nem tudom mit javítottak, mennyire volt szétszedve, de kicsit olyan, mintha az LCD vezérlő sem jól menne.
én szétszedném és tüzetesen átvizsgálnám a benne lévő panelt, forrasztások, alkatrészeket.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz maranguira

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 07. csütörtök, 21:20


Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, amit a lentebbi képen láthattok is!
Egy 18 gombos OBC-ről van szó...a kocsit ezzel a géppel vettem, de a mindennapos használat során, sajnos kb egy éve tönkrement benne a gombsor. Azóra egy 7 gombos OBC-t használtam, de az sem működött megfelelően, ugyanis, amikor úgy tartotta kedve bekapcsolt, vagy éppen ki, de ez menet közben kb a másodperceket követve ki-be kapcsolt...a minak sikerült megcsinálni a 18 gombost, viszont olyan jelenség jött elő, hogy a kis panel, ahol a dátum/időnek kellene lennie, az most pepitában világít folyamatosan, a nagy hosszú panelen viszont nincs semmi, nem világít!
Én arra tippelek, hogy valamelyik vezeték megsérült a cserélgetések közepette, de ez csak egy gyenge tipp...
Kérlek segítsetek!Köszönöm!

A hiba:
https://kepkuldes.com/image/6woOKL



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. március 07. csütörtök, 21:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2017. március 12. vasárnap, 12:41


Sziasztok!Meg tudnatok mondani ,hogy mi az az oil condition sensor es hol talalhato??Esetleg ugynan az mint az oil level sensor?
Koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2017. február 28. kedd, 21:41


ember84 írta: Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni,milyen kulcs megy a 3 csavarra,amivel felülről lehet lelazítani a turbót?Köszi a segítséget!Valami 12 szögűnek nézemKöszi!


Milyen fejet vegyek szerintetek?Mielőtt szétszedem gyorsabb lenne,ha tudom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2017. február 28. kedd, 11:11


Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni,milyen kulcs megy a 3 csavarra,amivel felülről lehet lelazítani a turbót?Köszi a segítséget!Valami 12 szögűnek nézemKöszi!

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2016. november 22. kedd, 12:27


katonaza írta:
katonaza írta: E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).

Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.

Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.

Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.

Mi a csuda lehet ez?




Készítettem egy fél perces videot, ami bemutatja a kérdéses kábelt és környezetét, hátha valaki ez alapján tud segíteni a megfejtésben:

Fényes, merev, műanyag cső a motortérben





Sikerült megfejteni: hajtásláncban szellőztető cső.


katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 08:48


katonaza írta: E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).

Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.

Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.

Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.

Mi a csuda lehet ez?




Készítettem egy fél perces videot, ami bemutatja a kérdéses kábelt és környezetét, hátha valaki ez alapján tud segíteni a megfejtésben:

Fényes, merev, műanyag cső a motortérben





Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 22:46


katonaza írta: Tano,
ismét Te segítesz, köszönöm.

Az alapkérdésre nincs véletlenül ötleted?


Nincs mit.

Arra sajnos tapasztalat hiányában nincs, de valaki aki szerelő és többet látott 30d-t talán tud válaszolni.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 21:16


Tano írta:
katonaza írta: Az alábbi linken elérhető ábra jobb oldalán mi az a halványan ábrázolt alkatrész, amibe belefut a vákumcső?
Vacuum pump with tubes


A fékrásegítőbe csatlakozik ott bele.


Tano,
ismét Te segítesz, köszönöm.

Az alapkérdésre nincs véletlenül ötleted?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 21:13


katonaza írta: Az alábbi linken elérhető ábra jobb oldalán mi az a halványan ábrázolt alkatrész, amibe belefut a vákumcső?
Vacuum pump with tubes


A fékrásegítőbe csatlakozik ott bele.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 20:48


katonaza írta: E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).

Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.

Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.

Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.

Mi a csuda lehet ez?


Addig nem lenne célszerű összerakni az autót, míg a fenti kóbor kunkori csővég rejtélye meg nem oldódik. Próbálok rájönni, honnan hiányozhat.

Az alábbi linken elérhető ábra jobb oldalán mi az a halványan ábrázolt alkatrész, amibe belefut a vákumcső?
Vacuum pump with tubes




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 16. szerda, 20:48

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 10:14


E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).

Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.

Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.

Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.

Mi a csuda lehet ez?









autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 20:51


Tano írta:
tbadzs írta: Az ülés mozgatható motorral: üléslap előre-hátra, le-föl, támla előre-hátra, a 3 eltárolt pozícióra szintén mozog, mi lehetne még? mi hiányzik? (combtámasz?) a WDS-t java miatt még nem tudtam megnézni.


A 4. az ülésdöntéshez tartozik. e-mailben elküldtem a képeket a WDS-ből.


Köszönöm a segítséget! Tano kolléga megfejtette a "rejtélyt", valóban nekem csak 3 motor van az ülésen, a 4-dik hiányzik, a vezeték színek alapján is helytálló a megfejtés!



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 18:37


tbadzs írta: Az ülés mozgatható motorral: üléslap előre-hátra, le-föl, támla előre-hátra, a 3 eltárolt pozícióra szintén mozog, mi lehetne még? mi hiányzik? (combtámasz?) a WDS-t java miatt még nem tudtam megnézni.


A 4. az ülésdöntéshez tartozik. e-mailben elküldtem a képeket a WDS-ből.

« előző123következő »