dbtibi írta:
zoliika írta:
jons írta:
Tano írta:
Ismét egy tanulságos cikk a Totalcaron.
Igen! Nagyon tetszett a cikk. 10-12 ezrenként cserélt olajból még nem származott baj sosem.
Nagyon jó cikk!Itt jön az aggodalmam........aki megteheti,hogy új Bmw-t vesz ,garancia bla-bla 30e km-s szervizek,ami lent leírtak alapján talán nem a legegészségesebb 200-250e km-el eladja aztán ....Szóval értitek?Sokszor felteszem magamnak a kérdést.Jó-jó ez az autó bevált,de ha le kell majd cserélnem.Akkor vegyek egy használtat a maga 30e km-s szervízintervallumával?És az az 30e km-s szervíz sokszor félig lecserélt olajjal?(Walliszos technológia)Vagy vegyek egy újat 15m huf-ért és azonnal bukok 4 millát
A cikk tényleg nagyon jó.
Sokaktól hallottam hogy nem volt lecserélve az olaj a márkaszervízben, persze ez valami hibánál jött ki, mikor már nem a márkaszervízbe vitte az ember az autót, hanem egy jobb féle szerelőhöz. Jártunk már így több céges Ducatoval, Jumperrel, kollegám Skoda Fabia-val. Mi a céges autókba is magunk vesszük az olajat(és a többi alkatrészt) és visszük saját szerelő ismerőshöz aki bevált, márkaszervízt hírből sem lát az autó mióta nem garis, még a főnököm új A8-a sem.
De persze minden s@@@@@j elsőre a szervízkönyvet kéri használtautó vételnél ....
A második pedig az, hogy ha valaki a bűvös 100-200e közt eladja az autóját és már az elején is így tervezte, az miért is foglalkozna az olajcserével? Azt a km-t étolajjal is letudják ezek a gépek.
Szerintem az, hogy 15M-ért újat veszel, vagy bepróbálkozol egy ˇjó állapotú használttal" az úgyis a lehetőségeken áll vagy bukik. Ha lesz 15M-m, akkor úgyis újat veszek, mert nem bízok más levedlett dolgaiban, hány "jól karbantartott" gépet láttam már, amit szigszalag tartott össze, de a gazdája valóban meg volt győződve róla, hogy Ő aztán mindent megadott a gépének, amit csak lehet. Olyan mértékű agyi zavarokat láttam már, hogy el sem lehet mondani.
Olyan helyre nem viszem az autóm, ahol nem állhatok mellette a karbantartás alatt. Ha nem állhatok ott az új autóm mellett, akkor az új autóm se fog márkaszervízbe járni!!!
Szerk: 4-5-6M bukta az új autón nem fáj annyira, ha 10 évig használod utána. Ha kevesebb évig nyűzod, akkor durvább lesz az éves értékcsökkenés, bár elég különbözőek lehetnek a havi bevételeink ....
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 10. szerda, 20:55