jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 19:30


spencer írta:
jamborj írta:
spencer írta: Sziasztok,

E46-on a fűtést hiába állítom a lábtérre semm meleget nem fúj oda(mindenhova náshova fúj nagyon meleget) és a kintről az összes szagot beengedi legyen kipuff gáz vagy bármi más pedig a pollen szűrő is új. A tünetek alapján lehet fűtésbox hiba, hogy nem zár rendesen.

Üdv:
H.Laci


Digit klíma?
Mert ha az, akkor lehet a terelő mozgató motor adta be a kulcsot, vagy beakadt valami.
a van Inpa kéznél, akkor azzal meg lehet mozgatni külön-külön a terelőket


Szia.
Igen digit klímás. Köszi akkor az INPával megpróbálom.De biztos a motor lesz. A cseréhez le kell vennem a műszefalat?
Köszi a segítséget.
Üdv


Szerintem alulról megoldható, de nem lesz gyerekjáték,lehet sokmindent bontani kell, nagy a zsúfoltság, útban van az ülés stb...
Persze egy kis szerencse is kell hozzá, nem tudom pontosan hol van


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 21. hétfő, 19:32

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 15:00


jamborj írta:
spencer írta: Sziasztok,

E46-on a fűtést hiába állítom a lábtérre semm meleget nem fúj oda(mindenhova náshova fúj nagyon meleget) és a kintről az összes szagot beengedi legyen kipuff gáz vagy bármi más pedig a pollen szűrő is új. A tünetek alapján lehet fűtésbox hiba, hogy nem zár rendesen.

Üdv:
H.Laci


Digit klíma?
Mert ha az, akkor lehet a terelő mozgató motor adta be a kulcsot, vagy beakadt valami.
a van Inpa kéznél, akkor azzal meg lehet mozgatni külön-külön a terelőket


Szia.
Igen digit klímás. Köszi akkor az INPával megpróbálom.De biztos a motor lesz. A cseréhez le kell vennem a műszefalat?
Köszi a segítséget.
Üdv

ChrisRas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz ChrisRas

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 12:32


YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Mivel nem tudom pontosan mi lehet a baj, ezert ide irom.
Par napja feltunt egy jelenseg. A BC es radio vilagitas villogni kezdett. Elobb csak a fenyero csokkent. ugymaradt par pillanatra, majd villant parszor es visszaallt a normalis fenyerore.
Szinten feltunt, hogy a sminktukor fenyereje nem valami acelos. korabban ilyen nem volt vele. Hogy a villogas volt elobb vagy a sminktukor fenyero csokkenes mar nem emlekszem. A tukor feny meg nem erte el az ingerkuszobomet ezert az nem is zavar annyira. De a fenyjatek a BC-n annal inkabb.
Erre ma jott az automata tulajok remalma. Valtohiba jelzes. Na bumm.(Mindamellett semmi valtozast nem eszleltem a mukodesben. Huz ahogy kell ,vajpuha valtasok szoval semmi rendellenes anomalia) Pont muszaki elott ez kellett csak. Konyvbol kiolvastam a tutit, valoban valtohiba ikon, gyerunk a szervizbe. Ott ert a kovetkezo hidegzuhany!
Nem kommunikal a kocsi a diaggal! Mivan?..... nemar. Holnap viszem mutetre, de.... Megbirizgaltam a kapcsolodo biztiket, Sminktukor, obd, szerelo emlitette a fek rendszer biztijet azt is meglestem. meg meg egy par masikat. Az egyik azt hiszem pont a fek biztinel amikor vissza akartam rakni vad zizegesbe kezdett a muszerfal mogott valami (kulcs nem volt benne). Vegulis vettem egy nagy levegot es visszaraktam. Minden bizti jo. se szakadas se egesnyom. Semmi.
Aztan lassatok csodat! A valto hibajel eltunt, viszont a sminktukor mar nem vilagit es indithato P allasban a fek lenyomasa nelkul is. Eddig ezt nem lehetett. Retesz kattog egyebkent szoval passz. Na ezt adjatok ossze!
Ha megvolt a mutet majd jelentem hogy van a beteg. Plusz egy adalek, az ulesfoglaltsag erzekelo nekem is haldoklik vagy mar halott. Vajon az lehet minden hiba forrasa?
Koszonom a turelmet es megertest, foleg az ekezetek hianya miatt!
Ha valakinek van vagy volt hasonlo tunet mindenkepp kovesse a fejlemenyeket! Remelem tudok majd hasznos infot adni ezek ugyeben.


a műszer és rádió fényerejét a lámpakapcsoló mellett egy kis fehér "LED szerű" dolog szabályozza. az méri az utastérben lévő fényt, és ahhoz képest állít. a smink tükör is ez alapján működik szerintem. tehát vagy ez a szenzor, vagy a lámpamodul lesz rossz, esetleg valahol kontakt hiba van, de a lámpamodul környékén.
az ülésfoglaltság jelzővel nincs összefüggésben a többi hibát.
lehet valahol valami testkábel rosszalkodik.

Erre gondoltam en is elso korben. Marmint kontakt hiba. Na de, hogy nem kommunikal a diaggal az eleg durva. per honapja volt diagon. Ugyan ezzel a ketyerevel csinaltak. akkor jol mukodott minden. Minden esetred holnap kiderul mi a szitu. Talan van valami tarolt hiba ami mindent megmagyaraz.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 12:06


ChrisRas írta: Sziasztok.
Mivel nem tudom pontosan mi lehet a baj, ezert ide irom.
Par napja feltunt egy jelenseg. A BC es radio vilagitas villogni kezdett. Elobb csak a fenyero csokkent. ugymaradt par pillanatra, majd villant parszor es visszaallt a normalis fenyerore.
Szinten feltunt, hogy a sminktukor fenyereje nem valami acelos. korabban ilyen nem volt vele. Hogy a villogas volt elobb vagy a sminktukor fenyero csokkenes mar nem emlekszem. A tukor feny meg nem erte el az ingerkuszobomet ezert az nem is zavar annyira. De a fenyjatek a BC-n annal inkabb.
Erre ma jott az automata tulajok remalma. Valtohiba jelzes. Na bumm.(Mindamellett semmi valtozast nem eszleltem a mukodesben. Huz ahogy kell ,vajpuha valtasok szoval semmi rendellenes anomalia) Pont muszaki elott ez kellett csak. Konyvbol kiolvastam a tutit, valoban valtohiba ikon, gyerunk a szervizbe. Ott ert a kovetkezo hidegzuhany!
Nem kommunikal a kocsi a diaggal! Mivan?..... nemar. Holnap viszem mutetre, de.... Megbirizgaltam a kapcsolodo biztiket, Sminktukor, obd, szerelo emlitette a fek rendszer biztijet azt is meglestem. meg meg egy par masikat. Az egyik azt hiszem pont a fek biztinel amikor vissza akartam rakni vad zizegesbe kezdett a muszerfal mogott valami (kulcs nem volt benne). Vegulis vettem egy nagy levegot es visszaraktam. Minden bizti jo. se szakadas se egesnyom. Semmi.
Aztan lassatok csodat! A valto hibajel eltunt, viszont a sminktukor mar nem vilagit es indithato P allasban a fek lenyomasa nelkul is. Eddig ezt nem lehetett. Retesz kattog egyebkent szoval passz. Na ezt adjatok ossze!
Ha megvolt a mutet majd jelentem hogy van a beteg. Plusz egy adalek, az ulesfoglaltsag erzekelo nekem is haldoklik vagy mar halott. Vajon az lehet minden hiba forrasa?
Koszonom a turelmet es megertest, foleg az ekezetek hianya miatt!
Ha valakinek van vagy volt hasonlo tunet mindenkepp kovesse a fejlemenyeket! Remelem tudok majd hasznos infot adni ezek ugyeben.


a műszer és rádió fényerejét a lámpakapcsoló mellett egy kis fehér "LED szerű" dolog szabályozza. az méri az utastérben lévő fényt, és ahhoz képest állít. a smink tükör is ez alapján működik szerintem. tehát vagy ez a szenzor, vagy a lámpamodul lesz rossz, esetleg valahol kontakt hiba van, de a lámpamodul környékén.
az ülésfoglaltság jelzővel nincs összefüggésben a többi hibát.
lehet valahol valami testkábel rosszalkodik.

ChrisRas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz ChrisRas

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 11:40


Sziasztok.
Mivel nem tudom pontosan mi lehet a baj, ezert ide irom.
Par napja feltunt egy jelenseg. A BC es radio vilagitas villogni kezdett. Elobb csak a fenyero csokkent. ugymaradt par pillanatra, majd villant parszor es visszaallt a normalis fenyerore.
Szinten feltunt, hogy a sminktukor fenyereje nem valami acelos. korabban ilyen nem volt vele. Hogy a villogas volt elobb vagy a sminktukor fenyero csokkenes mar nem emlekszem. A tukor feny meg nem erte el az ingerkuszobomet ezert az nem is zavar annyira. De a fenyjatek a BC-n annal inkabb.
Erre ma jott az automata tulajok remalma. Valtohiba jelzes. Na bumm.(Mindamellett semmi valtozast nem eszleltem a mukodesben. Huz ahogy kell ,vajpuha valtasok szoval semmi rendellenes anomalia) Pont muszaki elott ez kellett csak. Konyvbol kiolvastam a tutit, valoban valtohiba ikon, gyerunk a szervizbe. Ott ert a kovetkezo hidegzuhany!
Nem kommunikal a kocsi a diaggal! Mivan?..... nemar. Holnap viszem mutetre, de.... Megbirizgaltam a kapcsolodo biztiket, Sminktukor, obd, szerelo emlitette a fek rendszer biztijet azt is meglestem. meg meg egy par masikat. Az egyik azt hiszem pont a fek biztinel amikor vissza akartam rakni vad zizegesbe kezdett a muszerfal mogott valami (kulcs nem volt benne). Vegulis vettem egy nagy levegot es visszaraktam. Minden bizti jo. se szakadas se egesnyom. Semmi.
Aztan lassatok csodat! A valto hibajel eltunt, viszont a sminktukor mar nem vilagit es indithato P allasban a fek lenyomasa nelkul is. Eddig ezt nem lehetett. Retesz kattog egyebkent szoval passz. Na ezt adjatok ossze!
Ha megvolt a mutet majd jelentem hogy van a beteg. Plusz egy adalek, az ulesfoglaltsag erzekelo nekem is haldoklik vagy mar halott. Vajon az lehet minden hiba forrasa?
Koszonom a turelmet es megertest, foleg az ekezetek hianya miatt!
Ha valakinek van vagy volt hasonlo tunet mindenkepp kovesse a fejlemenyeket! Remelem tudok majd hasznos infot adni ezek ugyeben.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 20:07


Gabi írta:
borbelyi írta:
Gabi írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Tegnap lemostam a járművet, a tolatóradarom megadta magát!
Olvasom a fórumon, hogy a PDC beázik. E46 2002 kombiban a PDC-t hol találom?

Hello
esős időben nekem is csinálja azt hogy amikor hátramenetbe teszem folyamatosan sípol, de aztán megjavul valszeg kiszárad. Amugy a PDC központi egységet a csomagtartóban a hátsó űlés mögött kicsit jobbra az alvázhoz csavarozva találod, ha kiveszed a potkerék fölött lévő tárolót találsz két anya csavart amit lecsavarva felhajtható a hátsó űlés mógótti rész, én a lökhárítóban lévő egyik szenzor csatijánál gondolom hogy összezár a víztől mert a csomagtartóba sok víz kellene hogy beázzon gondolom.



Közben szétszedtem a hátulját és megtaláltam. Tényleg rengeteg víz kellene a beázásához .
Akkor az egyik szenzornál van gond. Holnap megkeresem és megjavítom!

Ha megtaláltad írd meg hol és hogyan, mert száradás után hibátlan én már két szenzort is cseréltem szélen lehet feleslegesen


Nem tudtam, hogyan kell a lökhárítóból kivenni a senzor tartót, de már megtaláltam a német fórumon. Már ezt is sikerült, kivettem a végét, de annyira esik, hogy befejeztem mára. Holnap folytatom és a tapasztalatot megosztom! (Ja nem írtam, de a jelenség nekem is hátramenetbe kapcsolva folyamatos sípolás, aztán semmi!)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 19. szombat, 20:09

Gabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Gabi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 19:34


borbelyi írta:
Gabi írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Tegnap lemostam a járművet, a tolatóradarom megadta magát!
Olvasom a fórumon, hogy a PDC beázik. E46 2002 kombiban a PDC-t hol találom?

Hello
esős időben nekem is csinálja azt hogy amikor hátramenetbe teszem folyamatosan sípol, de aztán megjavul valszeg kiszárad. Amugy a PDC központi egységet a csomagtartóban a hátsó űlés mögött kicsit jobbra az alvázhoz csavarozva találod, ha kiveszed a potkerék fölött lévő tárolót találsz két anya csavart amit lecsavarva felhajtható a hátsó űlés mógótti rész, én a lökhárítóban lévő egyik szenzor csatijánál gondolom hogy összezár a víztől mert a csomagtartóba sok víz kellene hogy beázzon gondolom.



Közben szétszedtem a hátulját és megtaláltam. Tényleg rengeteg víz kellene a beázásához .
Akkor az egyik szenzornál van gond. Holnap megkeresem és megjavítom!

Ha megtaláltad írd meg hol és hogyan, mert száradás után hibátlan én már két szenzort is cseréltem szélen lehet feleslegesen



borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 19:28


Gabi írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Tegnap lemostam a járművet, a tolatóradarom megadta magát!
Olvasom a fórumon, hogy a PDC beázik. E46 2002 kombiban a PDC-t hol találom?

Hello
esős időben nekem is csinálja azt hogy amikor hátramenetbe teszem folyamatosan sípol, de aztán megjavul valszeg kiszárad. Amugy a PDC központi egységet a csomagtartóban a hátsó űlés mögött kicsit jobbra az alvázhoz csavarozva találod, ha kiveszed a potkerék fölött lévő tárolót találsz két anya csavart amit lecsavarva felhajtható a hátsó űlés mógótti rész, én a lökhárítóban lévő egyik szenzor csatijánál gondolom hogy összezár a víztől mert a csomagtartóba sok víz kellene hogy beázzon gondolom.



Közben szétszedtem a hátulját és megtaláltam. Tényleg rengeteg víz kellene a beázásához .
Akkor az egyik szenzornál van gond. Holnap megkeresem és megjavítom!

Gabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Gabi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 19:21


borbelyi írta: Sziasztok!

Tegnap lemostam a járművet, a tolatóradarom megadta magát!
Olvasom a fórumon, hogy a PDC beázik. E46 2002 kombiban a PDC-t hol találom?

Hello
esős időben nekem is csinálja azt hogy amikor hátramenetbe teszem folyamatosan sípol, de aztán megjavul valszeg kiszárad. Amugy a PDC központi egységet a csomagtartóban a hátsó űlés mögött kicsit jobbra az alvázhoz csavarozva találod, ha kiveszed a potkerék fölött lévő tárolót találsz két anya csavart amit lecsavarva felhajtható a hátsó űlés mógótti rész, én a lökhárítóban lévő egyik szenzor csatijánál gondolom hogy összezár a víztől mert a csomagtartóba sok víz kellene hogy beázzon gondolom.



borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 18:05


Sziasztok!

Tegnap lemostam a járművet, a tolatóradarom megadta magát!
Olvasom a fórumon, hogy a PDC beázik. E46 2002 kombiban a PDC-t hol találom?

ZoleszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz ZoleszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. november 19. szombat, 15:56


Sziasztok!

Nem rég kicseréltem az összes lengéscsillapítót, gyári minőségire. Kombihoz valót.
Ma kicseréltem a hátsó rugókat, mert eléggé levolt ülve a kocsi hátulja.
Összehasonlítottam a régit és az újat kb. 5 cm kisebb a régi,most az erősítettet vettem meg. Mégis bent van a kasztni alatt a hátsó kerék. Alig fér be az ujjam.
Ez normális?!

Valakinek hasonló gondok?

Elöre is köszi a választ.

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 17:09


spencer írta: Sziasztok,

E46-on a fűtést hiába állítom a lábtérre semm meleget nem fúj oda(mindenhova náshova fúj nagyon meleget) és a kintről az összes szagot beengedi legyen kipuff gáz vagy bármi más pedig a pollen szűrő is új. A tünetek alapján lehet fűtésbox hiba, hogy nem zár rendesen.

Üdv:
H.Laci


Digit klíma?
Mert ha az, akkor lehet a terelő mozgató motor adta be a kulcsot, vagy beakadt valami.
a van Inpa kéznél, akkor azzal meg lehet mozgatni külön-külön a terelőket

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 11:37


Sziasztok,

E46-on a fűtést hiába állítom a lábtérre semm meleget nem fúj oda(mindenhova náshova fúj nagyon meleget) és a kintről az összes szagot beengedi legyen kipuff gáz vagy bármi más pedig a pollen szűrő is új. A tünetek alapján lehet fűtésbox hiba, hogy nem zár rendesen.

Üdv:
H.Laci

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Sasi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. november 18. péntek, 10:50


YELLOW írta:
Sasi írta: Sziasztok!
Előre is elnézést kérek ha rossz helyre írok!
Segítségeteket szeretném kérni vagy bármi jó ötletet jól jönne.
Maga a hiba jelenség :
Hideg indításkor az EML lámpa minden napos látványosság a műszerfalon és a sebesség korlátozás ( ilyenkor újra indítom várok 1-2 percet és minden okés ),de ezt csak addig csinálja amíg az üzemi hőfokot el nem éri a motor.
Voltam vele szervizben de most nem oda mentem ahova eddig is jártam (nem akarom megnevezni)
és a diagnosztika ezek lettek az új helyen:
2760 szekunder levegő befecskendező rendszer ( hengersor 1 )
2738 katalizátor ,hengersor 1
285E Variálható bütykös tengely vezérlés : elektronikus vezérlő egység belő hiba
2865 változtatható szelepvezérlés ,szükségfutás üzemmód teljesítménykorlátozás
27B8 kiegyenlítő nyomás szenzor ,valószínűsíthető hiba
Azt mondták hogy a vvt ecu csere ...ez csinálja a hibát katalizátornál is.
itthon ez 60ezer ,de ebayen csak 10-15ezer ( persze nem vihetek alkatrészt semelyik szervizbe se )
Felvettem a kapcsolatot a régi nagy szervizzel ahova jártam ,hogy mi véleményük ezekről a hibákról ,de persze azt mondták hogy majd ők megcsinálják a diagnosztikát mert ők jobban értenek hozzá. ( ezt se értem ,hogy van két különböző diagnosztika???)
Nagyon sok kinti fórumokat olvastam ugyan ezzel a hibákkal és az ecu csere meg oldotta.
Az tiszta számomra ,hogy az ecu számának meg kell egyeznie a vásárolt ecu számával .
Csak az nem tiszta ,hogy ha egyezik az ecu száma akkor csak kiveszem a régit és feldugom a vásárolt ecu-t ????
Vagy programozni kell? vagy csak akkor kell programozni ha nem egyezik az ecu számok?? És láttam olyan ecu szettet ,hogy adnak hozzá kulcsot és zárat stb...ez csak akkor kell ha nem egyezik az ecu szám?? nem értem


nem teljesen érthető. ECU alatt több minden érthető. külföldön, kb. minden olyan vezérlőt, ami elektromos, elektronikus, azt ECU-nak hívja.
a leírás alapján én azt gondolnám, hogy a Valvetronic vezérlő a rossz. ha azt cseréled, azzal szerintem semmi dolgod nincs. ha van akkor max adaptációtörlés és hasonlók. semmi extra.
viszont én gyanakodnék a Vanos-ra is. lehet nem ártana felújítani.
azért nem szeretik a szerelők a hozott alkatrészt, mert ők is abból élnek, nem a munkadíjból. megértelek, de őket is meg kell. a hivatalos szerviz pedig mindkettőn szakít.
egyébként mennyi km van az autóban? már amit mutat


Köszönöm válaszod!
180ezer ( szerencsére olaj fogyasztás csak annyi amennyit a nívó pálcáról letörlök amikor megnézem az olajat )
Igen a Valvetronic vezérlőt kell cserélnem és köszi a tippet ,hogy max csak adaptáció törlés kell.
Mit értesz vanos felújítás alatt? :


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 17. csütörtök, 18:56


Sasi írta: Sziasztok!
Előre is elnézést kérek ha rossz helyre írok!
Segítségeteket szeretném kérni vagy bármi jó ötletet jól jönne.
Maga a hiba jelenség :
Hideg indításkor az EML lámpa minden napos látványosság a műszerfalon és a sebesség korlátozás ( ilyenkor újra indítom várok 1-2 percet és minden okés ),de ezt csak addig csinálja amíg az üzemi hőfokot el nem éri a motor.
Voltam vele szervizben de most nem oda mentem ahova eddig is jártam (nem akarom megnevezni)
és a diagnosztika ezek lettek az új helyen:
2760 szekunder levegő befecskendező rendszer ( hengersor 1 )
2738 katalizátor ,hengersor 1
285E Variálható bütykös tengely vezérlés : elektronikus vezérlő egység belő hiba
2865 változtatható szelepvezérlés ,szükségfutás üzemmód teljesítménykorlátozás
27B8 kiegyenlítő nyomás szenzor ,valószínűsíthető hiba
Azt mondták hogy a vvt ecu csere ...ez csinálja a hibát katalizátornál is.
itthon ez 60ezer ,de ebayen csak 10-15ezer ( persze nem vihetek alkatrészt semelyik szervizbe se )
Felvettem a kapcsolatot a régi nagy szervizzel ahova jártam ,hogy mi véleményük ezekről a hibákról ,de persze azt mondták hogy majd ők megcsinálják a diagnosztikát mert ők jobban értenek hozzá. ( ezt se értem ,hogy van két különböző diagnosztika???)
Nagyon sok kinti fórumokat olvastam ugyan ezzel a hibákkal és az ecu csere meg oldotta.
Az tiszta számomra ,hogy az ecu számának meg kell egyeznie a vásárolt ecu számával .
Csak az nem tiszta ,hogy ha egyezik az ecu száma akkor csak kiveszem a régit és feldugom a vásárolt ecu-t ????
Vagy programozni kell? vagy csak akkor kell programozni ha nem egyezik az ecu számok?? És láttam olyan ecu szettet ,hogy adnak hozzá kulcsot és zárat stb...ez csak akkor kell ha nem egyezik az ecu szám?? nem értem


nem teljesen érthető. ECU alatt több minden érthető. külföldön, kb. minden olyan vezérlőt, ami elektromos, elektronikus, azt ECU-nak hívja.
a leírás alapján én azt gondolnám, hogy a Valvetronic vezérlő a rossz. ha azt cseréled, azzal szerintem semmi dolgod nincs. ha van akkor max adaptációtörlés és hasonlók. semmi extra.
viszont én gyanakodnék a Vanos-ra is. lehet nem ártana felújítani.
azért nem szeretik a szerelők a hozott alkatrészt, mert ők is abból élnek, nem a munkadíjból. megértelek, de őket is meg kell. a hivatalos szerviz pedig mindkettőn szakít.
egyébként mennyi km van az autóban? már amit mutat