autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 14:26


YELLOW írta:
Jenci írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.


frissen melegen jól indul..nincs gond..kb 30perc.ig minden inditás sikeres..
Köszi az ötletet..megpróbálom


Viszont még annyi,hogy pár percig fulladozik a motor inditás után...menet közben is csuklik..illetve leáll ha nem nyomom a gázpedált...


ha kinyomod a kuplungot nem áll le? én még vez.tengely és főtengely jeladót sem zárnám ki, de ezért kellene egy diag.


Nem

Ami jelenségre lettem figyelmes,hogy olykor búgó hangot ad valami a motortérből...kicsit után néztem,és a visszacsapó szelep búg...viszont azt kb 2-3 hónapja cseréltük...nem gyárit kapot...gondolva,hogy nem szükséges..feltételezem eddig bírta...vagy valami dugulás okozhatja,hogy búg?mivel van,hogy megszűnik a hang,de rövid idő múlva újra,és tartós ideig búg ez mi lehet? van ötlet?
Köszi




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 14. szombat, 14:37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 10:18


Jenci írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.


frissen melegen jól indul..nincs gond..kb 30perc.ig minden inditás sikeres..
Köszi az ötletet..megpróbálom


Viszont még annyi,hogy pár percig fulladozik a motor inditás után...menet közben is csuklik..illetve leáll ha nem nyomom a gázpedált...


ha kinyomod a kuplungot nem áll le? én még vez.tengely és főtengely jeladót sem zárnám ki, de ezért kellene egy diag.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 10:08


Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.


frissen melegen jól indul..nincs gond..kb 30perc.ig minden inditás sikeres..
Köszi az ötletet..megpróbálom


Viszont még annyi,hogy pár percig fulladozik a motor inditás után...menet közben is csuklik..illetve leáll ha nem nyomom a gázpedált...




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 09:57


YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.


frissen melegen jól indul..nincs gond..kb 30perc.ig minden inditás sikeres..
Köszi az ötletet..megpróbálom



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 09:43


Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!


frissen melegen indul? mondjuk leállítás után 10 perc múlva?
próbáld meg, amikor nehezen szokott indulni, hogy kb. 3x ráadod a gyújtást, de nem indítasz. csak kb 5 sec-re ráadod a gyújtást. majd a negyedik után indítasz. ha úgy oké, akkor az üzemanyagrendszerben van gond. szűrő, pumpa. pumpa esetén azt is érdemes megfigyelni, hogy negyed és alatta tank esetén csinálja, vagy teli tank esetén is.
mondjuk egy diagos ráolvasás sem ártana. gondolok itt arra, hogy nem-e valami hőfokjeladó rossz, mert hidegen indul szépen, melegen meg rosszalkodik. nem-e olyan jelet kap meg, mintha hideg lenne a motor.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 09:31


Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..ha el is indul , lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..de az alapjárat darabos marad
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
lambdaszondák cserélve.. Trafok cserélve..

köszi az értelemes hozzászólást!

autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz zinnerman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. október 03. kedd, 10:40


Sziasztok, a tegnap vettem egy 730D 2009-es evjarattal, es ilyen csuny uzeneteket kezdett ki irni tudja valaki, hogy mi lehet az oka?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 03. kedd, 10:41


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. szeptember 02. szombat, 21:04


Bappy írta: Sziasztok tudna valaki segíteni leszedtem a szívósort hogy ledugozzam elpucoltam egrt szívósort kapott új tomítés stb visszaraktam és nem úgy megy ahogy elötte gyenge lett úgy rémlik hogy mindent visszaraktam ???!!!


A szívósor tűzfal felőli végén vissza lett dugva a nyomásmérőnek a csatlakozója?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. szeptember 02. szombat, 14:26


Sziasztok tudna valaki segíteni leszedtem a szívósort hogy ledugozzam elpucoltam egrt szívósort kapott új tomítés stb visszaraktam és nem úgy megy ahogy elötte gyenge lett úgy rémlik hogy mindent visszaraktam ???!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 19:12


Bappy írta: Értem és a generál most milyen árba mozog?,


nem tudom, és szerintem erre konkrét árat nem kapsz. neked kell körbe érdeklődni. de ha komplett kell, az több 100ezer. sok gépmunka is van vele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 19:08


Értem és a generál most milyen árba mozog?,

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 18:58


Bappy írta: Melyik a jobb megoldas?egy kevesebb kmes moci vagy egy generál az az 530 v kitudja mennyi azert mindenbe benne van nem? Henger is kopott mar? Szoval melyik jobb? És árban ,mocit már lattam 170 korul


a bontott motor is lutri... de esetedben lehet jobb megoldás. attól függ milyen időre és km-re tervezel az autóval.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 18:48


Melyik a jobb megoldas?egy kevesebb kmes moci vagy egy generál az az 530 v kitudja mennyi azert mindenbe benne van nem? Henger is kopott mar? Szoval melyik jobb? És árban ,mocit már lattam 170 korul

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 18:45


Bappy írta: Nem sok amit írtál egyáltalan nem kell frabato csak kiváncsi voltam h bírja e még gondolom dzét van kopva a motor bár nincs vele semmi baj azt tudom h a kartergázszűrő szar volt es nyomta az olajat ossze vissza azt csereltem meg koolert is .


Így látatlanba senki se fogja megmondani mit bír az a motor.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 18:41


YELLOW írta:
b_imi írta:
Bappy írta: Sziasztok e4620d elég nagy a kartergáz kb látszik ahogy jön a füst .kérdés az lenne hogy nyúzhatom e még vagy motorcsere németbe járnék pályán kell e tartanom h megáll alattam.? Még 1 kérdés a kupplung félig benyomva hangot ad csere mindkettő v bírja még?akitől vettem vetített össze vissza 530 van benne ora szerint


Le kell venni a coolert és a csöveket, kartergáz szűrőt, EGR szelepet, szívósort, és kitakarítani mindent. Tömítéseket kicserélni, pillangósort kivenni. Aztán az összes szűrőt kicserélni az olajjal együtt és akkor kiderül milyen valójában.
A kuplung valószínű cserés lesz a lendkerékkel együtt. (Ha ilyen távra mennék, én ezeket biztos megnézném, cserélném)
Ha ez túl soknak tűnik, hívd fel Frabatot vagy Lui Padrét.


azt meg tegyük hozzá, hogy így van benne óra szerint 530ezer km, és mivel kamugyanús neki is az előző tulaj, így ki tudja valójában mennyi van benne. az sem lehetetlen, hogy full generál kell már annak a motornak.


Az lehet, de egy kiindulási alapnak jó ha ezek meg vannak csinálva. Aztán majd a használat közben kiderül, érdemes-e vele tovább foglalkozni.