- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 20:20
Egyrészt egyetértek a hozzászólásaitokkal, de:
Adalék - nem véletlenül írtam h dúrva anyag, csak óvatosan a használatával!
Mosóolaj - ez is majdnem üzemmeleg, mivel a fáradtolaj leengedését követően azonnal beöntöd. Nyilván nem használ a motornak egy nem megfelelő olaj, de itt nincs szó használatról, kb. annyit ártasz vele a motornak, mint télen egy -20 fokos hidegindítással. A maradéktalan leengedés nagyon fontos - fel kell bakolni elöl az autót így gyakorlatilag minden kifolyik, továbbá ezért írtam h majd 1 napig csöpögtetem, de vmennyi nyilván így is marad benne. Sztem kevesebbet árt az a max. fél dl nem minőségi olaj, mint a nem megfelelően leengedett, meglehetősen koszos és elhasznált minőségi fáradtolaj.
Orsóolaj - tudtommal a leghígabb olajak egyike, mosásra - a fentiek betartása esetén - sztem tökéletesen alkalmas.
Viszont BarG megoldásánál - olajteknő levétel és tisztítás nincs jobb. Továbbá: 'A lényeg, hogy se rossz minőségű olajból, se a mosóadalékból ne maradjon abban az olajban, amivel aztán járni fogsz.'
'Bocs, de a mosóolaj nem egyenlő az orsó olajjal!' - Köszi! Tudom, sztem egyszer sem állítottam h egyenlő a kettő - csupán alternatívának írtam.