YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 19:11


anubisz írta:
Nem az a gond, hogy forr az olaj,ez nem egy dragster, hanem, hogy nem elég meleg.
Nem véletlen jelzi vissza az M3 a fordulatszámlapon, színekkel mikor meleg már az olaj, mikor lehet már terhelni a motort.
érdekes olvasmány
http://www.injektor.hu/index.j...4&akt=


a végén említi az Eneos-t... nem véletlen... minnyá fogom meghirdetem az Aral-om oszt veszek helyette Eneos-t

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 18:15


anubisz írta:
vikti írta:
anubisz írta:
vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Ez nagyon durva volt. Az a borzalmas, hogy nem minden kocsiba van. Tőled se vennék kocsit, egy ilyen felszólalás után


Miért gonodlod ezt?? Jó legyen olajhőmérő, de akkor ez mellett legyen egy vízhőmérő is (pl.E46 M3) .
A vízfelforrásával vannak általában több gondok én úgyvélem.


Nem az a gond, hogy forr az olaj,ez nem egy dragster, hanem, hogy nem elég meleg.
Nem véletlen jelzi vissza az M3 a fordulatszámlapon, színekkel mikor meleg már az olaj, mikor lehet már terhelni a motort.
érdekes olvasmány
http://www.injektor.hu/index.j...4&akt=


Ahogy elolvastam cikket láttam ,hoyg van igazság a te állításodba, jó legyen olajhőmérő is de akkor szerintema vízről se feledkezzenek meg...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 17:59


vikti írta:
anubisz írta:
vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Ez nagyon durva volt. Az a borzalmas, hogy nem minden kocsiba van. Tőled se vennék kocsit, egy ilyen felszólalás után


Miért gonodlod ezt?? Jó legyen olajhőmérő, de akkor ez mellett legyen egy vízhőmérő is (pl.E46 M3) .
A vízfelforrásával vannak általában több gondok én úgyvélem.


Nem az a gond, hogy forr az olaj,ez nem egy dragster, hanem, hogy nem elég meleg.
Nem véletlen jelzi vissza az M3 a fordulatszámlapon, színekkel mikor meleg már az olaj, mikor lehet már terhelni a motort.
érdekes olvasmány
http://www.injektor.hu/index.j...4&akt=

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 17:28


anubisz írta:
vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Ez nagyon durva volt. Az a borzalmas, hogy nem minden kocsiba van. Tőled se vennék kocsit, egy ilyen felszólalás után


Miért gonodlod ezt?? Jó legyen olajhőmérő, de akkor ez mellett legyen egy vízhőmérő is (pl.E46 M3) .
A vízfelforrásával vannak általában több gondok én úgyvélem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 16:40


vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Ez nagyon durva volt. Az a borzalmas, hogy nem minden kocsiba van. Tőled se vennék kocsit, egy ilyen felszólalás után

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 14:45


troooger írta:
vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.

A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Télen is tudj vigyázni a motorra. Ugye ha hideg a motor nincs meg a kellő kenés, jobban kopik. a víz hőfok hiába megy fel, mert az olaj lassabban melegszik.

Jah,ebben lehet valami,de ha pl a termosztatommal van a gond akkor attól független az olaj bemelegedhet nem ? És a víz meg nemmegy fel és akkoris csak jobban kopik a motor.


troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 13:48


vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Télen is tudj vigyázni a motorra. Ugye ha hideg a motor nincs meg a kellő kenés, jobban kopik. a víz hőfok hiába megy fel, mert az olaj lassabban melegszik.


vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 13:42


jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


státusz jegember

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 16:17


Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 15:49


jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )

státusz jegember

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 15:28


vivaladiesel írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Bp mellett és Nyíregyházán tudnék ajánlani egy-egy mestert akit megkereshetnél ezzel a terveddel. (vízhőfok óra)
Ha kivitelezhető valamilyen formában akkor biztosan megoldják.


BP és környéke jól hangzik...

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 15:10


jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Bp mellett és Nyíregyházán tudnék ajánlani egy-egy mestert akit megkereshetnél ezzel a terveddel. (vízhőfok óra)
Ha kivitelezhető valamilyen formában akkor biztosan megoldják.


státusz jegember

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 14:38


vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 14:16


Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


státusz jegember

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 14:11


Sziasztok, nem 100%-ban ide illik a hozzászólásom, de ez a téma áll legközelebb az enyémhez és a rendszer új témát nem enged létrehozni

Segítséget szeretnék kérni abban, hogy miként tudnék a "régi" 1-esbe vízhőfok mérőt (meg még mást is) tenni. Több ötlet is felmerült bennem, de gondoltam előbb rákérdezek, hátha valakinek van tapasztalata ebben.

Az egyik megoldás, hogy a computer-ből előcsalogatom a vízhőfokot. Ezzel az a bajom, hogy körülményes, és nem jó mindig ezzel "bohóckodni".

A másik, hogy találtam OBD csatira Bluetooth egységet, ami az Android/Iphone/akármilyen oprendszerre letölthető programmal "beszélget" így ott meg lehet jeleníteni mindenféle adatot. Ezzel is az a bajom, hogy kicsit körülményes, csak ezért minden alkalommmal a telefont elővenni, rögzíteni.

A harmadik, hogy lehet kapni műszereket, ami a szellőzők helyére betehető, de ezt elvetettem, mert 500 EUR körül van az ára.

A negyedik és szerintem legjobb, hogy a számomra tetsző műszereket (víz, turbo, olaj) a hamutartó helyére rögzítem. Szerintem ez lenne az igazán jó megoldás.
Kerestem ehhez létező modult a hamutartó helyére, ami órák befogadására alkalmas (értsd egy szépen méretre elkészített műanyagdarab), de nem találtam.
Gondoltam elkészítem magam, de erről hamar letettem, mivel sosem fogom tudni házilag olyan szépre megcsinálni, mint ha gyári lenne.
Illetve az a gondolat ugrott be, hogy veszek egy bontott hamutartót "leragasztom", hogy ne lehessen kinyitni és ebbe belevágom az órák helyét és beteszem az órákat. Egyelőre én ezt a megoldást látom a legkönnyebben és legköltséghatékonyabban kivitelezhetőnek.

Szeretném kérni a segítségeteket, véleményeteket!