xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. március 15. péntek, 14:57


szotakdavid írta:
Gyurika én mondtam neked 7 papír és lesz mindened nem 8



Majd kedden hívom Horit, lesz náluk fekete


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 15. péntek, 14:36


xlzx írta: szevasztok!


Elhagytam mind2 rendszámtábla világításomat. Leesett a fedelük,majd eloxidálódtak a csatik és kész káosz van na de ez a kisebbik probléma. Ma reggel már nem nyílt a csomi. Létezik hogy beázott a kapcsoló is? Kulcsra és kulcson való gombnyomásra is nyílik! Ez akkor a mikro kapcsolóra utal? Már 3x forrasztottam meg a kábelt ami a csomi ajtó jobb oldalán megy a kasztnihoz, ott mindig elenged, még lusta voltam megnézni. Igaz amikor forrasztanom kellett, akkor gombnyomásra sem nyílt! Szerintetek megint kábel szakadás vagy a mikrokapcsoló?

köszi!


Gyurika én mondtam neked 7 papír és lesz mindened nem 8

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 15. péntek, 14:25


Szép napot kívánok mindenkinek!

Van egy olyan jelenség indít,melegít lépem a gázt álló hely 1500 fordulatnál van egy torpanás de csak ott,diesel találkozott már valaki ilyennel?
Multkor cseréltem vákumcsövet el volt repedve most nmtom mi a baj!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 19:34


xlzx írta: szevasztok!


Elhagytam mind2 rendszámtábla világításomat. Leesett a fedelük,majd eloxidálódtak a csatik és kész káosz van na de ez a kisebbik probléma. Ma reggel már nem nyílt a csomi. Létezik hogy beázott a kapcsoló is? Kulcsra és kulcson való gombnyomásra is nyílik! Ez akkor a mikro kapcsolóra utal? Már 3x forrasztottam meg a kábelt ami a csomi ajtó jobb oldalán megy a kasztnihoz, ott mindig elenged, még lusta voltam megnézni. Igaz amikor forrasztanom kellett, akkor gombnyomásra sem nyílt! Szerintetek megint kábel szakadás vagy a mikrokapcsoló?

köszi!

igen, egybe van, egybe is lehet leszedni, nagyon fos tud lenni benne minden, le kel szedned és megnézni milyen, max át kel hidalnod vezetékkel, ha már meg van szakadva a réz érintkező lap, vagy csere az egész.
de hogy nem sikerül a forrasztás? hogy tud szétjönni a forrasztás, ha előtte forrasztóvizzel kezeled, és úgy forrasztod,azt szét tépni se lehet ott



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 19:36

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 19:31


szevasztok!


Elhagytam mind2 rendszámtábla világításomat. Leesett a fedelük,majd eloxidálódtak a csatik és kész káosz van na de ez a kisebbik probléma. Ma reggel már nem nyílt a csomi. Létezik hogy beázott a kapcsoló is? Kulcsra és kulcson való gombnyomásra is nyílik! Ez akkor a mikro kapcsolóra utal? Már 3x forrasztottam meg a kábelt ami a csomi ajtó jobb oldalán megy a kasztnihoz, ott mindig elenged, még lusta voltam megnézni. Igaz amikor forrasztanom kellett, akkor gombnyomásra sem nyílt! Szerintetek megint kábel szakadás vagy a mikrokapcsoló?

köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 19:22


arról nem is beszélve a láncod 15000Ft mi ebbe 200 ezer?
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
ha 40 ért berakják akkor is csak 65 ezer, meg az aprólék, feszítő, ha cserélni kell az semmi.
a másik, hogy ugye van feszítőd, az ráfeszíti azt amit lazul az évek alatt, ezek nem hasalnak el egyhamar. az én kocsimba már vagy 350 van minimum. Ha meg már nagyon laza az szól nagyon, akkor jön vagy a feszítők cseréje, stb, max a lánc. Tényleg ritkán ugrik át és szakad, csak némely típusnál volt ez egy ideig típushiba. Addig meg semmi tünetet nem okoz, hisz hogyan is okozna amíg a vezérlés nem megy el, nem ugrik át. Csak szól halhatóan, de még akkor is sokszor csak a feszítő patron a gond, vagy a görgő, mert elgyengül. Át fognak verni, és nem kis összeggel.

http://bmwfans.info/parts/cata...ing_chain/

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 18:46


YELLOW írta:
anubisz írta:
maddog írta: de ha a gép jelzi a hibát akkor mit tudok tenni, hagyjam figyelmen kívül? később lehet rosszabbul járok vele nem?


Olyat nem jelez egy gép se, hogy hé figyu itt egy kód, mert megnyúlt a vezérműlánc.
Fel kellett volna írnod a hibakódokat, és rákeresni. Ha van egy kódod, sokszor más is okozhatja, összetett dolog ez, egy sima P0170 kódra ír vagy 6 féle dolgot, hogy mi okozhatja.Talán megnézték a láncot, hogy laza? te mint laikus, elhiszed, hogy mert kicsit lazább a láncod azért indul harmadjára a kocsid, utána meg semmi baja.
Örök szabály, ha nem indul, nehezen indul a kocsi, legelőször az üzemanyag rendszert kell vizsgálni, kizárásos alapon, nem a kuplungot cserélni. Utána lehet sorba menni.


de még vez.tengely jeladó is lehet, lehet már nem valami fain a kontakt


azé mondom, ott valami sumbuk van, lehet beírt egy jeladó hibát,azok meg cserélnék a láncot 200 ért. Nem nézte meg miket írt be a gép, utólag meg így kitalálni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 18:44


anubisz írta:
maddog írta: de ha a gép jelzi a hibát akkor mit tudok tenni, hagyjam figyelmen kívül? később lehet rosszabbul járok vele nem?


Olyat nem jelez egy gép se, hogy hé figyu itt egy kód, mert megnyúlt a vezérműlánc.
Fel kellett volna írnod a hibakódokat, és rákeresni. Ha van egy kódod, sokszor más is okozhatja, összetett dolog ez, egy sima P0170 kódra ír vagy 6 féle dolgot, hogy mi okozhatja.Talán megnézték a láncot, hogy laza? te mint laikus, elhiszed, hogy mert kicsit lazább a láncod azért indul harmadjára a kocsid, utána meg semmi baja.
Örök szabály, ha nem indul, nehezen indul a kocsi, legelőször az üzemanyag rendszert kell vizsgálni, kizárásos alapon, nem a kuplungot cserélni. Utána lehet sorba menni.


de még vez.tengely jeladó is lehet, lehet már nem valami fain a kontakt

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 18:41


maddog írta: de ha a gép jelzi a hibát akkor mit tudok tenni, hagyjam figyelmen kívül? később lehet rosszabbul járok vele nem?


Olyat nem jelez egy gép se, hogy hé figyu itt egy kód, mert megnyúlt a vezérműlánc.
Fel kellett volna írnod a hibakódokat, és rákeresni. Ha van egy kódod, sokszor más is okozhatja, összetett dolog ez, egy sima P0170 kódra ír vagy 6 féle dolgot, hogy mi okozhatja.Talán megnézték a láncot, hogy laza? te mint laikus, elhiszed, hogy mert kicsit lazább a láncod azért indul harmadjára a kocsid, utána meg semmi baja.
Örök szabály, ha nem indul, nehezen indul a kocsi, legelőször az üzemanyag rendszert kell vizsgálni, kizárásos alapon, nem a kuplungot cserélni. Utána lehet sorba menni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1996

státusz maddog

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 18:35


de ha a gép jelzi a hibát akkor mit tudok tenni, hagyjam figyelmen kívül? később lehet rosszabbul járok vele nem?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 17:24


szerintem ne cseréltesd ki, előbb mérjetek benzinnyomást, mindenképpen. Ugyan ez volt a gondom, és az AC volt a hibás, vissza engedte a nyomást, már el volt gyengülve.
Le fognak rántani 100 rugóra, és utána is szar lesz. Mit fogsz csinálni?
nem is 100 most nézem,majdnem 200, felejtsd el!!! már az összeg is brutális.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 17:28

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 17:19


ez nálad is nagy valsz. AC pumpa lesz, 70% az csinálja, nehezen kap üzemanyagot, vagy valami el van tömődve a rendszerben, szűrő, esetleg injektor szar.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1996

státusz maddog

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 17:18


két különböző szervízbe is jelezte a gép a vezérmű hibát, abból egyik ismerős is ráadásul.. ez tényleg ennyibe fáj?azt magyarázták hogy vszinü hogy megnyúlt a lánc



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 17:19

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 17:18


YELLOW írta:
maddog írta: Sziasztok! Már irtam ide a problémámmal, hogy reggel néha sokadjára indul csak a kocsi amúgy jó..Elvittem szervízbe(nem BMW) rátették gépre, vezérműnél jelzett.. Beszerzik a szerszámokat a motorhoz, de azt mondták 99% vezérműlánc csere, 150be beleszalad szervízdíj nélkül.. Ez valóban ennyi vagy tudtok rá valami jobb megoldást?? BMW 318ti amúgy..


ennek semmi köze hozzá. szerintem csúnyán le fognak húzni.


pont ezt írtam, csak megelőztés

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 17:17


maddog írta: Sziasztok! Már irtam ide a problémámmal, hogy reggel néha sokadjára indul csak a kocsi amúgy jó..Elvittem szervízbe(nem BMW) rátették gépre, vezérműnél jelzett.. Beszerzik a szerszámokat a motorhoz, de azt mondták 99% vezérműlánc csere, 150be beleszalad szervízdíj nélkül.. Ez valóban ennyi vagy tudtok rá valami jobb megoldást?? BMW 318ti amúgy..


lánc okozhat ilyet? már elment a vezérlés is akkor? Hát nem tudom, kíváncsian várjuk a végeredményt. Ha elment a vezérlés, ( ugrott már, ) azt hallani nagyon, ha többet ugrott akkor meg már gatter a motornak, he nem ugrott akkor csak a lánc szól, nem?
He csak laza annak van köze ahhoz, hogy nem indul pöccre? Lehet, nem tudom, nem vagyok szerelő, de furcsa. Vigyázz, nehogy kicseréljék, és utána ismét csak nem fog indulni, és nem az lesz a hiba.