ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 14:59


YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Kaptam nagyon szép állapotu multis kormányt légzsákkal 40 ezerért bontóbol, nekem ez a 4szögü sima volt eddig bent... business Cd radiom van, mire van szükséegm h a multi gombok is működjenek? kell még valamit beszerelnem vennem? csak átvezető kábelköetegt kell vennem vagy még más kábelokat is?



megírom ide.
egy ilyen kábelre elsz szükséged, ára olyan 6500Ft




ebben benne van a multipad átvezető kábel is? avgy még az is kell? vagy az már nem kell?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 14:51


ateszka86 írta: sziasztok! Kaptam nagyon szép állapotu multis kormányt légzsákkal 40 ezerért bontóbol, nekem ez a 4szögü sima volt eddig bent... business Cd radiom van, mire van szükséegm h a multi gombok is működjenek? kell még valamit beszerelnem vennem? csak átvezető kábelköetegt kell vennem vagy még más kábelokat is?



megírom ide.
egy ilyen kábelre elsz szükséged, ára olyan 6500Ft




ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 13:19


sziasztok! Kaptam nagyon szép állapotu multis kormányt légzsákkal 40 ezerért bontóbol, nekem ez a 4szögü sima volt eddig bent... business Cd radiom van, mire van szükséegm h a multi gombok is működjenek? kell még valamit beszerelnem vennem? csak átvezető kábelköetegt kell vennem vagy még más kábelokat is?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 15. kedd, 13:34

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 13. vasárnap, 22:16


harmas írta:
csbalu írta:
hancurozo írta:
csbalu írta: Akinek esetleg nincs még multis kormánya de szeretne. Szerintem egész jó áron van légzsákkal és multival együtt. LINK


De ez akkora mint a buszok kormánya. Az E46 4 kullős multikormánya átmérőre kissebb.


Tudom nekem is az van csak bemásoltam hátha valakit érdekel.

Most néztem e-bayen lehet kapni 4 küllős újrabőrözött kormányokat multi gombokkal 100Euro körül, de aukción láttam már 50 Euroért is lejárni. Légzsákom az ugye van. Ezzel a megoldással jövök ki a legjobban, ujrabőrözött kormányom lesz és multi gombokkal + talán még a régi kormányt is el tudom adni légzsák nélkül egy kis aprópénzért. Tempomat kábel a kritikus pont de mivel elektronikai cégnél dolgozom mindenféle csatlakozót tudok rendelni különféle gyártóktól. Nem hiszem hogy a BMW szarta a spanyol viaszt és teljesen egyedi csatlakozót gyártatott a tempomatjához, biztos hogy az a csatlakozó csak valami módosított változata egy szabványosnak amit 50Ft-ért lehet rendelni a megfelelő forrásból és mondjuk egy kis "fülének" a levágásával már bele is megy a BMW helyére. (tapasztalat más autómárkáknál is így van) Nem fogok 50eurot fizetni egy kábelszettért ami 10db fél méteres egyszerű 5Ft-os vezetékből áll és 4db 50Ft-os csatlakozóból. Most egyenlőre nincs időm az üggyel foglalkozni, de ha megcsináltam a kábelt gondolom másokat is érdekelhet ez a megoldás.


Nem kell stekkerekkel bajlódnod, vezetékkel-sarukkal viszont igen. A meglévő csatlakozókba kell a megfelelő helyekre bedugni a megfelelő vezetéket. Két részből áll a móka: a kormányon belüli kis kábelkötegből (ez azért legyen meg), és az átvezető szalag-LCM-DDE közötti kábelköteg. Ez egy kb 8000Ft költség, nem biztos, h érdemes ez esetben barkácsolni. Alvázszám alapján berendeled, és ez pont az ami: tehát megfelelő hosszú, színű, megfelelő saruval.


Most járt le ebay-en egy szép gyári bőros sport multikormány lufi nélkül 45,5 euroért. A gyerek vitte volna 36.6-ért ha én nem teszek rá 45-öt és nem licitál automatikusan fölé fél euroval. Szállítás 15euro. Ki lehet fogni, na... Majd ha odakerülök a csatlakozó problémához jobban megnézem a dolgokat. Semmiképp nem kokler megoldásra gondoltam, professzinális ipari mérőberendezéseket gyártunk, megvan a célszerszám mindenhez, teljesen gyári minőséget fogok csinálni ha ráveszem magam rá. Ez ilyen villamosmérnöki buziság hogy nem adsz 8000et azért ami tudod hogy 100Ft-ba került, de gond nélkül beletankolok 60e-t egy hónapban a kocsiba az meg nem zavar... Dilis vagyok.. ennyi...

atb
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz atb

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. május 13. vasárnap, 21:22


csbalu írta:
atb írta: hali mkinek!
multikormány csere megvolt (kb. 1-2 óra), minden müxik és tuti
ja, elvileg M52-es motor, és csak egy vezetéket kellett berakni a mocivezérlő csatiba, tempomat mintha gyári lenne



És az a vezeték be van húzva gyárilag a kormányhoz vagy neked kellett végighúzni?
Hol van a mocivezérlő?


nem volt benne (6.5e-be fájt), mindennek megvan a helye, be kellett dugni, azt kész
a mocivez. a motortérben, szemből a jobb oldalon van....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 21:09


csbalu írta:
hancurozo írta:
csbalu írta: Akinek esetleg nincs még multis kormánya de szeretne. Szerintem egész jó áron van légzsákkal és multival együtt. LINK


De ez akkora mint a buszok kormánya. Az E46 4 kullős multikormánya átmérőre kissebb.


Tudom nekem is az van csak bemásoltam hátha valakit érdekel.

Most néztem e-bayen lehet kapni 4 küllős újrabőrözött kormányokat multi gombokkal 100Euro körül, de aukción láttam már 50 Euroért is lejárni. Légzsákom az ugye van. Ezzel a megoldással jövök ki a legjobban, ujrabőrözött kormányom lesz és multi gombokkal + talán még a régi kormányt is el tudom adni légzsák nélkül egy kis aprópénzért. Tempomat kábel a kritikus pont de mivel elektronikai cégnél dolgozom mindenféle csatlakozót tudok rendelni különféle gyártóktól. Nem hiszem hogy a BMW szarta a spanyol viaszt és teljesen egyedi csatlakozót gyártatott a tempomatjához, biztos hogy az a csatlakozó csak valami módosított változata egy szabványosnak amit 50Ft-ért lehet rendelni a megfelelő forrásból és mondjuk egy kis "fülének" a levágásával már bele is megy a BMW helyére. (tapasztalat más autómárkáknál is így van) Nem fogok 50eurot fizetni egy kábelszettért ami 10db fél méteres egyszerű 5Ft-os vezetékből áll és 4db 50Ft-os csatlakozóból. Most egyenlőre nincs időm az üggyel foglalkozni, de ha megcsináltam a kábelt gondolom másokat is érdekelhet ez a megoldás.


Nem kell stekkerekkel bajlódnod, vezetékkel-sarukkal viszont igen. A meglévő csatlakozókba kell a megfelelő helyekre bedugni a megfelelő vezetéket. Két részből áll a móka: a kormányon belüli kis kábelkötegből (ez azért legyen meg), és az átvezető szalag-LCM-DDE közötti kábelköteg. Ez egy kb 8000Ft költség, nem biztos, h érdemes ez esetben barkácsolni. Alvázszám alapján berendeled, és ez pont az ami: tehát megfelelő hosszú, színű, megfelelő saruval.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 17:38


hancurozo írta:
csbalu írta: Akinek esetleg nincs még multis kormánya de szeretne. Szerintem egész jó áron van légzsákkal és multival együtt. LINK


De ez akkora mint a buszok kormánya. Az E46 4 kullős multikormánya átmérőre kissebb.


Tudom nekem is az van csak bemásoltam hátha valakit érdekel.

Most néztem e-bayen lehet kapni 4 küllős újrabőrözött kormányokat multi gombokkal 100Euro körül, de aukción láttam már 50 Euroért is lejárni. Légzsákom az ugye van. Ezzel a megoldással jövök ki a legjobban, ujrabőrözött kormányom lesz és multi gombokkal + talán még a régi kormányt is el tudom adni légzsák nélkül egy kis aprópénzért. Tempomat kábel a kritikus pont de mivel elektronikai cégnél dolgozom mindenféle csatlakozót tudok rendelni különféle gyártóktól. Nem hiszem hogy a BMW szarta a spanyol viaszt és teljesen egyedi csatlakozót gyártatott a tempomatjához, biztos hogy az a csatlakozó csak valami módosított változata egy szabványosnak amit 50Ft-ért lehet rendelni a megfelelő forrásból és mondjuk egy kis "fülének" a levágásával már bele is megy a BMW helyére. (tapasztalat más autómárkáknál is így van) Nem fogok 50eurot fizetni egy kábelszettért ami 10db fél méteres egyszerű 5Ft-os vezetékből áll és 4db 50Ft-os csatlakozóból. Most egyenlőre nincs időm az üggyel foglalkozni, de ha megcsináltam a kábelt gondolom másokat is érdekelhet ez a megoldás.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 08:53


csbalu írta: Akinek esetleg nincs még multis kormánya de szeretne. Szerintem egész jó áron van légzsákkal és multival együtt. LINK


De ez akkora mint a buszok kormánya. Az E46 4 kullős multikormánya átmérőre kissebb.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 11. péntek, 22:21


Akinek esetleg nincs még multis kormánya de szeretne. Szerintem egész jó áron van légzsákkal és multival együtt. LINK

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 11. péntek, 22:18


atb írta: hali mkinek!
multikormány csere megvolt (kb. 1-2 óra), minden müxik és tuti
ja, elvileg M52-es motor, és csak egy vezetéket kellett berakni a mocivezérlő csatiba, tempomat mintha gyári lenne



És az a vezeték be van húzva gyárilag a kormányhoz vagy neked kellett végighúzni?
Hol van a mocivezérlő?

dakocoupe
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz dakocoupe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. május 11. péntek, 17:17




Helló mindenki!

Sima légzsákos traktor kormányom van és jövőhéten megyek a kör lufis multiért!Egy 99/00-es 323 ci-m van,és az lenne a kérdésem hogy mi szükséges ahhoz hogy a multi rész is üzemeljen?



atb
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz atb

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 07:48


YELLOW írta:
atb írta: hali mkinek!
multikormány csere megvolt (kb. 1-2 óra), minden müxik és tuti
ja, elvileg M52-es motor, és csak egy vezetéket kellett berakni a mocivezérlő csatiba, tempomat mintha gyári lenne



mert már elektonyos a gázod.


igen, erre magamtól is rájöttem, csak azért írtam, mert 3 üzenettel lejjebb írta be vki, hogy az M52-es még bowdenes......

üdv





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 01. kedd, 14:06


atb írta: hali mkinek!
multikormány csere megvolt (kb. 1-2 óra), minden müxik és tuti
ja, elvileg M52-es motor, és csak egy vezetéket kellett berakni a mocivezérlő csatiba, tempomat mintha gyári lenne



mert már elektonyos a gázod.

atb
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz atb

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. november 01. kedd, 13:41


hali mkinek!
multikormány csere megvolt (kb. 1-2 óra), minden müxik és tuti
ja, elvileg M52-es motor, és csak egy vezetéket kellett berakni a mocivezérlő csatiba, tempomat mintha gyári lenne



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. augusztus 15. hétfő, 08:30


bigiboj írta:
bmw320d4 írta:
bigiboj írta: Ilyen a légzsák oldala!




Venned kell egy multis légzsákot vezetékekkel együtt, a kormány maradhat. Aztán kell a multi beépítőkábel és minden működni fog, a tempomat is.

Az, hogy hány indítós a légzsák, a te esetedben lényegtelen.

MÁR LEÍRTAM ITT hogy N42, M54, M47, M57,M47N, M57N, N46 motorokhoz csak vezetékelni kell, hogy legyen tempomat.



Köszönöm a válaszodat!

Annyit jegyeznék meg, hogy nekem VIN kód alapján M52 motorom van. Ebben az esetben ez lényegtelen?

Üdv!


nem mindegy. pont ezt mondtam... szerintem M52 még bowdenes