anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 01:59


Inkább nehéz legyen, mint túlszervózott, mintha levegőt tekernél, nem is tudnák olyan kocsit vezetni. Némely Merci modellnek volt ez nagy hibája.
Enyémet is fogni kell az biztos, néha el is fárad a kezem, főleg sok útbordákon. Pedig csak 225 gumik vannak rajta.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 22:04


kecsurobi írta: üdv azt szeretném megkérdezni hogy , menyire nehéz ezeknek a 3-mas bmw-nek tekerni a kormányt?


Egy Yarisbol visszaülve, azt az érzetet adta hogy, tönkre ment a szervó mert olyan nehéznek tűnt a kormány.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 30. péntek, 22:05

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 21:55


kecsurobi írta: üdv azt szeretném megkérdezni hogy , menyire nehéz ezeknek a 3-mas bmw-nek tekerni a kormányt?


hát nem egy fiat punto
kicsit nehezebb, mint a többi márkánál, de ez pont jó, sokkal több visszajelzést ad. legalábbis szerintem, ez így jó.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 19:59


üdv azt szeretném megkérdezni hogy , menyire nehéz ezeknek a 3-mas bmw-nek tekerni a kormányt?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz culkin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 08:58


MattM325 írta:
culkin írta: Hello Mindenki!

Most járok itt először! A szaktudásotokra lenne szükségem!
Van egy e46 kombim, 2001/10. havi(facelift,150le)! Amikor elindulok vele, 1-es,2-esben nem adja le a normál teljesítményt, tehát nem indul meg úgy az autó, ahogy azt kellene! Majd jön a 3-dik és akkor sem indul meg, csak akkor, ha elkezdem "pumpálni" a gázt, de nem tövig benyomva, hanem csak "felül" kicsi úton, és után elkap valamit, vagy nem tudom, és megindul az autó, turbó is jó, és jól húz! Remélem érthető voltam, ha nem akkor sry!

a válaszokat előre is köszönöm!


Több hasonló hibával lehet találkozni, gyakorlatilag bármi lehet, aminek köze van a turbóhoz és a motorvezérléshez. Amit gond nélkül megtehetsz, nézd át a vákuumcsöveket és pucold ki az agr szelepet. Googliban van sokféle segítség ezekkel kapcsolatban.


Még annyi, hogy a fent leírtakon kívül szerintem ne találgass, vidd el kiolvastatni a hibát, ennyiből senki sem fogja megmondani mi a baja.

Eszembe jutott még valami: A turbó nyomásszabályzó szelepet cseréld fel az agr vezérlővel és ha van különbség a menetteljesítményben, akár meg is lehet a hiba.



Köszönöm a segítséget! Majd írok, ha kiderült, hogy mi is az!!!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. augusztus 29. csütörtök, 23:59


culkin írta: Hello Mindenki!

Most járok itt először! A szaktudásotokra lenne szükségem!
Van egy e46 kombim, 2001/10. havi(facelift,150le)! Amikor elindulok vele, 1-es,2-esben nem adja le a normál teljesítményt, tehát nem indul meg úgy az autó, ahogy azt kellene! Majd jön a 3-dik és akkor sem indul meg, csak akkor, ha elkezdem "pumpálni" a gázt, de nem tövig benyomva, hanem csak "felül" kicsi úton, és után elkap valamit, vagy nem tudom, és megindul az autó, turbó is jó, és jól húz! Remélem érthető voltam, ha nem akkor sry!

a válaszokat előre is köszönöm!


Több hasonló hibával lehet találkozni, gyakorlatilag bármi lehet, aminek köze van a turbóhoz és a motorvezérléshez. Amit gond nélkül megtehetsz, nézd át a vákuumcsöveket és pucold ki az agr szelepet. Googliban van sokféle segítség ezekkel kapcsolatban.


Még annyi, hogy a fent leírtakon kívül szerintem ne találgass, vidd el kiolvastatni a hibát, ennyiből senki sem fogja megmondani mi a baja.

Eszembe jutott még valami: A turbó nyomásszabályzó szelepet cseréld fel az agr vezérlővel és ha van különbség a menetteljesítményben, akár meg is lehet a hiba.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 30. péntek, 00:08

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz culkin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. augusztus 29. csütörtök, 21:09


Hello Mindenki!

Most járok itt először! A szaktudásotokra lenne szükségem!
Van egy e46 kombim, 2001/10. havi(facelift,150le)! Amikor elindulok vele, 1-es,2-esben nem adja le a normál teljesítményt, tehát nem indul meg úgy az autó, ahogy azt kellene! Majd jön a 3-dik és akkor sem indul meg, csak akkor, ha elkezdem "pumpálni" a gázt, de nem tövig benyomva, hanem csak "felül" kicsi úton, és után elkap valamit, vagy nem tudom, és megindul az autó, turbó is jó, és jól húz! Remélem érthető voltam, ha nem akkor sry!

a válaszokat előre is köszönöm!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 19:12


Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 14:05


Sziasztok,
Van egy gondom ami időről időre visszatér és lassan csinálni kellene vele valamit.
A gond a következő. Nagyobb sebességről lassítás esetén visszaváltáskor a kuplungot ráengedve valamilyen remegést lehet érezni. Tehát gáz nélkül simán motorfék mior a nyomaték rákerül a hajtásra. A lendkerekem nem százas és a ardánnak is van baja. Ezeket nemsokára cserélem. Van e valami egyértelmű hiba aminek ilyen jelenségei vannak?

Köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 18:20


MEDVE46 írta: Sziasztok!

2001 évj E46 318CI
Induláskor alapjárat sehol, befullad, erő semmi, kicsi járatás után elindul megtorpan befullad nagy durranások a motortérből. egy idő után elkapja és aztán semmi megy mint villám.
Mi lehet a gond? Én gyujtásra gondolok teszem fel trafó vagy valamelyik kábel. Gyertyák most letek cserélve.
Előre köszönöm a válaszokat!
Üdv


valamit csak beír, ilyen drasztikus hibánál. Mindig kiolvasással kel kezdeni,addig minden más csak fikció.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz MEDVE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 17:50


Sziasztok!

2001 évj E46 318CI
Induláskor alapjárat sehol, befullad, erő semmi, kicsi járatás után elindul megtorpan befullad nagy durranások a motortérből. egy idő után elkapja és aztán semmi megy mint villám.
Mi lehet a gond? Én gyujtásra gondolok teszem fel trafó vagy valamelyik kábel. Gyertyák most letek cserélve.
Előre köszönöm a válaszokat!
Üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:46


bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?


Bözse Szarvason?


Nem elérhetetlen távolság.Tudsz adni telefonszámot?


20/9466942

Mondd neki, hogy Miki adta a számot Nyíregyről.



Kösz szépen,megpróbálom.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:47

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:45


puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?


Bözse Szarvason?


Nem elérhetetlen távolság.Tudsz adni telefonszámot?


20/9466942

Mondd neki, hogy Miki adta a számot Nyíregyről.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:42


bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?


Bözse Szarvason?


Nem elérhetetlen távolság.Tudsz adni telefonszámot?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:41


puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?


Bözse Szarvason?