vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 11:25


Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 24. péntek, 07:06


jejo80 írta: Sziasztok!

Az észrevételem a következő: E90 320i. Hidegen szép hangjavan a motonak, ha melegszik és az alapjárat lemegy kb 750-re finom kerregő, minthaz kicsit zörögne, de szerintam nem lánc hagja van. Nekem úgy tünik mintha a vanos szeleptől jönne. Az adhat kerregő zörgő hangot alapjáraton???


enyém is dettó, de állítólag ezek ilyenek.

9 perctől, ez is olyan, pedig új...

YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2013. május 23. csütörtök, 23:12


Sziasztok!

Az észrevételem a következő: E90 320i. Hidegen szép hangjavan a motonak, ha melegszik és az alapjárat lemegy kb 750-re finom kerregő, minthaz kicsit zörögne, de szerintam nem lánc hagja van. Nekem úgy tünik mintha a vanos szeleptől jönne. Az adhat kerregő zörgő hangot alapjáraton???

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. május 23. csütörtök, 21:23


csetomi74 írta: Sziasztok! Most csatlakoztam az oldalhoz! Es lenne kerdesem mert tanacstalan vagyok hogy miert v. mitol van problemam az 525i 1998 as autommal.A problema roviden: Amikor az auto eleri az uzemi homersekletet akkor neha megtorpan es olyan mintha nem menne egy henger, de neha fogja magat es leall, elforditom a kulcsot es megvarom amig a kopjuter vegigszalad es ujra inditom a hiba megszunik. valamikor egymas utan tobbszor is megcsinalja. Kicsereltem a gyertyakat a lambdaszondat a katalizatort.


Ne haragudj, de miért nem az egész autót? Előbb diagot kellene futtatni, hátha 5 perc alatt kidobja a hibát, nem e egy vez.teng jeladó, vagy Főt. Jeladó e a hibás, vagy más egyéb jeladó. Főleg, hogy többnyire azok okoznak ilyen indokolatlan leállást, és a társai, aztán indítás után minden megy, egy darabig,aztán megint.
Katalizátornak mi köze az ilyen megállásokhoz? hátha tanulunk valamit?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2000

státusz csetomi74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. május 23. csütörtök, 20:59


Sziasztok! Most csatlakoztam az oldalhoz! Es lenne kerdesem mert tanacstalan vagyok hogy miert v. mitol van problemam az 525i 1998 as autommal.A problema roviden: Amikor az auto eleri az uzemi homersekletet akkor neha megtorpan es olyan mintha nem menne egy henger, de neha fogja magat es leall, elforditom a kulcsot es megvarom amig a kopjuter vegigszalad es ujra inditom a hiba megszunik. valamikor egymas utan tobbszor is megcsinalja. Kicsereltem a gyertyakat a lambdaszondat a katalizatort.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. május 18. szombat, 15:55


richypy írta: Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségeteket!
Én egy e39-es 520i bmw büszke tulajdonosa vagyok.
A problémám a következő, a tegnapi nap cseréltettem mind a két kulcsomba egyszerre elemeket és utána járkáltam az autóval kb egy óráig többször indítottam velük (nem párosítottam a kulcsokat) majd leállítottam és este fele indítani szerettem volna... Minden működik az autón szikrát ad, AC kattog, izzít, tekeri a motort csak benzint nem veszi fel egyáltalán. Ezek után megpróbáltam az aksi saru levétellel nem jött össze, megpróbáltuk betolni az sem sajna.
Majd párosítani próbáltam a kulccsal az autót és az 5. lépést nem csinálta meg a párosítás során... :S
Ötleteket kérnék hogyan tudnám újra menetképessé tenni az autómat..
Előre is köszönöm!


Szia. A kulcstanítás az csak a nyitás-záráshoz kell az indításhoz semmi köze!
Diagot kéne csinálni, lehet csak az EWS-t kell összetanítani a DME-vel, vagy akármi lehet még pl egy főtengelyjeladó.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz richypy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. május 18. szombat, 13:41


Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségeteket!
Én egy e39-es 520i bmw büszke tulajdonosa vagyok.
A problémám a következő, a tegnapi nap cseréltettem mind a két kulcsomba egyszerre elemeket és utána járkáltam az autóval kb egy óráig többször indítottam velük (nem párosítottam a kulcsokat) majd leállítottam és este fele indítani szerettem volna... Minden működik az autón szikrát ad, AC kattog, izzít, tekeri a motort csak benzint nem veszi fel egyáltalán. Ezek után megpróbáltam az aksi saru levétellel nem jött össze, megpróbáltuk betolni az sem sajna.
Majd párosítani próbáltam a kulccsal az autót és az 5. lépést nem csinálta meg a párosítás során... :S
Ötleteket kérnék hogyan tudnám újra menetképessé tenni az autómat..
Előre is köszönöm!


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 22:37


szotakdavid írta:
zoli900 írta:

Akkor szotakdavid hozzászólása rossz? Képet is csatolt hozzá ami alátámasztja.
Több szerelő is azt mondja,hogy fel van húzva,mármint a turbó,nem chipről beszélnek.
Bocsánat,hogy kicsit akadékoskodó vagyok,de meg akarom tudni,hogy mi van az autóval,az érdekel a legjobban,hogy mért tilt le a turbó?


Igen az én hozzászólásom és gyári képem rossz téma részemről lezárva

Azért leírom..1.5bar 136Le sok 150Le normális


Zsír


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 21:57


zoli900 írta:

Akkor szotakdavid hozzászólása rossz? Képet is csatolt hozzá ami alátámasztja.
Több szerelő is azt mondja,hogy fel van húzva,mármint a turbó,nem chipről beszélnek.
Bocsánat,hogy kicsit akadékoskodó vagyok,de meg akarom tudni,hogy mi van az autóval,az érdekel a legjobban,hogy mért tilt le a turbó?


Igen az én hozzászólásom és gyári képem rossz téma részemről lezárva

Azért leírom..1.5bar 136Le sok 150Le normális

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 16. csütörtök, 22:27

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 20:16


YELLOW írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
zoli900 írta: Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!


Olvasd el amit bemásolt Valter!!

"Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni."


Én tudom,oda is irtam hogy a 1,5 bar az jó!


Értem,akkor a nyomás az gyári,vagy kicsit fel van húzva?


nyugodj meg, nincs tuningolva a gép


Akkor szotakdavid hozzászólása rossz? Képet is csatolt hozzá ami alátámasztja.
Több szerelő is azt mondja,hogy fel van húzva,mármint a turbó,nem chipről beszélnek.
Bocsánat,hogy kicsit akadékoskodó vagyok,de meg akarom tudni,hogy mi van az autóval,az érdekel a legjobban,hogy mért tilt le a turbó?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 19:34


zoli900 írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
zoli900 írta: Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!


Olvasd el amit bemásolt Valter!!

"Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni."


Én tudom,oda is irtam hogy a 1,5 bar az jó!


Értem,akkor a nyomás az gyári,vagy kicsit fel van húzva?


nyugodj meg, nincs tuningolva a gép

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 19:33


valter320d írta:
szotakdavid írta:
zoli900 írta: Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!


Olvasd el amit bemásolt Valter!!

"Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni."


Én tudom,oda is irtam hogy a 1,5 bar az jó!


Értem,akkor a nyomás az gyári,vagy kicsit fel van húzva?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 18:58


szotakdavid írta:
zoli900 írta: Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!


Olvasd el amit bemásolt Valter!!

"Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni."


Én tudom,oda is irtam hogy a 1,5 bar az jó!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. május 15. szerda, 22:15


zoli900 írta: Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!


Olvasd el amit bemásolt Valter!!

"Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni."


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. május 15. szerda, 22:12


Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!