![hil](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/1651/1651_1409861070759_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 318i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2019. augusztus 23. péntek, 14:55
YELLOW írta:konkolyd írta:hil írta: Sziasztok,
nem tudja valaki, hogy az N42B20 motornál a VVT excenter szenzor cseréhez le kell venni a vezérlés lánckerekét, vagy anélkül is kivehető az? Sok videót, leírást megnéztem, de nem derült ki ez.
Előre is köszi a válaszokat: hil
elvileg nem kell levenni, ki kell jönnie felfelé...
https://www.pelicanparts.com/B...lacing.htm
megnézted a képeket rendesen?
a scatlakozás lejön, de a képen is jól látszik, hogy a szelepfedelet le kell venni, mert maga a szenzor 2db csavarral a hengerfejre van fogatva.![]()
Köszi a válaszokat, ezt a leírást (pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/FUE) én is néztem, de hallottam olyat, hogy le kell venni, ezért kérdeztem. A csavarokat egyértelmű, hogy ki lehet szedni, de a besüllyesztett érzékelő részbe megy bele a mágnes rotor, arról tengely irányban kell lehúzni a szenzort, ami nem biztos, hogy kifér a lánckeréktől. Ez a leírás nem N42 motorról szól, mert azon a csatlakozó oldalra nyúlik ki, a képeken pedig függőlegese áll és nagyon más a alakja. Y: nem kettő, hanem 3 db csavar fogja, az egyértelmű, hogy a szelepfedél is leszedős.
Bye: hil
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. augusztus 23. péntek, 15:06