autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. április 22. szombat, 16:02


attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.


a diag megmondja melyikkel van gond, vagy volt gond.


Sajna ami nekem van olvasom nem mutat semmit meg a hibat se latta most pedig maskor rendesen mukodik.Azt irja nics hibakod eltarolva.


Lehet csak koszos a szenzor.Pucold meg.

Furán fog hangzani,de lehet elég lenne egy vegyszeres,alapos alvázmosás.A szenzorok környékét is beleértve.Sok kosz gyűlik ott fel.Sztem egy próbát megér.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 22. szombat, 16:08

attila1984
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz attila1984

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. április 22. szombat, 14:06


YELLOW írta:
attila1984 írta:
Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.


a diag megmondja melyikkel van gond, vagy volt gond.


Sajna ami nekem van olvasom nem mutat semmit meg a hibat se latta most pedig maskor rendesen mukodik.Azt irja nics hibakod eltarolva.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. április 22. szombat, 13:25


attila1984 írta:
Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.


a diag megmondja melyikkel van gond, vagy volt gond.

attila1984
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz attila1984

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. április 22. szombat, 13:07


viktor írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.


vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.


Kerékszög sebességet figyeli.


Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. április 21. péntek, 22:59


YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.


vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.


Kerékszög sebességet figyeli.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. április 21. péntek, 21:15


attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.


vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.

attila1984
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz attila1984

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. április 21. péntek, 21:12


YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. április 21. péntek, 20:30


attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

attila1984
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz attila1984

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. április 21. péntek, 20:19


YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seti71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. április 01. szombat, 14:22


Sziasztok!
320D M47 időnként nem akar húzni és ha neki is lódul akkor kb 3500-4000 fordulatig megy utána semmi.Nem füstöl csak nem megy.Üzemanyag szűrő , kartergáz szűrő cserélve AGR tiszta.Ha találkozott valaki hasonló problémával kérem jelezze mi a hiba ill a megoldás!Előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz bandy81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 21:31


Sziasztok!

Pár hete 2002-es 316i-t vásároltam (N40B16). Olajszervíz 3000 km-el korábban történt én így csak üzemanyagszűrőt (MANN) és új NGK gyertyákat cseréltem cseréltem.
A csere óta mintha többet fogyasztana az autó és a reggeli indítás után a fordulatszám leesik majd magára talál az autó. Szerintetek mi lehet a baj?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 19:45


YELLOW írta:
liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


nekem gyertyacsere után kb 150km-rel adta be az egyik trafó az unalmas. bár már előtte is volt 2 alkalommal, olyan több hónap különbséggel, hogy hasonlóan indult be. majd a következő indításra semmi probléma. végül megadta magát a gyertyacserét követően.
viszont amikor megy, akkor már nem tűnik úgy, mintha nem menne egy henger. nekem jobban rázkódott és full Subaru-s boxer hangja volt, meg marha büdös a kipuff gáz.
még esetleg azt lehet megnézni, hogy a trafó rendesen rá lett-e nyomva a gyertyára, mert nekem is volt 1, ami fentebb volt. azt hittük, hogy kilőtte a gyertyát. de fura, mert pont ami nem volt jól rárakva, annak a trafónak nem volt baja, hanem a mellette lévőnek.
szóval előbb nézd meg jól rajta vannak-e a trafók. ha igen,. akkor érdemes cserélni mind a négyet. az új gyertya (nekem is NGK van benne) ki fingatja az amúgy is gyárilag problémás trafókat. én a Beru-t ajánlom.

Tudtam én csak nem sejtettem!! igen egyszer csinálja aztán életre kell es minden oké
Pont az a vicc hogy a beru adta meg magát! A kipufogó füstöl de se olaj se más szagnak nem tudtam be azonosítani! Köszi a tippet! Jöhet a banán dobálás a ketrecbe!!


akkor már volt cserélve trafó?
én azért cseréltem mindet, mert nekem 85ezer km környékén volt ez. és nekem még a gyári, kb 100ezer környékén tönkremenő tarfók voltak benne. mivel új gyertya fingatta ki az egyiket, úgy nagy volt rá az esély, hogy megy a többi is később. tehettem volna bele 1db Bosch-t 14-ért akarták adni, de inkább vettem bele Beru-t olyan 7500Ft/db áron nagy kedvezménnyel fanatikus kollégától. aztán cseréltem mind a négyet. azóta ment bele 25ezer km ( ), de nincs gond. jó ha a trafók állapota egységes, nem gyengébb egyik-másik. persze ha most 1db megint tönkre menne, akkor még nem cserélném mind a négyet, csak egyet.

Lehet elviszem villamosagishoz mert kicsit furcsállom hogy csak melegen vagy kék tartomány fölött csinálja! De a trafokat minden fele kép cserelem!


na ez így érdekesebb. mert ugye a kék felett vált át a motor Valvetronic üzemmódra. addig sima fojtószelepes üzemmódban megy, mint bármelyik natúr motor.
Valvetronic üzemmódban ugye a szelepek nyitásmélysével szabályoz, ugye a gázállás azt befolyásolja. nem kizárt, hogy a Valvetronic-kal lesz valami. vagy az állítómotor, vagy a vezérlése, lehet egy SW frissítés kelelne rá. rosszabb esetben az excentertengelye kopott, vagy a köztes himbakarok. ha kopás van, arról nem feltétlen lesz hibaüzenet. ja meg lehet még az excentertengely helyzetérzékelő szenzorja is.

Hiba üzenet van: 2-3 henger gyújtás kimaradás! Viszont az idő haladtával egyre erőteljesebb a dolog ráz a kasztni es nem megy egy biztos de lehet 2 henger se! Ha valvetronic remelem nem csak 2 hengerre írna hibát!?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 19:23


liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


nekem gyertyacsere után kb 150km-rel adta be az egyik trafó az unalmas. bár már előtte is volt 2 alkalommal, olyan több hónap különbséggel, hogy hasonlóan indult be. majd a következő indításra semmi probléma. végül megadta magát a gyertyacserét követően.
viszont amikor megy, akkor már nem tűnik úgy, mintha nem menne egy henger. nekem jobban rázkódott és full Subaru-s boxer hangja volt, meg marha büdös a kipuff gáz.
még esetleg azt lehet megnézni, hogy a trafó rendesen rá lett-e nyomva a gyertyára, mert nekem is volt 1, ami fentebb volt. azt hittük, hogy kilőtte a gyertyát. de fura, mert pont ami nem volt jól rárakva, annak a trafónak nem volt baja, hanem a mellette lévőnek.
szóval előbb nézd meg jól rajta vannak-e a trafók. ha igen,. akkor érdemes cserélni mind a négyet. az új gyertya (nekem is NGK van benne) ki fingatja az amúgy is gyárilag problémás trafókat. én a Beru-t ajánlom.

Tudtam én csak nem sejtettem!! igen egyszer csinálja aztán életre kell es minden oké
Pont az a vicc hogy a beru adta meg magát! A kipufogó füstöl de se olaj se más szagnak nem tudtam be azonosítani! Köszi a tippet! Jöhet a banán dobálás a ketrecbe!!


akkor már volt cserélve trafó?
én azért cseréltem mindet, mert nekem 85ezer km környékén volt ez. és nekem még a gyári, kb 100ezer környékén tönkremenő tarfók voltak benne. mivel új gyertya fingatta ki az egyiket, úgy nagy volt rá az esély, hogy megy a többi is később. tehettem volna bele 1db Bosch-t 14-ért akarták adni, de inkább vettem bele Beru-t olyan 7500Ft/db áron nagy kedvezménnyel fanatikus kollégától. aztán cseréltem mind a négyet. azóta ment bele 25ezer km ( ), de nincs gond. jó ha a trafók állapota egységes, nem gyengébb egyik-másik. persze ha most 1db megint tönkre menne, akkor még nem cserélném mind a négyet, csak egyet.

Lehet elviszem villamosagishoz mert kicsit furcsállom hogy csak melegen vagy kék tartomány fölött csinálja! De a trafokat minden fele kép cserelem!


na ez így érdekesebb. mert ugye a kék felett vált át a motor Valvetronic üzemmódra. addig sima fojtószelepes üzemmódban megy, mint bármelyik natúr motor.
Valvetronic üzemmódban ugye a szelepek nyitásmélysével szabályoz, ugye a gázállás azt befolyásolja. nem kizárt, hogy a Valvetronic-kal lesz valami. vagy az állítómotor, vagy a vezérlése, lehet egy SW frissítés kelelne rá. rosszabb esetben az excentertengelye kopott, vagy a köztes himbakarok. ha kopás van, arról nem feltétlen lesz hibaüzenet. ja meg lehet még az excentertengely helyzetérzékelő szenzorja is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 18:44


YELLOW írta:
liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


nekem gyertyacsere után kb 150km-rel adta be az egyik trafó az unalmas. bár már előtte is volt 2 alkalommal, olyan több hónap különbséggel, hogy hasonlóan indult be. majd a következő indításra semmi probléma. végül megadta magát a gyertyacserét követően.
viszont amikor megy, akkor már nem tűnik úgy, mintha nem menne egy henger. nekem jobban rázkódott és full Subaru-s boxer hangja volt, meg marha büdös a kipuff gáz.
még esetleg azt lehet megnézni, hogy a trafó rendesen rá lett-e nyomva a gyertyára, mert nekem is volt 1, ami fentebb volt. azt hittük, hogy kilőtte a gyertyát. de fura, mert pont ami nem volt jól rárakva, annak a trafónak nem volt baja, hanem a mellette lévőnek.
szóval előbb nézd meg jól rajta vannak-e a trafók. ha igen,. akkor érdemes cserélni mind a négyet. az új gyertya (nekem is NGK van benne) ki fingatja az amúgy is gyárilag problémás trafókat. én a Beru-t ajánlom.

Tudtam én csak nem sejtettem!! igen egyszer csinálja aztán életre kell es minden oké
Pont az a vicc hogy a beru adta meg magát! A kipufogó füstöl de se olaj se más szagnak nem tudtam be azonosítani! Köszi a tippet! Jöhet a banán dobálás a ketrecbe!!


akkor már volt cserélve trafó?
én azért cseréltem mindet, mert nekem 85ezer km környékén volt ez. és nekem még a gyári, kb 100ezer környékén tönkremenő tarfók voltak benne. mivel új gyertya fingatta ki az egyiket, úgy nagy volt rá az esély, hogy megy a többi is később. tehettem volna bele 1db Bosch-t 14-ért akarták adni, de inkább vettem bele Beru-t olyan 7500Ft/db áron nagy kedvezménnyel fanatikus kollégától. aztán cseréltem mind a négyet. azóta ment bele 25ezer km ( ), de nincs gond. jó ha a trafók állapota egységes, nem gyengébb egyik-másik. persze ha most 1db megint tönkre menne, akkor még nem cserélném mind a négyet, csak egyet.

Lehet elviszem villamosagishoz mert kicsit furcsállom hogy csak melegen vagy kék tartomány fölött csinálja! De a trafokat minden fele kép cserelem!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 12:54


liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


nekem gyertyacsere után kb 150km-rel adta be az egyik trafó az unalmas. bár már előtte is volt 2 alkalommal, olyan több hónap különbséggel, hogy hasonlóan indult be. majd a következő indításra semmi probléma. végül megadta magát a gyertyacserét követően.
viszont amikor megy, akkor már nem tűnik úgy, mintha nem menne egy henger. nekem jobban rázkódott és full Subaru-s boxer hangja volt, meg marha büdös a kipuff gáz.
még esetleg azt lehet megnézni, hogy a trafó rendesen rá lett-e nyomva a gyertyára, mert nekem is volt 1, ami fentebb volt. azt hittük, hogy kilőtte a gyertyát. de fura, mert pont ami nem volt jól rárakva, annak a trafónak nem volt baja, hanem a mellette lévőnek.
szóval előbb nézd meg jól rajta vannak-e a trafók. ha igen,. akkor érdemes cserélni mind a négyet. az új gyertya (nekem is NGK van benne) ki fingatja az amúgy is gyárilag problémás trafókat. én a Beru-t ajánlom.

Tudtam én csak nem sejtettem!! igen egyszer csinálja aztán életre kell es minden oké
Pont az a vicc hogy a beru adta meg magát! A kipufogó füstöl de se olaj se más szagnak nem tudtam be azonosítani! Köszi a tippet! Jöhet a banán dobálás a ketrecbe!!


akkor már volt cserélve trafó?
én azért cseréltem mindet, mert nekem 85ezer km környékén volt ez. és nekem még a gyári, kb 100ezer környékén tönkremenő tarfók voltak benne. mivel új gyertya fingatta ki az egyiket, úgy nagy volt rá az esély, hogy megy a többi is később. tehettem volna bele 1db Bosch-t 14-ért akarták adni, de inkább vettem bele Beru-t olyan 7500Ft/db áron nagy kedvezménnyel fanatikus kollégától. aztán cseréltem mind a négyet. azóta ment bele 25ezer km ( ), de nincs gond. jó ha a trafók állapota egységes, nem gyengébb egyik-másik. persze ha most 1db megint tönkre menne, akkor még nem cserélném mind a négyet, csak egyet.