státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 22:19


[quote="anubisz"]
viktor írta:
YouTube videó

Már ismerjük ezt a videót, Most keress olyan BMW amibe 400 fokon ég az olaj. Ennyi erővel 1000 fokra is felmelegithete volna.


Így van.
Marhajó videó , csak semmi értelme. Nem életszerű.
Nincs motor amiben 40 percig 400 C°-os olaj van...
Általában 100 C körül van az olaj hőmérséklete, nagy terhelésnél 150 C körül, ráadásul keringetve , hűtve van folyamatosan.
( Mondom ezt pártatlanul a videóban szereplő olajok gyártmányát illetően. )



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 22:13


[quote="viktor"]
YouTube videó

Már ismerjük ezt a videót, Most keress olyan BMW amibe 400 fokon ég az olaj. Ennyi erővel 1000 fokra is felmelegithete volna.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 17:37

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 16:40


tbadzs írta:
Milan írta: "De persze minden s@@@@@j elsőre a szervízkönyvet kéri használtautó vételnél ...."

Én is pont ilyen vagyok.
Akárhányat megnéztem amikor vettem mindben vissza volt tekerve az óra, meg Olasz, meg Francia stb...
A szervizkönybe nem csak a márkaszervizben írnak, jegyzetelnek.
De ha nincs, akkor eleve hogyan higgye el az ember hogy tényleg annyi km van benne és
tényleg le volt-e cserélve az olaj és a szűrők időben?


szia, jófogáson 5 eFt-ért lehet venni német nyelvű, kitöltetlen bmw szervizkönyvet, csak úgy kérdezem, hogy ha van akkor elhiszed ami benne van? nem ugyanott tartunk, mintha nem lenne?



Anno faterom új autókat szállított ki szalonokba, ő 10 papírt említett a szervizkönyv darabjáért.
Az enyémhez is +van minden papír "labanciából" 189ezerig vezetve, de nem foglalkoztam vele csak a technika állapotára figyeltem.



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. július 11. csütörtök, 23:38


Nem egészen, mert azt ki lehet szúrni ha kamu, és le tudod kérdezni
ha van benne több tulajdonos is és több szerviz bejegyzés.
Az enyémben is 2005-ig német bejegyzések és bélyegzők vannak, utána magyar.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. július 11. csütörtök, 15:34


Milan írta: "De persze minden s@@@@@j elsőre a szervízkönyvet kéri használtautó vételnél ...."

Én is pont ilyen vagyok.
Akárhányat megnéztem amikor vettem mindben vissza volt tekerve az óra, meg Olasz, meg Francia stb...
A szervizkönybe nem csak a márkaszervizben írnak, jegyzetelnek.
De ha nincs, akkor eleve hogyan higgye el az ember hogy tényleg annyi km van benne és
tényleg le volt-e cserélve az olaj és a szűrők időben?


szia, jófogáson 5 eFt-ért lehet venni német nyelvű, kitöltetlen bmw szervizkönyvet, csak úgy kérdezem, hogy ha van akkor elhiszed ami benne van? nem ugyanott tartunk, mintha nem lenne?



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. július 11. csütörtök, 13:00


"De persze minden s@@@@@j elsőre a szervízkönyvet kéri használtautó vételnél ...."

Én is pont ilyen vagyok.
Akárhányat megnéztem amikor vettem mindben vissza volt tekerve az óra, meg Olasz, meg Francia stb...
A szervizkönybe nem csak a márkaszervizben írnak, jegyzetelnek.
De ha nincs, akkor eleve hogyan higgye el az ember hogy tényleg annyi km van benne és
tényleg le volt-e cserélve az olaj és a szűrők időben?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 20:50


dbtibi írta:
zoliika írta:
jons írta:
Tano írta: Ismét egy tanulságos cikk a Totalcaron.


Igen! Nagyon tetszett a cikk. 10-12 ezrenként cserélt olajból még nem származott baj sosem.



Nagyon jó cikk!Itt jön az aggodalmam........aki megteheti,hogy új Bmw-t vesz ,garancia bla-bla 30e km-s szervizek,ami lent leírtak alapján talán nem a legegészségesebb 200-250e km-el eladja aztán ....Szóval értitek?Sokszor felteszem magamnak a kérdést.Jó-jó ez az autó bevált,de ha le kell majd cserélnem.Akkor vegyek egy használtat a maga 30e km-s szervízintervallumával?És az az 30e km-s szervíz sokszor félig lecserélt olajjal?(Walliszos technológia)Vagy vegyek egy újat 15m huf-ért és azonnal bukok 4 millát


A cikk tényleg nagyon jó.
Sokaktól hallottam hogy nem volt lecserélve az olaj a márkaszervízben, persze ez valami hibánál jött ki, mikor már nem a márkaszervízbe vitte az ember az autót, hanem egy jobb féle szerelőhöz. Jártunk már így több céges Ducatoval, Jumperrel, kollegám Skoda Fabia-val. Mi a céges autókba is magunk vesszük az olajat(és a többi alkatrészt) és visszük saját szerelő ismerőshöz aki bevált, márkaszervízt hírből sem lát az autó mióta nem garis, még a főnököm új A8-a sem.


De persze minden s@@@@@j elsőre a szervízkönyvet kéri használtautó vételnél ....
A második pedig az, hogy ha valaki a bűvös 100-200e közt eladja az autóját és már az elején is így tervezte, az miért is foglalkozna az olajcserével? Azt a km-t étolajjal is letudják ezek a gépek.

Szerintem az, hogy 15M-ért újat veszel, vagy bepróbálkozol egy ˇjó állapotú használttal" az úgyis a lehetőségeken áll vagy bukik. Ha lesz 15M-m, akkor úgyis újat veszek, mert nem bízok más levedlett dolgaiban, hány "jól karbantartott" gépet láttam már, amit szigszalag tartott össze, de a gazdája valóban meg volt győződve róla, hogy Ő aztán mindent megadott a gépének, amit csak lehet. Olyan mértékű agyi zavarokat láttam már, hogy el sem lehet mondani.

Olyan helyre nem viszem az autóm, ahol nem állhatok mellette a karbantartás alatt. Ha nem állhatok ott az új autóm mellett, akkor az új autóm se fog márkaszervízbe járni!!!

Szerk: 4-5-6M bukta az új autón nem fáj annyira, ha 10 évig használod utána. Ha kevesebb évig nyűzod, akkor durvább lesz az éves értékcsökkenés, bár elég különbözőek lehetnek a havi bevételeink ....



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 10. szerda, 20:55

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 14:04


zoliika írta:
jons írta:
Tano írta: Ismét egy tanulságos cikk a Totalcaron.


Igen! Nagyon tetszett a cikk. 10-12 ezrenként cserélt olajból még nem származott baj sosem.



Nagyon jó cikk!Itt jön az aggodalmam........aki megteheti,hogy új Bmw-t vesz ,garancia bla-bla 30e km-s szervizek,ami lent leírtak alapján talán nem a legegészségesebb 200-250e km-el eladja aztán ....Szóval értitek?Sokszor felteszem magamnak a kérdést.Jó-jó ez az autó bevált,de ha le kell majd cserélnem.Akkor vegyek egy használtat a maga 30e km-s szervízintervallumával?És az az 30e km-s szervíz sokszor félig lecserélt olajjal?(Walliszos technológia)Vagy vegyek egy újat 15m huf-ért és azonnal bukok 4 millát


A cikk tényleg nagyon jó.
Sokaktól hallottam hogy nem volt lecserélve az olaj a márkaszervízben, persze ez valami hibánál jött ki, mikor már nem a márkaszervízbe vitte az ember az autót, hanem egy jobb féle szerelőhöz. Jártunk már így több céges Ducatoval, Jumperrel, kollegám Skoda Fabia-val. Mi a céges autókba is magunk vesszük az olajat(és a többi alkatrészt) és visszük saját szerelő ismerőshöz aki bevált, márkaszervízt hírből sem lát az autó mióta nem garis, még a főnököm új A8-a sem.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 13:57


jons írta:
Tano írta: Ismét egy tanulságos cikk a Totalcaron.


Igen! Nagyon tetszett a cikk. 10-12 ezrenként cserélt olajból még nem származott baj sosem.



Nagyon jó cikk!Itt jön az aggodalmam........aki megteheti,hogy új Bmw-t vesz ,garancia bla-bla 30e km-s szervizek,ami lent leírtak alapján talán nem a legegészségesebb 200-250e km-el eladja aztán ....Szóval értitek?Sokszor felteszem magamnak a kérdést.Jó-jó ez az autó bevált,de ha le kell majd cserélnem.Akkor vegyek egy használtat a maga 30e km-s szervízintervallumával?És az az 30e km-s szervíz sokszor félig lecserélt olajjal?(Walliszos technológia)Vagy vegyek egy újat 15m huf-ért és azonnal bukok 4 millát

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 08:44


úgyvan

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 22:37


Tano írta: Ismét egy tanulságos cikk a Totalcaron.


Igen! Nagyon tetszett a cikk. 10-12 ezrenként cserélt olajból még nem származott baj sosem.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 21:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 06:47


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:

Örök téma ez a gyári olajat igen vagy sem...
Senkivel nem akarok vitatkozni a témában, még csak befolyásolni sem akarok senkit csak leírom a véleményem , tapasztalatom.
Több mint 15 éve foglalkozok alkatrésszel és kenőanyagokkal is.
A gyári olajat azért lehet sok helyen venni mert igény van rá és azért olcsó mert verseny van a piacon. Ilyen egyszerű. Hamisítványt még nem láttam, szerintem azok terjesztik a rémhírt akik csak viszonylag drágábban tudják adni, így meg kell magyarázni, hogy a konkurencia miért olcsóbb...
Egyébként saját , családi és ügyfélkörben a sokat emlegetett 5w30 került már X6 benzin turbotól a facelift 525d-ig sok autóba ( e46 320d, e39 525d-530d, stb... ), de soha sem volt semmilyen probléma.
Hogy milyen olaj van a flakonban ? Kit érdekel? Ha a BMW adta hozzá a logóját, nevét akkor biztos jó..., nem?
Kicsit túl van misztifikálva ez az egész...
Mondom a fentieket úgy, hogy tudok adni jó áron Mobilt, Aralt, Eneost, szinte bármit az ügyfeleimnek, ( 90%-ban mégis a gyárit választják...)


értem amit írsz...
azért választják, mert ilyen egyszerűen gondolják, ahogy leírtad, mert ott a BMW logo. tudod menniyből tartana csinálnom egy hunoil flakonra BMW logo-s olajcimkét? nem sokba.
számomra ez a BMW olaj olyan dolog, hogy el lehet mondani, ki lehet hazsnáltautós odllaonrakni a képet a gyári olajról, meg leírni, hogy csak gyári BMW alkatrészekkel javítva, stb. BMW szervízbe amit láttam Castrolt tettek bele. miért nem a BMW dobozost akkor? igen valószínű abban is castrol van, de marketing miatt, akkor csak az lenne a jobb lássa a tulaj a törődést. vagy húzzak párhuzamot az egetverően szar GM olajjal? pedig attól én is jobbnak tartom.
amúgy amennyit én jrok még hunoilt is bele lehetne tölteni, ha elég bevállalós lennék
amúgy ha átlag felhazsnáló lennék nulla technikai érzékkel, valszeg én is gyári BMW olajat vennék.


Minek venni BMW-t,ha bolondok tervezik,és szar olajat adnak hozzá?


nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.

Akkor minden olaj hamis!!De nem értem,a bmw olaj miért jobban hamis?Mindegyikhez lehetne címkét csinálni.Ez alapján legjobb lenne vizet önteni,mert az tudod,hogy víz.


ez az én agyament gondolatom. de úgy gondolom leírhatom, nem kell elfogadni, meggyőzni nem fogsz. túl van ragozva

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 19:23


YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:

Örök téma ez a gyári olajat igen vagy sem...
Senkivel nem akarok vitatkozni a témában, még csak befolyásolni sem akarok senkit csak leírom a véleményem , tapasztalatom.
Több mint 15 éve foglalkozok alkatrésszel és kenőanyagokkal is.
A gyári olajat azért lehet sok helyen venni mert igény van rá és azért olcsó mert verseny van a piacon. Ilyen egyszerű. Hamisítványt még nem láttam, szerintem azok terjesztik a rémhírt akik csak viszonylag drágábban tudják adni, így meg kell magyarázni, hogy a konkurencia miért olcsóbb...
Egyébként saját , családi és ügyfélkörben a sokat emlegetett 5w30 került már X6 benzin turbotól a facelift 525d-ig sok autóba ( e46 320d, e39 525d-530d, stb... ), de soha sem volt semmilyen probléma.
Hogy milyen olaj van a flakonban ? Kit érdekel? Ha a BMW adta hozzá a logóját, nevét akkor biztos jó..., nem?
Kicsit túl van misztifikálva ez az egész...
Mondom a fentieket úgy, hogy tudok adni jó áron Mobilt, Aralt, Eneost, szinte bármit az ügyfeleimnek, ( 90%-ban mégis a gyárit választják...)


értem amit írsz...
azért választják, mert ilyen egyszerűen gondolják, ahogy leírtad, mert ott a BMW logo. tudod menniyből tartana csinálnom egy hunoil flakonra BMW logo-s olajcimkét? nem sokba.
számomra ez a BMW olaj olyan dolog, hogy el lehet mondani, ki lehet hazsnáltautós odllaonrakni a képet a gyári olajról, meg leírni, hogy csak gyári BMW alkatrészekkel javítva, stb. BMW szervízbe amit láttam Castrolt tettek bele. miért nem a BMW dobozost akkor? igen valószínű abban is castrol van, de marketing miatt, akkor csak az lenne a jobb lássa a tulaj a törődést. vagy húzzak párhuzamot az egetverően szar GM olajjal? pedig attól én is jobbnak tartom.
amúgy amennyit én jrok még hunoilt is bele lehetne tölteni, ha elég bevállalós lennék
amúgy ha átlag felhazsnáló lennék nulla technikai érzékkel, valszeg én is gyári BMW olajat vennék.


Minek venni BMW-t,ha bolondok tervezik,és szar olajat adnak hozzá?


nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.

Akkor minden olaj hamis!!De nem értem,a bmw olaj miért jobban hamis?Mindegyikhez lehetne címkét csinálni.Ez alapján legjobb lenne vizet önteni,mert az tudod,hogy víz.