gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 17:10


YELLOW írta: egyébként, ha nem lehet elhinni, ami a dobozon van, sem azt nem lehet 100%-ban alapul venni, amit fórumokban írnak tapasztalatot, vagy amit hallunk, akkor csak oda lyukadunk ki, hogy magunknak kell kipróbálni és levonni a végső konklúziót.


Pontosan így van Yellow!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 16:56


egyébként, ha nem lehet elhinni, ami a dobozon van, sem azt nem lehet 100%-ban alapul venni, amit fórumokban írnak tapasztalatot, vagy amit hallunk, akkor csak oda lyukadunk ki, hogy magunknak kell kipróbálni és levonni a végső konklúziót.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 16:47


gampetibor írta:
YELLOW írta:

a TA rugóit nem fikázta senki, viszont a gátlói. azt írod, hogy hazsnálati tapasztalat. és mi van, ha az illető nem akarja elismerni, hogy szart vett/hazsnál, ezért inkább fényezi, mert esetleg következőleg autóeladásnál ezt mondjuk felróhatják neki. persze túl élénk a fantáziám de egy fórumon, nagyon sok mindenről nem derül ki az igazság, mert mondjuk szégyenlik az emberek beismerni. van ilyen itt is volt már, a legtöbbet ilyet privátban írja meg az ember.
most pl a xado-val kapcsolatban, Dáviddal egyszerre tettétek bele, vagy nagyon kis különbséggel, de itt már nem igaz amit írsz, mert tulajdonképpen nem tapasztalati dolognak hittél, hanem amit leírtak. amiket leírtál, hogy miben változott a dolog, azt ugyanúgy egy jobb olajtól is bekövetkezhetett volna, bármilyen motormosó, sőt sima petróleum is elvégezte volna a feladatot. mióta is van benne neked a xado (km)? majd a második csere után kivi leszek azért. nem fikázni akarom, de ezek a beépüléses dolgok, mindig olyan mágikusak. azt hülyeségnek tartom, hogy bármit is visszaépítsen, vagymás anyagot építsen be. azt el tudom képzelni, hogy lassítja a kopást, de egy kopott motornál már ez pont mindegy.
és egy hasonlat visszautalva. mikor kérdezik tőlem mennyit keresek, nem a titoktartás miatt nem mondom el, hanem mert szégyenlem, annyira kevés.
ezt egy jó anyagmérnök, akitnem csak tanítottak, hanem tanulta is a dolgokat biztos meg tudja magyarázni a valót.


Bármi ami TA fikáztak itt az ültetéssel kapcsolatos topikban de ez mindegy is... A xado-t pedig azért kezdtem el használni mert motorolaj márkát akartam cserélni. Előtte Castrolt és BMW dobozos olajat használtam márkakereskedésből beszerezve. Apósom a cégüknél már három olajcsere periódus óta xadot használnak mind a tíz céges autóba és most már jónéhány sajátba is remek eredményekkel a régebbi zakatoló dízelek esetében is. Addig soha nem hallottam erről a márkáról és azt hogy "fémet képez" azt is csak a már megvásárolt dobozról tudtam meg. Ez nekem elég megbízható tapasztalat... Nem hiszem én sem hogy fémet képez meg stb de már ezt is leírtam csak egyszerűen jók a tapasztalataim. Ennyi.És igen lehet hogy hazudok és szégyenlem magam amiért ilyen szart vettem és csak ezért írom ezt, de ha így gondoljátok akkor meg mi a faszt kérdezősködtök?! Részemről befejeztem a témát. De lehet az egész forumozást is mert kérdeztek én leírom amit tapasztaltam majd megmondjátok hogy hazudok meg hülye vagyok stb itt mindenki olyan kurva okos hogy hihetetlen csak akkor nem tudom miért kérdezősködik ha úgyis jobban tudja. Akit akarok úgyis elérem facebookon vagy privátban, személyesen. Vegyen mindenki amit akar nekem aztán tökmindegy...
Sose mondtam senkinek hogy vegyen xado-t!



nem kell átfordítani semmit. és azt sem rád írtam, hogy hazudsz, vagy szégyenled bevallani. és nem is konkrétan olajra, hanem bármire. csupán annyit írtam, hogy nem rég raktad be, így tapasztalat neked sem nagyon van. jons ezt le is írta, hogy még nem mond véleményt.
és sajnos sokan dícsérnek valamit, aztán befürdés van vele, meg a hallgatás, aztán egyszer csak árulják az autók. ezt sem rád írom, de konkrétan tudok ilyet. ezt semmiképp sem ár vetítve mondom, szval most Te ne értsd félre!!!

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 16:38


[/quote]

a TA rugóit nem fikázta senki, viszont a gátlói. azt írod, hogy hazsnálati tapasztalat. és mi van, ha az illető nem akarja elismerni, hogy szart vett/hazsnál, ezért inkább fényezi, mert esetleg következőleg autóeladásnál ezt mondjuk felróhatják neki. persze túl élénk a fantáziám de egy fórumon, nagyon sok mindenről nem derül ki az igazság, mert mondjuk szégyenlik az emberek beismerni. van ilyen itt is volt már, a legtöbbet ilyet privátban írja meg az ember.
most pl a xado-val kapcsolatban, Dáviddal egyszerre tettétek bele, vagy nagyon kis különbséggel, de itt már nem igaz amit írsz, mert tulajdonképpen nem tapasztalati dolognak hittél, hanem amit leírtak. amiket leírtál, hogy miben változott a dolog, azt ugyanúgy egy jobb olajtól is bekövetkezhetett volna, bármilyen motormosó, sőt sima petróleum is elvégezte volna a feladatot. mióta is van benne neked a xado (km)? majd a második csere után kivi leszek azért. nem fikázni akarom, de ezek a beépüléses dolgok, mindig olyan mágikusak. azt hülyeségnek tartom, hogy bármit is visszaépítsen, vagymás anyagot építsen be. azt el tudom képzelni, hogy lassítja a kopást, de egy kopott motornál már ez pont mindegy.
és egy hasonlat visszautalva. mikor kérdezik tőlem mennyit keresek, nem a titoktartás miatt nem mondom el, hanem mert szégyenlem, annyira kevés.
ezt egy jó anyagmérnök, akitnem csak tanítottak, hanem tanulta is a dolgokat biztos meg tudja magyarázni a valót.[/quote]

Bármi ami TA fikáztak itt az ültetéssel kapcsolatos topikban de ez mindegy is... A xado-t pedig azért kezdtem el használni mert motorolaj márkát akartam cserélni. Előtte Castrolt és BMW dobozos olajat használtam márkakereskedésből beszerezve. Apósom a cégüknél már három olajcsere periódus óta xadot használnak mind a tíz céges autóba és most már jónéhány sajátba is remek eredményekkel a régebbi zakatoló dízelek esetében is. Addig soha nem hallottam erről a márkáról és azt hogy "fémet képez" azt is csak a már megvásárolt dobozról tudtam meg. Ez nekem elég megbízható tapasztalat... Nem hiszem én sem hogy fémet képez meg stb de már ezt is leírtam csak egyszerűen jók a tapasztalataim. Ennyi.És igen lehet hogy hazudok és szégyenlem magam amiért ilyen szart vettem és csak ezért írom ezt, de ha így gondoljátok akkor meg mi a faszt kérdezősködtök?! Részemről befejeztem a témát. De lehet az egész forumozást is mert kérdeztek én leírom amit tapasztaltam majd megmondjátok hogy hazudok meg hülye vagyok stb itt mindenki olyan kurva okos hogy hihetetlen csak akkor nem tudom miért kérdezősködik ha úgyis jobban tudja. Akit akarok úgyis elérem facebookon vagy privátban, személyesen. Vegyen mindenki amit akar nekem aztán tökmindegy...
Sose mondtam senkinek hogy vegyen xado-t!




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. május 07. kedd, 16:43

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 16:36


YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Félve kérdem.
Van valakinek tapasztalata GM 10W40 ACEA A3/B3/B4, API SL/CF olajjal?

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo


más tapasztalatai alapján SZAR! kerüld messzire.


Köszi!

Sajna mástól is csak ilyen jellegű információt halottam, úgyhogy hamarabb lesz olajcsere mint terveztem.

Üdv.:Neo


én a helyedben egy motormosást (belső) mindenképp csináltatnék.


Mindenképp, már beszereztem erre a célra egy flakon Valvoline Engine Flush-t is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 16:19


Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Félve kérdem.
Van valakinek tapasztalata GM 10W40 ACEA A3/B3/B4, API SL/CF olajjal?

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo


más tapasztalatai alapján SZAR! kerüld messzire.


Köszi!

Sajna mástól is csak ilyen jellegű információt halottam, úgyhogy hamarabb lesz olajcsere mint terveztem.

Üdv.:Neo


én a helyedben egy motormosást (belső) mindenképp csináltatnék.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 15:44


YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Félve kérdem.
Van valakinek tapasztalata GM 10W40 ACEA A3/B3/B4, API SL/CF olajjal?

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo


más tapasztalatai alapján SZAR! kerüld messzire.


Köszi!

Sajna mástól is csak ilyen jellegű információt halottam, úgyhogy hamarabb lesz olajcsere mint terveztem.

Üdv.:Neo


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 15:41


Neo954 írta: Sziasztok!

Félve kérdem.
Van valakinek tapasztalata GM 10W40 ACEA A3/B3/B4, API SL/CF olajjal?

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo


más tapasztalatai alapján SZAR! kerüld messzire.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 15:25


Sziasztok!

Félve kérdem.
Van valakinek tapasztalata GM 10W40 ACEA A3/B3/B4, API SL/CF olajjal?

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 14:23


gampetibor írta:
hil írta:
jons írta: Nem írok választ, mert többen is írtatok a kommentemhez.
Én nem istenítettem a Xado-t meg a One Stage adalékot. Volt olajfogyasztásom, ami a kipufogón is látszott. Most meg azt tudom elmondani a gampe írt. Nincs érzékelhető olajfogyasztásom, pedig mostanában direkt nyomtam neki, 5-6ezernél váltottam el a következőt rendszeresen és nem kormosabb a kipufim, mint bármely más autónak. Ilyen fordulatnál már olajfogyasztásnak is kellene lennie az eddigi tapasztalataim alapján.

De nálam még nem telt el az olajcsere periódus fele sem. Meghozom a végső itéletet majd, ha közeledik a csere időszaka. A bmw olaj kb 5-6k km-től fogyott szépen. A Mobil1 olyan 8k-tól kezdett drasztikusan fogyni. Gondolom akkor párolgott ki belőle az adalék. Egyszóval az én eredményem még nem értékelhető, ezért kértem mindenkit, hogy így álljon hozzá.

Sziasztok! Most olvastam, hogy szétbontottak egy Xadoval kezelt motort. Kezelés előtt nagy volt az olaj fogyasztás, meg az egyéb nyűgök. Kezelés után nagyobb lett a kompresszió, egyenletesebb, halkabb a járás, olajfogyasztás jelentősen csökkent. Aztán szétbontották a motort, mert talán valami baj lett, nem azonnal, hanem talán 1 év után. Azt tapasztalták, hogy a dugattyú gyűrűk alá berakódott "valami, amit alig lehetett kikaparni onnan, tehát az feszítette neki a gyűrűket a hengerfalnak (ettől lett jobb a kompresszió és csökkent az olaj fogyasztás, stb), a gyűrűk elkoptak és talán egy el is tört.
Én már nem tudom, kinek lehet hinni. Olvastam azt a hírt is, hogy Oroszok a tajgában fúrtak és bizonyos mélységet elérve azt tapasztalták, hogy a kiemelt fúró nem, hogy nem kopott, hanem mintha új lett volna. Így találták fel a Xadot, amit nagyon sokáig titkoltak, de alkalmaztak.
Ingadozom, nem ítéletet írtam, hanem csak azt, amiket olvastam, mert nagyon nehéz a döntés. A Prolongot is nagyon dicsőítették, aztán később kiderült a valóság. Az a baj, hogy az igazságot, a valóságot az árny oldalakról a lobby miatt soha nem fogja megtudni az egyszerű halandó. Mert lehet a fent leírt is ferdítés....



Szerintem ha felugranék a guglira, 5 perc alatt találnék olyan postot valahol valami forumon ahol valakinek elfosta magát egy szett új continental gumi vagy hogy szar mert nem tapad vizes uton stb. Ettől,kijelenthető lenne, hogy a continental szar gumit gyárt és nem vesszük soha többet? Nem! Kirívo esetek mindíg vannak és lesznek is de attól még nem az az álltalános. Biztos járt már úgy valaki h vett eegy új 5-öst (vagy mondhatnék bármi mást is) és két hónap múlva előjött valami abszurd hiba. Sajnálatos de ez nem azt jelenti hogy a BMW szar kocsikat gyárt. A másik pedig hogy én pontosan azért nem hiszek semmilyen cikknek meg hírnek meg posztnak fórumokban amit olyas valaki írt aki nem ismerősöm és " hallotta valakitől aki látott már olyat hogy...stb". Biztos hogy készülnek lejárató és reklám cikkek is, ezért nem hiszek ezeknek. Amikor megkérdezem hogy mi a vélemény egy bizonyos dologról akkor özönlenekmaz okosságok és amior rákérdezek hogy személyes tapasztalat e akkor kiderül persze hogy nem csak van egy haverja aki... Már nem is érdekel. Mindenki osztja az észt olyan dolgokról amiben nincs személyes tapasztalat. Miért??? ( én így jártam a ta gewindével, a nankang gumikkal és a xado olajjal is, mindenki leugatta mindet pedig nem használta soha, aztán az a szar ta szett már harmadik éve szuperál tökéletesen míg elótte egy év alatt két gyári új rugó is eltört) Mindent arra alapozva hogy olvasott egy cikket itt meg ott. És ki írta azt a cikket? Fingunk sincs róla, akkor miért hinnénk neki??? Nekem ha a Szoták Dávid barátom azt mondja hogy a tescós motorolaj a legfaszább mert két éve használja és minden tünet megszünt ami volt és minden fasza akkor holnaptól azt használom én is mert tényleges tapasztalaton alapul és adok a barátom szavára mert ismerem! És ez így fordíva is működik. Semmilyen nevesincsírótól származó posz vagy cikk nem tudna meggyőzni semmiről.




a TA rugóit nem fikázta senki, viszont a gátlói. azt írod, hogy hazsnálati tapasztalat. és mi van, ha az illető nem akarja elismerni, hogy szart vett/hazsnál, ezért inkább fényezi, mert esetleg következőleg autóeladásnál ezt mondjuk felróhatják neki. persze túl élénk a fantáziám de egy fórumon, nagyon sok mindenről nem derül ki az igazság, mert mondjuk szégyenlik az emberek beismerni. van ilyen itt is volt már, a legtöbbet ilyet privátban írja meg az ember.
most pl a xado-val kapcsolatban, Dáviddal egyszerre tettétek bele, vagy nagyon kis különbséggel, de itt már nem igaz amit írsz, mert tulajdonképpen nem tapasztalati dolognak hittél, hanem amit leírtak. amiket leírtál, hogy miben változott a dolog, azt ugyanúgy egy jobb olajtól is bekövetkezhetett volna, bármilyen motormosó, sőt sima petróleum is elvégezte volna a feladatot. mióta is van benne neked a xado (km)? majd a második csere után kivi leszek azért. nem fikázni akarom, de ezek a beépüléses dolgok, mindig olyan mágikusak. azt hülyeségnek tartom, hogy bármit is visszaépítsen, vagymás anyagot építsen be. azt el tudom képzelni, hogy lassítja a kopást, de egy kopott motornál már ez pont mindegy.
és egy hasonlat visszautalva. mikor kérdezik tőlem mennyit keresek, nem a titoktartás miatt nem mondom el, hanem mert szégyenlem, annyira kevés.
ezt egy jó anyagmérnök, akitnem csak tanítottak, hanem tanulta is a dolgokat biztos meg tudja magyarázni a valót.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2013. május 07. kedd, 14:03


hil írta:
jons írta: Nem írok választ, mert többen is írtatok a kommentemhez.
Én nem istenítettem a Xado-t meg a One Stage adalékot. Volt olajfogyasztásom, ami a kipufogón is látszott. Most meg azt tudom elmondani a gampe írt. Nincs érzékelhető olajfogyasztásom, pedig mostanában direkt nyomtam neki, 5-6ezernél váltottam el a következőt rendszeresen és nem kormosabb a kipufim, mint bármely más autónak. Ilyen fordulatnál már olajfogyasztásnak is kellene lennie az eddigi tapasztalataim alapján.

De nálam még nem telt el az olajcsere periódus fele sem. Meghozom a végső itéletet majd, ha közeledik a csere időszaka. A bmw olaj kb 5-6k km-től fogyott szépen. A Mobil1 olyan 8k-tól kezdett drasztikusan fogyni. Gondolom akkor párolgott ki belőle az adalék. Egyszóval az én eredményem még nem értékelhető, ezért kértem mindenkit, hogy így álljon hozzá.

Sziasztok! Most olvastam, hogy szétbontottak egy Xadoval kezelt motort. Kezelés előtt nagy volt az olaj fogyasztás, meg az egyéb nyűgök. Kezelés után nagyobb lett a kompresszió, egyenletesebb, halkabb a járás, olajfogyasztás jelentősen csökkent. Aztán szétbontották a motort, mert talán valami baj lett, nem azonnal, hanem talán 1 év után. Azt tapasztalták, hogy a dugattyú gyűrűk alá berakódott "valami, amit alig lehetett kikaparni onnan, tehát az feszítette neki a gyűrűket a hengerfalnak (ettől lett jobb a kompresszió és csökkent az olaj fogyasztás, stb), a gyűrűk elkoptak és talán egy el is tört.
Én már nem tudom, kinek lehet hinni. Olvastam azt a hírt is, hogy Oroszok a tajgában fúrtak és bizonyos mélységet elérve azt tapasztalták, hogy a kiemelt fúró nem, hogy nem kopott, hanem mintha új lett volna. Így találták fel a Xadot, amit nagyon sokáig titkoltak, de alkalmaztak.
Ingadozom, nem ítéletet írtam, hanem csak azt, amiket olvastam, mert nagyon nehéz a döntés. A Prolongot is nagyon dicsőítették, aztán később kiderült a valóság. Az a baj, hogy az igazságot, a valóságot az árny oldalakról a lobby miatt soha nem fogja megtudni az egyszerű halandó. Mert lehet a fent leírt is ferdítés....



Szerintem ha felugranék a guglira, 5 perc alatt találnék olyan postot valahol valami forumon ahol valakinek elfosta magát egy szett új continental gumi vagy hogy szar mert nem tapad vizes uton stb. Ettől,kijelenthető lenne, hogy a continental szar gumit gyárt és nem vesszük soha többet? Nem! Kirívo esetek mindíg vannak és lesznek is de attól még nem az az álltalános. Biztos járt már úgy valaki h vett eegy új 5-öst (vagy mondhatnék bármi mást is) és két hónap múlva előjött valami abszurd hiba. Sajnálatos de ez nem azt jelenti hogy a BMW szar kocsikat gyárt. A másik pedig hogy én pontosan azért nem hiszek semmilyen cikknek meg hírnek meg posztnak fórumokban amit olyas valaki írt aki nem ismerősöm és " hallotta valakitől aki látott már olyat hogy...stb". Biztos hogy készülnek lejárató és reklám cikkek is, ezért nem hiszek ezeknek. Amikor megkérdezem hogy mi a vélemény egy bizonyos dologról akkor özönlenekmaz okosságok és amior rákérdezek hogy személyes tapasztalat e akkor kiderül persze hogy nem csak van egy haverja aki... Már nem is érdekel. Mindenki osztja az észt olyan dolgokról amiben nincs személyes tapasztalat. Miért??? ( én így jártam a ta gewindével, a nankang gumikkal és a xado olajjal is, mindenki leugatta mindet pedig nem használta soha, aztán az a szar ta szett már harmadik éve szuperál tökéletesen míg elótte egy év alatt két gyári új rugó is eltört) Mindent arra alapozva hogy olvasott egy cikket itt meg ott. És ki írta azt a cikket? Fingunk sincs róla, akkor miért hinnénk neki??? Nekem ha a Szoták Dávid barátom azt mondja hogy a tescós motorolaj a legfaszább mert két éve használja és minden tünet megszünt ami volt és minden fasza akkor holnaptól azt használom én is mert tényleges tapasztalaton alapul és adok a barátom szavára mert ismerem! És ez így fordíva is működik. Semmilyen nevesincsírótól származó posz vagy cikk nem tudna meggyőzni semmiről.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 07. kedd, 14:06

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 22:23


hil írta:
jons írta: Nem írok választ, mert többen is írtatok a kommentemhez.
Én nem istenítettem a Xado-t meg a One Stage adalékot. Volt olajfogyasztásom, ami a kipufogón is látszott. Most meg azt tudom elmondani a gampe írt. Nincs érzékelhető olajfogyasztásom, pedig mostanában direkt nyomtam neki, 5-6ezernél váltottam el a következőt rendszeresen és nem kormosabb a kipufim, mint bármely más autónak. Ilyen fordulatnál már olajfogyasztásnak is kellene lennie az eddigi tapasztalataim alapján.

De nálam még nem telt el az olajcsere periódus fele sem. Meghozom a végső itéletet majd, ha közeledik a csere időszaka. A bmw olaj kb 5-6k km-től fogyott szépen. A Mobil1 olyan 8k-tól kezdett drasztikusan fogyni. Gondolom akkor párolgott ki belőle az adalék. Egyszóval az én eredményem még nem értékelhető, ezért kértem mindenkit, hogy így álljon hozzá.

Sziasztok! Most olvastam, hogy szétbontottak egy Xadoval kezelt motort. Kezelés előtt nagy volt az olaj fogyasztás, meg az egyéb nyűgök. Kezelés után nagyobb lett a kompresszió, egyenletesebb, halkabb a járás, olajfogyasztás jelentősen csökkent. Aztán szétbontották a motort, mert talán valami baj lett, nem azonnal, hanem talán 1 év után. Azt tapasztalták, hogy a dugattyú gyűrűk alá berakódott "valami, amit alig lehetett kikaparni onnan, tehát az feszítette neki a gyűrűket a hengerfalnak (ettől lett jobb a kompresszió és csökkent az olaj fogyasztás, stb), a gyűrűk elkoptak és talán egy el is tört.
Én már nem tudom, kinek lehet hinni. Olvastam azt a hírt is, hogy Oroszok a tajgában fúrtak és bizonyos mélységet elérve azt tapasztalták, hogy a kiemelt fúró nem, hogy nem kopott, hanem mintha új lett volna. Így találták fel a Xadot, amit nagyon sokáig titkoltak, de alkalmaztak.
Ingadozom, nem ítéletet írtam, hanem csak azt, amiket olvastam, mert nagyon nehéz a döntés. A Prolongot is nagyon dicsőítették, aztán később kiderült a valóság. Az a baj, hogy az igazságot, a valóságot az árny oldalakról a lobby miatt soha nem fogja megtudni az egyszerű halandó. Mert lehet a fent leírt is ferdítés....



En is bontottam szet Xadoval kezelt motort, igaz az lancfuresz motor volt, na de a lenyeg, hogy probalj meg a huvely falaba belekaparni egy acelreszelovel...nem tudsz, elcsuszik mintha uveg lenne.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 22:07


jons írta: Nem írok választ, mert többen is írtatok a kommentemhez.
Én nem istenítettem a Xado-t meg a One Stage adalékot. Volt olajfogyasztásom, ami a kipufogón is látszott. Most meg azt tudom elmondani a gampe írt. Nincs érzékelhető olajfogyasztásom, pedig mostanában direkt nyomtam neki, 5-6ezernél váltottam el a következőt rendszeresen és nem kormosabb a kipufim, mint bármely más autónak. Ilyen fordulatnál már olajfogyasztásnak is kellene lennie az eddigi tapasztalataim alapján.

De nálam még nem telt el az olajcsere periódus fele sem. Meghozom a végső itéletet majd, ha közeledik a csere időszaka. A bmw olaj kb 5-6k km-től fogyott szépen. A Mobil1 olyan 8k-tól kezdett drasztikusan fogyni. Gondolom akkor párolgott ki belőle az adalék. Egyszóval az én eredményem még nem értékelhető, ezért kértem mindenkit, hogy így álljon hozzá.

Sziasztok! Most olvastam, hogy szétbontottak egy Xadoval kezelt motort. Kezelés előtt nagy volt az olaj fogyasztás, meg az egyéb nyűgök. Kezelés után nagyobb lett a kompresszió, egyenletesebb, halkabb a járás, olajfogyasztás jelentősen csökkent. Aztán szétbontották a motort, mert talán valami baj lett, nem azonnal, hanem talán 1 év után. Azt tapasztalták, hogy a dugattyú gyűrűk alá berakódott "valami, amit alig lehetett kikaparni onnan, tehát az feszítette neki a gyűrűket a hengerfalnak (ettől lett jobb a kompresszió és csökkent az olaj fogyasztás, stb), a gyűrűk elkoptak és talán egy el is tört.
Én már nem tudom, kinek lehet hinni. Olvastam azt a hírt is, hogy Oroszok a tajgában fúrtak és bizonyos mélységet elérve azt tapasztalták, hogy a kiemelt fúró nem, hogy nem kopott, hanem mintha új lett volna. Így találták fel a Xadot, amit nagyon sokáig titkoltak, de alkalmaztak.
Ingadozom, nem ítéletet írtam, hanem csak azt, amiket olvastam, mert nagyon nehéz a döntés. A Prolongot is nagyon dicsőítették, aztán később kiderült a valóság. Az a baj, hogy az igazságot, a valóságot az árny oldalakról a lobby miatt soha nem fogja megtudni az egyszerű halandó. Mert lehet a fent leírt is ferdítés....



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 21:01


Nem írok választ, mert többen is írtatok a kommentemhez.
Én nem istenítettem a Xado-t meg a One Stage adalékot. Volt olajfogyasztásom, ami a kipufogón is látszott. Most meg azt tudom elmondani a gampe írt. Nincs érzékelhető olajfogyasztásom, pedig mostanában direkt nyomtam neki, 5-6ezernél váltottam el a következőt rendszeresen és nem kormosabb a kipufim, mint bármely más autónak. Ilyen fordulatnál már olajfogyasztásnak is kellene lennie az eddigi tapasztalataim alapján.

De nálam még nem telt el az olajcsere periódus fele sem. Meghozom a végső itéletet majd, ha közeledik a csere időszaka. A bmw olaj kb 5-6k km-től fogyott szépen. A Mobil1 olyan 8k-tól kezdett drasztikusan fogyni. Gondolom akkor párolgott ki belőle az adalék. Egyszóval az én eredményem még nem értékelhető, ezért kértem mindenkit, hogy így álljon hozzá.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:44


xmanez88 írta:
YELLOW írta:
xmanez88 írta: miért yellow neked tényleg csak olyan kevés van a kocsidban? csak keveset mész vele?


keveset megyek vele. leginkább helyben mozgok, mellé buszozok, meg van fater kocsija is.
6 év alatt 30ezer körül mentem. igen joggal merül fel a kérdés, hogy így hogy mondok bármiről is véleményt.


és új kora óta nálad van? mondjuk látszik a képeken, hogy nagy becsben tartott példány
faterodé is BMW?
a véleményekkel kapcsolatban pedig, szerintem abból is sok infót gyűjtesz, gondolom én, hogy sok ember sok problémáját elolvasod.




sajnos nem új kora óta. ez meglátszik rajta. ami van rajta bibi az mind előttem keletkezett. nálam egy karc lett rajta, amit haverék előt valami irigy keze műve, illetve a többi is olyan gyanús. én 62ezerrel vettem már bő 6 éve. a km valós, 3 km-rel kevesebb van az órába, mint a valós, gondolom a mozgatások miatt telephelyeken. amúgy sok minden megvan a múltjából. áhh faternak nem BMW van. nem is neki való