- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2018. január 18. csütörtök, 17:18
hil írta:YELLOW írta:BrianHUN írta:hil írta:BrianHUN írta:YELLOW írta:BrianHUN írta:YELLOW írta:BrianHUN írta:
Ugyanez a hibajelenségem van N43-as motornál de nekem más hibakódot dob be. 2-3 -as henger gyújtás kimaradás. 5-6 szor újraindítom és jó. Sikerült azóta valamit vele csinálni ?
N43-ban nincs Valvetronic. neked valószínű trafó probléma lesz. a másik tipikus hiba az injektorok. + gyertyákat is érdemes cserélni.
nem ehhez a hibához tartozik, de a NOx szenzorra is készülhetsz.
és mivel ez egy direkt befecskendezéses motor, lehet a szelepeknél van koxszolódás, és nem zárnak jól. attól lehet alapjárat és rángatásos probléma.
Pár indítást követően teljesen megjavul. Illetve meleg motornál is tökéletes. Ez szűkíti valamennyiben a dolgokat szerinted?
Amúgy köszönöm a gyors és segítőkész választ.
persze szűkíti. a gyújtótrafó ilyen. vagy hidegen rossz, vagy melegen. nekem más a motor, de ez volt nekem is hidegen. fél évkülönbséggel hidegen nem indult az egyik henger. majd 3 eset után, gyertyacsere után 150km-rel indulás után 500 m múlva kifingott végleg az egyik trafó. én cseréltem mind a négyet, mert sorra tönkre ment volna. voltak szériahibás trafók.
havernak N43 van, azért írtam amit, mert már végigment ezeken.
Huh elég konkrétnak hangzik a dolog. Nagyon szépen köszönöm a segítséged, a napokba kipróbálom aztán majd visszaírok, hogy mi volt.
Köszönöm még egyszer.
Sziasztok,
bocs, hogy belevaú, de nem lehet, hogy az M43-as (és nem N43) motorról szól az értekezés???
Szia. N43B16 a motor amiről én kérdeztem.
Amúgy a 2-3 -as henger trafóját felcserélhetem az 1-4-essel ? Igazából azok egyformák és így tutira kijönne a hibakóddal nem ?
jaja, cseréld meg őket. átviszi-e a hibákat az 1-4-be.
én tudtam, hogy N43 a téma biztosan.
Közben rákerestem és valóban. Mivel a kérdezőnél nem volt autó típus ezért gondoltam arra, hogy elírta a betűt, de látom, hogy e90-be is teszik. Mennyire nagy az eltérés az N42xx és az N43xx között? Azt láttam, hogy mindkettő Valvetronikos és az N nagyobb teljesítményű. Nem ebben szokott átrepedni a hengerek közötti gát?
az az N45, amiben reped a gát, ott is az N45B20 illetve az IS vagy mék.
N43 az sima közvetlen befecskendezéses motor. abban nincs valvetronic, meg vanos sem.