csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 12:41


YELLOW írta:
srac25 írta:
srac25 írta:
YELLOW írta:
srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.


Eddig a vmvare 10-et próbáltam most szedem le a 7-et hátha az jó

A 7-es jó a gépen csak beállítási probléma van (meg hőfok )



az a baj, hogy a VMWare nem támogat minden fajta procit. nem az op rendszer a baj, hanem a proci nem kompatibilis. nekem semmilyen VMWare-rel sem jó. vagy venni kell egy olyan lapitopot, amiben támogatott proci van, vagy más program kell. esetleg meg kell próbálni egymásik virtuális gép emulátort.


VMWare-hez van egy patch amivel támogatja a "nem kompatibilis" procikat is. Nekem Workstation 9-hez van! (de még nem kellett használnom). Ha gondoljátok lövök róla egy dropbox linket ha kell valakinek!

VMware Unlocker - Hardware Virtualization Bypasser

Ilyen néven találtok hozzá neten is Patch-et! Spóroltam Nektek egy új laptopot (habár ezt én is az után tudtam meg hogy vettem egy "új" laptopot





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. október 18. szombat, 12:48

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 12:12


srac25 írta:
srac25 írta:
YELLOW írta:
srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.


Eddig a vmvare 10-et próbáltam most szedem le a 7-et hátha az jó

A 7-es jó a gépen csak beállítási probléma van (meg hőfok )



az a baj, hogy a VMWare nem támogat minden fajta procit. nem az op rendszer a baj, hanem a proci nem kompatibilis. nekem semmilyen VMWare-rel sem jó. vagy venni kell egy olyan lapitopot, amiben támogatott proci van, vagy más program kell. esetleg meg kell próbálni egymásik virtuális gép emulátort.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 10:43


srac25 írta:
srac25 írta:
YELLOW írta:
srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.


Eddig a vmvare 10-et próbáltam most szedem le a 7-et hátha az jó

A 7-es jó a gépen csak beállítási probléma van (meg hőfok )



Miért nem csináltok 2 partíciót a gépen, az 1iken megy egy windows xp az összes diag programmal a másik partíción pedig a mindennapokban használatos win7 vagy win8. Indulásnál frankón ki lehet választani melyik induljon el, megcsinálja magának a Windows azt a boot menüt. Nekem is ez volt az alapkoncepció, aztán VMware lett a vége. Olvastam pár helyen, hogy az NCSExperthez sem kell WinXP, elég neki az is hogy XP módban indítod el (állítólag!).
A nagyobb parák a frissítéssel, meg net eléréssel csak a VW csoport programjainál voltak/vannak, mert ott használhatatlanná tette az ODB adaptert, ha kapott netet és befrissült a progi.

srac25
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz srac25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 20:29


srac25 írta:
YELLOW írta:
srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.


Eddig a vmvare 10-et próbáltam most szedem le a 7-et hátha az jó

A 7-es jó a gépen csak beállítási probléma van (meg hőfok )



srac25
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz srac25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 17:38


YELLOW írta:
srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.


Eddig a vmvare 10-et próbáltam most szedem le a 7-et hátha az jó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 17:36


srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.

srac25
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz srac25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 17:28


Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 08:38


YELLOW írta:
krissz írta: Vettem INPA kompatibilis kábelt, felraktam az INPA-t egy régebbi xp-s laptopra.. Rádugom kocsira, látja szépen, hogy akksi és gyújtás ON, de amikor kiválasztom E46-M54 motorkódot leáll a kövi üzenettel: "IFH-0003: Data transmission to interface disturbed"
Egyszerűen nem tudom működésre bírni. Fogtam felraktam egy tök másik win7-es laptopra, rádugom, ugyanaz a hibaüzenet és nem enged tovább. Regedit, OBD driverezés stb mind volt.. Mit tegyek?

szerk: 7.-8. láb össze van forrasztva


az interfave hibája. az ilyen olcsó kábelekkel nem férsz ám hozzá mindenhez. mondjuk nekem engedi. a portnak COM1 van beállítva? vagy a környezeti változók jól lettek beállítva?


Környezeti változók alatt mit értesz? COM1 van beállítva. Sok ilyen kábelt használnak probléma nélkül, nekem persze nem megy..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 22:48


krissz írta: Vettem INPA kompatibilis kábelt, felraktam az INPA-t egy régebbi xp-s laptopra.. Rádugom kocsira, látja szépen, hogy akksi és gyújtás ON, de amikor kiválasztom E46-M54 motorkódot leáll a kövi üzenettel: "IFH-0003: Data transmission to interface disturbed"
Egyszerűen nem tudom működésre bírni. Fogtam felraktam egy tök másik win7-es laptopra, rádugom, ugyanaz a hibaüzenet és nem enged tovább. Regedit, OBD driverezés stb mind volt.. Mit tegyek?

szerk: 7.-8. láb össze van forrasztva


az interfave hibája. az ilyen olcsó kábelekkel nem férsz ám hozzá mindenhez. mondjuk nekem engedi. a portnak COM1 van beállítva? vagy a környezeti változók jól lettek beállítva?

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 21:22


Vettem INPA kompatibilis kábelt, felraktam az INPA-t egy régebbi xp-s laptopra.. Rádugom kocsira, látja szépen, hogy akksi és gyújtás ON, de amikor kiválasztom E46-M54 motorkódot leáll a kövi üzenettel: "IFH-0003: Data transmission to interface disturbed"
Egyszerűen nem tudom működésre bírni. Fogtam felraktam egy tök másik win7-es laptopra, rádugom, ugyanaz a hibaüzenet és nem enged tovább. Regedit, OBD driverezés stb mind volt.. Mit tegyek?

szerk: 7.-8. láb össze van forrasztva

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 01. szerda, 21:24

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2014. szeptember 07. vasárnap, 16:02


Sziasztok!

Nos, hil kolléga sikeresen törölte a hibaüzeneteket. Viszont talált olyan dolgokat a motorral kapcsolatban, amire azt javasolta, hogy kérdezzek meg valaki hozzáértőt, és el tudja nekem mondani mi a baj. Lehet nem fogok örülni a válaszoknak, de legalább tisztában leszek dolgokkal.
Szóval keresnék olyan személyt, akinek elküldhetem a PDF-es hibalistát e-mailban, és segíteni tud legalább megértenem, hogy mi is a baj.

Előre is köszönöm minden kedves BMW-s kolléga értékelhető közreműködését!

Atesz

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. szeptember 01. hétfő, 06:22


Atesz írta:
hil írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Remélem valaki segíteni tud rajtam. A helyzet a következő. Elszakadt a vezető oldali külső kilincs és a zár közötti bowdenem, viszont ehhez ki kellett szerelnem a légzsákot. A sikeres bowdencsere és ablakemelő javítás után, mikor összeszereltem a cuccokat, a légzsák visszajelzőm égve maradt. Sajnos nincs sem kábelem, sem programom hozzá. Valaki tudna nekem segíteni a hibakód olvasásban és törlésben? Ha igen akkor mennyibe kerülne ez a művelet? Budapestiek előnyben.

Előre is köszönöm!

Atesz

Szia!
Ha eljössz (Bp), ingyért megcsinálom. Szept 3. hetének elején megyek Veszprém felé is, bár ez lehet, hogy nagyon távoli időpont Neked
hil



Nagyon köszönöm! Holnapig Pesten vagyok, ha gondolod délután valamikor... Nekem olyan 16:00-ig jó lenne, de ha neked nem jó várok egy másik időpontra. Elég sűrűn vagyok Pesten is. Csak zavar a kis világító bigyula.


Szia! 06-70454-5834. Délelőtt kb 10-ig Bp Komjádi u, délután Zugló, nem tudom mikor érek haza. Napközben esetleg Kőbánya, Ezüstfa utca.
Hívj és megbeszéljük a helyszínt.
hil


Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2014. augusztus 31. vasárnap, 19:41


hil írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Remélem valaki segíteni tud rajtam. A helyzet a következő. Elszakadt a vezető oldali külső kilincs és a zár közötti bowdenem, viszont ehhez ki kellett szerelnem a légzsákot. A sikeres bowdencsere és ablakemelő javítás után, mikor összeszereltem a cuccokat, a légzsák visszajelzőm égve maradt. Sajnos nincs sem kábelem, sem programom hozzá. Valaki tudna nekem segíteni a hibakód olvasásban és törlésben? Ha igen akkor mennyibe kerülne ez a művelet? Budapestiek előnyben.

Előre is köszönöm!

Atesz

Szia!
Ha eljössz (Bp), ingyért megcsinálom. Szept 3. hetének elején megyek Veszprém felé is, bár ez lehet, hogy nagyon távoli időpont Neked
hil



Nagyon köszönöm! Holnapig Pesten vagyok, ha gondolod délután valamikor... Nekem olyan 16:00-ig jó lenne, de ha neked nem jó várok egy másik időpontra. Elég sűrűn vagyok Pesten is. Csak zavar a kis világító bigyula.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. augusztus 31. vasárnap, 19:36


Atesz írta: Sziasztok!

Remélem valaki segíteni tud rajtam. A helyzet a következő. Elszakadt a vezető oldali külső kilincs és a zár közötti bowdenem, viszont ehhez ki kellett szerelnem a légzsákot. A sikeres bowdencsere és ablakemelő javítás után, mikor összeszereltem a cuccokat, a légzsák visszajelzőm égve maradt. Sajnos nincs sem kábelem, sem programom hozzá. Valaki tudna nekem segíteni a hibakód olvasásban és törlésben? Ha igen akkor mennyibe kerülne ez a művelet? Budapestiek előnyben.

Előre is köszönöm!

Atesz

Szia!
Ha eljössz (Bp), ingyért megcsinálom. Szept 3. hetének elején megyek Veszprém felé is, bár ez lehet, hogy nagyon távoli időpont Neked
hil



Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2014. augusztus 31. vasárnap, 19:10


Sziasztok!

Remélem valaki segíteni tud rajtam. A helyzet a következő. Elszakadt a vezető oldali külső kilincs és a zár közötti bowdenem, viszont ehhez ki kellett szerelnem a légzsákot. A sikeres bowdencsere és ablakemelő javítás után, mikor összeszereltem a cuccokat, a légzsák visszajelzőm égve maradt. Sajnos nincs sem kábelem, sem programom hozzá. Valaki tudna nekem segíteni a hibakód olvasásban és törlésben? Ha igen akkor mennyibe kerülne ez a művelet? Budapestiek előnyben.

Előre is köszönöm!

Atesz