YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 14:51


anubisz írta:
p5226 írta: Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy 2006os 530xd-t automatát. Minden oké volt a mai napig, amikor is egyik pillanatról a másikra jobb előről egyenletes kattogó hang jön (inkább motorféknél), amely megegyezik a kerékforgás sebességével (mintha nagy kavics lenne a gumiban- de nincs). Lehet a problem kerékcsapágy? Vagy volt valakinek hasonló tünete?
Köszi előre is válaszotok!
Szép napot!!!


Mivel x es és van elől is két féltengely érdemes ott keresgetni először a hibát.Lehet szét vannak kopva a féltengelyek,fel kel emelni és megnézni, nem e kotyognak, persze lehet hogy csak valami beleér a kerékbe.


a féltengelyek inkább kitekert kormánynál gyorsításnál kattognak...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 14:42


p5226 írta: Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy 2006os 530xd-t automatát. Minden oké volt a mai napig, amikor is egyik pillanatról a másikra jobb előről egyenletes kattogó hang jön (inkább motorféknél), amely megegyezik a kerékforgás sebességével (mintha nagy kavics lenne a gumiban- de nincs). Lehet a problem kerékcsapágy? Vagy volt valakinek hasonló tünete?
Köszi előre is válaszotok!
Szép napot!!!


Mivel x es és van elől is két féltengely érdemes ott keresgetni először a hibát.Lehet szét vannak kopva a féltengelyek,fel kel emelni és megnézni, nem e kotyognak, persze lehet hogy csak valami beleér a kerékbe.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530xd
Évjárat: 2006

státusz p5226

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 14:32


Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy 2006os 530xd-t automatát. Minden oké volt a mai napig, amikor is egyik pillanatról a másikra jobb előről egyenletes kattogó hang jön (inkább motorféknél), amely megegyezik a kerékforgás sebességével (mintha nagy kavics lenne a gumiban- de nincs). Lehet a problem kerékcsapágy? Vagy volt valakinek hasonló tünete?
Köszi előre is válaszotok!
Szép napot!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz ezsolyzoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 00:13


hil írta:
ezsolyzoli írta: Sziasztok!

nemzetközi fórumokon már nézelődtem, de az ott leírtak közül egyik sem segített...

probléma a következő: nem nyílik ki a motorháztető, bovdent tudom húzni fogóval is, de semmi nem történik. kívülről kisebb veszteségek árán kioperáltuk a veséket, hogy hátha így egy picit hozzáférünk de semmi...

valakinek valami ötlet? történt már vkivel ilyen? már nincs itthon akna, szóval a lökös, venti levét most így hirtelen nem játszik majd max csak hétfőn...

előre is köszi!

Szia!
A poweren pont most volt téma, igaz e36-on,talán a 46-nál is bejön....
http://www.powerfanatics.com/f....php?t=733
hil



na leszaladtam gyorsan a garázsba, de nem találtam sehol sem azt a perforált valamit amit írt, lehet h ez csak 36-osban van...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 23. szombat, 00:22

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 22:25


ezsolyzoli írta: Sziasztok!

nemzetközi fórumokon már nézelődtem, de az ott leírtak közül egyik sem segített...

probléma a következő: nem nyílik ki a motorháztető, bovdent tudom húzni fogóval is, de semmi nem történik. kívülről kisebb veszteségek árán kioperáltuk a veséket, hogy hátha így egy picit hozzáférünk de semmi...

valakinek valami ötlet? történt már vkivel ilyen? már nincs itthon akna, szóval a lökös, venti levét most így hirtelen nem játszik majd max csak hétfőn...

előre is köszi!

Szia!
A poweren pont most volt téma, igaz e36-on,talán a 46-nál is bejön....
http://www.powerfanatics.com/f....php?t=733
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz ezsolyzoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 20:30


Sziasztok!

nemzetközi fórumokon már nézelődtem, de az ott leírtak közül egyik sem segített...

probléma a következő: nem nyílik ki a motorháztető, bovdent tudom húzni fogóval is, de semmi nem történik. kívülről kisebb veszteségek árán kioperáltuk a veséket, hogy hátha így egy picit hozzáférünk de semmi...

valakinek valami ötlet? történt már vkivel ilyen? már nincs itthon akna, szóval a lökös, venti levét most így hirtelen nem játszik majd max csak hétfőn...

előre is köszi!


Nola
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nola

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 19:45


[b]Hali Mindenkinek!

Van egy olyan problémám, hogy a 2002 6. havi BMW 320D E46- os autómban a rádió elszállt.
Felnyomtam a basszust és meg akartam nézni, mit tud max hangerőn a kicsike, mire kikapcsolt a rádió és azóta sem lehet bekapcsolni.



Tv Navis nagy kijelzős rendszer... utána néztem, hogy mi lehet vele...
Megvan hozzá a kártya, minden rajta van, csak a biztonsági kód rész üres, de ilyet nem is kér a gép.
Az összes gomb működik, csak az nem, ami a rádióhoz tartozik és ha tv-re váltok némítást jelez.
Kivettem már 12 órára az aksit, boot közben is, az előtt is, mert volt akinek így jó lett... nekem nem!
Megnéztem az összes biztosítékot, főleg a rádióhoz tartozó 7-es és 41-es számút, de azok is rendben vannak...


Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 18:51


hil írta:
Jack írta:

A régi amit kiszedtem az teljes egészében fém.. mégis rossz volt.. az új meg egy német de műanyag lapátos.. azzal meg jó. Nem értem mi lehetett a baj.. Most annyi hogy hibakód olvasásra elviszem mert menet közben van mikor gondol egyet és hirtelen minden lámpa felvillan, a mutatók meg lemennek nulláig kb 1 másodpercre azután meg vissza áll minden normálra.. Gondolom jelez valami hibát.

Szia!
Az is elforoghat a tengelyen, bár általában nem szokott, az a műanyag sajátossága
hil


Remélem ez most nem fog.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 18:44


Jack írta:

A régi amit kiszedtem az teljes egészében fém.. mégis rossz volt.. az új meg egy német de műanyag lapátos.. azzal meg jó. Nem értem mi lehetett a baj.. Most annyi hogy hibakód olvasásra elviszem mert menet közben van mikor gondol egyet és hirtelen minden lámpa felvillan, a mutatók meg lemennek nulláig kb 1 másodpercre azután meg vissza áll minden normálra.. Gondolom jelez valami hibát.

Szia!
Az is elforoghat a tengelyen, bár általában nem szokott, az a műanyag sajátossága
hil


Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 18:42


hil írta:
Jack írta:

Tegnap kicseréltem a vízpumpát. Furcsa mert a réginek szemmel látható baja nincs, de viszont az újjal meg rendesen cirkulál a víz.. nem értem mi lehetett a réginek a baja.. na mindegy.
Most a levegőztetéssel játszok már egy napja, de még mindig hallok buborékokat. Lehet keresek valami emelkedőt, vagy kimegyek a szántóföldre!

Szia!
Lehet, hogy az volt a baj a régivel, hogy fém tengelyre sajtolt műanyag lapát a meleg hűtőközegben egyszerűen nem forgott együtt a tengellyel. Én éppen ezért vadásztam fém forgórészű vízpumpát, amikor cserélnem kellett (4 éve már)
hil



A régi amit kiszedtem az teljes egészében fém.. mégis rossz volt.. az új meg egy német de műanyag lapátos.. azzal meg jó. Nem értem mi lehetett a baj.. Most annyi hogy hibakód olvasásra elviszem mert menet közben van mikor gondol egyet és hirtelen minden lámpa felvillan, a mutatók meg lemennek nulláig kb 1 másodpercre azután meg vissza áll minden normálra.. Gondolom jelez valami hibát.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 13:54


Jack írta:

Tegnap kicseréltem a vízpumpát. Furcsa mert a réginek szemmel látható baja nincs, de viszont az újjal meg rendesen cirkulál a víz.. nem értem mi lehetett a réginek a baja.. na mindegy.
Most a levegőztetéssel játszok már egy napja, de még mindig hallok buborékokat. Lehet keresek valami emelkedőt, vagy kimegyek a szántóföldre!

Szia!
Lehet, hogy az volt a baj a régivel, hogy fém tengelyre sajtolt műanyag lapát a meleg hűtőközegben egyszerűen nem forgott együtt a tengellyel. Én éppen ezért vadásztam fém forgórészű vízpumpát, amikor cserélnem kellett (4 éve már)
hil



Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 06:49


YELLOW írta:
Jack írta: Sziasztok!!
Segítséget szeretnék kérni! Most vettem egy E36-os 316i-t és az a problémám hogy az autó forralja a vizet. De elég érdekesen, mert a fölső cső tűzforró, az alsó ami a termosztát felé megy az viszont hideg. A termosztátot már kivettem a körből egy próba erejéig, de a szitu ugyan az. Vízpumpa lehet e a ludas? Illetve olyat hallottam, meg olvastam, hogy ha felmelegszik akkor elforog a tengelyen a pumpa lapátja. Ez orvosolható e a teljes csere nélkül, vagy egyszerűbb kicserélni az egészet? Esetleg valami más baja lehet a kocsinak?


vagy épp levegős a rendszer a kis víz meg felforr.


Tegnap kicseréltem a vízpumpát. Furcsa mert a réginek szemmel látható baja nincs, de viszont az újjal meg rendesen cirkulál a víz.. nem értem mi lehetett a réginek a baja.. na mindegy.
Most a levegőztetéssel játszok már egy napja, de még mindig hallok buborékokat. Lehet keresek valami emelkedőt, vagy kimegyek a szántóföldre!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 19. kedd, 08:00


Jack írta: Sziasztok!!
Segítséget szeretnék kérni! Most vettem egy E36-os 316i-t és az a problémám hogy az autó forralja a vizet. De elég érdekesen, mert a fölső cső tűzforró, az alsó ami a termosztát felé megy az viszont hideg. A termosztátot már kivettem a körből egy próba erejéig, de a szitu ugyan az. Vízpumpa lehet e a ludas? Illetve olyat hallottam, meg olvastam, hogy ha felmelegszik akkor elforog a tengelyen a pumpa lapátja. Ez orvosolható e a teljes csere nélkül, vagy egyszerűbb kicserélni az egészet? Esetleg valami más baja lehet a kocsinak?


vagy épp levegős a rendszer a kis víz meg felforr.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. november 19. kedd, 06:06


DeeEvil írta:
Látom jó kis beszélgetést indítottam.
Ezek szerint sikerült bevásárolnom...
Úgy mellékesen megjegyezném hogy nem 1,5M-ért vettem nem kereskedőtől. Szép állapotban van átnéztük a karoszzériáját kivül-belül, gyönyörű szép egyenletes alapjárata van. Szép hangja van a motorjának, belseje is szép, minden extra működik rajta. Az ülés alatti szivattyú a ludas a nem indulásért 99%, de majd holnap talán eljutok odáig hogy bebizonyosodik. A turbo az meg ennek a szériának az egyik típusproblémája. Számoltam vele hogy előbb utóbb gond lesz vele, ez ezzel a típussal jár.
Az átvizsgálásról meg csak annyit, hogy nem 1 ember járt már úgy hogy bevizsgálták márka szervízben, zsebre raktáka pénzt és a következő mondattal fejezték a műveletet: "MInden jó rajta nem is törték" És sorban rohadnak meg olyan hibák miatt amik már akkor is megvoltak.
Ha nincs ismeretséged ilyen helyeken, mind1 nekik mit mondanak. A lényeg a pénz.
Tudom hogy nem fiatal és lesznek vele gondok, de nekem ez kellett 3-as BMW.
Köszönöm mindenkinek aki írt és aki segített.
Asszonynak bejelentettem már hogy ne számítson nagy karácsonyra, csak egy csokit kap
Üdv mindenkinek.


Nem tudom ki adta a tanácsot, de jól tette, hogy nem rémisztett rád csak azért mert railnyomás problémát írt ki a diag. Az esetek 99%-nak a 99%-ban tényleg a railnyomás gondot és a nehézkes járás és útközben megállást az ülés alatti kisnyomású pumpa adja.

Persze ez nem jelenti azt, hogy a rail nyomással soha nincs gond, de tényleg vissza kell vezetni a rendszeren mi okozhatja a problémát és nem csak elolvasni amit a diag mutat.

A te esetedben pedig a legolcsóbb és leggyorsabb módja, hogy tényleg a railnyomásoddal van e gond, a kisnyomású szivattyú... (és a gázolajszűrő)

Sok sikert!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 19. kedd, 00:38


ute107 írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
..........
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!


Ez a hét válasza volt



Lehet én is bunkó leszek mostantól. De Szotakdavidnal a pont!