csbalu írta:
hancurozo írta:
csbalu írta:
Akinek esetleg nincs még multis kormánya de szeretne. Szerintem egész jó áron van légzsákkal és multival együtt. LINK
De ez akkora mint a buszok kormánya. Az E46 4 kullős multikormánya átmérőre kissebb.
Tudom nekem is az van csak bemásoltam hátha valakit érdekel.
Most néztem e-bayen lehet kapni 4 küllős újrabőrözött kormányokat multi gombokkal 100Euro körül, de aukción láttam már 50 Euroért is lejárni. Légzsákom az ugye van. Ezzel a megoldással jövök ki a legjobban, ujrabőrözött kormányom lesz és multi gombokkal + talán még a régi kormányt is el tudom adni légzsák nélkül egy kis aprópénzért. Tempomat kábel a kritikus pont de mivel elektronikai cégnél dolgozom mindenféle csatlakozót tudok rendelni különféle gyártóktól. Nem hiszem hogy a BMW szarta a spanyol viaszt és teljesen egyedi csatlakozót gyártatott a tempomatjához, biztos hogy az a csatlakozó csak valami módosított változata egy szabványosnak amit 50Ft-ért lehet rendelni a megfelelő forrásból és mondjuk egy kis "fülének" a levágásával már bele is megy a BMW helyére. (tapasztalat más autómárkáknál is így van) Nem fogok 50eurot fizetni egy kábelszettért ami 10db fél méteres egyszerű 5Ft-os vezetékből áll és 4db 50Ft-os csatlakozóból. Most egyenlőre nincs időm az üggyel foglalkozni, de ha megcsináltam a kábelt gondolom másokat is érdekelhet ez a megoldás.
Nem kell stekkerekkel bajlódnod, vezetékkel-sarukkal viszont igen. A meglévő csatlakozókba kell a megfelelő helyekre bedugni a megfelelő vezetéket. Két részből áll a móka: a kormányon belüli kis kábelkötegből (ez azért legyen meg), és az átvezető szalag-LCM-DDE közötti kábelköteg. Ez egy kb 8000Ft költség, nem biztos, h érdemes ez esetben barkácsolni. Alvázszám alapján berendeled, és ez pont az ami: tehát megfelelő hosszú, színű, megfelelő saruval.