dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 09. vasárnap, 20:03


Sziasztok,
kérném a véleményeteket, tapasztalataitokat olajfogyasztással kapcsolatban.

Adott egy '98-as, 318i, megtett-199000km, 7ekm-el az olajcsere után (BMW olaj 5W30 - megbízható forrásból).

6000km környékén jelezte hogy kevés az olaj(sárgán) töltöttem utána(fél litert) a nívószint megfelelő lett. Tegnap voltunk vele Pesten, tegnap visszafelé jövet is jelezte hogy kevés az olaj (flakonban maradt fél liter utánatöltés utána a hiba megszűnt).

Kérdés az hogy :

- ezek a motorok így eszik az olajat(Corsa 1.2-be nem kellett utánatöltenem soha ), nincs ezen semmi furcsa, egy BMW-s-nél mindig legyen 1flakon olaj plusszban vész esetére

- az olaj elhasználódott ennyi idő alatt, 5-6000km-ig nem írt ki hibát most jelentkezik a hiba

- 10W40-et kell kipróbálni következő olajcserénél, azt hátha nem eszi,

- ha 10W40 kellene bele akkor, milyen olaj legyen az,

- ...


Kinek milyen ötlete van, mik a tapasztalataitok ?

Köszi előre is mindenkinek,
Üdv:
Tibi

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. március 09. vasárnap, 20:07

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2014. március 08. szombat, 18:50


Sziasztok!

Én a másik oldalról közelítettem meg az olaj dolgot. Melyik adalék hogyan hat a motorra és miért. Kutakodás közben leltem ezt az oldalt, angolul tudóknak bátran ajánlom:
http://www.carbibles.com/additives.html

Ami számomra éerdekes volt a hivatkozott FORD-os motorfejlesztő infója alapján:
-Kiegészítő adalékok nagyon nem ajánlottak (pl. füstölés csökkentő turbós autóhoz)
-Szintetikus olaj a legjobb választás, szinte mindegy a gyártmány, csak feleljen meg az autóhoz előírtaknak
-Kötelezd el magad egy gyártó terméke mellett és azt használd folyamatosan. Ha kevered őket, adalékok hatásai kiolthatják egymást vagy akár kárt is okozhatnak.
-Kopás 90%-a az indításnál történik, de nem fizikai okok miatt (mint kenés hiány) !!!!! hanem a hideg környezetben keletkező és lecsapódó savas párák marásai miatt.
-indítás után 15 mp-es alapjárat helybenjárás javasolt

Ugyanez az oldal érdekes történetet írt a Castrol Magnatec-ről is, ami a gyártó miatt érdekes nem az olaj miatt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. március 08. szombat, 07:16


Én most Castrol Edge 5w-30-ast raktam bele...Remélem nem nyúltam mellé...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 08. szombat, 06:20


anubisz írta:
MattM325 írta:
anubisz írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
hil írta:
nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.

Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.

Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.





Castrol/ nem Castrol, szerintem a gyári BMW olajjal nagyon nem lehet mellényúlni, ott nem csak a minősítését, hanem a nevét is adja hozzá a gyártó. Egyébként a szaga is más mint a Castrolnak, engem a Liqui Moly-ra emlékeztet.
Az LL xx BMW minősítéshez: Egyiktől olajsár marad a motorban a másiktól nem.


Én csak BMW olajat használtam mindig, ( min 150 000km én km ennyit raktam bele ) motortisztító 150km, 13000km olaj,ilyen lett leengedés után. Benzines.


Ja, és igen szoktam olajszűrőt is cserélni, Mann


Ez olyan dolog, hogy motoröblítés után kellett volna a 150.000km-es teszt, előtte nem tudhattad, hogy mit tettek bele és milyen időközönként cserélték. Te mindig 13ezernél cserélted? Én annyira nem ismerem a BMW olajat, hogy minősíthessem, 3 alkalommal használtam, nem tűnt rossznak, de ennek ellenére mégis Mobil 1-et használok, jobban bízom benne, ez szubjektív.
Milyen motortisztítót használtál? Sokat gondolkodtam rajta én is, többen leakartak beszélni, de döntöttem. Veszek bele, lesz ami lesz. Van olyan, hogy menni kell vele ca. 200km-t, illetve alapjáraton ketyegtetni néhány percig, nem tudom melyik lehet a hatásosabb. Okozott bárminemű hibát a tisztító? Gondolom nem...


Attól nem tisztul le,ha ketyeg 10 percet, menni kell vele, vagy 150 km , én még egyszer megcsinálom, majd 15 ezernél, mert most új az olaj,aztán többször nem, mert minek. xado használtam,a 20 ml tasakot, 1 tasak/l egyszerre kel lemenni a távot, és melegen leengedni, az a 7 tasak nem nagy mennyiség, ilyen sűrű anyag, meleg olajnál kell bele önteni. Persze nem száguldoztam 200 al, de nem gyártanák, ha bajt csinálna,főleg,hogy minden olajcsere előtt javasolják.Nem hiszem,hogy sok milliókat akarnának fizetni a tönkrement motorok miatt.


Na igen, egy tizen X éves autónál meg már be sem lehetne bizonyítani, az esetleges ártalmát.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 23:04


MattM325 írta:
anubisz írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
hil írta:
nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.

Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.

Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.





Castrol/ nem Castrol, szerintem a gyári BMW olajjal nagyon nem lehet mellényúlni, ott nem csak a minősítését, hanem a nevét is adja hozzá a gyártó. Egyébként a szaga is más mint a Castrolnak, engem a Liqui Moly-ra emlékeztet.
Az LL xx BMW minősítéshez: Egyiktől olajsár marad a motorban a másiktól nem.


Én csak BMW olajat használtam mindig, ( min 150 000km én km ennyit raktam bele ) motortisztító 150km, 13000km olaj,ilyen lett leengedés után. Benzines.


Ja, és igen szoktam olajszűrőt is cserélni, Mann


Ez olyan dolog, hogy motoröblítés után kellett volna a 150.000km-es teszt, előtte nem tudhattad, hogy mit tettek bele és milyen időközönként cserélték. Te mindig 13ezernél cserélted? Én annyira nem ismerem a BMW olajat, hogy minősíthessem, 3 alkalommal használtam, nem tűnt rossznak, de ennek ellenére mégis Mobil 1-et használok, jobban bízom benne, ez szubjektív.
Milyen motortisztítót használtál? Sokat gondolkodtam rajta én is, többen leakartak beszélni, de döntöttem. Veszek bele, lesz ami lesz. Van olyan, hogy menni kell vele ca. 200km-t, illetve alapjáraton ketyegtetni néhány percig, nem tudom melyik lehet a hatásosabb. Okozott bárminemű hibát a tisztító? Gondolom nem...


Attól nem tisztul le,ha ketyeg 10 percet, menni kell vele, vagy 150 km , én még egyszer megcsinálom, majd 15 ezernél, mert most új az olaj,aztán többször nem, mert minek. xado használtam,a 20 ml tasakot, 1 tasak/l egyszerre kel lemenni a távot, és melegen leengedni, az a 7 tasak nem nagy mennyiség, ilyen sűrű anyag, meleg olajnál kell bele önteni. Persze nem száguldoztam 200 al, de nem gyártanák, ha bajt csinálna,főleg,hogy minden olajcsere előtt javasolják.Nem hiszem,hogy sok milliókat akarnának fizetni a tönkrement motorok miatt.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 22:50


anubisz írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
hil írta:
nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.

Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.

Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.





Castrol/ nem Castrol, szerintem a gyári BMW olajjal nagyon nem lehet mellényúlni, ott nem csak a minősítését, hanem a nevét is adja hozzá a gyártó. Egyébként a szaga is más mint a Castrolnak, engem a Liqui Moly-ra emlékeztet.
Az LL xx BMW minősítéshez: Egyiktől olajsár marad a motorban a másiktól nem.


Én csak BMW olajat használtam mindig, ( min 150 000km én km ennyit raktam bele ) motortisztító 150km, 13000km olaj,ilyen lett leengedés után. Benzines.


Ja, és igen szoktam olajszűrőt is cserélni, Mann


Ez olyan dolog, hogy motoröblítés után kellett volna a 150.000km-es teszt, előtte nem tudhattad, hogy mit tettek bele és milyen időközönként cserélték. Te mindig 13ezernél cserélted? Én annyira nem ismerem a BMW olajat, hogy minősíthessem, 3 alkalommal használtam, nem tűnt rossznak, de ennek ellenére mégis Mobil 1-et használok, jobban bízom benne, ez szubjektív.
Milyen motortisztítót használtál? Sokat gondolkodtam rajta én is, többen leakartak beszélni, de döntöttem. Veszek bele, lesz ami lesz. Van olyan, hogy menni kell vele ca. 200km-t, illetve alapjáraton ketyegtetni néhány percig, nem tudom melyik lehet a hatásosabb. Okozott bárminemű hibát a tisztító? Gondolom nem...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 22:01


A BMW gyári olaját nem hamisítják?Állítólag a Castrolt legjobban,illetve a liqui mollyt.Talán ebből a kettőből nincs annyi hamis,nem??


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 21:38


MattM325 írta:
nickname írta:
hil írta:
nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.

Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.

Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.





Castrol/ nem Castrol, szerintem a gyári BMW olajjal nagyon nem lehet mellényúlni, ott nem csak a minősítését, hanem a nevét is adja hozzá a gyártó. Egyébként a szaga is más mint a Castrolnak, engem a Liqui Moly-ra emlékeztet.
Az LL xx BMW minősítéshez: Egyiktől olajsár marad a motorban a másiktól nem.


Én csak BMW olajat használtam mindig, ( min 150 000km én km ennyit raktam bele ) motortisztító 150km, 13000km olaj,ilyen lett leengedés után. Benzines.


Ja, és igen szoktam olajszűrőt is cserélni, Mann

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 07. péntek, 21:39

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 21:21


nickname írta:
hil írta:
nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.

Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.

Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.





Castrol/ nem Castrol, szerintem a gyári BMW olajjal nagyon nem lehet mellényúlni, ott nem csak a minősítését, hanem a nevét is adja hozzá a gyártó. Egyébként a szaga is más mint a Castrolnak, engem a Liqui Moly-ra emlékeztet.
Az LL xx BMW minősítéshez: Egyiktől olajsár marad a motorban a másiktól nem.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 17:55


hil írta:
nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.

Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.

Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 07. péntek, 18:00

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 17:32


nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 17:29


nickname írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

és a japán technika kényes technika, ha nekik megfelel, akkor?
én inkább úgy mondanám, hogy a legtöbb japán autó gyár gyári olajbeszállítója az Eneos.
én eddig 2 embert hallottam negatívan nyilatkozni róla, az egyik egy BMW-s, akinek valószínű ki van a motorja, a másik egy off márka, hogy neki csipegeti. hát fáradt olajat, 15w-set nem fogja.
én tudom, hogy apám H Astrájába és aze nyémbe is ezt fogom rendelni.

Sziasztok!
Akkor a 3. eset az Eneos ellen: kollégám off autója nem kicsit fogyasztotta. Más olajat viszont nem
hil



erre mondtam én anno azt, V8-as BMW-s barátom autója minden olajat evett, 10w-40 castrol-tól kezdve sokfélét próbált, nem is volt csendes. betette az Eneos-t 5w-30 vagy 5w-40 már nem is tudom. a korábbihoz képest minimális az olajfogyasztás, és szépen jár a motor. azé azt meg tudjuk egy V8-as bömci moci mit tud, mert azért van azokkal is baj.



Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?



én itt nem írtam erről... már korábban leírtam sokszor, azóta szándékosan nem hozom fel. nekem nem célom meggyőzni senkit. nem kapok jutalékot. de van egy saját álláspontom, ami lehet hülyeség, de én úgy gondolom, aztán leírom. vagy elfogadja valaki, vagy nem. az már nem az én bajom. akinek megnyugvás a BMW dobozos olaj, az vegye azt. mint írtam nekem is volt ilyen most már ex BMW-s ismerős, neki a BMW dobozos olaj kellett, pont emiatt. olat rendeltem Attilán keresztül. akit megnyugtat aza tény, hogy a magnatec-en ott a BMW LL-04, hát tegye bele. én meg már nem midnent hiszek el, ami le van írva, ez emgint az én dolgom. aki elhiszi, hát tegye bele. mert egyszer beleteszi valószínű nem lesz gond. szervizekben, a nagy részében meg mindneki tudlegalább egy történetet mondani, amit vagy hallott vagy maga élt meg. le lettek ezek már írva nem ismétlem magam.

dzsoki: nem húzom nyugi

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 17:22


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

és a japán technika kényes technika, ha nekik megfelel, akkor?
én inkább úgy mondanám, hogy a legtöbb japán autó gyár gyári olajbeszállítója az Eneos.
én eddig 2 embert hallottam negatívan nyilatkozni róla, az egyik egy BMW-s, akinek valószínű ki van a motorja, a másik egy off márka, hogy neki csipegeti. hát fáradt olajat, 15w-set nem fogja.
én tudom, hogy apám H Astrájába és aze nyémbe is ezt fogom rendelni.

Sziasztok!
Akkor a 3. eset az Eneos ellen: kollégám off autója nem kicsit fogyasztotta. Más olajat viszont nem
hil



erre mondtam én anno azt, V8-as BMW-s barátom autója minden olajat evett, 10w-40 castrol-tól kezdve sokfélét próbált, nem is volt csendes. betette az Eneos-t 5w-30 vagy 5w-40 már nem is tudom. a korábbihoz képest minimális az olajfogyasztás, és szépen jár a motor. azé azt meg tudjuk egy V8-as bömci moci mit tud, mert azért van azokkal is baj.



Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?



dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 17:17


YELLOW írta:
szicsu írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
Zolee írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: A castrol magnatec 5w40 olaj jo lehet e46hoz? mi a vélemény


bele ne merd tenni. magnatec... köpet


Hali!
Tényleg csak érdeklődés szinten kérdezem, de mi a baj a magnatec-el?
Mire alapozod a véleményed?
Rossz tapasztalat esetleg? :


Sziasztok!
Kicsit bele vau..
Igazából semmi baj nincs a magnatec-el, csak nem BMW-be való!! de pl. LADA-ba tökéletes, abba én is azt rakom.




Ahha!!!
Hát jó!
Maradjunk szerintem abban hogy mindenki döntse el maga milyen elméletben hisz!
A motorolaj kérdés egy a sok sohanincsvége vitatémának, rengeteg a rémtörténet és az összeesküvés elmélet, úgyhogy a vita picit meddő!
Kár mélyebben belemenni!
Szép napot mindenkinek!



gondolom azért vagy ilyen magabiztos, mert ez jön le, mert igen tapasztalt vagy. vagy netán magnatec használó? tipikus oylan hangnem, amikor az ember nem akarja magának beismerni, hogy hát igen, szart vettem
magnatec ez nem BMW szintű olaj, de ezt írtam, és mivel ebből fogy a legtöbb, ezt hamisítják a legjobban. biztos, csak hülyék vagyunk, bár nem tudom, akkor számos, szaklap, szak weboldal miért foglalkozik a kérdéssel. biztos hülyék, kell a látohgatottság az oldalnak


Attól tartok félre értesz!
Feltettem neked egy kérdést amire hellyel közzel kaptam is választ.
Nem kell ebbe többet képzelni mint ami le van írva!
Te csak leszaroztál egy terméket aminek kíváncsi voltam a miértjeire.
Ennyi az egész!
Ha szar hát szar!
Nem érint mélyen a dolog.
Szép napot!



Ha nem jó bele,akkor miért kapta meg a BMW-től a Longlife-04 minősítést?


de qrva jó bele. hajrá tegyétek, locsoljátok bele, hisz BMW minősítéses. az ilyenek mennek el újra szavazni a jelenlegi kormányra.
részemről téma OFF, vannak akik még hisznek a mesékben.


Azért ne húzd fel magad!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 17:09


hil írta:
YELLOW írta:

és a japán technika kényes technika, ha nekik megfelel, akkor?
én inkább úgy mondanám, hogy a legtöbb japán autó gyár gyári olajbeszállítója az Eneos.
én eddig 2 embert hallottam negatívan nyilatkozni róla, az egyik egy BMW-s, akinek valószínű ki van a motorja, a másik egy off márka, hogy neki csipegeti. hát fáradt olajat, 15w-set nem fogja.
én tudom, hogy apám H Astrájába és aze nyémbe is ezt fogom rendelni.

Sziasztok!
Akkor a 3. eset az Eneos ellen: kollégám off autója nem kicsit fogyasztotta. Más olajat viszont nem
hil



erre mondtam én anno azt, V8-as BMW-s barátom autója minden olajat evett, 10w-40 castrol-tól kezdve sokfélét próbált, nem is volt csendes. betette az Eneos-t 5w-30 vagy 5w-40 már nem is tudom. a korábbihoz képest minimális az olajfogyasztás, és szépen jár a motor. azé azt meg tudjuk egy V8-as bömci moci mit tud, mert azért van azokkal is baj.