anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 09:03


b_imi írta:
H2OPOK írta:

Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.


A garázsban állva biztos.


Nyáron melegbe országúton meg biztos 3,8- vagy 4 litert evett lehet hibrid volt...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 08:03


szotakdavid írta:
H2OPOK írta:
b_imi írta:
H2OPOK írta:

Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.


A garázsban állva biztos.




Szia!

E60 -as dieselek közöl te a legkisebb motoros verziót vetted a kasztni 2000kg körűl van ha jól emlékszem,automata váltós?? tél van..nincs még rég nálad nem tudta megtanúlni a te vezetési "technikádat" lehet csal is + a Bc. Ehy ismerősömnek e60 525d van ő nem tudtdta városban 10 alá vinni ha kúrta neki 14

Üdv Dávid


manuális váltó! Azt mondod, hogy a kocsi számítógépe olyan intelligens lenne, hogy kiismeri a vezetési technikám?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 19:33


H2OPOK írta:
b_imi írta:
H2OPOK írta:

Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.


A garázsban állva biztos.




Szia!

E60 -as dieselek közöl te a legkisebb motoros verziót vetted a kasztni 2000kg körűl van ha jól emlékszem,automata váltós?? tél van..nincs még rég nálad nem tudta megtanúlni a te vezetési "technikádat" lehet csal is + a Bc. Ehy ismerősömnek e60 525d van ő nem tudtdta városban 10 alá vinni ha kúrta neki 14

Üdv Dávid

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 16:41


b_imi írta:
H2OPOK írta:

Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.


A garázsban állva biztos.




b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 16:30


H2OPOK írta:

Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.


A garázsban állva biztos.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 16:19


BarG írta:
H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


hiába a nagy kasztni azé egy 20d-hez sok szerintem. azért a mutatós fogyi mérőre ne alapozz. egyébként ha az hülyeséget mutat, akkor elgtöbbször a légtömegmérő rossz. és attól is fogyaszthat többet az autó, ha rossz ejelt küld, akkor lehet több anyagot ad hozzá. egy diag mindenképp kimutatná, akár lambdaszondánál mért rossz értéket is jelezhet.



Érdemes szervizbe menni vele? nem húznak le? Egyáltalán meg tudják állapítani az esetleges gondokat? Vagy mindent ki fognak cserélni amit persze ki is fizettetnek majd?


Ha szinte csak városban közlekedsz vagy csak rövid utakra mégy, akkor jogos a 10 literes fogyi. Ha sokat vagy közúton arányaiban, akkor valami gondod van. Ahogy előttem is írták, a tankoláskori visszaszámítás alátámasztja a 10 litert?


Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 16:10


H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


hiába a nagy kasztni azé egy 20d-hez sok szerintem. azért a mutatós fogyi mérőre ne alapozz. egyébként ha az hülyeséget mutat, akkor elgtöbbször a légtömegmérő rossz. és attól is fogyaszthat többet az autó, ha rossz ejelt küld, akkor lehet több anyagot ad hozzá. egy diag mindenképp kimutatná, akár lambdaszondánál mért rossz értéket is jelezhet.



Érdemes szervizbe menni vele? nem húznak le? Egyáltalán meg tudják állapítani az esetleges gondokat? Vagy mindent ki fognak cserélni amit persze ki is fizettetnek majd?


Ha szinte csak városban közlekedsz vagy csak rövid utakra mégy, akkor jogos a 10 literes fogyi. Ha sokat vagy közúton arányaiban, akkor valami gondod van. Ahogy előttem is írták, a tankoláskori visszaszámítás alátámasztja a 10 litert?


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 15:49


YELLOW írta:
H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


hiába a nagy kasztni azé egy 20d-hez sok szerintem. azért a mutatós fogyi mérőre ne alapozz. egyébként ha az hülyeséget mutat, akkor elgtöbbször a légtömegmérő rossz. és attól is fogyaszthat többet az autó, ha rossz ejelt küld, akkor lehet több anyagot ad hozzá. egy diag mindenképp kimutatná, akár lambdaszondánál mért rossz értéket is jelezhet.



Érdemes szervizbe menni vele? nem húznak le? Egyáltalán meg tudják állapítani az esetleges gondokat? Vagy mindent ki fognak cserélni amit persze ki is fizettetnek majd?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 15:39


H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


hiába a nagy kasztni azé egy 20d-hez sok szerintem. azért a mutatós fogyi mérőre ne alapozz. egyébként ha az hülyeséget mutat, akkor elgtöbbször a légtömegmérő rossz. és attól is fogyaszthat többet az autó, ha rossz ejelt küld, akkor lehet több anyagot ad hozzá. egy diag mindenképp kimutatná, akár lambdaszondánál mért rossz értéket is jelezhet.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 15:22


YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 15:09


H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 14:59


Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?

paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 20:44


anubisz írta:
paci87 írta:
anubisz írta:
Tudom most megint én leszek a köcsög, de nem bírom ki, hogy megjegyezzem, ha azt nem tudta ellenőrizni, egy sima vízpumpánál, és pár csőnél, hogy jár e a motor, vagy a cső dugult el, esetleg biztosítékok megnézése, ami ugye pár perces munka, akkor ezt biztos érteni fogja. Én nem vagyok villanyszerelő, és gondolom ő sem, különben nem itt kérdezgetne ilyen villámgyorsan ellenőrizhető dolgokat, ez a kapcsolási rajz,így hirtelen ránézésre még nekem is Kínai.
Tudom hogy szerelő vagy, és értesz hozzá, de szerintem ez így tuti kínai neki.

Upsz... (Válaszomat jókedvűen, nem támadó jelleggel írtam.) Pedig ehhez nem kell diploma szerintem Oda is írtam a kép alá, hogy KÖZVETLENÜL egy modulról kapja az áramot, ami azt jelenti magyarra fordítva, hogy NINCS KÜLÖN BIZTOSÍTÉKA a WDS (Gyári BMW kapcsolási rajz gyűjtemény) szerint. Próbálok segíteni olyan szinten, ami ennek az autónak a javításához elengedhetetlen. Nem azért írom, hogy ne értsd, de ahhoz, hogy megcsináld, értened kell ezt az egyszerű rajzot.



azért mondtam, nem vagyunk egy műszaki zsenik, hogy rajzból dolgozzunk csak gondolom ha azt írod, hogy nincs biztosítéka jobban megérti

Próbálom magam leegyszerűsíteni legközelebb


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 20:17


paci87 írta:
anubisz írta:
Tudom most megint én leszek a köcsög, de nem bírom ki, hogy megjegyezzem, ha azt nem tudta ellenőrizni, egy sima vízpumpánál, és pár csőnél, hogy jár e a motor, vagy a cső dugult el, esetleg biztosítékok megnézése, ami ugye pár perces munka, akkor ezt biztos érteni fogja. Én nem vagyok villanyszerelő, és gondolom ő sem, különben nem itt kérdezgetne ilyen villámgyorsan ellenőrizhető dolgokat, ez a kapcsolási rajz,így hirtelen ránézésre még nekem is Kínai.
Tudom hogy szerelő vagy, és értesz hozzá, de szerintem ez így tuti kínai neki.

Upsz... (Válaszomat jókedvűen, nem támadó jelleggel írtam.) Pedig ehhez nem kell diploma szerintem Oda is írtam a kép alá, hogy KÖZVETLENÜL egy modulról kapja az áramot, ami azt jelenti magyarra fordítva, hogy NINCS KÜLÖN BIZTOSÍTÉKA a WDS (Gyári BMW kapcsolási rajz gyűjtemény) szerint. Próbálok segíteni olyan szinten, ami ennek az autónak a javításához elengedhetetlen. Nem azért írom, hogy ne értsd, de ahhoz, hogy megcsináld, értened kell ezt az egyszerű rajzot.



azért mondtam, nem vagyunk egy műszaki zsenik, hogy rajzból dolgozzunk csak gondolom ha azt írod, hogy nincs biztosítéka jobban megérti

paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 19:50


anubisz írta:
Tudom most megint én leszek a köcsög, de nem bírom ki, hogy megjegyezzem, ha azt nem tudta ellenőrizni, egy sima vízpumpánál, és pár csőnél, hogy jár e a motor, vagy a cső dugult el, esetleg biztosítékok megnézése, ami ugye pár perces munka, akkor ezt biztos érteni fogja. Én nem vagyok villanyszerelő, és gondolom ő sem, különben nem itt kérdezgetne ilyen villámgyorsan ellenőrizhető dolgokat, ez a kapcsolási rajz,így hirtelen ránézésre még nekem is Kínai.
Tudom hogy szerelő vagy, és értesz hozzá, de szerintem ez így tuti kínai neki.

Upsz... (Válaszomat jókedvűen, nem támadó jelleggel írtam.) Pedig ehhez nem kell diploma szerintem Oda is írtam a kép alá, hogy KÖZVETLENÜL egy modulról kapja az áramot, ami azt jelenti magyarra fordítva, hogy NINCS KÜLÖN BIZTOSÍTÉKA a WDS (Gyári BMW kapcsolási rajz gyűjtemény) szerint. Próbálok segíteni olyan szinten, ami ennek az autónak a javításához elengedhetetlen. Nem azért írom, hogy ne értsd, de ahhoz, hogy megcsináld, értened kell ezt az egyszerű rajzot.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 14. péntek, 19:54