Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. augusztus 04. kedd, 00:07


ember84 írta: Sziasztok!
Inpát szeretném feltelepíteni,valaki el tudná küldeni a csomagot?Ezer köszönet!!


Íme.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2015. augusztus 03. hétfő, 23:19


Sziasztok!
Inpát szeretném feltelepíteni,valaki el tudná küldeni a csomagot?Ezer köszönet!!

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 23:25


YELLOW írta:
Tano írta:
papamaci199 írta: Köszi, majd bütykölök még picit vele, esetleg az inpával lehet módosítani a szervíz időtartamot? Nekem 22000kmről kezdi és szeretném lecsökkenteni


Jól mondta YELLOW, az NCS-sel tudod ezt módosítani a műszerfalban (KOMBI).


és a KOMBI nem a kivitelre vonatkozik


Rendben, köszönöm! Videók alapján nem megyek bele az NCS-s témába inkább majd keresek valakit

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 21:18


Tano írta:
papamaci199 írta: Köszi, majd bütykölök még picit vele, esetleg az inpával lehet módosítani a szervíz időtartamot? Nekem 22000kmről kezdi és szeretném lecsökkenteni


Jól mondta YELLOW, az NCS-sel tudod ezt módosítani a műszerfalban (KOMBI).


és a KOMBI nem a kivitelre vonatkozik

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 21:16


papamaci199 írta: Köszi, majd bütykölök még picit vele, esetleg az inpával lehet módosítani a szervíz időtartamot? Nekem 22000kmről kezdi és szeretném lecsökkenteni


Jól mondta YELLOW, az NCS-sel tudod ezt módosítani a műszerfalban (KOMBI).

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 21:12


papamaci199 írta:
Tano írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Van egy autocom cdp+ 2014R2-es diagom meg egy bmw inpa kábelem. Sajnos az inpát még nem sikerült beüzemelnem csak az autocomot. A kérdésem az lenne hogy, melyik diaggal lehet alaposabban kiolvasni a hibákat és az élő adatokat egy 320d 136le 20pines körcsatis bmw-ből? Érdemes e szórakoznom az inpával? (kezdő vagyok benne)


Én (és mások is) a gyári, vagyis INPA-DIS-ISTA-NCS stb. progikat ajánlom az univerzális helyett.


Köszi, majd bütykölök még picit vele, esetleg az inpával lehet módosítani a szervíz időtartamot? Nekem 22000kmről kezdi és szeretném lecsökkenteni


azt inkább NCS, DIS. az INPA inkább diag progi, értékeket olvas ki, tudsz dolgokat működtetni, de vezérlőt átírni nem lehet. legalábbis én így tudom az INPA-ról.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 16:04


Tano írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Van egy autocom cdp+ 2014R2-es diagom meg egy bmw inpa kábelem. Sajnos az inpát még nem sikerült beüzemelnem csak az autocomot. A kérdésem az lenne hogy, melyik diaggal lehet alaposabban kiolvasni a hibákat és az élő adatokat egy 320d 136le 20pines körcsatis bmw-ből? Érdemes e szórakoznom az inpával? (kezdő vagyok benne)


Én (és mások is) a gyári, vagyis INPA-DIS-ISTA-NCS stb. progikat ajánlom az univerzális helyett.


Köszi, majd bütykölök még picit vele, esetleg az inpával lehet módosítani a szervíz időtartamot? Nekem 22000kmről kezdi és szeretném lecsökkenteni


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 09:11


papamaci199 írta: Sziasztok!

Van egy autocom cdp+ 2014R2-es diagom meg egy bmw inpa kábelem. Sajnos az inpát még nem sikerült beüzemelnem csak az autocomot. A kérdésem az lenne hogy, melyik diaggal lehet alaposabban kiolvasni a hibákat és az élő adatokat egy 320d 136le 20pines körcsatis bmw-ből? Érdemes e szórakoznom az inpával? (kezdő vagyok benne)


Én (és mások is) a gyári, vagyis INPA-DIS-ISTA-NCS stb. progikat ajánlom az univerzális helyett.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 01:00


Sziasztok!

Van egy autocom cdp+ 2014R2-es diagom meg egy bmw inpa kábelem. Sajnos az inpát még nem sikerült beüzemelnem csak az autocomot. A kérdésem az lenne hogy, melyik diaggal lehet alaposabban kiolvasni a hibákat és az élő adatokat egy 320d 136le 20pines körcsatis bmw-ből? Érdemes e szórakoznom az inpával? (kezdő vagyok benne)

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 26. vasárnap, 21:22


YELLOW írta:
E36thepower írta: Sziasztok!
Szereztem pár hibakódolvasót, csak nem sikerült még működésre bírni.

Az egyik olvasó egy Bluetooth-os OBD2 amit mindenhol sóznak az emberre, a másik egy VAG-KKL USB-s olvasó. Utóbbinál már rájöttem hogy csak AUDI-VW-SEAT-SKODA specifikus szóval az kilőve. Emellé szereztem egy OBD2-20pin átalakítót.
Az autóm egy 1992-es BMW E36 318i (M40).
Viszont nem látja a diag egyetlen programon sem. Másik autóval tesztelve jól működik (2001 Citroen).

Nos szeretnék kapni egy kis segítséget, mert már nem tudok mit csinálni...
Köszönöm előre is.


nekem VAG-KKl van és működik, igaz 7-8 láb összeforrasztva. ilyen régi E36-nál még nem használtam. a 20PIN-es csatlakozót is érdemes megnézni, ha szétszedhetős, hogy jól van-e bekötve. google-n találni bekötési rajzokat.


Nekem is VAG käbel van. Semmi häzi barkäcs,läb forrasztäs,100%-os hatäsfok.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 26. vasárnap, 16:34


E36thepower írta: Sziasztok!
Szereztem pár hibakódolvasót, csak nem sikerült még működésre bírni.

Az egyik olvasó egy Bluetooth-os OBD2 amit mindenhol sóznak az emberre, a másik egy VAG-KKL USB-s olvasó. Utóbbinál már rájöttem hogy csak AUDI-VW-SEAT-SKODA specifikus szóval az kilőve. Emellé szereztem egy OBD2-20pin átalakítót.
Az autóm egy 1992-es BMW E36 318i (M40).
Viszont nem látja a diag egyetlen programon sem. Másik autóval tesztelve jól működik (2001 Citroen).

Nos szeretnék kapni egy kis segítséget, mert már nem tudok mit csinálni...
Köszönöm előre is.


Ilyen évjáratú vasnál szerintem egy ADS interéfsszel töbre mennél.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 26. vasárnap, 15:59


E36thepower írta: Sziasztok!
Szereztem pár hibakódolvasót, csak nem sikerült még működésre bírni.

Az egyik olvasó egy Bluetooth-os OBD2 amit mindenhol sóznak az emberre, a másik egy VAG-KKL USB-s olvasó. Utóbbinál már rájöttem hogy csak AUDI-VW-SEAT-SKODA specifikus szóval az kilőve. Emellé szereztem egy OBD2-20pin átalakítót.
Az autóm egy 1992-es BMW E36 318i (M40).
Viszont nem látja a diag egyetlen programon sem. Másik autóval tesztelve jól működik (2001 Citroen).

Nos szeretnék kapni egy kis segítséget, mert már nem tudok mit csinálni...
Köszönöm előre is.


nekem VAG-KKl van és működik, igaz 7-8 láb összeforrasztva. ilyen régi E36-nál még nem használtam. a 20PIN-es csatlakozót is érdemes megnézni, ha szétszedhetős, hogy jól van-e bekötve. google-n találni bekötési rajzokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1992

státusz E36thepower

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. július 26. vasárnap, 15:48


Sziasztok!
Szereztem pár hibakódolvasót, csak nem sikerült még működésre bírni.

Az egyik olvasó egy Bluetooth-os OBD2 amit mindenhol sóznak az emberre, a másik egy VAG-KKL USB-s olvasó. Utóbbinál már rájöttem hogy csak AUDI-VW-SEAT-SKODA specifikus szóval az kilőve. Emellé szereztem egy OBD2-20pin átalakítót.
Az autóm egy 1992-es BMW E36 318i (M40).
Viszont nem látja a diag egyetlen programon sem. Másik autóval tesztelve jól működik (2001 Citroen).

Nos szeretnék kapni egy kis segítséget, mert már nem tudok mit csinálni...
Köszönöm előre is.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2015. július 10. péntek, 20:58


lantika írta:
motorload írta: Hello! Vásásroltam egy BMW K+DCAN (Inpa compatible) hibaolvasót, amihez sajna az ember nem igazán adta a megfelelő vagy használható szoftvert. Van ötletetek honnan szerezhetnék be hozzá működőt? Keresgéltem, de egy értelmes linket sem találtam.


inpa


Ezer éves rapidshares linkek... Használhatatlan a legtöbb. Keress egy jó torrent oldalt, aztán töltsd le a megfelelő softwaret.

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2015. július 10. péntek, 08:40


Sziasztok!

Rendeltem egy ilyen interface-t!
http://www.aliexpress.com/item...21497.html

Ez megefelelő lesz az INPA/DIS használatához? (igaz ezt előre kellett volna megkérdezni)

Diagolni, funkciókat ki-be kapcsolni, injektort kódot beírni lenne rá szükségem!

Milyen programokra lesz az INPA-n, DIS-n felül szükségem?
a vas : E46 320d EUR3 150Le, van 16pines tégla és kör csatlakozó is az autón.

Meg akarom normálisan tanulni ezeknek a szoftvereknek a kezelését!

köszi előre is