hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 20:59


szotakdavid írta:
hil írta:
borosadam írta: Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is



hil
Szia! Mikor vetted az autót, mióta van az Általad leírt (nehezen értelmezhető) jelenség. Van-e a műszerek körül krómkarika?



Letörtek a gombok vagy a panelról törtek le a fülek!


Sziasztok!
Ezért kérdeztem a krómkarikát, mert lehet, hogy akkor sikerült letörni a pöcköket....
hil



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 20:49


hil írta:
borosadam írta: Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is



hil
Szia! Mikor vetted az autót, mióta van az Általad leírt (nehezen értelmezhető) jelenség. Van-e a műszerek körül krómkarika?



Letörtek a gombok vagy a panelról törtek le a fülek!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 20:48


borosadam írta: Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is


ha nyomod érezni, hogy kattan, mint egy gomb? vagy csak úgy beesik, ellenerő nélkül? ha igen, akkor letörtek a kis pöckök a végéről.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 20:46


borosadam írta: Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is



hil
Szia! Mikor vetted az autót, mióta van az Általad leírt (nehezen értelmezhető) jelenség. Van-e a műszerek körül krómkarika?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz borosadam

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 19:26


Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz sotiz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 15:56


MattM325 írta:
hancurozo írta:
sotiz írta: Sziasztok markatarsak!
Segitsegetek, velemenyeketeket szeretnem kerni egy most aktualis hiba miatt. Sajnos sok autoszerelo nem egyertelmu hibat diagnosztizalt. Szoval e46 316 2004evj. Motorbol olyan dizeles kerrego hang ami folyamatosan jelen van. Mas jelenseg nincs. Hetvegen csereltunk lancfeszitot. Eloszor nagy orom, majd 5 perc jaras utan ismet elojott egy hang. Az biztos hogy a vezerlesnel van valami. Olyan mint ha a lanc oldala akadna valamelyik vezetobe. Vagy lehet vanos is? Valami otlet ,tapasztalat?
Elore is koszonom nektek!


Így még nehezebb megmondani a hibát. Hisz nem hallja, látja senki. Nincs lehetőség hibafeltárásra. Lehet hidrotőke, lánc, stb.


Vezetősíneket, láncot, is cserélni kellett volna. Olajnyomást megmérném.


Koszonom, eltorott a vezetosin, es ebbe akadt a lanc! Cserelve hiba megoldodott!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 10:22


hancurozo írta:
sotiz írta: Sziasztok markatarsak!
Segitsegetek, velemenyeketeket szeretnem kerni egy most aktualis hiba miatt. Sajnos sok autoszerelo nem egyertelmu hibat diagnosztizalt. Szoval e46 316 2004evj. Motorbol olyan dizeles kerrego hang ami folyamatosan jelen van. Mas jelenseg nincs. Hetvegen csereltunk lancfeszitot. Eloszor nagy orom, majd 5 perc jaras utan ismet elojott egy hang. Az biztos hogy a vezerlesnel van valami. Olyan mint ha a lanc oldala akadna valamelyik vezetobe. Vagy lehet vanos is? Valami otlet ,tapasztalat?
Elore is koszonom nektek!


Így még nehezebb megmondani a hibát. Hisz nem hallja, látja senki. Nincs lehetőség hibafeltárásra. Lehet hidrotőke, lánc, stb.


Vezetősíneket, láncot, is cserélni kellett volna. Olajnyomást megmérném.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 09:15


sotiz írta: Sziasztok markatarsak!
Segitsegetek, velemenyeketeket szeretnem kerni egy most aktualis hiba miatt. Sajnos sok autoszerelo nem egyertelmu hibat diagnosztizalt. Szoval e46 316 2004evj. Motorbol olyan dizeles kerrego hang ami folyamatosan jelen van. Mas jelenseg nincs. Hetvegen csereltunk lancfeszitot. Eloszor nagy orom, majd 5 perc jaras utan ismet elojott egy hang. Az biztos hogy a vezerlesnel van valami. Olyan mint ha a lanc oldala akadna valamelyik vezetobe. Vagy lehet vanos is? Valami otlet ,tapasztalat?
Elore is koszonom nektek!


Így még nehezebb megmondani a hibát. Hisz nem hallja, látja senki. Nincs lehetőség hibafeltárásra. Lehet hidrotőke, lánc, stb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz sotiz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 09:01


Sziasztok markatarsak!
Segitsegetek, velemenyeketeket szeretnem kerni egy most aktualis hiba miatt. Sajnos sok autoszerelo nem egyertelmu hibat diagnosztizalt. Szoval e46 316 2004evj. Motorbol olyan dizeles kerrego hang ami folyamatosan jelen van. Mas jelenseg nincs. Hetvegen csereltunk lancfeszitot. Eloszor nagy orom, majd 5 perc jaras utan ismet elojott egy hang. Az biztos hogy a vezerlesnel van valami. Olyan mint ha a lanc oldala akadna valamelyik vezetobe. Vagy lehet vanos is? Valami otlet ,tapasztalat?
Elore is koszonom nektek!

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 12. vasárnap, 19:59


Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. január 12. vasárnap, 19:31


Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 20:15


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Kicseréltem az el. kiseg fűtést,meg a kiseg vizpumpát.Motorvezérlő kiseg. fűtés hibakódot dob,de nem lehet törölni.Mitől lehet?


na én ezé nem cserélem ki, mert azon kívül, hogy beírja magát mint hiba, semmit nem veszek észre.



Az eredetivel néha beírta magát,ezzel a bontottal még ki se tudom törölni.Amúgy sztem a kiseg vizpumpa miatt írta eddig be magát hibának,mert azt is hibának hozta,most már kiseg pumpa hiba nincs,de kiseg fűtés állandó hiba


jah nekem csak kiseg. pumpa van.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 20:13


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Kicseréltem az el. kiseg fűtést,meg a kiseg vizpumpát.Motorvezérlő kiseg. fűtés hibakódot dob,de nem lehet törölni.Mitől lehet?


na én ezé nem cserélem ki, mert azon kívül, hogy beírja magát mint hiba, semmit nem veszek észre.



Az eredetivel néha beírta magát,ezzel a bontottal még ki se tudom törölni.Amúgy sztem a kiseg vizpumpa miatt írta eddig be magát hibának,mert azt is hibának hozta,most már kiseg pumpa hiba nincs,de kiseg fűtés állandó hiba


Akkor vagy a kábelezése hibás, vagy a bontott (is) rossz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 20:09


YELLOW írta:
ember84 írta: Kicseréltem az el. kiseg fűtést,meg a kiseg vizpumpát.Motorvezérlő kiseg. fűtés hibakódot dob,de nem lehet törölni.Mitől lehet?


na én ezé nem cserélem ki, mert azon kívül, hogy beírja magát mint hiba, semmit nem veszek észre.



Az eredetivel néha beírta magát,ezzel a bontottal még ki se tudom törölni.Amúgy sztem a kiseg vizpumpa miatt írta eddig be magát hibának,mert azt is hibának hozta,most már kiseg pumpa hiba nincs,de kiseg fűtés állandó hiba

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 20:07


ember84 írta: Kicseréltem az el. kiseg fűtést,meg a kiseg vizpumpát.Motorvezérlő kiseg. fűtés hibakódot dob,de nem lehet törölni.Mitől lehet?


na én ezé nem cserélem ki, mert azon kívül, hogy beírja magát mint hiba, semmit nem veszek észre.