casper
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz casper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. szeptember 18. kedd, 21:30


Sziasztok! Olyan kérdésem lenne.. Szeretett vasam E36 TDS 318 96 elkezdett produkálni 2000-2200-as fordulaton rezonanciát.. Alapvetőleg berázza az egész kasztnit, mivel tudtam hogy szrtam a kéményre és hiányzik pár gumiszalag alulról azzal kezdtem. Nem az volt, de totál olyan a hangja. Utána jött egy balos motortartó bak csere 18ezeré.. de semmi. Minden a helyén van többször átnéztem nem lóg nem laza semmi. Volt rá alkalmam mert cseréltem pár dolgot. Németek használták én meg fizettem a láncos vezérlést bele, adagoló felújítást, vízpumpa, törött feszítőt, görgőket.. sorolhatnám napestig. Arra tippelek hogy mivel jelentősen rázza a kasztnit azon a fordulaton talán a lendkerék lehet.. Csinál az ilyet? Üresben is rezonál azon fordulaton. De sem alatta sem felette semmi. alapjáraton sincs hangja. És a kuplung sem hallat hülye hangokat. Néha leenged mostanában reggelre de pár km és észheztér...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 18. kedd, 21:36

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. szeptember 05. szerda, 22:04


batigol09 írta:
czinege írta:
batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!


köszi, neked mennyibe "fájt" a dolog? a váltót szét kell hozzà szedni ?


120ezer,igen szét kellett hozzá szedni!80ezer a felujitás +40ezer a munkadij!De még mindig jobb mint 2éve 350

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. szeptember 05. szerda, 20:31


czinege írta:
batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!


köszi, neked mennyibe "fájt" a dolog? a váltót szét kell hozzà szedni ?


czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. szeptember 05. szerda, 17:07


batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 08:40


Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 06. szerda, 08:36


lorand007 írta:
vivaladiesel írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, megyek vagy 100 al es uresbe teszem az autot, manualis valtos, es ahogy lassulok neha v.mi bever, kuplung lednkarek cserelve volt, gondolok itt a motor labra vagy ilyesmi mert alapjaraton elege reszket a motor az autoba, de amugy jol megy, koszonom


A 'motor láb' alatt a motortartó bakot érted? Szerintem valamelyik "ki van szakadva"
Főleg így, hogy rázza a kasztnit alapjáraton.






Igen azt értem, hogy tudnám megállapitani a szakadást? szemügyte lehet veni v.hogy?


Szemre nem lehet megállapítani de ha alapjáraton érezhetően rázza a kasztnit a motor és leállításkor is durván megremeg az egész autó akkor szinte biztos, hogy a motortartó bakokat kell cserélned.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 20:05


batigol09 írta: hali! nem tudom mikor volt valtoolaj cserelve... csereljem le az olajat s jó lesz vagy kell még vmit tennem?


nézd, ha semmi biztosat nem tudsz róla, hogy az utóbbi 70-80E Km alatt megtették, akkor mindenképpen cseréld ki+szűrő. Jó esetben megoldja a problémát.
Feltöltése: hideg állapotban, járó motorral kell elvégezni.


lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 15:43


vivaladiesel írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, megyek vagy 100 al es uresbe teszem az autot, manualis valtos, es ahogy lassulok neha v.mi bever, kuplung lednkarek cserelve volt, gondolok itt a motor labra vagy ilyesmi mert alapjaraton elege reszket a motor az autoba, de amugy jol megy, koszonom


A 'motor láb' alatt a motortartó bakot érted? Szerintem valamelyik "ki van szakadva"
Főleg így, hogy rázza a kasztnit alapjáraton.






Igen azt értem, hogy tudnám megállapitani a szakadást? szemügyte lehet veni v.hogy?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 14:11


lorand007 írta: Tiszteletem, megyek vagy 100 al es uresbe teszem az autot, manualis valtos, es ahogy lassulok neha v.mi bever, kuplung lednkarek cserelve volt, gondolok itt a motor labra vagy ilyesmi mert alapjaraton elege reszket a motor az autoba, de amugy jol megy, koszonom


A 'motor láb' alatt a motortartó bakot érted? Szerintem valamelyik "ki van szakadva"
Főleg így, hogy rázza a kasztnit alapjáraton.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. június 05. kedd, 14:16

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 13:50


Tiszteletem, megyek vagy 100 al es uresbe teszem az autot, manualis valtos, es ahogy lassulok neha v.mi bever, kuplung lednkarek cserelve volt, gondolok itt a motor labra vagy ilyesmi mert alapjaraton elege reszket a motor az autoba, de amugy jol megy, koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz Ydagi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 06:39


rolandkvar írta: Sziasztok!!
E39 535i aut.váltó probléma miatt lenne kérdésem!!az autót most szeretném megvenni,de.....
beteszem "D" be de nem reagál gázadáskor(nem indul az auto el...),aztán sokadik próbára hirtelen rántással elindul,de van hogy menet közben sem reagál!!erre tud valaki valami segitséget mondani??érdemes vele foglalkozni,kisebb a vagy nagy a baj???persze tudom szerelö....
elöre is köszi


üdv
Az autóm ha pl "D" ben van és leveszem a fékről a lábam egyböl elkezd kúszni ami szerintem a normális.Gázadásra meg ugrik nem gondolkodik.Lehet csak nincs benn olaj vagy valami bagatel dolog is.Mindenképp kérd ki szerviz véleményét mert valami probléma lehet azzal a váltóval aminek a javítási költsége akár többszáz ezer forint is lehet.Van egy forum ahol segítenek ha gondolod.
http://www.automatavalto.eolda...deset.html
Én már volt ,hogy kérdeztem tőlük és tényleg jó tippeket adnak vagy akár diagnosztikát is csinálnak a váltódról,szervizelik stb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz Ydagi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 06:24


batigol09 írta: hali! nem tudom mikor volt valtoolaj cserelve... csereljem le az olajat s jó lesz vagy kell még vmit tennem?

Automata problémával kapcsolatban ők biztosan tudnak neked tanácsot adni.Segítségnek írom nem reklámnak.Pl milyen olaj kell a váltódba,mennyi stb.:

http://www.automatavalto.eolda...deset.html



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 00:04


hali! nem tudom mikor volt valtoolaj cserelve... csereljem le az olajat s jó lesz vagy kell még vmit tennem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 18:50


batigol09 írta: Sziasztok!

Szeretnék kérdezni, megpróbálom érthetően leírni

Előfordul, hogy kb 1600 as fordulaton berezonál az autó folyamatos lassú gyorsításnál. (5.6 másodpercig) Értem ezalatt, hogy megyek kb 60 -nal és alacsony fordulaton. Ekkor ha kicsit gyorsítok, akkor jön ez a rezonálás, mintha manuális autóm lenne és például 5. ból nem pakolnék vissza pl. 4. - es fokozatba, tehát erőlködve gyorsulnék a kocsival. Szóval, ha érzem ezt a rezonálást, akkor ha leveszem a gázról lábam, akkor rögtön megszűnik, gondolom nem kap terhelést a motor...., vagy ha nagyobb gázt adok akkor is megszűnik, hiszen visszavált a váltó és szépen gyorsul ahogy kell. 2 dologra tippelek: az egyik a váltó olaj csere...nem tudom... vagy a motortartó bakok, mert hallottam, h azok is okozhatnak ilyen jellegű "remegést".

köszönöm


megcsúszik a váltóban a lock-ért felelős kuplung.
olajcseréd volt-e mostanában?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 18:41


Tano írta:
RePTaiL írta:
lorand007 írta:
Tano írta:
RePTaiL írta: Hali ute!

milyen olajat kíván?


MTF-LT1, LT2 vagy LT3


Tiszteletem, milyen márka ez? nem leltem a neten igy, esetleg v.mi link? köszönöm


Jaja az engem is érdekelne, mert így csak a fórumos hsz-ket dobja ki


Ez a gyári márka. Ha bemész a szervízbe, ilyennel fogják feltölteni. Kb 1,5 liter kell a cseréhez, csak sajnos ilyen kis kiszerelésben nem kapható.


Manual Transmission Fluid Life Time - a márkája