dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 14:10


Zoli90 írta:
dbtibi írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.


"... olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha ..."
Ennyivel szerintem meg is adtad a választ a saját kérdésedre

Az enyém (bár benzines) is 10liter körül eszik jelenleg a nyári 7,5-8 literhez képest, ha pedig csak városban nyomod akkor jóval jobban felugrik - ha még nem is melegedett be - a sok kigyorsítástól.

Ui.: szép a vas, tegyél fel még róla képeket Balesetmentest vele


köszi, nekem is tetszik, csak most kicsit kétségbe vagyok esve. persze, tudom jobb lesz. meg még hátra vannak a kötelező körök a szervízben. de akkor is soknak érzem ezt a fogyasztást. majd készülnek még képek, vannak tervek


Jönnek szerintem a dízel-es kollégák is, de szerintem nem sok a fogyasztás amit írsz

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 14:09


dbtibi írta:
Zoli90 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.


"... olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha ..."
Ennyivel szerintem meg is adtad a választ a saját kérdésedre

Az enyém (bár benzines) is 10liter körül eszik jelenleg a nyári 7,5-8 literhez képest, ha pedig csak városban nyomod akkor jóval jobban felugrik - ha még nem is melegedett be - a sok kigyorsítástól.

Ui.: szép a vas, tegyél fel még róla képeket Balesetmentest vele


köszi, nekem is tetszik, csak most kicsit kétségbe vagyok esve. persze, tudom jobb lesz. meg még hátra vannak a kötelező körök a szervízben. de akkor is soknak érzem ezt a fogyasztást. majd készülnek még képek, vannak tervek

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 14:03


Zoli90 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.


"... olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha ..."
Ennyivel szerintem meg is adtad a választ a saját kérdésedre

Az enyém (bár benzines) is 10liter körül eszik jelenleg a nyári 7,5-8 literhez képest, ha pedig csak városban nyomod akkor jóval jobban felugrik - ha még nem is melegedett be - a sok kigyorsítástól.

Ui.: szép a vas, tegyél fel még róla képeket Balesetmentest vele

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 19. csütörtök, 14:04

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 13:50


Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, remélem jó helyen kaparok a problémám ügyében! Szóval az van, hogy egy hónapja megvettem álmaim netovábbját! Ez mind szép és jó, de most meg tiszta ideg vagyok mert városban úgy eszi a naftát mintha lyukas lenne a tank... 8-9 litert megeszik városban, nagyon-NAGYON lájtos menetben is. Mi lehet a baj? Vagy ez ennyit eszik? Esetleg a hidegen járatás? olyan rövideket megyek szinte fel se tud melegedni néha, dehát az asszonyt el kell vinni a melóba... manuális 5fokozatú a váltóm, 150lovas 20d touring.. bár ez ha igaz látszik is oldalt.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 23:44


batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...


isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.


oké, de megmondom őszintén hogy a franc se tudja h valóban van benne jobb minőségű anyag... vagy csak lehúzás a literenként 40 ft...


Az omw extrában nincsen kén, ettől jobb, mint a többi, a kén szedi szét a porlasztót is. Nincs más opció jelenleg tankolásra sajna

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 19:14


Sziasztok!
Ma megtréfált az autóm!Hazajöttem egy hosszabb útról a nagykapu előtt leállítottam!
Kapu kinyit indítanék motor pörög,de egy két durranáson kivül semmi Mégegyszer indítottam de már tövig nyomva a gázt így "beindult" majd néhány durranás és leállt!!
3-dik nekifutásra (padlógáz)indult néhány másodpercig alapjáraton majd 1-2 durranás után hajlandó volt felpörögni Túráztattam kicsit de nem pörgött rendesen a motor!
Beálltam az udvarba és később próbáltam inditani akkor meg indult
Valami ötlet tapasztalat??

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 16:07


Sziasztok. Olyan gondom van, hogy menet közben kivillan a kézifék és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Ez naponta egyszer történik meg. Meg van még egy olyan, hogy 120-130 as tempó fölött erősen megemelkedik az autó zaja, valami olyasmi hang mintha bütykös terepgumival mennék. Nem tudom mennyire lehet ez alapján beazonosítani, de bízom a tapasztalatotokban. E46 318ci 143HP.
Köszönöm


Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:57


batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...


isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.


oké, de megmondom őszintén hogy a franc se tudja h valóban van benne jobb minőségű anyag... vagy csak lehúzás a literenként 40 ft...



Lehet hogy hülyének néz bárki is de nekem az Agip Dieseltech csodákat tett a kocsival,érezhető volt a különbség mint a sima omw-s.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:56


csaki91 írta:
batigol09 írta:
csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


Izzítás elektronikát cseréltél?


Nem cseréltem mert lekérdezéskor azt mondta a srác hogy 4ből 3 nem gyertya nem jó és hogy azt kell cserélni


Lehet, hogy azért megnéztem volna őket kiszerelve feszültség alatt. (lehet, hogy semmi bajuk, csak szar az elektronikád)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:54


YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...


isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.


oké, de megmondom őszintén hogy a franc se tudja h valóban van benne jobb minőségű anyag... vagy csak lehúzás a literenként 40 ft...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:54


csaki91 írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


ha jól olvastam az eddigieket a fórumon, akkor nem annyi, hogy csak kicseréled és kész, hanem diaggal, hozzá kell pászítani a géphez.


Nem hiszem. Viszont az izzítás vezérlő is rossz lehet.


Azt lekérdezéskor irta volna az auto nem? :O


Nem biztos, hogy hibát ír be. Nem minden a hibatároló (nem csak abból áll az autó hibafeltárása). Szerinted batigol09 miért kérdezte, hogy cserélted-e az izzítás elektronikát.

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:50


batigol09 írta:
csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


Izzítás elektronikát cseréltél?


Nem cseréltem mert lekérdezéskor azt mondta a srác hogy 4ből 3 nem gyertya nem jó és hogy azt kell cserélni

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:47


hancurozo írta:
YELLOW írta:
csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


ha jól olvastam az eddigieket a fórumon, akkor nem annyi, hogy csak kicseréled és kész, hanem diaggal, hozzá kell pászítani a géphez.


Nem hiszem. Viszont az izzítás vezérlő is rossz lehet.


Azt lekérdezéskor irta volna az auto nem? :O

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:46


hancurozo írta:
YELLOW írta:
csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


ha jól olvastam az eddigieket a fórumon, akkor nem annyi, hogy csak kicseréled és kész, hanem diaggal, hozzá kell pászítani a géphez.


Nem hiszem. Viszont az izzítás vezérlő is rossz lehet.


f@szom, ezt benéztem... eskü azt hittem porlasztóról van szó, látszik, hogy beteg vagyok, meg fáj a fejem...

szerk.: jah vágom már batigol írását olvastam és egy korábbi idézetében volt, hogy 3 évenem cserélt csúcsot, fakk már összemixeltem a kommenteket

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 18. szerda, 14:48

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:46


YELLOW írta:
csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


ha jól olvastam az eddigieket a fórumon, akkor nem annyi, hogy csak kicseréled és kész, hanem diaggal, hozzá kell pászítani a géphez.


Köszi az infot
De akkor most ez lényegébe annyit tesz hogy nem is működik az izzításom?
Vagy működik csak az autó nem tudja?