autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz xcomman

Újonc

Elismertség: 66% (2 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 31. szombat, 18:39


Pocses írta:
anubisz írta:
xcomman írta:
anubisz írta:
xcomman írta: Sziasztok!

Egy ritkan elofordulo hibarol lenne szo, eddig osszesen ket alkalommal fordult elo. Eloszor nyaron csinalta, hogy egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot... Akkor meg a groundmodulra tippeltem, mert erosen cseres volt ajtonyitasi problemakbol kifolyolag. Ma viszont megint kinyomta. Ami meg ritkan szokott lenni, hogy a muszerfal vilagitas kialszik. Nem tudom mennyire osszekapcsolhato a ket dolog, de inkabb megosztom ezt is. Elore is koszonom a segitseget. Otleteket szivesen hallanek, mert nem sok kell, hogy felgyujtsam



Értelmezhetetlen az írásod. ( egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot...)


Elnezest, ki akartam szedni a felesleges szoveget belole, de van ami benne maradt.

Szoval, le volt zarva a kocsi. Se gyujtas, se semmi nem volt rajta. Aztan minden elojel nelkul elkezdte kinyomni az szelvedomoso folyadekot addig meg ki nem fogyott es en le nem huztam a pumparol az aramot. (Nem volt keznel a kulcs, mire visszaertem mar kifogyott)



Basszus ilyet még nem láttam, nem is hallottam. Remélem tud rá mondani valaki valamit.
Azt hittem elfolyt vagy valami. Azért diagolni kellene a kocsit,hátha ír valami hibát rá.


Hát ezen csak én is lesek mint állat. Talán valami zárlat lehet ami azt a kört zárja néha a kapcsoló és a szivattyú között.


Sziasztok.

Kiderült mi volt a probléma és gondoltam inkább leírom, hátha más is beleszalad. A szerviz szerint a grundmodul volt a hibás, de azt pár hónappal korábban ők már kicserélték csak nem emlékeztek... A probléma elsődleges forrása valószínűleg ez volt, mert valamilyen "relék" összeégtek és emiatt random elindult az szélvédőmosó. Ezt/ezeket kicserélték és azóta megszünt a hibajelenség (lekopogom azért...). Én nem tudom milyen relék lehettek, aki ért hozzá és hasonló problémái lesznek talán tudni fogja, hogy hol keresse. A javítás nem volt drága, ha a grundmodult nem számolom


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. január 31. szombat, 15:56


Chris82 írta: Sziasztok!

Tegnap jöttem hazafelé autópályán és 140 körül elkezdett rázni az autóm.
Előtte már kb. 20 kilométert mentem, ugyanilyen tempóban, de akkor nem csinálta.
Ma, már elkezdte 80 körül is, de néha abbamarad és 130-nál sem jön elő.
Rakattam rá 4 új gumit ma (úgyis max 2 hónapot ment volna el) és megnézettem a felniket.
Minden okés velük, de a hiba még mindig nem szűnt meg.
Olyan hangja van, mit amikor szálszakadt egy gumi, csak ez nem rázza a kormányt.
Talán a hajtásnál lehet valami? Ha valakinek volt ilyen problémája, kérem írjon, mert nem tudom sokáig nélkülözni az autót.
Köszönöm előre is a segítségetek!


Sztem a kardánfüggesztő gyanús.

Chris82
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Chris82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. január 31. szombat, 11:33


Sziasztok!

Tegnap jöttem hazafelé autópályán és 140 körül elkezdett rázni az autóm.
Előtte már kb. 20 kilométert mentem, ugyanilyen tempóban, de akkor nem csinálta.
Ma, már elkezdte 80 körül is, de néha abbamarad és 130-nál sem jön elő.
Rakattam rá 4 új gumit ma (úgyis max 2 hónapot ment volna el) és megnézettem a felniket.
Minden okés velük, de a hiba még mindig nem szűnt meg.
Olyan hangja van, mit amikor szálszakadt egy gumi, csak ez nem rázza a kormányt.
Talán a hajtásnál lehet valami? Ha valakinek volt ilyen problémája, kérem írjon, mert nem tudom sokáig nélkülözni az autót.
Köszönöm előre is a segítségetek!

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 20:45


toki24 írta: SOS.

Sziasztok.


4-5 napja sokat eszik a 20dm.. ilyen 1,5-2literrel.
nem tustam mi lehet vele.. na tegnap elkezdett razni a kormany huzni balra.. illetve nem is ment ugy... na mondom megnezen mivan futomunel.. felemelem kereket mozgstlm nem csapagy. Megforgatom hopppp meg is all koszorul surlodik. Magyarul fog a bal elso fekem :S holnap szetkapjuk gondolom en a feknyereg dugattyu beszart vagy nem megy vissza teljesen... valaki jart mar igy? Mi a teendo?


Koszonom!!!!


Féknyereg le szétkap lehet csiszolnodiskell. Valoszínű elszakadt a porvédőgumi.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 19:40


SOS.

Sziasztok.


4-5 napja sokat eszik a 20dm.. ilyen 1,5-2literrel.
nem tustam mi lehet vele.. na tegnap elkezdett razni a kormany huzni balra.. illetve nem is ment ugy... na mondom megnezen mivan futomunel.. felemelem kereket mozgstlm nem csapagy. Megforgatom hopppp meg is all koszorul surlodik. Magyarul fog a bal elso fekem :S holnap szetkapjuk gondolom en a feknyereg dugattyu beszart vagy nem megy vissza teljesen... valaki jart mar igy? Mi a teendo?


Koszonom!!!!

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 06:36


[quote="anubisz"]
KGR írta:
KGR írta:
KGR írta:
jrtom írta:
KGR írta: Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q

Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.



Nem. Viszont hétfőre lett volna időpontom automata váltóshoz olajcserére, mert enyhén szivárgott a váltóolaj. Ettől függetlenül nagyon nagyon fura az összefüggés, hogy eddig nem panaszkodott az autó olajhiányra. Nem rántott, nem rezgett, szépen egyenletesen váltott. Aztán amikor elhozom a szervizből, azonnal.


Sziasztok!

Ma telefonálgattam és ez alapján miután hazaértem aláfeküdtem a kocsinak. Jobb első féltengelyem lóg. Teljesen szétment. Elvileg ezen cseréltek porvédő gumiharangot, szóval szerintem észre kellett volna venniük, hogy haldoklik.


Itt a videó a féltengelyről: http://auto.indavideo.hu/video...ngely_hiba


Ez így jó ebben a formában. Ez nem semmi. Szerencséd lesz, ha az első difit nem darálta le. Nyugodtan számolj kettővel,mert a másik is tuti szar.ha az egyik már szétesett. ez úgy 3 kilós mutatvány a kettő,és ha gyárit veszel. Ha gyorsba kell nekem van kettő.


Köszönöm a felajánlást. Azért nyilván nem márkaszervizbe viszem a kocsit, igy én ennek az összegnek a töredékével számolok. A féltengely meg felujítható, vagy láttam unix\bárdi párosnál 50-80 eftig spidan illetve skf felujitott féltengelyeket. A bal oldali az szite uj. Nemrég cserálhették. Ez a hiba hogy fordulhatott elő? Véletlen széthúzták a féltengelyeket?



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 06:14


[quote="KGR"]
KGR írta:
KGR írta:
jrtom írta:
KGR írta: Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q

Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.



Nem. Viszont hétfőre lett volna időpontom automata váltóshoz olajcserére, mert enyhén szivárgott a váltóolaj. Ettől függetlenül nagyon nagyon fura az összefüggés, hogy eddig nem panaszkodott az autó olajhiányra. Nem rántott, nem rezgett, szépen egyenletesen váltott. Aztán amikor elhozom a szervizből, azonnal.


Sziasztok!

Ma telefonálgattam és ez alapján miután hazaértem aláfeküdtem a kocsinak. Jobb első féltengelyem lóg. Teljesen szétment. Elvileg ezen cseréltek porvédő gumiharangot, szóval szerintem észre kellett volna venniük, hogy haldoklik.


Itt a videó a féltengelyről: http://auto.indavideo.hu/video...ngely_hiba


Ez így jó ebben a formában. Ez nem semmi. Szerencséd lesz, ha az első difit nem darálta le. Nyugodtan számolj kettővel,mert a másik is tuti szar.ha az egyik már szétesett. ez úgy 3 kilós mutatvány a kettő,és ha gyárit veszel. Ha gyorsba kell nekem van kettő.


KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. január 29. csütörtök, 00:17


[quote="KGR"]
KGR írta:
jrtom írta:
KGR írta: Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q

Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.



Nem. Viszont hétfőre lett volna időpontom automata váltóshoz olajcserére, mert enyhén szivárgott a váltóolaj. Ettől függetlenül nagyon nagyon fura az összefüggés, hogy eddig nem panaszkodott az autó olajhiányra. Nem rántott, nem rezgett, szépen egyenletesen váltott. Aztán amikor elhozom a szervizből, azonnal.


Sziasztok!

Ma telefonálgattam és ez alapján miután hazaértem aláfeküdtem a kocsinak. Jobb első féltengelyem lóg. Teljesen szétment. Elvileg ezen cseréltek porvédő gumiharangot, szóval szerintem észre kellett volna venniük, hogy haldoklik.


Itt a videó a féltengelyről: http://auto.indavideo.hu/video...ngely_hiba


KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 22:52


[quote="KGR"]
jrtom írta:
KGR írta: Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q

Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.



Nem. Viszont hétfőre lett volna időpontom automata váltóshoz olajcserére, mert enyhén szivárgott a váltóolaj. Ettől függetlenül nagyon nagyon fura az összefüggés, hogy eddig nem panaszkodott az autó olajhiányra. Nem rántott, nem rezgett, szépen egyenletesen váltott. Aztán amikor elhozom a szervizből, azonnal.


Sziasztok!

Ma telefonálgattam és ez alapján miután hazaértem aláfeküdtem a kocsinak. Jobb első féltengelyem lóg. Teljesen szétment. Elvileg ezen cseréltek porvédő gumiharangot, szóval szerintem észre kellett volna venniük, hogy haldoklik.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 21:42


[quote="jrtom"]
KGR írta: Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q

Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.



Nem. Viszont hétfőre lett volna időpontom automata váltóshoz olajcserére, mert enyhén szivárgott a váltóolaj. Ettől függetlenül nagyon nagyon fura az összefüggés, hogy eddig nem panaszkodott az autó olajhiányra. Nem rántott, nem rezgett, szépen egyenletesen váltott. Aztán amikor elhozom a szervizből, azonnal.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 21:33


[quote="KGR"]Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q

Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 21:18


Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 20:23


tomi66 írta:
YELLOW írta:
tomi66 írta: sziasztok. az autóm nem indul,csak tekeri az akkumulátort,valószinű benzinszivattyú adta meg magát,mivel az akksi is új,generátor is új.arra lennék kiváncsi,hogy valakinek volt már tapasztalata a wrc autósbolttal kapcsolatban? ugyanis ott a legolcsóbb a szivattyú.az autóm e46 320d.
köszi a választ. tomi


"csak tekeri az akkumulátort" - ez most nekem új
azt hiszem olasz cuccokat árulnak főleg,ismerősöknek off autóknál, ilyen dévú, meg hasonlóknál szoktam ajánlani, még senki nem panaszkodott, én nem hiszem, hogy BMW-be vennék. értem én, hogy a legolcsóbban szeretnél hozzájutni, bár BMW-nél akkor szívni fogsz, amiket majd cserélni kell majd még, és mindenhol ezt az elvet követed. Azért az ilyan úgymond fődarabokból nem érdemes nagyon az olcsóság irányába elmenni. vannak sokan akik nagy kedvezménnyel tudnak gyári beszállítós alkatrészeket is adni, azzal jobban jársz. de ha még olcsóbban akarod megúszni, akkor lehet egy diag sem ártana, vagy elvinni valami szakértőhöz, mert lehet nem is az a baja. mert bár a generátornak az indításhoz éppen nem sok köze van, és mivel az önindító is teker,így az akksinak sem, sem az önindítónak, tehát a kizásárs jó. de a szivattyú mellett sok más is van még, ami miatt nem indul. a legegyszerűbb, ha szivattyú után megbontod, és egy kanába lógatod, majd indítasz, hogy nyom-e, vagy márhetsz nyomást is rajta. már ha adottak a feltételek. lehet akár izzító gyertya is. vagy porlasztó, bár ezeket lehet dobná hibának.


köszi a véleményedet.már elvittem egy autómentővel a kocsit a szervizbe. majd kiderül mi a baj.egyébként ha bármi baja van,mindég a legjobb ,prémium kategóriás alkatrészeket veszem bele. csak érdeklődtem a WRC autó iránt.


Én vettem tőlük szervó szívattyút, de végül nem az volt a kocsi baja, úgyhogy ha nem bírja akkor vissza kerül a régi, de eddig semmi jele annak, hogy sz@r lenne. Igaz csak fél éve van még bent...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz tomi66

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 17:51


YELLOW írta:
tomi66 írta: sziasztok. az autóm nem indul,csak tekeri az akkumulátort,valószinű benzinszivattyú adta meg magát,mivel az akksi is új,generátor is új.arra lennék kiváncsi,hogy valakinek volt már tapasztalata a wrc autósbolttal kapcsolatban? ugyanis ott a legolcsóbb a szivattyú.az autóm e46 320d.
köszi a választ. tomi


"csak tekeri az akkumulátort" - ez most nekem új
azt hiszem olasz cuccokat árulnak főleg,ismerősöknek off autóknál, ilyen dévú, meg hasonlóknál szoktam ajánlani, még senki nem panaszkodott, én nem hiszem, hogy BMW-be vennék. értem én, hogy a legolcsóbban szeretnél hozzájutni, bár BMW-nél akkor szívni fogsz, amiket majd cserélni kell majd még, és mindenhol ezt az elvet követed. Azért az ilyan úgymond fődarabokból nem érdemes nagyon az olcsóság irányába elmenni. vannak sokan akik nagy kedvezménnyel tudnak gyári beszállítós alkatrészeket is adni, azzal jobban jársz. de ha még olcsóbban akarod megúszni, akkor lehet egy diag sem ártana, vagy elvinni valami szakértőhöz, mert lehet nem is az a baja. mert bár a generátornak az indításhoz éppen nem sok köze van, és mivel az önindító is teker,így az akksinak sem, sem az önindítónak, tehát a kizásárs jó. de a szivattyú mellett sok más is van még, ami miatt nem indul. a legegyszerűbb, ha szivattyú után megbontod, és egy kanába lógatod, majd indítasz, hogy nyom-e, vagy márhetsz nyomást is rajta. már ha adottak a feltételek. lehet akár izzító gyertya is. vagy porlasztó, bár ezeket lehet dobná hibának.


köszi a véleményedet.már elvittem egy autómentővel a kocsit a szervizbe. majd kiderül mi a baj.egyébként ha bármi baja van,mindég a legjobb ,prémium kategóriás alkatrészeket veszem bele. csak érdeklődtem a WRC autó iránt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. január 26. hétfő, 11:52


tomi66 írta: sziasztok. az autóm nem indul,csak tekeri az akkumulátort,valószinű benzinszivattyú adta meg magát,mivel az akksi is új,generátor is új.arra lennék kiváncsi,hogy valakinek volt már tapasztalata a wrc autósbolttal kapcsolatban? ugyanis ott a legolcsóbb a szivattyú.az autóm e46 320d.
köszi a választ. tomi


"csak tekeri az akkumulátort" - ez most nekem új
azt hiszem olasz cuccokat árulnak főleg,ismerősöknek off autóknál, ilyen dévú, meg hasonlóknál szoktam ajánlani, még senki nem panaszkodott, én nem hiszem, hogy BMW-be vennék. értem én, hogy a legolcsóbban szeretnél hozzájutni, bár BMW-nél akkor szívni fogsz, amiket majd cserélni kell majd még, és mindenhol ezt az elvet követed. Azért az ilyan úgymond fődarabokból nem érdemes nagyon az olcsóság irányába elmenni. vannak sokan akik nagy kedvezménnyel tudnak gyári beszállítós alkatrészeket is adni, azzal jobban jársz. de ha még olcsóbban akarod megúszni, akkor lehet egy diag sem ártana, vagy elvinni valami szakértőhöz, mert lehet nem is az a baja. mert bár a generátornak az indításhoz éppen nem sok köze van, és mivel az önindító is teker,így az akksinak sem, sem az önindítónak, tehát a kizásárs jó. de a szivattyú mellett sok más is van még, ami miatt nem indul. a legegyszerűbb, ha szivattyú után megbontod, és egy kanába lógatod, majd indítasz, hogy nyom-e, vagy márhetsz nyomást is rajta. már ha adottak a feltételek. lehet akár izzító gyertya is. vagy porlasztó, bár ezeket lehet dobná hibának.