autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 14:58


Sziasztok!

Tudja valaki mitől lehet az hogy akksit kivettem töltésre és visssza rakás után a kocsi nem indít? A relék rendben vannak elméletileg. Jah coupe és az ablakokat sem húzza vissza amikor becsukom az ajtót. Új akksival is próbáltuk ue. a jelenség.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 12:16


Striker írta: Sziasztok
Olyan problémával szembesültem ma , hogy a vízhőfok mérő órám mutatója épp csak a kék jelzés végéig ment el, mivel -9fog volt ezért fűteni szerettem volna felvettem a fűtést 32 fokra de sztem épp hogy csak 11-12 fokot csinált bent pedig mentem olyan 120 km-t.
Mi lehet a baj?


Elképzelhető, hogy termosztát, de jönnek a "dezsősök" na meg a hozzáértők és megmondják a tutit.

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 12:11


Sziasztok
Olyan problémával szembesültem ma , hogy a vízhőfok mérő órám mutatója épp csak a kék jelzés végéig ment el, mivel -9fog volt ezért fűteni szerettem volna felvettem a fűtést 32 fokra de sztem épp hogy csak 11-12 fokot csinált bent pedig mentem olyan 120 km-t.
Mi lehet a baj?

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:42


YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. Mit gondoltok arról,h 4 csöves kipuffom van, nincs hátsó dob alatta, de a katalizátorok megvannak. és mivel h világos az autóm, pici korom darabkák jelennek meg rajta,a lökösön. Jól megy, nincs torpanás vagy gyengülés, teszten is minden jó, pöcre indul, tavaly télen is izzitogyergyak nélkül a mínusz 20-30 fokba pöcre indult, későn vettem észre h kimentek a gyertyák. Turbó se lóg a geometria is jó. nem hinnem h normális ha dobja ki a kormot. Köszönöm.

mondjuk lehet h a dob is szerepet játszik,mert eléggé kacskaringós és szűrős részek vannak benne.


remélem nem akarsz ebből rendszert csinálni, hogy ha utána ír valaki, akkor újra copy-zod...


neem, csak nem akartam eltűnni onnan

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:28


ateszka86 írta: sziasztok. Mit gondoltok arról,h 4 csöves kipuffom van, nincs hátsó dob alatta, de a katalizátorok megvannak. és mivel h világos az autóm, pici korom darabkák jelennek meg rajta,a lökösön. Jól megy, nincs torpanás vagy gyengülés, teszten is minden jó, pöcre indul, tavaly télen is izzitogyergyak nélkül a mínusz 20-30 fokba pöcre indult, későn vettem észre h kimentek a gyertyák. Turbó se lóg a geometria is jó. nem hinnem h normális ha dobja ki a kormot. Köszönöm.

mondjuk lehet h a dob is szerepet játszik,mert eléggé kacskaringós és szűrős részek vannak benne.


remélem nem akarsz ebből rendszert csinálni, hogy ha utána ír valaki, akkor újra copy-zod...

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:26


anubisz írta:
Jack írta:
anubisz írta:
Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Igen, ez az M43-as blokkal szerelt.
http://www1.garaget.org/galler...29e570.jpg


Az szívás, mert ha valami trafó gond van,egybe kell cserélni. Azt akartam csak,nehogy egyből cseréltesd, előbb cserélgessétek fel, de így nem lehet megoldani. Sajnos akkor az lesz az első,hogy azt cserélni kell valszinü. Kompressziót méresd meg minden hengerben, nem lehet nagy eltérés köztük, nehogy abban a hengerben szar legyen, akkor meg úgy is ki kell szedni a gyertyákat,így azt is látjátok, hogy jók e. Ha szerencséd vagy ennyivel megúszod.


Rendben, köszönöm a segítséget!! Megírom holnap mit mondott a szerelő. A gyertyák szépek, bár meglepődtem mikor kivettem tegnap őket mert Bosch BMW gyertyák..


ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:26


sziasztok. Mit gondoltok arról,h 4 csöves kipuffom van, nincs hátsó dob alatta, de a katalizátorok megvannak. és mivel h világos az autóm, pici korom darabkák jelennek meg rajta,a lökösön. Jól megy, nincs torpanás vagy gyengülés, teszten is minden jó, pöcre indul, tavaly télen is izzitogyergyak nélkül a mínusz 20-30 fokba pöcre indult, későn vettem észre h kimentek a gyertyák. Turbó se lóg a geometria is jó. nem hinnem h normális ha dobja ki a kormot. Köszönöm.

mondjuk lehet h a dob is szerepet játszik,mert eléggé kacskaringós és szűrős részek vannak benne.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:23


Jack írta:
anubisz írta:
Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Igen, ez az M43-as blokkal szerelt.
http://www1.garaget.org/galler...29e570.jpg


Az szívás, mert ha valami trafó gond van,egybe kell cserélni. Azt akartam csak,nehogy egyből cseréltesd, előbb cserélgessétek fel, de így nem lehet megoldani. Sajnos akkor az lesz az első,hogy azt cserélni kell valszinü. Kompressziót méresd meg minden hengerben, nem lehet nagy eltérés köztük, nehogy abban a hengerben szar legyen, akkor meg úgy is ki kell szedni a gyertyákat,így azt is látjátok, hogy jók e. Ha szerencséd vagy ennyivel megúszod.

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:14


anubisz írta:
Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Igen, ez az M43-as blokkal szerelt.
http://www1.garaget.org/galler...29e570.jpg

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:14


sziasztok. Mit gondoltok arról,h 4 csöves kipuffom van, nincs hátsó dob alatta, de a katalizátorok megvannak. és mivel h világos az autóm, pici korom darabkák jelennek meg rajta,a lökösön. Jól megy, nincs torpanás vagy gyengülés, teszten is minden jó, pöcre indul, tavaly télen is izzitogyergyak nélkül a mínusz 20-30 fokba pöcre indult, későn vettem észre h kimentek a gyertyák. Turbó se lóg a geometria is jó. nem hinnem h normális ha dobja ki a kormot. Köszönöm.

mondjuk lehet h a dob is szerepet játszik,mert eléggé kacskaringós és szűrős részek vannak benne.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 03. hétfő, 19:16

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 19:08


Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 03. hétfő, 19:11

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 18:36


Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 16:05


HGabor írta: Sziasztok!

1 hete kezdett olyat csinálni az autó, hogy hideg motornál enyhén ugrál az alapjárat és ha nem adok neki fordulatot, akkor le is áll, habár eddig csak 3 ilyen eset volt.
Hidegen ugye kb 1000-re feltolja az alapjáratot, aztán itt ugrál kb 1200 és 700 között.
Mikor kiér a vízhőfok mutató a kék jelzésből, akkor minden tökéletes.

Kiolvastuk a hibakódokat is, volt 8 darab. Erről lőttem képeket, hátha van összefüggés.
A link neve
A link neve
A link neve
A link neve
A link neve
A link neve


Erre valaki? Hűtővíz-hőmérséklet érzékelő?

aranyijanos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz aranyijanos

Újonc

Elismertség: 16% (3 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 10:06


nagyadam1991 írta:
aranyijanos írta:
anubisz írta:
nagyadam1991 írta: Sziasztok Hátsókerekesek!

Még új vagyok itt és máris egy komplikált problémával állnék elő:

-egy E46 Coupe-m van és egyik kulcs se kommunikál az autóval. (hiába tanítottam semmi reakció)
-ha kulccsal manuálisan zárom le nem zárja le mindkét ajtót csak a vezető oldalit ráadásul azt is "kattanva" teszi nem pedig "rugalmasan"
-ha kulccsal manuálisan lezárom lehúzza az összes ablakot pár perc után és kinyitja az autót (bár ezt csak addig tette amíg kulccsal le tudtam zárni mindkét ajtót)

Kérlek titeket hogy segítsetek ha van pár másodpercetek mert ez nem csak kényelmetlen de veszélyes is!
Előre is köszönöm!


És most akkor ,így vetted meg a kocsit?


Szia szerintem akomfortelektronika a hibás.


Az autót egy éve vettem, de ez gond most ütötte fel a fejet.
És ha a komfort elektronika a hibás akkor mi a teendő? Hol kerdessek és mit?


Én autovillamossági szerelőhöz vittem, de az elektronika akesztyütartó mögött van ha minden igaz a reléket kell megvizsgálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz nagyadam1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 09:34


aranyijanos írta:
anubisz írta:
nagyadam1991 írta: Sziasztok Hátsókerekesek!

Még új vagyok itt és máris egy komplikált problémával állnék elő:

-egy E46 Coupe-m van és egyik kulcs se kommunikál az autóval. (hiába tanítottam semmi reakció)
-ha kulccsal manuálisan zárom le nem zárja le mindkét ajtót csak a vezető oldalit ráadásul azt is "kattanva" teszi nem pedig "rugalmasan"
-ha kulccsal manuálisan lezárom lehúzza az összes ablakot pár perc után és kinyitja az autót (bár ezt csak addig tette amíg kulccsal le tudtam zárni mindkét ajtót)

Kérlek titeket hogy segítsetek ha van pár másodpercetek mert ez nem csak kényelmetlen de veszélyes is!
Előre is köszönöm!


És most akkor ,így vetted meg a kocsit?


Szia szerintem akomfortelektronika a hibás.


Az autót egy éve vettem, de ez gond most ütötte fel a fejet.
És ha a komfort elektronika a hibás akkor mi a teendő? Hol kerdessek és mit?