gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 18:41


csbalu írta:
20d-nél az alapjárat 3.-ban ilyen 30km/h-t jelent. én is szoktam 3.-ban alapjáratok kanyarodni de olyankor már nem nyomok semmilyen pedált, szépen elkanyarodik és húz. Én városban is szoktam használni araszolásnál a 3.-at alapjáraton, gyönyörűen viszi a kocsit 30-al és 4L-t ir ki a computer. 20d elinduláson kívül gyönyörűen húz alapjáraton majdnem minden fokozatban. 4. alapjáratot még nem próbáltam annak valahol 40 körül kéne lennie. 5. alapjárat már kizártnak tartom hogy elvigye a kocsit magától de annak ilyen 50-55 körül kéne lennie.



Na jó de a tiéd nagyobb moci, ráadásul diesel, tehát a nyomaték is sokkal nagyobb, tehát jobban bírja az alacsony fordulaton autózást. Mondjuk nekünk van 20d e90 is de azzal se járok alapjáraton soha.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 17:50


gampetibor írta:
YELLOW írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Miért kanyrodsz 3.ban 1000es fordulat alatt? Ezt nem értem... Persze h erőlködik, szerencsétlennek minden baja lehet ilyenkor és a túlélésért küzd szegénykém. Még ha dízeled lenne akkor is azt mondanám h kevés az a fordulat pláne benzinesnél.


jó csak RWD-vel úgy szokás kanyarodni, hogy a kanyarba már az adott fokozatban mész be. én előtte vissza 3. motorfék, aztán fordulok és nyomom neki. így fék mentesen kanyarodok. a 2-es nagyon visszafogja+váltás plusz kuplungolás. azé majd megnézetem amit hancurozo írt.

de amúgy pl Tibor kipróbálhatnád neked mit csinál az adott esetben. kivi lennék.


Na, kipróbáltam ma ezt a mutatványt. Kb 90 fokos kanyar 3. fordulat 1000 alatt ez kb 15-20 km/h jelent ahogy néztem, erőlködik rettenetesen, kigyorsításról nem beszélhetünk mert azt ebből a helyzetből nem tud inkább lassú szenvedő elindulás volt viszont semmi kattogás vagy fémes zaj nem volt. Normál esetben is 3. ban veszem ezt a kanyart / minden reggel / de jó íven kanyarodva tempósan 2000-3000 fordulat között és akkor nincs szenvedés! Én amúgy is álltalában minden fokozatban 2000-3000 között autózok cruisin üzemmódban, van jó motorfék és van tartalék kigyorsításhoz. Hát ennyi.


20d-nél az alapjárat 3.-ban ilyen 30km/h-t jelent. én is szoktam 3.-ban alapjáratok kanyarodni de olyankor már nem nyomok semmilyen pedált, szépen elkanyarodik és húz. Én városban is szoktam használni araszolásnál a 3.-at alapjáraton, gyönyörűen viszi a kocsit 30-al és 4L-t ir ki a computer. 20d elinduláson kívül gyönyörűen húz alapjáraton majdnem minden fokozatban. 4. alapjáratot még nem próbáltam annak valahol 40 körül kéne lennie. 5. alapjárat már kizártnak tartom hogy elvigye a kocsit magától de annak ilyen 50-55 körül kéne lennie.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 11. péntek, 15:22


YELLOW írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Miért kanyrodsz 3.ban 1000es fordulat alatt? Ezt nem értem... Persze h erőlködik, szerencsétlennek minden baja lehet ilyenkor és a túlélésért küzd szegénykém. Még ha dízeled lenne akkor is azt mondanám h kevés az a fordulat pláne benzinesnél.


jó csak RWD-vel úgy szokás kanyarodni, hogy a kanyarba már az adott fokozatban mész be. én előtte vissza 3. motorfék, aztán fordulok és nyomom neki. így fék mentesen kanyarodok. a 2-es nagyon visszafogja+váltás plusz kuplungolás. azé majd megnézetem amit hancurozo írt.

de amúgy pl Tibor kipróbálhatnád neked mit csinál az adott esetben. kivi lennék.





amit még észrevettem, hogy 1-esben ha lassan gurulok gázzal és engedem fel a kuplungot akkor kis huhogást lehet hallani. ezt sem tom, hogy hallottam-e korábban, de már mindenre felfigyelek. lehet az lesz betolok valami zenét, oszt hagy menjen.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. május 09. szerda, 15:17


Az mitől lehet, hogy reggel első indítás után, akárhogyan engedem fel a kuplungot és akármennyi gázt adok az egyesbe olyan az autó mint ha leakarna fulladni.
És ezt egymás után többször is eljátssza de csak egyesbe.. Ötlet?



gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. május 08. kedd, 15:03


YELLOW írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Miért kanyrodsz 3.ban 1000es fordulat alatt? Ezt nem értem... Persze h erőlködik, szerencsétlennek minden baja lehet ilyenkor és a túlélésért küzd szegénykém. Még ha dízeled lenne akkor is azt mondanám h kevés az a fordulat pláne benzinesnél.


jó csak RWD-vel úgy szokás kanyarodni, hogy a kanyarba már az adott fokozatban mész be. én előtte vissza 3. motorfék, aztán fordulok és nyomom neki. így fék mentesen kanyarodok. a 2-es nagyon visszafogja+váltás plusz kuplungolás. azé majd megnézetem amit hancurozo írt.

de amúgy pl Tibor kipróbálhatnád neked mit csinál az adott esetben. kivi lennék.


Na, kipróbáltam ma ezt a mutatványt. Kb 90 fokos kanyar 3. fordulat 1000 alatt ez kb 15-20 km/h jelent ahogy néztem, erőlködik rettenetesen, kigyorsításról nem beszélhetünk mert azt ebből a helyzetből nem tud inkább lassú szenvedő elindulás volt viszont semmi kattogás vagy fémes zaj nem volt. Normál esetben is 3. ban veszem ezt a kanyart / minden reggel / de jó íven kanyarodva tempósan 2000-3000 fordulat között és akkor nincs szenvedés! Én amúgy is álltalában minden fokozatban 2000-3000 között autózok cruisin üzemmódban, van jó motorfék és van tartalék kigyorsításhoz. Hát ennyi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 08. kedd, 07:07


gampetibor írta:
YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Miért kanyrodsz 3.ban 1000es fordulat alatt? Ezt nem értem... Persze h erőlködik, szerencsétlennek minden baja lehet ilyenkor és a túlélésért küzd szegénykém. Még ha dízeled lenne akkor is azt mondanám h kevés az a fordulat pláne benzinesnél.


jó csak RWD-vel úgy szokás kanyarodni, hogy a kanyarba már az adott fokozatban mész be. én előtte vissza 3. motorfék, aztán fordulok és nyomom neki. így fék mentesen kanyarodok. a 2-es nagyon visszafogja+váltás plusz kuplungolás. azé majd megnézetem amit hancurozo írt.

de amúgy pl Tibor kipróbálhatnád neked mit csinál az adott esetben. kivi lennék.





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. május 11. péntek, 15:22

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 19:14


jokerface írta:
YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Gázt neki és semmi probléma nem lesz
És kettesen vedd a kanyart



ugy van fordulat kell neki na meg hangosits a zenén viccet félretéve tényleg kell neki a fordulat


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 18:52


YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Gázt neki és semmi probléma nem lesz
És kettesen vedd a kanyart



gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 18:21


YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Miért kanyrodsz 3.ban 1000es fordulat alatt? Ezt nem értem... Persze h erőlködik, szerencsétlennek minden baja lehet ilyenkor és a túlélésért küzd szegénykém. Még ha dízeled lenne akkor is azt mondanám h kevés az a fordulat pláne benzinesnél.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 17:32


hancurozo írta:
YELLOW írta: azt hittem már senki nem ad választ.
és a fordulatszámmal, azzal, hogy gyorsítok ki szinte alapjáratról az hogyan függhet össze a kardánnal? én nem vágom csak valamiért arra gondolok (persze lehet rosszul), hogy ugye iylenkor erőlködik a motor, ezért a motor és váltó közti erőátvitelre gondolnék.
a diffiben szerintem még sosem volt cserélve olaj, bár nincs is leeresztő csavar rajta. egy tény a hang előlről jön, vagyis onnan a tűzfal felől hallom.
diffi, kardán, féltengely. ezeken belül mitől lehet a hang, vagy esetleg mit tudok megnézetni/megnézni rajta? meg ezekből akkor inkább kardánra gondolnék, mert ugye egyenesen haladva is csinálja. jah meg akkor jobban hallani, ha valami olyan meleltt megyek el, ami jobban visszaveri a hangot. gondolkoztam, hogy csinálok hangfelvételt, de a ropogást sem tudtam felvenni, mert nem hallatszik. mástnem Mikivel megnézetem ha arra járok, bár nem tom mikor lesz. kicsit nyugtalanít, mert amikor pesten voltam még nem tűnt fel. az is lehet csupán az az oka, hogy többet van leengedve az ablak. azzal tisztában vagyok, hogy oylan kanyarokban sem 3-asban kellene fordulni, hanem 2-esben, de így szoktam meg. azt hiszem dízelem van


Azért füghet össze mert alacsony fordulaton jobban kijön az ütememek (terjeszkedés) közötti szünet. Olyan ez mint a motorkerékpárnál az alapjáraton való közlekedés =rángatja a láncot. (többet ártasz az alpjáratközeli haladással, mint a normális (üzemeltetési) tartományban való közlekedéssel)
Nekem van leeresztő csavar az alján a difinek
Meg tudod nézni a kardánkereszteket (sajnos nem biztos, hogy észrevehető a lógása), a kardán függesztő csapágyait, a difi holtjátékát, a féltengelycsuklók holtjátékát. (ha nincs aknád, emelőn ne menj a kocsi alá. sajnos veszítettem el ezért barátot )


köszi a választ!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 17:31


YELLOW írta: azt hittem már senki nem ad választ.
és a fordulatszámmal, azzal, hogy gyorsítok ki szinte alapjáratról az hogyan függhet össze a kardánnal? én nem vágom csak valamiért arra gondolok (persze lehet rosszul), hogy ugye iylenkor erőlködik a motor, ezért a motor és váltó közti erőátvitelre gondolnék.
a diffiben szerintem még sosem volt cserélve olaj, bár nincs is leeresztő csavar rajta. egy tény a hang előlről jön, vagyis onnan a tűzfal felől hallom.
diffi, kardán, féltengely. ezeken belül mitől lehet a hang, vagy esetleg mit tudok megnézetni/megnézni rajta? meg ezekből akkor inkább kardánra gondolnék, mert ugye egyenesen haladva is csinálja. jah meg akkor jobban hallani, ha valami olyan meleltt megyek el, ami jobban visszaveri a hangot. gondolkoztam, hogy csinálok hangfelvételt, de a ropogást sem tudtam felvenni, mert nem hallatszik. mástnem Mikivel megnézetem ha arra járok, bár nem tom mikor lesz. kicsit nyugtalanít, mert amikor pesten voltam még nem tűnt fel. az is lehet csupán az az oka, hogy többet van leengedve az ablak. azzal tisztában vagyok, hogy oylan kanyarokban sem 3-asban kellene fordulni, hanem 2-esben, de így szoktam meg. azt hiszem dízelem van


Azért füghet össze mert alacsony fordulaton jobban kijön az ütememek (terjeszkedés) közötti szünet. Olyan ez mint a motorkerékpárnál az alapjáraton való közlekedés =rángatja a láncot. (többet ártasz az alpjáratközeli haladással, mint a normális (üzemeltetési) tartományban való közlekedéssel)
Nekem van leeresztő csavar az alján a difinek
Meg tudod nézni a kardánkereszteket (sajnos nem biztos, hogy észrevehető a lógása), a kardán függesztő csapágyait, a difi holtjátékát, a féltengelycsuklók holtjátékát. (ha nincs aknád, emelőn ne menj a kocsi alá. sajnos veszítettem el ezért barátot )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 17:18


hancurozo írta:
YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Én nem gondolnék a lendkerékre. A hangot adhatja a kardán, difi, féltengely. (a kardántengely nagyon el tudja vinni a hangot)


azt hittem már senki nem ad választ.
és a fordulatszámmal, azzal, hogy gyorsítok ki szinte alapjáratról az hogyan függhet össze a kardánnal? én nem vágom csak valamiért arra gondolok (persze lehet rosszul), hogy ugye iylenkor erőlködik a motor, ezért a motor és váltó közti erőátvitelre gondolnék.
a diffiben szerintem még sosem volt cserélve olaj, bár nincs is leeresztő csavar rajta. egy tény a hang előlről jön, vagyis onnan a tűzfal felől hallom.
diffi, kardán, féltengely. ezeken belül mitől lehet a hang, vagy esetleg mit tudok megnézetni/megnézni rajta? meg ezekből akkor inkább kardánra gondolnék, mert ugye egyenesen haladva is csinálja. jah meg akkor jobban hallani, ha valami olyan meleltt megyek el, ami jobban visszaveri a hangot. gondolkoztam, hogy csinálok hangfelvételt, de a ropogást sem tudtam felvenni, mert nem hallatszik. mástnem Mikivel megnézetem ha arra járok, bár nem tom mikor lesz. kicsit nyugtalanít, mert amikor pesten voltam még nem tűnt fel. az is lehet csupán az az oka, hogy többet van leengedve az ablak. azzal tisztában vagyok, hogy oylan kanyarokban sem 3-asban kellene fordulni, hanem 2-esben, de így szoktam meg. azt hiszem dízelem van

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 07. hétfő, 17:10


YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Én nem gondolnék a lendkerékre. A hangot adhatja a kardán, difi, féltengely. (a kardántengely nagyon el tudja vinni a hangot)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 06. vasárnap, 22:59


igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?

státusz mboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2008. szeptember 12. péntek, 19:08


Sziasztok!Enyhén csöpög a váltó szimeringem a kardán felõl/aut.váltós/.Szerintetek meg kell bontani a váltót vagy megoldható anélkül, esetleg tudtok mestert Szfvár környékén.Köszi