YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. szeptember 05. hétfő, 19:50


Bero írta:
bikemano írta: Hello!

Valójában nem azt kérdem, hogy mi lehet a baj, hanem inkább azt, hogy mit tegyek ellene
Szóval arról lenne szó, hogy van egy E46 320D Chiptuning-al ellátott autóm, ami barátaim és néhány járókelő szerint nagyon füstöl (Én a tükörben nem látok füstöt!). Tudom valamien szinten ez normális ebben a hejzetben, de mégis azért mit kell átnézetnem, mi okozhatja ezt ha még se lenne normális? Illetve ha normális mit lehetne tenni, a tilzot füst ellen???
Részecskeszűrőt semmi esetre sem szeretnék rá szerelni! Azt is monták, hogy üzemhőmérsékleten néha 3-4 sebességbe lépjek oda neki 3000 fordulatig és utánna anyira nem fog, más valakinek ötlet, tapasztalat vagy bármi vélemény?

Külön köszönet minden válaszért előre is!


Egy gyári BMW diagnosztikával kezdenék


én meg egy madzsar hejesirás szabjájai könywel (sorry)

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. szeptember 05. hétfő, 18:56


Bero írta:
bikemano írta: Hello!

Valójában nem azt kérdem, hogy mi lehet a baj, hanem inkább azt, hogy mit tegyek ellene
Szóval arról lenne szó, hogy van egy E46 320D Chiptuning-al ellátott autóm, ami barátaim és néhány járókelő szerint nagyon füstöl (Én a tükörben nem látok füstöt!). Tudom valamien szinten ez normális ebben a hejzetben, de mégis azért mit kell átnézetnem, mi okozhatja ezt ha még se lenne normális? Illetve ha normális mit lehetne tenni, a tilzot füst ellen???
Részecskeszűrőt semmi esetre sem szeretnék rá szerelni! Azt is monták, hogy üzemhőmérsékleten néha 3-4 sebességbe lépjek oda neki 3000 fordulatig és utánna anyira nem fog, más valakinek ötlet, tapasztalat vagy bármi vélemény?

Külön köszönet minden válaszért előre is!


Egy gyári BMW diagnosztikával kezdenék


Persze az a biztos, de a közelemben nincs márkaszerviz és az elég kölcséges is lenne most, bár lehet arra szorulok, de gondoltam valaki ir valami hasznos tippet vagy megnyugtat, hogy nem egy vagyon lesz a javitás ha arra kerül a sor, bár tudom igy forumon keresztül senki nem tud biztosat mondani de mégis kb. mi jöhet szoba ilyen esetben, erre lettem volna kiváncsi


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. szeptember 05. hétfő, 18:47


bikemano írta: Hello!

Valójában nem azt kérdem, hogy mi lehet a baj, hanem inkább azt, hogy mit tegyek ellene
Szóval arról lenne szó, hogy van egy E46 320D Chiptuning-al ellátott autóm, ami barátaim és néhány járókelő szerint nagyon füstöl (Én a tükörben nem látok füstöt!). Tudom valamien szinten ez normális ebben a hejzetben, de mégis azért mit kell átnézetnem, mi okozhatja ezt ha még se lenne normális? Illetve ha normális mit lehetne tenni, a tilzot füst ellen???
Részecskeszűrőt semmi esetre sem szeretnék rá szerelni! Azt is monták, hogy üzemhőmérsékleten néha 3-4 sebességbe lépjek oda neki 3000 fordulatig és utánna anyira nem fog, más valakinek ötlet, tapasztalat vagy bármi vélemény?

Külön köszönet minden válaszért előre is!


Egy gyári BMW diagnosztikával kezdenék

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. szeptember 05. hétfő, 17:48


Hello!

Valójában nem azt kérdem, hogy mi lehet a baj, hanem inkább azt, hogy mit tegyek ellene
Szóval arról lenne szó, hogy van egy E46 320D Chiptuning-al ellátott autóm, ami barátaim és néhány járókelő szerint nagyon füstöl (Én a tükörben nem látok füstöt!). Tudom valamien szinten ez normális ebben a hejzetben, de mégis azért mit kell átnézetnem, mi okozhatja ezt ha még se lenne normális? Illetve ha normális mit lehetne tenni, a tilzot füst ellen???
Részecskeszűrőt semmi esetre sem szeretnék rá szerelni! Azt is monták, hogy üzemhőmérsékleten néha 3-4 sebességbe lépjek oda neki 3000 fordulatig és utánna anyira nem fog, más valakinek ötlet, tapasztalat vagy bármi vélemény?

Külön köszönet minden válaszért előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. szeptember 05. hétfő, 09:45


Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, (318 is) hogy van egy kicsi olajcsöpögésem valahonnan. Alánéztünk első körben azt láttuk, hogy a motor alja olajos. A szerviz szerint le kéne mosnom a motort hogy pontosan lássuk honann indul a csöpögés. Van esetleg tippetek honnan jöhet? A motor teteje és jobb oldala száraz, bal alsó részénél lehet probléma.(ott látni frissebb olajat.) A főtengely szimmeringnél szintén nem szór olajat. Köszi előre is!

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 21:09


viktor írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
Műszerfalon indítás után piros Service felirat jelenik meg. Eddig sárga felirat volt, alatta egy km visszaszámláló(20.000km). Mire utalhat? Fontos?


Olaj csere vagy inspekció.


Olajcsere volt egy hónapja. Azt nem tudom miért váltott pirosra. Eddig sárga volt. Kocsi ábrája, alatta meg a Service. Üssem csak ki?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 13:47


zlatan23 írta: Sziasztok.
Műszerfalon indítás után piros Service felirat jelenik meg. Eddig sárga felirat volt, alatta egy km visszaszámláló(20.000km). Mire utalhat? Fontos?


Olaj csere vagy inspekció.



autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 13:12


Sziasztok.
Műszerfalon indítás után piros Service felirat jelenik meg. Eddig sárga felirat volt, alatta egy km visszaszámláló(20.000km). Mire utalhat? Fontos?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 2.0
Évjárat: 2009

státusz Nagydavidd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 07:24


Sziasztok, nemrég vásároltam életem első Bmw-jét egy 2010es 116it. 1-2 óra állás után, elég furcsa hangal indul, valamint többet is teker a kelleténél. Utána hibátlanul jár, és bemelegedett motornál tökéletesen indul.

Tudnátok segíteni, hogy mi okozhatja ezt? Előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0i
Évjárat: 2004

státusz CristianX3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. szeptember 02. péntek, 07:23


YELLOW írta:
rolexx írta: Bmw E65 745i. 2003. Egy évet állt a garázsban a kocsi, és mostanában azt csinálja, hogy hol beindul, hol nem. Teker az önindító, és van, hogy egy kicsit megy, és leáll, van, hogy semmi. Az is szokott lenni, hogy semmi baja. Voltam szervizben, és a komputer nem ír semmi hibát, és mivel ott nem csinálta ezt, fingjuk sincs, hogy mi lehet. Valakinek tapasztalata?


üzemanyag szivattyú szeret beállni. esetleg szűrő. illetve ha 1 évig benne állt üzemanyaggal próbálkoztok, az sem túl jó.


Nekem a gyertyacserét és a gyújtótrafók cseréjét ajánlották.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. augusztus 31. szerda, 22:34


rolexx írta: Bmw E65 745i. 2003. Egy évet állt a garázsban a kocsi, és mostanában azt csinálja, hogy hol beindul, hol nem. Teker az önindító, és van, hogy egy kicsit megy, és leáll, van, hogy semmi. Az is szokott lenni, hogy semmi baja. Voltam szervizben, és a komputer nem ír semmi hibát, és mivel ott nem csinálta ezt, fingjuk sincs, hogy mi lehet. Valakinek tapasztalata?


üzemanyag szivattyú szeret beállni. esetleg szűrő. illetve ha 1 évig benne állt üzemanyaggal próbálkoztok, az sem túl jó.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 745i
Évjárat: 2003

státusz rolexx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. augusztus 31. szerda, 21:11


Bmw E65 745i. 2003. Egy évet állt a garázsban a kocsi, és mostanában azt csinálja, hogy hol beindul, hol nem. Teker az önindító, és van, hogy egy kicsit megy, és leáll, van, hogy semmi. Az is szokott lenni, hogy semmi baja. Voltam szervizben, és a komputer nem ír semmi hibát, és mivel ott nem csinálta ezt, fingjuk sincs, hogy mi lehet. Valakinek tapasztalata?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. augusztus 31. szerda, 19:11


CristianX3 írta: Sziasztok

Ugyanez a problémám egy X3-as 3.0i-vel. 1-2 hete elkezdte hogy tovább kell indítózni, volt hogy csak a második inditózásra indul be és elég sokáig tekeri... Hibakód semmi.
Van ötletetek merre keresgéljek? Üzemanyagszűrő, gyertyák?


Sok oka lehet,gyári diagnosztika elsőnek. utána lehet tovább bogarászni.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0i
Évjárat: 2004

státusz CristianX3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. augusztus 31. szerda, 16:38


Sziasztok

Ugyanez a problémám egy X3-as 3.0i-vel. 1-2 hete elkezdte hogy tovább kell indítózni, volt hogy csak a második inditózásra indul be és elég sokáig tekeri... Hibakód semmi.
Van ötletetek merre keresgéljek? Üzemanyagszűrő, gyertyák?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. augusztus 30. kedd, 19:24


YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok! 318 is a probléma a kovetkező: néha nehezen indul, de nem hidegen hanem üzemmelegen. 2 helyett 4-5 öt is teker mire beindul. Nem folyamatos a hiba ritkan jön elő. Hol keressem a hibát?(üzemanyag van ) Aki tud kérem segitsen! Köszi!!


mit gondolsz lehet összefüggés a nehezen indulás, és a sokáig állás között?
vagy ha 1-2 napot áll az autó akkor is indul könnyen, vagy 2 óra állás után is indul nehezen?


Utóbbi 3 hétben 2x fordult elő, akkor indult nehezen amikor a vízhőfok mutató 90 fok alatt volt.
Ha áll az autó 1 v 2-3 napot akkor nem jelentkezik. Üzemanyag volt benne bőven.
Úgy gondolom ez nem egy bonyolult motor, gondolok itt gyertyára, üzemanyagpumpa esetleg?
Vagy nem tudom benzineseknél mi lehet. Eddig nekem leginkább dízel bmw -m volt.


Önindító?


azt mondod akkor indul nehezen ha 90 fok alatt van a víz.
hát ha áll több napot, akkor is alatta van, még sincs gond elmondásod szerint.
önindító miért lenne? forgatja a motort. vagy lassan forgatja? akkor meg lehet akksi. de akkor még nehezebben indulna több nap állás után.
gyertya általában ha kezd rosszalkodni, akkor melegen indulgat nehezen. általában.
nekem továbbra is az a véleményem, hogy üzemanyag nem okés.
vagy most találgathatok helyetted, feltételezhetek dolgokat.
vagy akkor full hidegen és full melegen nincs gond? csak köztes részen? lehet rossz valami hőfokjeladó, a légtömegmérőben, vagy a vízhőfok, és mondjuk emiatt nem tudja, mit is keverjen. de ez sem jó.
meg kéne nézni valami normális BMW-s diaggal van-e benne valami hiba tárolva, és élő adatokat. lehet látszódna valami.


köszi, elviszem mindenképp, csak tapogatóztam... mondom én a bonyolult dieselekhez szoktam eddig...