szabigti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz szabigti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. május 30. szombat, 18:03


Sziasztok!van 1 kis problémám az autómmal!következő a jelenség!beülök a motor áll a váltó veszi szépen a sebességeket!beindítom kuplung benyom és nem akarja venni egyiket sem be kell erőltetni!miután beerőltettem vesz mindent szépen mindaddig míg a kuplungot felengedem újra benyomom és ugyanaz megint nem veszi csak miután megint beleerőltettem!és erőltetés közben elkezd gurulni az autó!a kuplung fél éves jó helyen is fog nem rángat!a váltó nem recseg se álló helyzetben sem menet közben jól vesz mindent és pontos is!330ci 2000/6 köszönöm a választ előre is!

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2015. május 29. péntek, 19:24


Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy mikor hosszabb állás pl fél nap után elinditom a kocsit 1-2 mp-ig egy kopogó hang jön a motorterbol. De ha gyujtast hagyon 2-3 percig és utána indítok akkor nincs ez a hang. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1995

státusz fanni07

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. március 31. kedd, 20:31


laleeboy írta:
fanni07 írta: sziasztok!olyan kérdésem lenne, hogy egy e36 318tds bömösben szeretnék motort cserélni, de benzinesre.mennyire kell átalakítani és kb mibe fájna ez.minimum egy 2000-es benzines motort szeretnék belerakni.köszi mindenkinek.



KB mindent cserélni kell a motoron kívül:

Első futómű
Váltó
Kardán
Difi
Kuplung (?)
Féltengelyek (?)
Elektronika
Üzemanyag rendszer
Hűtő (?)
Km óraegység

Lehet hogy valami kimaradt.

A kérdőjelesek nem biztos hogy cserések


köszi.és ha csak mondjuk egy 25tds-t raknék bele?


Suso27
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Suso27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2015. március 31. kedd, 19:53


sziszo30 írta:
banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.


Még nem vittem szerelőhöz mert most semmi időm rá meg csak néha csinálja meg ha erőltetem.Lehet az a baja az nagy baj amúgy ?


Vákumpompát füleld kicsit közelebröl,talán ö a hunyo.


Hasonlo problemam volt nekem disa szelep csinalta atszakadt a membran benne az adta ezt a ciripelö hangot , igazabol problemam nem volt vele , egyre hangosabb lett es idegesitett . Szamitogepre lett rakva a magnesszelep kapcsolt , szerelönek fingja nem volt mi szerepe van (szokasos dolog) En is ugy jöttem ra h amikor olyan hangos lett h a motorterbe hajolva tudtam honnan jön a hang lefenykepeztem es bontott alkatreszekröl nezegettem a kepeket , ugy talaltam egy olyan elnevezest h szivo csonki lefujo szelep .Utangyartott nincs gyari 80.000.-töl felfele. Kerestem egy bontas alatt allot es a sracnak elküldtem a kepet mert nem ismerte mi az a szivocsonki lefujo szelep , aztan ö vilagositott fel h disa szelep a neve h legközelebb tudjam a "nagy autoszerelökkel ellentetben" bontottan 10-15ezerert hozza lehet jutni.Hatha ezt a gondod neked is , egyebkent az olajnivo mögött hejezkedik el közvetlen.



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 14:56


fanni07 írta: sziasztok!olyan kérdésem lenne, hogy egy e36 318tds bömösben szeretnék motort cserélni, de benzinesre.mennyire kell átalakítani és kb mibe fájna ez.minimum egy 2000-es benzines motort szeretnék belerakni.köszi mindenkinek.



KB mindent cserélni kell a motoron kívül:

Első futómű
Váltó
Kardán
Difi
Kuplung (?)
Féltengelyek (?)
Elektronika
Üzemanyag rendszer
Hűtő (?)
Km óraegység

Lehet hogy valami kimaradt.

A kérdőjelesek nem biztos hogy cserések


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz Tompeetrial

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. március 29. vasárnap, 23:33


2009-es E91 318d, 143 le. Vezérmű lánc és minden hozzá tartozó egység cseréjét követően úgy gyorsul a kocsi mint egy szívódízel. Sokkal csendesebben jár a a csere óta, semmi nem csörög, de nem gyorsul. Turbónyomás van a computer szerint, hallani is ahogy hidegen felpörög. Semilyen!!! hibaüzenetet nem ír ki, az autószerelő ugyan azóta nem szedte szét újra, de fél napig agyalt, programozta, frissítette, lehúzta-föltolta a csatikat. Javasolta hogy mivel tényleg csodaszépen jár, használjam, hátha kiír valamit. 100km-et mentem vele óvatosan, szerintem 1-2 literrel többet eszik mint kellene. 193 ezer orig km van benne. Szalonállapotú, óvott autó. A szerelőről tudni kell hogy ha valamit nem tudnak a szakszervizbe megoldani, akkor hozzá viszik. Csak újabb bmw-kel foglalkozik. Értetlenül álla probléma előtt..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1995

státusz fanni07

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. március 29. vasárnap, 19:14


sziasztok!olyan kérdésem lenne, hogy egy e36 318tds bömösben szeretnék motort cserélni, de benzinesre.mennyire kell átalakítani és kb mibe fájna ez.minimum egy 2000-es benzines motort szeretnék belerakni.köszi mindenkinek.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 14. szombat, 12:51


mormota26 írta:
bmw320d4 írta:
mormota26 írta: Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.


Menetjavítóval megoldható.


Epp ez a gond h mikor hf lett a kocsi akkor meg lett csinalva 4 csavar helye Eltelt 3 het es meg is adta magat. Ezert nem javasolta a faszi aki sikolta a hf-t h menetjavitozzuk megint mert Ua ugy jar mint azelott.


A második 90 fokot nem szokta kibírni, azt ne húzzátok le.

mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 13. péntek, 23:57


bmw320d4 írta:
mormota26 írta: Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.


Menetjavítóval megoldható.


Epp ez a gond h mikor hf lett a kocsi akkor meg lett csinalva 4 csavar helye Eltelt 3 het es meg is adta magat. Ezert nem javasolta a faszi aki sikolta a hf-t h menetjavitozzuk megint mert Ua ugy jar mint azelott.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 13. péntek, 21:21


mormota26 írta: Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.


Menetjavítóval megoldható.

mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 13. péntek, 19:02


Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. március 10. kedd, 12:03


pneurob írta:
Django írta: Üdv Mesterek!
Nemrég vettem egy E46 Touring-ot (320i) És az vele a gondom, h a váltókar lötyög,( E36-hoz képest nagyon) és menet közben ha 5.-be akarom tenni akkor egy kicsit akad amikor jobbra húzom a váltókart, és utána lehet feltolni 5.be. Olvastam én itt a fórumon már mindenfélét, de konkrétumot nem tudtam leszűrni, h pontosan mit kéne hozzá venni, hogy jólegyen a dolog. A Váltó jövőhéten le lesz szedve kuplung miatt, úgyhogy szeretném akkor kicserélni a rudazatnál a dolgokat, de azt is olvastam, h az 5. sebesség akadás, a váltóban valami kicsi rugók miatt van. Valaki rendbe tenné a fejemben a kérdéseket? Előre is köszi!


Váltórúd javítókészlet kell hozzá http://www.schmiedmann.hu/GBE4...reses.aspx



tiszta olcsóság

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2015. március 10. kedd, 11:37


Django írta: Üdv Mesterek!
Nemrég vettem egy E46 Touring-ot (320i) És az vele a gondom, h a váltókar lötyög,( E36-hoz képest nagyon) és menet közben ha 5.-be akarom tenni akkor egy kicsit akad amikor jobbra húzom a váltókart, és utána lehet feltolni 5.be. Olvastam én itt a fórumon már mindenfélét, de konkrétumot nem tudtam leszűrni, h pontosan mit kéne hozzá venni, hogy jólegyen a dolog. A Váltó jövőhéten le lesz szedve kuplung miatt, úgyhogy szeretném akkor kicserélni a rudazatnál a dolgokat, de azt is olvastam, h az 5. sebesség akadás, a váltóban valami kicsi rugók miatt van. Valaki rendbe tenné a fejemben a kérdéseket? Előre is köszi!


Váltórúd javítókészlet kell hozzá http://www.schmiedmann.hu/GBE4...reses.aspx



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz Django

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 20:46


Üdv Mesterek!
Nemrég vettem egy E46 Touring-ot (320i) És az vele a gondom, h a váltókar lötyög,( E36-hoz képest nagyon) és menet közben ha 5.-be akarom tenni akkor egy kicsit akad amikor jobbra húzom a váltókart, és utána lehet feltolni 5.be. Olvastam én itt a fórumon már mindenfélét, de konkrétumot nem tudtam leszűrni, h pontosan mit kéne hozzá venni, hogy jólegyen a dolog. A Váltó jövőhéten le lesz szedve kuplung miatt, úgyhogy szeretném akkor kicserélni a rudazatnál a dolgokat, de azt is olvastam, h az 5. sebesség akadás, a váltóban valami kicsi rugók miatt van. Valaki rendbe tenné a fejemben a kérdéseket? Előre is köszi!

mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 16:33






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 13. péntek, 18:51