vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 18:24


funkilaci írta:
Azt tapasztaltam hogy meleg motornál szinte mindig beindul hideg motornál nem mindig.
Alapjárat néha szokott ingadozni minimálisan. Ez kb. fél percig ha tart majd újra egyenletesen jár.



Honnan írsz?


státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 18:15


vivaladiesel írta:
funkilaci írta: Hibakód: Rail nyomás alacsony

Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.

Köszi


Tapasztaltál olyat, hogy hideg motorral szinte hibátlanul viszont meleg motorral nem, vagy csak nehezen indul be?
Alapjáratod nem ingadozik?


Azt tapasztaltam hogy meleg motornál szinte mindig beindul hideg motornál nem mindig.
Alapjárat néha szokott ingadozni minimálisan. Ez kb. fél percig ha tart majd újra egyenletesen jár.



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 18:06


funkilaci írta: Hibakód: Rail nyomás alacsony

Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.

Köszi


Tapasztaltál olyat, hogy hideg motorral szinte hibátlanul viszont meleg motorral nem, vagy csak nehezen indul be?
Alapjáratod nem ingadozik?

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 17:47


Hibakód: Rail nyomás alacsony

Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.

Köszi

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 17:38


YELLOW írta:
hil írta:
funkilaci írta:

Várom az ötleteket...



Szia!
Nem kell piramist építeni!
Aki akarna és tudna segíteni, az sem tud eligazodni a létrehozott piramis labirintusban, így a segítség elmarad.......

Bocs!



én má tegnap mondtam neki... most én is feladtam a kibogarászást... vagy mielőtt írna tekerjen le a szöveg aljára


Semmi baj,nem haragszom!
Igen ez a piramisépités lehet h nem átlátható igy hogy mindenki az eredeti a keretbe válaszol.
Majd ujra leírom a problémát és erre figyeljetek.
Üdv.







YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 17:02


hil írta:
funkilaci írta:

Várom az ötleteket...



Szia!
Nem kell piramist építeni!
Aki akarna és tudna segíteni, az sem tud eligazodni a létrehozott piramis labirintusban, így a segítség elmarad.......

Bocs!



én má tegnap mondtam neki... most én is feladtam a kibogarászást... vagy mielőtt írna tekerjen le a szöveg aljára

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 16:54


funkilaci írta:

Várom az ötleteket...



Szia!
Nem kell piramist építeni!
Aki akarna és tudna segíteni, az sem tud eligazodni a létrehozott piramis labirintusban, így a segítség elmarad.......

Bocs!




státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 15:30


funkilaci írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.


Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...

Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...




Várom az ötleteket...




Nekem meg melegen mindig indul...ez a kemény....akkor a rail nyomás tökéletes...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 15:21


mrdani írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Hali mindenkinek!
Olyan problémám lenne, hogy egyik napról a másikra nehezen indul a kocsi.
4-5x-ös indításra beindul és olyan hangja van egy dbig, mint a simsonak vagy egy robogónak ilyen pattogó pöfékelő hangja.Önindítót cseréltem.Egyre bosszantóbb mert úgy járok aksit tölteni mostanság, mint kenyérért a boltba. Azt leszögezném hogy az aksi jó mert a sok indítgatás miatt szívja le az aksit a kocsi.
Kérdés hogy most mit tegyek?


valószínű az iylen hirtelen halál gyújtótrafó gond lesz. nem indul el valamelyik hengered. csináld azt amikor beindult a motor, akkor sorban kezd el lehúzni a gyertyáról a trafót, vagy ha csatos a trafó, akkor csatlakoztasd le róla a kábelet. ahol nem fogsz változást tapasztalni a lehúzáskor (nem változik mega rosszhoz képest a motor járása) annál a hengernél lesz rossz valami. miután egyet lehúztál, azt dugd is vissza, aztán menj a következőre.


Na szerelő kipucolt mindent, de nem tudja most se beindítani.így a gyújtó trafot nem tudjuk leellenőrizni.mikor a szerelőhöz vittük próbáltuk behúzatni de semmi eredménye nem volt csak pöfög meg durrog.Ismerős a motorvezérlő elektronikát mondta, mer hogy a 10évnél öregebb autokba az megy tönkre leghamarabb.5let? javaslat?
Ha nagy nehezen beindítottam régen a pufogás abbamaradt pár percre és ment rendesen, de rángat 1/2/3asba


Na sikerült megcsinálni a kocsit a szerelőnek mindösze 6e-t kért szimpla gyertya csere volt és se nem rángat és pöcre indul valamint húz mint a vadállat!




há mondtam, hogy gyújtás gond lesz. bár ha a gyertya szar, az melegen csinálja, és melegen nem akar beindulni a motor. nah de mindegy kész van az a lényeg.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 15:14


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Hali mindenkinek!
Olyan problémám lenne, hogy egyik napról a másikra nehezen indul a kocsi.
4-5x-ös indításra beindul és olyan hangja van egy dbig, mint a simsonak vagy egy robogónak ilyen pattogó pöfékelő hangja.Önindítót cseréltem.Egyre bosszantóbb mert úgy járok aksit tölteni mostanság, mint kenyérért a boltba. Azt leszögezném hogy az aksi jó mert a sok indítgatás miatt szívja le az aksit a kocsi.
Kérdés hogy most mit tegyek?


valószínű az iylen hirtelen halál gyújtótrafó gond lesz. nem indul el valamelyik hengered. csináld azt amikor beindult a motor, akkor sorban kezd el lehúzni a gyertyáról a trafót, vagy ha csatos a trafó, akkor csatlakoztasd le róla a kábelet. ahol nem fogsz változást tapasztalni a lehúzáskor (nem változik mega rosszhoz képest a motor járása) annál a hengernél lesz rossz valami. miután egyet lehúztál, azt dugd is vissza, aztán menj a következőre.


Na szerelő kipucolt mindent, de nem tudja most se beindítani.így a gyújtó trafot nem tudjuk leellenőrizni.mikor a szerelőhöz vittük próbáltuk behúzatni de semmi eredménye nem volt csak pöfög meg durrog.Ismerős a motorvezérlő elektronikát mondta, mer hogy a 10évnél öregebb autokba az megy tönkre leghamarabb.5let? javaslat?
Ha nagy nehezen beindítottam régen a pufogás abbamaradt pár percre és ment rendesen, de rángat 1/2/3asba


Na sikerült megcsinálni a kocsit a szerelőnek mindösze 6e-t kért szimpla gyertya csere volt és se nem rángat és pöcre indul valamint húz mint a vadállat!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 18. kedd, 15:15

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 13:42


funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.


Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...

Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...




Várom az ötleteket...




státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 13:40


funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.


Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...

Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...
Várom az ötleteket....






anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 12:59


jrtom írta: Azt tudjátok miért ment tönkre a gencsi?
Kasza Imit hívd fel, szerintem neki lesz.

SirToma írta:
SirToma írta: Nos urak, meglett a hiba.
A generátoromnak van ilyen visító hangja, némi amperszaggal megspékelve.
Érdekelne, valaki tud-e bontott, vagy felújított generátort.
Nem szeretnék így nekimenni az ünnepeknek.

Üdv:Toma


Srácok, ilyesmi bontott generátor szerintetek?

Generátor

üdv:Toma






azért a sivítás, mégsem huhogás. Ha sivítást írsz többen tippelnek mondjuk egy csapágyra főleg előröl.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 22:13


Azt tudjátok miért ment tönkre a gencsi?
Kasza Imit hívd fel, szerintem neki lesz.

SirToma írta:
SirToma írta: Nos urak, meglett a hiba.
A generátoromnak van ilyen visító hangja, némi amperszaggal megspékelve.
Érdekelne, valaki tud-e bontott, vagy felújított generátort.
Nem szeretnék így nekimenni az ünnepeknek.

Üdv:Toma


Srácok, ilyesmi bontott generátor szerintetek?

Generátor

üdv:Toma






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 17. hétfő, 22:14

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 22:09


SirToma írta: Nos urak, meglett a hiba.
A generátoromnak van ilyen visító hangja, némi amperszaggal megspékelve.
Érdekelne, valaki tud-e bontott, vagy felújított generátort.
Nem szeretnék így nekimenni az ünnepeknek.

Üdv:Toma


Srácok, ilyesmi bontott generátor szerintetek?

Generátor

üdv:Toma