YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 12:05


Totyasrac írta:
szicsu írta:
Az 1-es.A jobb hátsó kerék mögött találod felcsavarozva.Legalábbis az enyémen ott van.


Úgy látom nem aranyárban mérik azért, egy misét megérhet, a kerék mögött kint (a doblemezt előtt/mögött?) vagy bent a csomagtartó kárpitja alatt lelem meg?

Köszi!


kívül kell neki lenni

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 11:44


szicsu írta:
Az 1-es.A jobb hátsó kerék mögött találod felcsavarozva.Legalábbis az enyémen ott van.


Úgy látom nem aranyárban mérik azért, egy misét megérhet, a kerék mögött kint (a doblemezt előtt/mögött?) vagy bent a csomagtartó kárpitja alatt lelem meg?

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 11:39


Totyasrac írta:
YELLOW írta:
na ezt én nem olvastam... dikk
jah hogy neked a végén nem megy bele folyamatosan... uhh


Bizony... A szellőztető szűrőről valaki valamit? Ezen hányas lehet?

Az 1-es.A jobb hátsó kerék mögött találod felcsavarozva.Legalábbis az enyémen ott van.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 08. csütörtök, 11:41

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 10:49


YELLOW írta:
na ezt én nem olvastam... dikk
jah hogy neked a végén nem megy bele folyamatosan... uhh


Bizony... A szellőztető szűrőről valaki valamit? Ezen hányas lehet?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 09:56


Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt írtam, de köszönöm, hogy figyelmesen elolvastad...
az elején ne dugd be tövig a pisztolyt (és nem a szexre gondoltam), aztán addig kézzel nyomd, aztán olyan 10 liter után beakaszthatod neki, meg tövig nyomhatod. próbáld ki, ha nem működik, akkor szellőző szűrő csere.



Elolvastam, válaszoltam is rá, mégpedig ezt: "Amúgy a végén mindegy, mennyire tolom be a csövet, vagy mennyire nem - ugyanúgy csak csepegtetni tudom bele az utolsó 20 litert", mindenki nyugodjon le

A szellőztető szűrőt viszont most látom először, ilyesmire tippeltem én is, köszi - azt merre találom, mekkora macera a cseréje?


na ezt én nem olvastam... dikk
jah hogy neked a végén nem megy bele folyamatosan... uhh

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 09:55


YELLOW írta:

ezt írtam, de köszönöm, hogy figyelmesen elolvastad...
az elején ne dugd be tövig a pisztolyt (és nem a szexre gondoltam), aztán addig kézzel nyomd, aztán olyan 10 liter után beakaszthatod neki, meg tövig nyomhatod. próbáld ki, ha nem működik, akkor szellőző szűrő csere.



Elolvastam, válaszoltam is rá, mégpedig ezt: "Amúgy a végén mindegy, mennyire tolom be a csövet, vagy mennyire nem - ugyanúgy csak csepegtetni tudom bele az utolsó 20 litert", mindenki nyugodjon le

A szellőztető szűrőt viszont most látom először, ilyesmire tippeltem én is, köszi - azt merre találom, mekkora macera a cseréje?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 09:50


Totyasrac írta:
toki24 írta:

Biztos erölteti a szivattyút,de ha 1 hónapba egyszer felvillan a sárga szerintem semmi gond. Én megvárom mig felvillan aztán gó kut csurig lököm és megint sárga megitn csurig szerintem ezzel sincs semmi gond ha valaki igy csinálja nem?


Nekem mondjuk úgy ~hetente, max. kéthetente felvillan (használom a kocsit :mrgreen, akkor telelököm, csak sokáig tart a leírt ok miatt... Erre van megoldási javaslat?


ezt írtam, de köszönöm, hogy figyelmesen elolvastad...
az elején ne dugd be tövig a pisztolyt (és nem a szexre gondoltam), aztán addig kézzel nyomd, aztán olyan 10 liter után beakaszthatod neki, meg tövig nyomhatod. próbáld ki, ha nem működik, akkor szellőző szűrő csere.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 09:48


RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 09:28


toki24 írta:

Biztos erölteti a szivattyút,de ha 1 hónapba egyszer felvillan a sárga szerintem semmi gond. Én megvárom mig felvillan aztán gó kut csurig lököm és megint sárga megitn csurig szerintem ezzel sincs semmi gond ha valaki igy csinálja nem?


Nekem mondjuk úgy ~hetente, max. kéthetente felvillan (használom a kocsit :mrgreen, akkor telelököm, csak sokáig tart a leírt ok miatt... Erre van megoldási javaslat?

RolandBMW323
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz RolandBMW323

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 03:06


Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 22:23


YELLOW írta:
zola25 írta: Sziasztok!

Van egy 318-as E46-om,2002-es,benzines.
A hiba jelenség a következő: Mikor benyomom a kupplungot és a váltókart elhúzom a 1-es fokozat irányába majd fel tolom,ilyenkor ilyen dübbenő szerű hang jön hátulról.
Akkor is csinálja 1-ből 2-be váltok!
Kérdésem az lenne mi lehet a baj merre induljak javítással,kb összeggel számolva illetve ha tanácsolnátok alkatrész márkákat is azt még külön megköszönném.

Köszi előre is!!!




valószínű a diffitartó hátsó szilentje, de kb le kell szedni hozzá az egész bolcsőt, de a diffit mindenképp ki kell venni, mert az a szilent darabokban és nehezen fog kijönni.


drágább a munkadíj mint maga a szilent...az enyém még mindig dübög, azt mondják nem lehet megcsinálni A link neve

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 22:14


Totyasrac írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj, hogy ha meleg a motor, nehezen indul újra ha leállítom?


én a gyertyát mondanám, más főtengely, vagy vez.tengely jeladót fog mondani valószínű.


Mondjuk 4 gyertya plusz a csere nem a világ vége, és amúgy is ritkán jut eszébe az embereknek, pedig legalább ~60e km-enként erősen ajánlott a benzineseknél.


Köszi srácok!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 22:10


zola25 írta: Sziasztok!

Van egy 318-as E46-om,2002-es,benzines.
A hiba jelenség a következő: Mikor benyomom a kupplungot és a váltókart elhúzom a 1-es fokozat irányába majd fel tolom,ilyenkor ilyen dübbenő szerű hang jön hátulról.
Akkor is csinálja 1-ből 2-be váltok!
Kérdésem az lenne mi lehet a baj merre induljak javítással,kb összeggel számolva illetve ha tanácsolnátok alkatrész márkákat is azt még külön megköszönném.

Köszi előre is!!!




valószínű a diffitartó hátsó szilentje, de kb le kell szedni hozzá az egész bolcsőt, de a diffit mindenképp ki kell venni, mert az a szilent darabokban és nehezen fog kijönni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 22:05


toki24 írta:
YELLOW írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.


Nem mondod, hogy ez "kínzás" neki
És nem szándékozom 300km-enként benzinkútra járni, így is hetente megyek, a végén veszek valami takarékosabbat
Utoljára a céges 1.6-os Swift volt ami ~400km-enként kutat keresett, de ez egy ~utazóautó... Nem tudom elfogadni, hogy fél tankonként telerakjam


nyílván nem azt mondom, ha pályán mész, akkor állj meg. de ha pont arra járok amerre tankolni szoktam, és nem sietek, akkor mindig megállok. volt olyan, hogy 3/4-nél beálltam tankolni
nyílván ha telenyomod az jó. viszont sokan vannak úgy, hogy 50km-t jelez az autó, és 5-10 litereket tankolnak csak. én nem egy ilyen esetnél láttam, hogy a pumpa meghalt. nyílván az huzamosabb esetben fordul elő, mármint, hogy ennek tudható be.


Biztos erölteti a szivattyút,de ha 1 hónapba egyszer felvillan a sárga szerintem semmi gond. Én megvárom mig felvillan aztán gó kut csurig lököm és megint sárga megitn csurig szerintem ezzel sincs semmi gond ha valaki igy csinálja nem?


hát ezt írtam, hogy így még oké

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zola25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 21:12


Sziasztok!

Van egy 318-as E46-om,2002-es,benzines.
A hiba jelenség a következő: Mikor benyomom a kupplungot és a váltókart elhúzom a 1-es fokozat irányába majd fel tolom,ilyenkor ilyen dübbenő szerű hang jön hátulról.
Akkor is csinálja 1-ből 2-be váltok!
Kérdésem az lenne mi lehet a baj merre induljak javítással,kb összeggel számolva illetve ha tanácsolnátok alkatrész márkákat is azt még külön megköszönném.

Köszi előre is!!!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 07. szerda, 21:13