autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Cikka2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 30. péntek, 13:31


Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 740d
Évjárat: 2009

státusz webasto

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. november 05. hétfő, 18:36


Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. F01 740XD. 60km/h környékén + 130 km/h környékén erősen rezeg. Köztes sebességen egyáltalán nem vagy nagyon kevésbé érezhető. Nem rázkódik, rezeg. Ha hátsó ülésen ül két felnőtt még erősebben. Ülésen, kormányon is érezhetően. Wandler év elején cserélve lett, váltó olaj szűrő új, osztómű úgyszintén igaz az bontott volt. Osztómű szög (vagy mi) gyári értéken. Hibakód nincs. Gumi új, gyári méret. Igaz nem deffektűrő. A szerelők csak tippelgetnek, pontos diagnózist nem akarnak adni. Találkoztatok már ilyennel? Mi lehet az ok? Pár BMW-t elnyúztam de ekkorát még nem szívtam mint ezzel. Látom vannak még itt páran régi e39 klubból valaki csak tud valami ötletet, támpontot adni. Előre is köszi..

státusz Nyezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. október 14. vasárnap, 13:14


Köszönöm szépen! Végül is egy kézi váltós csoda lett a megoldás.

MattM325 írta:
Nyezso írta: Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata SMG váltóval kapcsolatban E60 ban?
- Normál városi autózásra alkalmas ?
- Mennyire megbízható, milyen gyakran hibásodik meg ?
- Az autó fogyasztását befolyásolja ?
- E46 SMG váltóval megegyezik ?
köszi,
Zs


Szia!

Igen, nekem van, volt ilyenem E46-ban, ugyan az a kettő. Alapvetően egy manuális 6 sebességes ZF kéziváltó amit egy hidraulikus egység kapcsol. Maga a szerkezet nagyon megbízható. Ez nem az a hírhedt M3 féle GM SMG, ahonnan a sok rémhír származik, ezt eredetileg SSG-nek nevezik, Magnetti Marelli elektronikával, ez is megbízható.
Általános hibái, hogy a kuplung munkahenger (hasonló a kézi váltókhoz) idővel szivárogni fog, ennek a jele többek közt, hogy váltásoknál kicsit megcsúszik a kuplung. Ezt nem kapni, csak ha jól emlékszem ca. 200e ft körűl, viszont a munkahenger felújítható a sima kéziváltó javítószettjével. Másik, hogy az egyik hidraulika csövet gyárilag sikerült elméretezniük, ezért ez idő előtt kikopik és itt is szivárogni kezd. Lehet rendelni gyárit, de ez sem fogja tovább bírni, le kell gyártatni pár ezerért egy kicsit hosszabbra, ezután rendben lesz. Végül kb. 30e km-enként nem árt egy kapcsolási adaptációt lefuttatni, de ezt pl. az Inpa is tudja.
Városban teljesen jól használható, nagyon alacsony fordulaton is lehet váltogatni a lefulladás határáig, mert azt nem hagyja az elektronika és akár tiltáson is mehetsz km-en keresztűl, mert nem fog elváltni mint egy automata. Ez utóbbit nyílván csak az érzékeltetés végett írtam.
Sport modban meglepően gyorsan lehet kapcsolgatni, ami nekem külön tetszett, hogy visszaváltásoknál ad egy kis gázfröccsöt... Fogyasztást negativ irányba nem befolyásolja. Tényleg megvan az érzés, hogy magad válthatsz és nagyon gyors, viszont C-ben (automata, cruise mod, hehe, mint knight rider:karates nem olyan gyors és kifinomult, mint egy bolygoműves, ellenben sokszor van, hogy jól jön ez a funkció.

Összegezve, ha ez a vágyad, vagy épp ilyen váltóval találaz egy megkímélt szép autót, akkor ez ne rettentsen a vásárlástól, nem egy binyolúlt szerkezet.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. június 29. péntek, 06:49


Tibcsy84 írta: Sziasztok vettem egy 530i 2004-es automata váltós BMW-t.
Mi s véleményetek az automata váltóval kapcsolatba.
Mennyire megbízható.Olajat kell benne cserélni.Ha igen hol érdemes csináltatni.
Köszönöm előre is.


célszerű cserélni 60-100ezer km-ként szűrővel együtt. leginkább a gyári olaj jó bele, amit szervizben marha drágán fognak adni, és "szerencsére" jó sok is kell bele.
de állítólag vannak alternatívák, de nem tudom megmondani neked, pontosan melyik típusú AFT jó a konkrét váltóba.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2004

státusz Tibcsy84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. június 28. csütörtök, 21:01


Sziasztok vettem egy 530i 2004-es automata váltós BMW-t.
Mi s véleményetek az automata váltóval kapcsolatba.
Mennyire megbízható.Olajat kell benne cserélni.Ha igen hol érdemes csináltatni.
Köszönöm előre is.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz acs72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. április 09. hétfő, 14:57


Sziasztok !
Bmw e60 525i van smg váltoba.
Már volt javitva segédmunka henger.
Engedte az olanat.
2000 km mentem vele ,vettem jó áll.használt kipúfogót elvittem szer.
Aztán értemehyek inditom azt irja a fed.com.meg hibásodot az automata váltó.1,2,3,R fokozat van.
De haza jöttünk levettem aksi sarut elmult.
2napmulva nem lehet kirakni üresbe nem indul 2 ó aksi sarú le üresbe tettem de már fokozatot nem vette üresbe maradt.
5km laktam alap. Haza vontatuk (de járó motoral ).
Kérdés
1 -25 km van bmw szerviz oda járómotoral el lehet vontatni lassan.??
2 -mi lehet a baj segitsetek mwg szeretném tartani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 08:39


Sziasztok!

e39 535i v8 96.évj BMW.van..Szét vet az iddeg..nem jövünk rá az alábbi hibára..hideginditás tökéletes.. vizhőfok a kéktartományba ér..dadog fullad a motor..gázpedál pumpálással menthető,de leáll a motor..4x.er 5.x.ör kell inditanom sokszor..amire normalizálodik..ha elhagyja a kéktartományt a vízhőfok nulla probléma....csodálatosan indul,és morog a 8.henger..injektorokat kivettük ultrahangostisztittást kaptak...mocskos volt mind..új gumigyürüket kaptak,ez a hiba törölve..mi a facom lehet...van ötlet mesterek?

Köszi!




MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2017. november 13. hétfő, 17:44


Nyezso írta: Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata SMG váltóval kapcsolatban E60 ban?
- Normál városi autózásra alkalmas ?
- Mennyire megbízható, milyen gyakran hibásodik meg ?
- Az autó fogyasztását befolyásolja ?
- E46 SMG váltóval megegyezik ?
köszi,
Zs


Szia!

Igen, nekem van, volt ilyenem E46-ban, ugyan az a kettő. Alapvetően egy manuális 6 sebességes ZF kéziváltó amit egy hidraulikus egység kapcsol. Maga a szerkezet nagyon megbízható. Ez nem az a hírhedt M3 féle GM SMG, ahonnan a sok rémhír származik, ezt eredetileg SSG-nek nevezik, Magnetti Marelli elektronikával, ez is megbízható.
Általános hibái, hogy a kuplung munkahenger (hasonló a kézi váltókhoz) idővel szivárogni fog, ennek a jele többek közt, hogy váltásoknál kicsit megcsúszik a kuplung. Ezt nem kapni, csak ha jól emlékszem ca. 200e ft körűl, viszont a munkahenger felújítható a sima kéziváltó javítószettjével. Másik, hogy az egyik hidraulika csövet gyárilag sikerült elméretezniük, ezért ez idő előtt kikopik és itt is szivárogni kezd. Lehet rendelni gyárit, de ez sem fogja tovább bírni, le kell gyártatni pár ezerért egy kicsit hosszabbra, ezután rendben lesz. Végül kb. 30e km-enként nem árt egy kapcsolási adaptációt lefuttatni, de ezt pl. az Inpa is tudja.
Városban teljesen jól használható, nagyon alacsony fordulaton is lehet váltogatni a lefulladás határáig, mert azt nem hagyja az elektronika és akár tiltáson is mehetsz km-en keresztűl, mert nem fog elváltni mint egy automata. Ez utóbbit nyílván csak az érzékeltetés végett írtam.
Sport modban meglepően gyorsan lehet kapcsolgatni, ami nekem külön tetszett, hogy visszaváltásoknál ad egy kis gázfröccsöt... Fogyasztást negativ irányba nem befolyásolja. Tényleg megvan az érzés, hogy magad válthatsz és nagyon gyors, viszont C-ben (automata, cruise mod, hehe, mint knight rider:karates nem olyan gyors és kifinomult, mint egy bolygoműves, ellenben sokszor van, hogy jól jön ez a funkció.

Összegezve, ha ez a vágyad, vagy épp ilyen váltóval találaz egy megkímélt szép autót, akkor ez ne rettentsen a vásárlástól, nem egy binyolúlt szerkezet.

státusz Nyezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. november 10. péntek, 23:14


Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata SMG váltóval kapcsolatban E60 ban?
- Normál városi autózásra alkalmas ?
- Mennyire megbízható, milyen gyakran hibásodik meg ?
- Az autó fogyasztását befolyásolja ?
- E46 SMG váltóval megegyezik ?
köszi,
Zs

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. október 18. szerda, 10:41


Sziasztok!

e39 535i v8 (96.os)hidegen nincs alapjárat,a kék tartományt elhagyja..szépen megy a motor..keverégképzési adaptáció visszaállitásra gondolnánk,viszont ehez kellene egy gyári adat..tud ebben nekem valaki segíteni????


köszi




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. október 27. péntek, 11:48

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 21:41


alfred46 írta: Sziasztok!


BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


Ha kicsit fémes a hang, akkor érdemes megnézni a diffitartó keret bekötéseit is, nálam az egyik ki volt törve a karosszériából és adott hangot terhelésváltásnál.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 21:32


alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


rükibe rakásnál nem puffan? általában difi tartó nagy szilent miatt van. de a hajtásláncot érdemes átnézni.


hátramenetbe rakásnal nem csinálja, és ha szépen indulok el akkor sem hallatszik semmi csakis ha hirtelen indulok el vele


akkor inkább kardánkereszt, vagy a hardy-tárcsa van tropára menve.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz alfred46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 21:24


YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


rükibe rakásnál nem puffan? általában difi tartó nagy szilent miatt van. de a hajtásláncot érdemes átnézni.


hátramenetbe rakásnal nem csinálja, és ha szépen indulok el akkor sem hallatszik semmi csakis ha hirtelen indulok el vele


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 21:00


alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?


rükibe rakásnál nem puffan? általában difi tartó nagy szilent miatt van. de a hajtásláncot érdemes átnézni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz alfred46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. október 17. kedd, 20:03


Sziasztok!


BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?