autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz maandi1990

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 12:00


sziasztok! nemrég vettem egy 2005-ös 116i bmw-t és olyan gondom lenne, hogy amikor megyek vele a hátsó kerék felöl zörgö hangok jönnek, olyan mintha konzervdobozokat húznák magam után (pedig sajnos nem ). Az autoszerelő azt mondta, hogy a tankban lévő lemezek elengedtek és ezek rezegnek, nem tud vele mit csinálni, így természetesen a rezgő csörgő hangok nem szűntek meg. Esetleg volt valakinek ilyen problémája, mit lehet ellene tenni? Nagyon idegesít a dolog, hogy végre van egy csodaszép bmw-m és elviselhetetlen csörgő bádogdoboz hangja van
Légyszi segítsetek!, előre is köszi a választ.
üdv. andi

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 12:04


Ma a futóműnél keresgéltem a recsegés forrását amit már egy másik fórumban irtam most nem is ez a problémám
Viszont amikor befejeztem a keresgélést és leállitottam a motort kiszálltam lecsukni a géptetőt. Mikor odaértem hogy lecsukom már állo motornál hallottam egy pici szisszenést mintha egy bicikli szelepre rányomnánk utána meg halk csordogálást hallottam
Ez normális? Gondolok ilyenre hogy a szisszenés lehetett olyan hogy megszűnt a nyomás a turbonál?
A csordogálást meg nem tudom... olaj meg víz rendben
Semmi folyásnyom...:/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz laptopelite

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. augusztus 09. szombat, 12:46


Sziasztok!

Valaki segítsen legyen kedves elmagyarázni hogy a képeken látható határértéket igencsak túllépő adatok mihez tartoznak, vagy mit jelentenek!! Nem azt kérem hogy mondjátok meg mi a baja a kocsinak csak azt hogy pl. load mg/AS/Zyl érték micsoda és mihez tartozik! Nagyon nagy lenne ha valaki el tudná magyarázni nekem!!! Az a baj hogy a kocsi nem megy nincs benne erő dadog torpan és néha csinálja néha nem, és már sokminden ki lett csrélve próbára, de nem változott a helyzet! amik próbálva lettek: kartergáz szelep, lambda első hátsó,ac pumpa, benzin szűrő, ac relé, nyomásszab szelep, de nem változott semmi!




Valaki ha tud világosítson fel legyen kedves! Mert a szerelők is csak pislognak velem együtt, mert nem találunk logikát, azaz nem egyértelmű a hibajelenség! Annyi hatalmas szerencsém van hogy van lehetőség az alkatrészek cserélgetésére, tesztelésre!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 09. szombat, 13:01

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cabyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. augusztus 03. vasárnap, 18:59


Sziasztok. Egy Bmw320d 110kw 2002 rol van szo. Motorcsere volt az autoba a motor allitolag 140ezer kmt futott.A porlasztok 200ezret.Bekuldtek a porlasztokat padra es rendbe vannak. Nem volt katalizator az auton, mindkettot megvettem! Az auto indul hidegbe melegbe, olaj nem fogy, fogyasztas ok (5,5)! Hibauzenet nincs! Folyamatosan huz! A csorgo hang 1500as fordulatol jelentkezik padlogaznal es 3800korul megszunik! Tesztelve! Hiba nincs! Minimalis elteres de minden a megengedett erteken belul! Rail cso csere nyomas erzekelovel es szabajzoval egyutt! Ujra szoftolva eredeti bmw szoftal! Bmw teszt szerint minden tokeletes! De feketen fustol es csorog a motor!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 14:36


Pont az általad leírt használat mellett lehet következtetni a szelepszár szimering hibájára. (mivel vákum van a szívócsőben, a hibás szimering mellett átszívja az olajat)
Menet közben, ha gázelvételnél füstöl kéken akkor szelepszár szimering, ha gyorsításnál (padlógázon) akkor a gyűrű(k) hibájából eszi az olajat/füstöl kéken.[/quote]

Nekem gyorsításkor füstöl(t)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 10:26


hancurozo írta:
Medvedisznoman írta: [color=green]
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


Talán érdekel valakit, hogy hogy áll ez sztori, ezért leírom.
Hosszas -sehová sem vezető- tapogatózás és felesleges alkatrészcsere (kartergázmembrán és haverjai) után a szerelőm tanácsára elvittem az autót egy budaörsi -főleg BMW-kkel foglalkozó- szervizbe.
Eddig úgy áll a dolog, hogy egyrészt szelepszárszimmering mégis kuka, de a blokk egészséges, így nem kell gyűrűzni, meg motorfelújítani. Nagy kő le...
Ezenfelül van még más is, bár ez nem hinném hogy a tünetek okozója lehet.
A vezérlés egy műanyag kazettában fut (ezt a részét nem ismerem, csak így magyarázta a szaki) és állítólag típushiba, hogy eltörik a kazi. Nekem ez háromfelé van törve, ami a vezérlés pontatlanságát és alapjárat ingadozást okoz.
Ha már lent van a hengerfej akkor azt is megdögönyözik és hamarosan kész lesz. Majd még megírom, hogy megszűnt-e a baj, de bizakodó vagyok.



Pont az általad leírt használat mellett lehet következtetni a szelepszár szimering hibájára. (mivel vákum van a szívócsőben, a hibás szimering mellett átszívja az olajat)
Menet közben, ha gázelvételnél füstöl kéken akkor szelepszár szimering, ha gyorsításnál (padlógázon) akkor a gyűrű(k) hibájából eszi az olajat/füstöl kéken.


én is írtam neki korábban.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 09:43


Medvedisznoman írta: [color=green]
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


Talán érdekel valakit, hogy hogy áll ez sztori, ezért leírom.
Hosszas -sehová sem vezető- tapogatózás és felesleges alkatrészcsere (kartergázmembrán és haverjai) után a szerelőm tanácsára elvittem az autót egy budaörsi -főleg BMW-kkel foglalkozó- szervizbe.
Eddig úgy áll a dolog, hogy egyrészt szelepszárszimmering mégis kuka, de a blokk egészséges, így nem kell gyűrűzni, meg motorfelújítani. Nagy kő le...
Ezenfelül van még más is, bár ez nem hinném hogy a tünetek okozója lehet.
A vezérlés egy műanyag kazettában fut (ezt a részét nem ismerem, csak így magyarázta a szaki) és állítólag típushiba, hogy eltörik a kazi. Nekem ez háromfelé van törve, ami a vezérlés pontatlanságát és alapjárat ingadozást okoz.
Ha már lent van a hengerfej akkor azt is megdögönyözik és hamarosan kész lesz. Majd még megírom, hogy megszűnt-e a baj, de bizakodó vagyok.





Pont az általad leírt használat mellett lehet következtetni a szelepszár szimering hibájára. (mivel vákum van a szívócsőben, a hibás szimering mellett átszívja az olajat)
Menet közben, ha gázelvételnél füstöl kéken akkor szelepszár szimering, ha gyorsításnál (padlógázon) akkor a gyűrű(k) hibájából eszi az olajat/füstöl kéken.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 09:07


Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


Talán érdekel valakit, hogy hogy áll ez sztori, ezért leírom.
Hosszas -sehová sem vezető- tapogatózás és felesleges alkatrészcsere (kartergázmembrán és haverjai) után a szerelőm tanácsára elvittem az autót egy budaörsi -főleg BMW-kkel foglalkozó- szervizbe.
Eddig úgy áll a dolog, hogy egyrészt szelepszárszimmering mégis kuka, de a blokk egészséges, így nem kell gyűrűzni, meg motorfelújítani. Nagy kő le...
Ezenfelül van még más is, bár ez nem hinném hogy a tünetek okozója lehet.
A vezérlés egy műanyag kazettában fut (ezt a részét nem ismerem, csak így magyarázta a szaki) és állítólag típushiba, hogy eltörik a kazi. Nekem ez háromfelé van törve, ami a vezérlés pontatlanságát és alapjárat ingadozást okoz.
Ha már lent van a hengerfej akkor azt is megdögönyözik és hamarosan kész lesz. Majd még megírom, hogy megszűnt-e a baj, de bizakodó vagyok.



így van, el tud törni. de ha már ott vagytok a feszítő patronját is érdemes volna cserélni. viszont ha ez el lenne törve, nagyon kelepelős hangja lenne szerintem.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 27. vasárnap, 23:48


[color=green]
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


Talán érdekel valakit, hogy hogy áll ez sztori, ezért leírom.
Hosszas -sehová sem vezető- tapogatózás és felesleges alkatrészcsere (kartergázmembrán és haverjai) után a szerelőm tanácsára elvittem az autót egy budaörsi -főleg BMW-kkel foglalkozó- szervizbe.
Eddig úgy áll a dolog, hogy egyrészt szelepszárszimmering mégis kuka, de a blokk egészséges, így nem kell gyűrűzni, meg motorfelújítani. Nagy kő le...
Ezenfelül van még más is, bár ez nem hinném hogy a tünetek okozója lehet.
A vezérlés egy műanyag kazettában fut (ezt a részét nem ismerem, csak így magyarázta a szaki) és állítólag típushiba, hogy eltörik a kazi. Nekem ez háromfelé van törve, ami a vezérlés pontatlanságát és alapjárat ingadozást okoz.
Ha már lent van a hengerfej akkor azt is megdögönyözik és hamarosan kész lesz. Majd még megírom, hogy megszűnt-e a baj, de bizakodó vagyok.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. július 27. vasárnap, 23:50

státusz Mj87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. július 25. péntek, 14:54


Üdv mindenkinek!

A mai nap megnéztem, kipróbáltam egy 2002-es 320-ast, és feltűnt, hogy a kormánykerék kicsit mintha ferdén állna (a bal első ablak felé). Nem a kormányközép, hanem maga a kerék (oszlop), ha mondjuk 10 óra 10 percel fogom a kormányt, akkor a jobb kezem 1-2 centivel kijjebb van, a bal pedig beljebb. Ez normális? Miért lehet ez?

Köszönöm előre is a választ!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. július 25. péntek, 11:19


Street_xTp írta:
adi84 írta:
Street_xTp írta: Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?


Sztem menj el minél hamarabb egy szakihoz. Én a helyedben nem rizikóznék vele, mert ha tényleg lánc és elszáll, akkor jön a száraz kenyér vízzel időszak...


Köszi , erősen megfontolandó amit írsz , már csak szerelőt kell találni aki ha meghallja hogy BMW nem kezd el egyből sírni hogy ez így bonyolult úgy bonyolult..


Szia!

Nem látni az adatlapodon, hogy merre laksz, ha győri vagy környéki vagy akkor tudom ajánlani Lendvai Attilát ő csak "bájert" szerel.
"Mániákus & elmeroggyant" a szó jó értelmében!

Üdv.: Pocses

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 25. péntek, 11:10


Street_xTp írta:
adi84 írta:
Street_xTp írta: Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?


Sztem menj el minél hamarabb egy szakihoz. Én a helyedben nem rizikóznék vele, mert ha tényleg lánc és elszáll, akkor jön a száraz kenyér vízzel időszak...


Köszi , erősen megfontolandó amit írsz , már csak szerelőt kell találni aki ha meghallja hogy BMW nem kezd el egyből sírni hogy ez így bonyolult úgy bonyolult..


az ilyen nem szerelő, vagyis szerelő, de nem szakember. a szakembernek mindegy miylen autó, mert az alapja ugyanaz mindnek. az egy dolog, hogy lehet több munka van vele, míg kiszerelsz valamit, de hát, az ilyen nem szerelt még francia autót

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz Street_xTp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. július 25. péntek, 11:00


adi84 írta:
Street_xTp írta: Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?


Sztem menj el minél hamarabb egy szakihoz. Én a helyedben nem rizikóznék vele, mert ha tényleg lánc és elszáll, akkor jön a száraz kenyér vízzel időszak...


Köszi , erősen megfontolandó amit írsz , már csak szerelőt kell találni aki ha meghallja hogy BMW nem kezd el egyből sírni hogy ez így bonyolult úgy bonyolult..

adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 01:10


Street_xTp írta: Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?


Sztem menj el minél hamarabb egy szakihoz. Én a helyedben nem rizikóznék vele, mert ha tényleg lánc és elszáll, akkor jön a száraz kenyér vízzel időszak...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz Street_xTp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. július 23. szerda, 11:56


Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?