bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. április 21. csütörtök, 19:19


Sziasztok!
Nem tudom hibára utal-e a dolog, de ha menet közben hirtelen kinyomom a kuplungot és kettesből hármasba teszem érzem ahogy a fogaskerekek összeérnek. Nem úgy mint pl 3-ból 4-be, ..ott nem csinál ilyesmit, se 4-ből 5-be. Csak 1-2 és 2-3 között.Olyan érzés, mintha nekinyomódna a két fogaskerék foga egymásnak és csak utána tenné be a helyére őket.
Így meg kell tartanom pici nullán és úgy betenni. Gond ez?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2006

státusz hocila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. április 21. csütörtök, 09:47


hocila írta:
szotakdavid írta:
hocila írta: Sziasztok! E61 523i-ben egyik napról a másikra valami történt a fedélzeti elektromos rendszerrel. A menürendszer teljesen belassult, olyan a mintha valami folyamatosan menne a háttérben és zabálná a szoftvert futtató erőforrásokat. A rádió 5 másodpercenként elhallgat, majd újra szól. A parkradar nem valós időben mutatja az eseményeket, hanem használhatatlanul lassan követi az eseményeket. A menüben lépkedve sem lehet normálisan navigálni olyan lassan történik minden. Annyit megpróbáltam, hogy az akksisarut levettem, hátha reseteli magát, de nem oldódott meg. Esetleg van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Köszi!


Nagy navis??


Nem. Business kivitel.


Csak okulásul írom: megoldódott. A bluetooth modul ment tönkre, emiatt folyamatosan újra bootolt a rendszer. A modul cseréje és szoftverfrissítés kellett.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. április 17. vasárnap, 10:13


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve


banyek képes voltam elolvasni
bár szerintem mint írtam is, fontos az a rész, az a szakasz, amikor elékezd összekapcsolni, és a teljes összekapcsolás közti szakasz. na ez a BMW-nél elég kicsi. ezért ránt sokaknak.


Azt hiszem ez lesz nálam a gond... Tegnap járkáltam a városban, próbálgattam a kuplungot.. Ahogy írtad elég magasan van a kuplung tapadási pontja és eléggé rövid is a csúszási szakasza. Eddig egyik autómnál sem volt ennyire kicsi és magas, pedig volt amint direkt fentebb állítottam. Hát gyakorlatilag újra kell tanulnom kicsit vezetni, de sebaj Leginkább a tolatásnál veszem észre, hogy nem jó helyen tartom meg megszokásból és így alig kezd el gurulni, meg elkezd esni a fordulat és hiába adok gázt, csak a motor pörög fel, de konstans lassan halad a kocsi hátrafelé.
Majd megszokom. NA a lényeg, hogy tegnap sikerült úgy váltogatnom, hogy nem rántott az autó, hanem simán egyenletesen ment és 2200-ból váltottam el az egyest, 2000-ből a kettest. Köszönöm a tanácsokat mindenkinek!

Szerk.: Még egy olyan kérdésem lenne, hogy pl ha beteszitek a váltót sebességbe, oldalirányba mennyit mozdul el a kar? Úgy tudom más a váltó összetétele pl 316-nél és 320i-nél, ugyanis előbbinél bovdenes kapcsolat van a váltó és a kar között, míg nálam direkt. 316i váltóját próbáltam, abban nem nagyon moccan a kar sebességbe tett pozícióban, nálam viszont mindkét irányba kb 1-1.5cm moccanás van. Mondjuk váltásnál nem akad meg sehol, nem megy másik sebességbe...semmi hibát nem találtam, csak kíváncsi vagyok rá.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 17. vasárnap, 10:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. április 16. szombat, 21:16


lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve


banyek képes voltam elolvasni
bár szerintem mint írtam is, fontos az a rész, az a szakasz, amikor elékezd összekapcsolni, és a teljes összekapcsolás közti szakasz. na ez a BMW-nél elég kicsi. ezért ránt sokaknak.


"A gázpedállal a motorba jutó üzemanyag mennyiségét szabályozzuk, ha jobban lenyomjuk, több naftát juttatunk a motorba" szerintem ez hülyeseg,mert a beäramlo levegöt szabälyozzuk,nem a beäramlo üzemanyagot. A motor tudja a levegö-benzin/gäzolaj keveresi aränyät,es az egestermeket ö szabälyozza. Persze több levegöhöz több anyag jär adott idön belül.


leegyszerűsítette a dolgot, nehogy többlet kérdés merüljön fel. nyilván nem nekünk írták ezt a cikket. nálam még bonyolultabb, mert normál esetben a pillangószelep nálam totál nyitva van, aztán szelepekkel szabályozza a beszívott levegő mennyiségét. vagyis ez is rossz megfogalmazás, mert én a pedállal adok egy jelet.... hagyjuk, nem is ide tartozik

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 16. szombat, 21:00


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve


banyek képes voltam elolvasni
bár szerintem mint írtam is, fontos az a rész, az a szakasz, amikor elékezd összekapcsolni, és a teljes összekapcsolás közti szakasz. na ez a BMW-nél elég kicsi. ezért ránt sokaknak.


"A gázpedállal a motorba jutó üzemanyag mennyiségét szabályozzuk, ha jobban lenyomjuk, több naftát juttatunk a motorba" szerintem ez hülyeseg,mert a beäramlo levegöt szabälyozzuk,nem a beäramlo üzemanyagot. A motor tudja a levegö-benzin/gäzolaj keveresi aränyät,es az egestermeket ö szabälyozza. Persze több levegöhöz több anyag jär adott idön belül.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. április 16. szombat, 18:52


lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve


banyek képes voltam elolvasni
bár szerintem mint írtam is, fontos az a rész, az a szakasz, amikor elékezd összekapcsolni, és a teljes összekapcsolás közti szakasz. na ez a BMW-nél elég kicsi. ezért ránt sokaknak.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 16. szombat, 17:50


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 21:34


lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 21:22


YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 21:08


bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 21:00


Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2006

státusz hocila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. április 10. vasárnap, 07:55


szotakdavid írta:
hocila írta: Sziasztok! E61 523i-ben egyik napról a másikra valami történt a fedélzeti elektromos rendszerrel. A menürendszer teljesen belassult, olyan a mintha valami folyamatosan menne a háttérben és zabálná a szoftvert futtató erőforrásokat. A rádió 5 másodpercenként elhallgat, majd újra szól. A parkradar nem valós időben mutatja az eseményeket, hanem használhatatlanul lassan követi az eseményeket. A menüben lépkedve sem lehet normálisan navigálni olyan lassan történik minden. Annyit megpróbáltam, hogy az akksisarut levettem, hátha reseteli magát, de nem oldódott meg. Esetleg van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Köszi!


Nagy navis??


Nem. Business kivitel.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 23:40


hocila írta: Sziasztok! E61 523i-ben egyik napról a másikra valami történt a fedélzeti elektromos rendszerrel. A menürendszer teljesen belassult, olyan a mintha valami folyamatosan menne a háttérben és zabálná a szoftvert futtató erőforrásokat. A rádió 5 másodpercenként elhallgat, majd újra szól. A parkradar nem valós időben mutatja az eseményeket, hanem használhatatlanul lassan követi az eseményeket. A menüben lépkedve sem lehet normálisan navigálni olyan lassan történik minden. Annyit megpróbáltam, hogy az akksisarut levettem, hátha reseteli magát, de nem oldódott meg. Esetleg van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Köszi!


Nagy navis??

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2006

státusz hocila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 18:27


Sziasztok! E61 523i-ben egyik napról a másikra valami történt a fedélzeti elektromos rendszerrel. A menürendszer teljesen belassult, olyan a mintha valami folyamatosan menne a háttérben és zabálná a szoftvert futtató erőforrásokat. A rádió 5 másodpercenként elhallgat, majd újra szól. A parkradar nem valós időben mutatja az eseményeket, hanem használhatatlanul lassan követi az eseményeket. A menüben lépkedve sem lehet normálisan navigálni olyan lassan történik minden. Annyit megpróbáltam, hogy az akksisarut levettem, hátha reseteli magát, de nem oldódott meg. Esetleg van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Köszi!

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 17:24


Sziasztok!

Olyan érdekesség történt ma, hogy nem tudok mire gondolni. Egyszer csak megáll a kocsi menet közben (ma 2szer is). Kigyullad a töltésjelző és ennyi. Semmi hibakód. Menet közben kuplunk ge, indítózás és rögtön indul.
2 éve lett cserélve az AC (Vdo)... megint behalt volna? Nem hinném.
Találkoztatok már hasonlóval?
Főtengely jeladó? (3 éve cseréltem ... ki tudja mit rakott bele a szerelő...)


Köszi előre is



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 07. csütörtök, 20:01