YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 12:38


Danibattya írta: Sziasztok,
olyan kérdésem lenne hogy az autómba a hátsó ablakban lévő fűtőszálakból a legfelső 3 nem működik! Azzal mit lehet csinálni? Amikor bekapcsolom a rádió is elkezd recsegni
Köszönöm
Dani


szerintem nagyon semmit. bár lehet a C oszlopban meg kéne nézni, nincs-e valami vezeték elszabadulva.

Danibattya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Danibattya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 12:33


Sziasztok,
olyan kérdésem lenne hogy az autómba a hátsó ablakban lévő fűtőszálakból a legfelső 3 nem működik! Azzal mit lehet csinálni? Amikor bekapcsolom a rádió is elkezd recsegni
Köszönöm
Dani

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 12:28


Milo írta:
szotakdavid írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok
Valaki esetleg találkozott már olyannal hogy 5.-ből a váltókar mikor üresbe húzom nem ugrik vissza?Ilyenkor meg ha előre tolom a kart inkább 5. be megy be nem 3. ba.Azt megyek kb 20 km utánna meg teljesen jó.


ez gond. magában a váltóban lent vannak rugók, amik kilökik a fokozatból. na ezek vannak elszállva.

a zöldes karikákat kell nézni, zeger gyűrűvel van rogzítve


Köszönöm
Elvileg azokat kicserélem és hibátlan lesz?
Hol lehet ilyet vásárolni?


Bmw-nél tudsz vásárolni ha jól emlékszem 60E a felújító készlet hozzá.


Az csodálatos!!!
nem elég a 3 rugót kicserélni?????
Ami nem 60E ft





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 12:12


szotakdavid írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok
Valaki esetleg találkozott már olyannal hogy 5.-ből a váltókar mikor üresbe húzom nem ugrik vissza?Ilyenkor meg ha előre tolom a kart inkább 5. be megy be nem 3. ba.Azt megyek kb 20 km utánna meg teljesen jó.


ez gond. magában a váltóban lent vannak rugók, amik kilökik a fokozatból. na ezek vannak elszállva.

a zöldes karikákat kell nézni, zeger gyűrűvel van rogzítve


Köszönöm
Elvileg azokat kicserélem és hibátlan lesz?
Hol lehet ilyet vásárolni?


Bmw-nél tudsz vásárolni ha jól emlékszem 60E a felújító készlet hozzá.


Az csodálatos!!!
nem elég a 3 rugót kicserélni?????
Ami nem 60E ft



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 12:02


Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok
Valaki esetleg találkozott már olyannal hogy 5.-ből a váltókar mikor üresbe húzom nem ugrik vissza?Ilyenkor meg ha előre tolom a kart inkább 5. be megy be nem 3. ba.Azt megyek kb 20 km utánna meg teljesen jó.


ez gond. magában a váltóban lent vannak rugók, amik kilökik a fokozatból. na ezek vannak elszállva.

a zöldes karikákat kell nézni, zeger gyűrűvel van rogzítve


Köszönöm
Elvileg azokat kicserélem és hibátlan lesz?
Hol lehet ilyet vásárolni?


Bmw-nél tudsz vásárolni ha jól emlékszem 60E a felújító készlet hozzá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 11:58


YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok
Valaki esetleg találkozott már olyannal hogy 5.-ből a váltókar mikor üresbe húzom nem ugrik vissza?Ilyenkor meg ha előre tolom a kart inkább 5. be megy be nem 3. ba.Azt megyek kb 20 km utánna meg teljesen jó.


ez gond. magában a váltóban lent vannak rugók, amik kilökik a fokozatból. na ezek vannak elszállva.

a zöldes karikákat kell nézni, zeger gyűrűvel van rogzítve


Köszönöm
Elvileg azokat kicserélem és hibátlan lesz?
Hol lehet ilyet vásárolni?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 11:28


Üdv Mindenkinek ismét

Bajom van - a kisnavis rádióm nem hajlandó tracket váltani. Ez elég nagy baj, mert eddig azzal kezeltem (dension gatewayen át) az ipodomat. Se a kormányról, se a rádióról nem reagál a következő-előző szám gombokra ("<" és ">") se léptetésre, se beletekerésre...

Nagyon úgy tűnik, hogy a rádiónak van baja, nem a gatewaynek.

Van valami tippetek?

Egyik nap még működött, aztán kinn állt az autó egy esős, párás éjszakán át, reggel már nem ment. Beázásnak nyoma (és szerintem esélye) sincs. A bemeneti jelet szépen veszi az ipodról, az ipodon tudok számot is léptetni. Viszont ugye a Gateway bemenetét (ipod, aux, usb) is trackenként lehet váltani, most azt is buktam.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. október 01. kedd, 11:29


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 10:39


Milo írta: Sziasztok
Valaki esetleg találkozott már olyannal hogy 5.-ből a váltókar mikor üresbe húzom nem ugrik vissza?Ilyenkor meg ha előre tolom a kart inkább 5. be megy be nem 3. ba.Azt megyek kb 20 km utánna meg teljesen jó.


ez gond. magában a váltóban lent vannak rugók, amik kilökik a fokozatból. na ezek vannak elszállva.

a zöldes karikákat kell nézni, zeger gyűrűvel van rogzítve


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. október 01. kedd, 10:26


Sziasztok
Valaki esetleg találkozott már olyannal hogy 5.-ből a váltókar mikor üresbe húzom nem ugrik vissza?Ilyenkor meg ha előre tolom a kart inkább 5. be megy be nem 3. ba.Azt megyek kb 20 km utánna meg teljesen jó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 19:09


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
Pocses írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.


utangyartottat nem javaslom...csak bosch


igen lehet vele probléma, de ez a moci nem az a fajta. dízelekre, újabb benyásokra jelelmző, hogy nem mindegy miylen légtömegmérő megy rá.


Akkor gondolom az enyémbe is jó lenne, ha kellene cserélnem.


hát ne a leggagyibbat vedd. dízeleknél valamilyek, ahogy olvasgattam még hozzá is kell diagolni. meg a nagyon aggyik nem mindig pontosan mérnek.


Néztem Bosch-t olyan 30 egykét néhányba tudnék beszerezni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 19:06


Pocses írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
Pocses írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.


utangyartottat nem javaslom...csak bosch


igen lehet vele probléma, de ez a moci nem az a fajta. dízelekre, újabb benyásokra jelelmző, hogy nem mindegy miylen légtömegmérő megy rá.


Akkor gondolom az enyémbe is jó lenne, ha kellene cserélnem.


hát ne a leggagyibbat vedd. dízeleknél valamilyek, ahogy olvasgattam még hozzá is kell diagolni. meg a nagyon aggyik nem mindig pontosan mérnek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 18:45


YELLOW írta:
ateszka86 írta:
Pocses írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.


utangyartottat nem javaslom...csak bosch


igen lehet vele probléma, de ez a moci nem az a fajta. dízelekre, újabb benyásokra jelelmző, hogy nem mindegy miylen légtömegmérő megy rá.


Akkor gondolom az enyémbe is jó lenne, ha kellene cserélnem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 18:43


ateszka86 írta:
Pocses írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.


utangyartottat nem javaslom...csak bosch


igen lehet vele probléma, de ez a moci nem az a fajta. dízelekre, újabb benyásokra jelelmző, hogy nem mindegy miylen légtömegmérő megy rá.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 18:41


konkolyd írta:
szotakdavid írta:
konkolyd írta: Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdát ami kicsit ciki volt.

Előre is köszi!


Süni


Köszi, én is erre gondoltam, olvasgatva régebbi beszélgetéseket. Egyébként a ventillátor fordulata is ingadozik néha...
Gondolom akkor a rövid sűrű tüskést kell beszereznem?


jah, rövid, sűrű

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 18:31


szotakdavid írta:
konkolyd írta: Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdát ami kicsit ciki volt.

Előre is köszi!


Süni


Köszi, én is erre gondoltam, olvasgatva régebbi beszélgetéseket. Egyébként a ventillátor fordulata is ingadozik néha...
Gondolom akkor a rövid sűrű tüskést kell beszereznem?