Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 21:43



Szevasztok!Előjött az első probléma az en kis 525tds emmel.A jelenseg olaszorszagba tartva 150km utan egyszer csak elkezdett vissza visszaremegni a gazpedal az auto pedig elkezdett rangatni 120 nal a palyan,visszatettem 4.-be hogy elinduljon jobban erre kivillant a DDE sarga lampa hosszan majd elaludt.Ezt kovetoen kiallatam a benzinkutra hagytam ketyegni majd problema mentesen megerkeztem 120 nal nem tobbel haladva jesoloba.A kerdesem a kovetkezo mi a franc lehetett ez?Az ember felve indul majd haza jovo heten.Soha nem csinalt ilyet egy tds em se.Premium gazolaj van benne.ötlet?Hazaerek diag lesz csak addig azerintetek?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz gyufa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 19:34


toki24 írta:
gyufa írta: Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
Olyan problémám lenne, hogy van egy E46 320i Touringom és amikor a motor eléri az üzemi hőfokot, akkor egy furcsa zúgó zaj hallatszik ki belőle, valahonnan a szívóoldal környékéről.
Esetleg valaki megtudná mondani, hogy mi lehet a zúgás okozója.
Leállítás után is hallani még egy kis ideig ezt a búgó,zúgó hangot.
Előre is köszönöm a segítséget.


Szia!

Nem lehet hogy a ventid szarakodik?


Szia nem mert azt már néztem és nem zúg, meg ez a hang akkor is hallható, amikor nem megy a ventilátor.
De köszönöm szépen, erre már gondoltam én is.
Köszi a segítséget, de nem a ventiből jön.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 19:16


gyufa írta: Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
Olyan problémám lenne, hogy van egy E46 320i Touringom és amikor a motor eléri az üzemi hőfokot, akkor egy furcsa zúgó zaj hallatszik ki belőle, valahonnan a szívóoldal környékéről.
Esetleg valaki megtudná mondani, hogy mi lehet a zúgás okozója.
Leállítás után is hallani még egy kis ideig ezt a búgó,zúgó hangot.
Előre is köszönöm a segítséget.


Szia!

Nem lehet hogy a ventid szarakodik?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz gyufa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 19:09


Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
Olyan problémám lenne, hogy van egy E46 320i Touringom és amikor a motor eléri az üzemi hőfokot, akkor egy furcsa zúgó zaj hallatszik ki belőle, valahonnan a szívóoldal környékéről.
Esetleg valaki megtudná mondani, hogy mi lehet a zúgás okozója.
Leállítás után is hallani még egy kis ideig ezt a búgó,zúgó hangot.
Előre is köszönöm a segítséget.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 10:20


ignasow írta:
jgbobo írta:
troger írta:
ignasow írta: Sziasztok! Segítsetek plíz, a következő a problémám, e46 320d 136Le hidegen-melegen csak 1-et vagy 2-őt fordít az önindító, esetleg csak csattan egyet. Akksi új, bendix új az önindítón. Ha felemelve egyesbe hagyom úgy beindul. Főtengely jeladónak van ehhez köze?
Olyan mintha elvenné az áramot valami az önindítótól. Most mit cseréltessek ki?
Válaszokat előre is köszönöm.


Szerintem próbálj ki másik aksit is ... mennyire új ami benne van típusa?


Próbáld meg azt, hogy a motorhazteto jobb felső sarkánál van az ECU. Egy vízhatlan dobozban. Ha szetcsavarod akkor találsz benne kB. 5 biztosítékot. Nézd meg, hogy azok épek-e. A művelet előtt kösd le az akku sarujait. Másik hibalehetoseg. Nekem van pót kulcs. 1 hónap használat után egyszer csak gondolt egyet és nyitotta, zárta az ajtót, de indítani nem engedett. Nézd meg másik kulcsal ha van.



Sziasztok! Köszi a segítséget mindenkinek, kipróbáltam mindent amit írtatok, az aksim új 120A Banner. Holnap szerelőhöz megyek, ha kiderül a hiba leírom ide. Üdv.


Sziasztok. Meglett a hiba: -szóval a tünetek a következők voltak, hidegen pöccre indul az autó, melegen önindító 2x teker aztán leáll, ( frász kitör biztos adagolós, de nem! ) diag nem mutat semmit, aztán önindító leszed, és kiderül hogy szénkefe kuka mert eltört és kisebb zárlat kelezkezett forgás közben. Tisztelet a kivételnek de nem mindig szabad egyből elhinni amit a szerelő mond, mert ő is csak ember és tévedhet, általában a Bmw tulajok pénztárcájának rovására (még jó hogy nem hagytam levenni az adagolót) Üdv.!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 15:24


HCsabi írta: Sziasztok!
Pár napja,nem akar rendes húzni az autó 320d hol megy hol nem.
Belépek neki padlóig üresben,meg sem füstöl.
EGR szelep tisztítás megvolt üzemanyag szűrő cserélve,mégsem jó.
A szerelő aszt monda hogy a katalizátor van berakódva.
Lehetséges?


Diagnosztika.

HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2014. május 30. péntek, 17:50


Sziasztok!
Pár napja,nem akar rendes húzni az autó 320d hol megy hol nem.
Belépek neki padlóig üresben,meg sem füstöl.
EGR szelep tisztítás megvolt üzemanyag szűrő cserélve,mégsem jó.
A szerelő aszt monda hogy a katalizátor van berakódva.
Lehetséges?


tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 15:58


imre8 írta:
tomy1228 írta:
imre8 írta: Üdv!
Ismét hozzátok fordulok segítségért. E46 320i 2,2 benzin, automata.
A vátója szépen váltogat gyorsul is ha kell.
A gondom az lenne vele, kikapcsolom a DSC-ét, hogy megtudjam csúsztatni egy kicsit, a kerék meg kapar,de a motor már torpan is meg-fele, olyan mint mikor nem kapcsolom ki DSC-t, télen a havon is ugyan ez a helyzet, ott figyeltem fel rá először hogy nem úgy reagál úgy ahogy kéne.

Ha valaki találkozott már ilyen esettel az tudna egy kicsit segíteni hogy mért csinálhatja ezt.

Ja meg kora tavaszon olyan kérdéssel fordultam hozzátok hogy a 320i (e46 2,2 benzin) pöcröfre indult de le is állt azonnal. Majd 4-ik indításra tartotta meg fordulatát. Utána csak tovább romlott a helyzet nem csak hogy, nehezen indult hidegen de még hófehér füstöt is lökött az első indításnál. Mikor meg olyan kedve volt akkor alapjáraton is be hebegett és elkezdett füstölni de fordulaton semmi.

Na a hiba okozója a vákumszelep volt (A membrán átszakadt). (Bmw-től rendelve 16 000 és száz-forint az ára) Olyan vákum volt a motorba, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát szinte nem is lehetett le emelni.
Kicserélése óta megszűnt minden gond.


Kérdés az hogy biztos hogy teljesen kiiktattad mert ugye ha csak megnyomod kb 1s-ra akkor megjön egy kis sárga lámpád de még vmilyen szinten vigyáz az elektronik rád,ahoz hogy teljesen kikapcsold hosszan kell nyomnod a dsc és két sárga lámpa fog megjönni(kézifék meg még vmi)


Köszönöm a segítséget.

Akkor ezek szerint én nem kapcsoltam ki, mert egyszer nyomtam rá röviden.

Ha áthúzom manuálisra automatából, akkor mindenképpen elvált mielőtt letiltana a fordulat? Vagy ennek is van valami trükkje.

Igen elvált mindenféleképpen mielött pirosba kerülne,akkor is ha manualba van!


imre8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz imre8

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 15:51


tomy1228 írta:
imre8 írta: Üdv!
Ismét hozzátok fordulok segítségért. E46 320i 2,2 benzin, automata.
A vátója szépen váltogat gyorsul is ha kell.
A gondom az lenne vele, kikapcsolom a DSC-ét, hogy megtudjam csúsztatni egy kicsit, a kerék meg kapar,de a motor már torpan is meg-fele, olyan mint mikor nem kapcsolom ki DSC-t, télen a havon is ugyan ez a helyzet, ott figyeltem fel rá először hogy nem úgy reagál úgy ahogy kéne.

Ha valaki találkozott már ilyen esettel az tudna egy kicsit segíteni hogy mért csinálhatja ezt.

Ja meg kora tavaszon olyan kérdéssel fordultam hozzátok hogy a 320i (e46 2,2 benzin) pöcröfre indult de le is állt azonnal. Majd 4-ik indításra tartotta meg fordulatát. Utána csak tovább romlott a helyzet nem csak hogy, nehezen indult hidegen de még hófehér füstöt is lökött az első indításnál. Mikor meg olyan kedve volt akkor alapjáraton is be hebegett és elkezdett füstölni de fordulaton semmi.

Na a hiba okozója a vákumszelep volt (A membrán átszakadt). (Bmw-től rendelve 16 000 és száz-forint az ára) Olyan vákum volt a motorba, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát szinte nem is lehetett le emelni.
Kicserélése óta megszűnt minden gond.


Kérdés az hogy biztos hogy teljesen kiiktattad mert ugye ha csak megnyomod kb 1s-ra akkor megjön egy kis sárga lámpád de még vmilyen szinten vigyáz az elektronik rád,ahoz hogy teljesen kikapcsold hosszan kell nyomnod a dsc és két sárga lámpa fog megjönni(kézifék meg még vmi)


Köszönöm a segítséget.

Akkor ezek szerint én nem kapcsoltam ki, mert egyszer nyomtam rá röviden.

Ha áthúzom manuálisra automatából, akkor mindenképpen elvált mielőtt letiltana a fordulat? Vagy ennek is van valami trükkje.


tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 13:43


imre8 írta: Üdv!
Ismét hozzátok fordulok segítségért. E46 320i 2,2 benzin, automata.
A vátója szépen váltogat gyorsul is ha kell.
A gondom az lenne vele, kikapcsolom a DSC-ét, hogy megtudjam csúsztatni egy kicsit, a kerék meg kapar,de a motor már torpan is meg-fele, olyan mint mikor nem kapcsolom ki DSC-t, télen a havon is ugyan ez a helyzet, ott figyeltem fel rá először hogy nem úgy reagál úgy ahogy kéne.

Ha valaki találkozott már ilyen esettel az tudna egy kicsit segíteni hogy mért csinálhatja ezt.

Ja meg kora tavaszon olyan kérdéssel fordultam hozzátok hogy a 320i (e46 2,2 benzin) pöcröfre indult de le is állt azonnal. Majd 4-ik indításra tartotta meg fordulatát. Utána csak tovább romlott a helyzet nem csak hogy, nehezen indult hidegen de még hófehér füstöt is lökött az első indításnál. Mikor meg olyan kedve volt akkor alapjáraton is be hebegett és elkezdett füstölni de fordulaton semmi.

Na a hiba okozója a vákumszelep volt (A membrán átszakadt). (Bmw-től rendelve 16 000 és száz-forint az ára) Olyan vákum volt a motorba, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát szinte nem is lehetett le emelni.
Kicserélése óta megszűnt minden gond.


Kérdés az hogy biztos hogy teljesen kiiktattad mert ugye ha csak megnyomod kb 1s-ra akkor megjön egy kis sárga lámpád de még vmilyen szinten vigyáz az elektronik rád,ahoz hogy teljesen kikapcsold hosszan kell nyomnod a dsc és két sárga lámpa fog megjönni(kézifék meg még vmi)

szilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz szilaszlo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 13:34


Nem szeretném a gyujtógyertyás topicban folytatni mert ez már nem az.
Szóval van ez a egyirányú szelep. Milyen néven keressem a bárdinál?






imre8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz imre8

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 09:00


Üdv!
Ismét hozzátok fordulok segítségért. E46 320i 2,2 benzin, automata.
A vátója szépen váltogat gyorsul is ha kell.
A gondom az lenne vele, kikapcsolom a DSC-ét, hogy megtudjam csúsztatni egy kicsit, a kerék meg kapar,de a motor már torpan is meg-fele, olyan mint mikor nem kapcsolom ki DSC-t, télen a havon is ugyan ez a helyzet, ott figyeltem fel rá először hogy nem úgy reagál úgy ahogy kéne.

Ha valaki találkozott már ilyen esettel az tudna egy kicsit segíteni hogy mért csinálhatja ezt.

Ja meg kora tavaszon olyan kérdéssel fordultam hozzátok hogy a 320i (e46 2,2 benzin) pöcröfre indult de le is állt azonnal. Majd 4-ik indításra tartotta meg fordulatát. Utána csak tovább romlott a helyzet nem csak hogy, nehezen indult hidegen de még hófehér füstöt is lökött az első indításnál. Mikor meg olyan kedve volt akkor alapjáraton is be hebegett és elkezdett füstölni de fordulaton semmi.

Na a hiba okozója a vákumszelep volt (A membrán átszakadt). (Bmw-től rendelve 16 000 és száz-forint az ára) Olyan vákum volt a motorba, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát szinte nem is lehetett le emelni.
Kicserélése óta megszűnt minden gond.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 18:26


kriminalee írta: Sziasztok, az mitől lehet hogy néha néha olyat csinál az autó hogy egyszerűen nem akar felgyorsulni , ez hosszabb távoknál szokott előfordulni, hiába nyomom a gázt egyszer csak megtorpan a motor és csak nagyon lassan kezd felkúszni a fordulatszámmérő , e46 320i


akár bármi is lehet.
lehet el van lustulva, néha meg kell pörgetni.
vagy üzemanyagellátással van gond (szűrő, AC, injektor, akármi), vagy a légtömegmérő van belustulva, esetleg a lambda szonda.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz kriminalee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 18:24


Sziasztok, az mitől lehet hogy néha néha olyat csinál az autó hogy egyszerűen nem akar felgyorsulni , ez hosszabb távoknál szokott előfordulni, hiába nyomom a gázt egyszer csak megtorpan a motor és csak nagyon lassan kezd felkúszni a fordulatszámmérő , e46 320i

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2014. május 26. hétfő, 18:52


szotakdavid írta:
jejo80 írta:
szotakdavid írta:
jejo80 írta:
jejo80 írta: Sziasztok!

Segítsetek.
Az észrevételem az lenne az autómnál 320i 2005 E90. Ma a nagy melegbe a városban araszoltam, és a titkos menüben a víz hőfokát megnéztem, és felment 111 fokig, majd vissza 107-re. Kiértem a városból és egy 100-as tempónál sem ment 107 fok alá. Ez normális, vagy valami gond van.
Benzines kolegák ha valaki megnézné, hogy neki mennyit mutat, és azt megosztaná, azt megköszönném.

Köszi.



Valaki tudna segíteni fenti dologban? köszi.


Ki kéne mosni a hűtőket,elől teli lehetnek szarral bogárral,főleg a két hűtő között.

Egyébként 105 fokon nyit a termosztátod.


Akkor ha 105 fokon nyit a termosztát ezek az értékek jók? Ha bekapcsol a ventillátor a hűtőrácson elég jól érzem a levegő beszívást a kezemen is, ebből gondolom hogy nem koszos a hűtők között. Valaki azt mondta hogy ezek a motorok magas hőfokon üzemelnek a jobb égés miatt. De senik nem tudta megmondani, hogy jók e ezek az értékek.


Én kitakarítanám és nem fog 111 fokra felmenni.


Kipróbálom. Köszi a segítséget. Leírom majd hogy változik e vagy sem.