- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2013. június 08. szombat, 05:15
E46Sanyi írta: Hali!
A gép adott (e46 325i). Viszont nem úgy megy ahogy kéne mennie. Igazából egy 1.6-hoz tudnám hasonlítani.
Majd gyertyacsere után hasonló a helyzet, annyi különbséggel, hogy már nem tilt le. Az viszont biztos, hogy két hengerem leáll. Trafó nem lehet, cserélgettem őket, de mindig hasonló volt a probléma. Volt amikor 4-es, 6-os, máskor az 5-ős, 6-os hengerem állt. A hengerek magas fordulaton állnak csak le, addig működnek.
Még egy gond, ami lehet összefüggésben van az előzővel, hogy elég öblös hangja van gépnek, ami gázállástól függősen erősödik. Teszem azt negyed gázon van a lábam és gyorsul az autó, majd ha padlógázt nyomok, az autó nem gyorsul jobban viszont erősödik ez a "torokhang".
Voltam vele szerelőnél, ahol elkezdték volna a szokásos játékot, hogy cseréljem ki az összes alkatrészt (Disa szelep 1100.000, légtömegmérő 120.00, azóta Disa szelepet cseréltem 20.000-ből).
Köszönöm a segítségeket!
az öblösebb hang akkor van, ha a szívónál direktebbenmegy a levegő. lehet szív falsot, amit ugye nem méár be, így nem tud annyi levegőt adni hozzá. nekem is úgy tűnik mintha nem menne egy henger, de ezt csak akkor tűnt fel mikor megálltál is ugrált a fordulat.
nem tudom, hogy cserélgetted a trafót, de lehet a 4-5-6 cserélni kéne az 1-2-3-mal. ha ygí is ugyanaz, akkor lehet még a trafó vezetéke.
látom mérföldes téma, gondolom nem angol lett átépítve. véletlen nem katrina hurrikános amcsi modelled van?
lehet Nagy Mikit (bmw320d4 user) kéne megkeresnek, találsz szervíz értékelést róla, kommenteket is olvasd el, az elérhetőséggel kapcsolatban.