jons írta:
YELLOW írta:
meglepődve tapasztaltam, hogy némi hab van az olajbetöltő sapkán. mondjuk hozzá teszem tegnap előtt mentem az autóval egy kb 7km-t és kész.
Meg is magyaráztad, hogy miért volt ott a hab. Rövid távon nem párolog el a kondenzvíz és hab lesz belőle.
Vagy hengerfejes Úgyis kérdezted, hogy mitől jön fehér füst hideg időben a kipufiból.
Egyébként amit látunk a képen az szép sötét arany sárga felület. Vagy látni kellene még mást is?
igazából ezt sikerült fotózni. már majdnem rendeltem motoröblítő adalékot olajcseréhez. de elvileg az új szintetikus olajok tartalmazzák a megfeleő arányú detergenseket, amik feloldják a kellő dolgokat, ezért is lehet rövidebb idő alatt sötét a friss olaj is.
csak Ferkó képén úgy elámultam, hogy... pedig én is minőségi olajakt teszek bele és max 12ezret megy, de átlagban 10-et egy periódus. pedig ellene vagyok a motoröblítésnek, de majdnem belementem
mejdnem megbotlottam
hidegben nem fehár, mármint nem olyan füst, csak a kipufból jön a kondenzvíz. ha sokat megyek leállítás után sem jön belőle semmi gőzjel. ugye amíg nem párolog ki belőle, addig leállítás után jöhet. már én is tudom. persze nem drasztikusan kell elképzelni. amúgy ah gyári dobom lenne még ennyit sem látnák, meg a másé is nyomja a hidegben a gőzt vagyis a meleg levegő miatti kicsapódásos témát.