autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tomesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. július 25. hétfő, 23:13


Üdv!
Tudna valaki segíteni honnan tudnám letölteni ezt a verziót: inpa EA-90X

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. július 09. szombat, 20:04


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Visszaolvastam a fórumban, ezért tenném most fel a kérdésemet.
Úgy tudtam a 98-as e46-omban OBD2-es csatlakozó van, de mint írtátok lehet semmit nem tudok kiolvasni kb semmit, csak OBD1-el.
Akkor most melyiket is kellene beszereznem, hogy a hibakódokat ki tudjam olvasni belőle?
Illetve ehhez az INPA nevű szoftverre lesz szükségem?


20PIN-es körcsatis kell neked. az INPA is jó hozzá.


Körcsatis?
Akkor azt a motorháztető alatti csatlakozóba kell csatlakoztatnom?
A kormányművem alatt lévő négyszögletes csatlakozó akkor nem is él? Vagy az mi?




Nekem a 2000-es 323Ci-ben van 16pin-es a kormány alatt és van 20pin-es a motortérben. A belső csatlakozóról (téglalap) csak a motor és a váltó érhető el. A külső (kör alakú) tudja a teljes körű hozzáférést.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tomesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. július 08. péntek, 22:01


Üdv!
Van egy 2002-es E46-os gépem. Az inpát szoktam használni az tökéletesen működik. megpróbáltam az NCS expertel a programozást, pár lépésig eljutok, látja a program az autót de mikor megpróbálom átírni pl: dupla villogás a vészvillogóval, kiír egy hibaüzenetet hogy lassú a kommunikáció. XP az op. rendszerem, itt már lezongoráztam mindent amit lehet de mindíg visszajön a hibaüzenet. Valakinek van valami ötlete?

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 15:15


YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Visszaolvastam a fórumban, ezért tenném most fel a kérdésemet.
Úgy tudtam a 98-as e46-omban OBD2-es csatlakozó van, de mint írtátok lehet semmit nem tudok kiolvasni kb semmit, csak OBD1-el.
Akkor most melyiket is kellene beszereznem, hogy a hibakódokat ki tudjam olvasni belőle?
Illetve ehhez az INPA nevű szoftverre lesz szükségem?


20PIN-es körcsatis kell neked. az INPA is jó hozzá.


Körcsatis?
Akkor azt a motorháztető alatti csatlakozóba kell csatlakoztatnom?
A kormányművem alatt lévő négyszögletes csatlakozó akkor nem is él? Vagy az mi?





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 14:53


bricktopm írta: Sziasztok!
Visszaolvastam a fórumban, ezért tenném most fel a kérdésemet.
Úgy tudtam a 98-as e46-omban OBD2-es csatlakozó van, de mint írtátok lehet semmit nem tudok kiolvasni kb semmit, csak OBD1-el.
Akkor most melyiket is kellene beszereznem, hogy a hibakódokat ki tudjam olvasni belőle?
Illetve ehhez az INPA nevű szoftverre lesz szükségem?


20PIN-es körcsatis kell neked. az INPA is jó hozzá.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 14:45


Sziasztok!
Visszaolvastam a fórumban, ezért tenném most fel a kérdésemet.
Úgy tudtam a 98-as e46-omban OBD2-es csatlakozó van, de mint írtátok lehet semmit nem tudok kiolvasni kb semmit, csak OBD1-el.
Akkor most melyiket is kellene beszereznem, hogy a hibakódokat ki tudjam olvasni belőle?
Illetve ehhez az INPA nevű szoftverre lesz szükségem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Luck

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 09:16


.




Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. június 27. hétfő, 09:37


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 13:33


nickname írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.


Én is még most ismerkedek ezzel az ISTA-D/P programokkal....
Az biztos, hogy nem kell neki az i7, nekem egy core2duo 2,4Ghz Dell notin fut. Az tény, hogy tényleg kell neki sok tárhely.
Az ISTA-D hibakód olvasásra/törlésre, live adatok kiolvasására, szerviz intervallumok állítására, stb használható. Ez 10-20Gb-ot foglal.
Az ISTA-P pedig az autó teljes körű programozására való. Ez kb 50-60Gb
K+DCAN kábelen keresztül csatlakozik. Lehet olyan verziót is "beszerezni" ami nem igényel VMware-t, tehát lehet standalone-ként használni, és emulálják a gépen a szükséges kapcsolódást.


köszi a válaszokat!
ez egyébként visszafelé is kompatibilis? mármint ezzel az ISTA-val lehet E46-ot is mondjuk cuccolni? mert akkor lehet megérné egy komolyabb "munkás" laptop-ba fektetni.
mert másra úgysem használnám, nem igazán szeretem a laptop-ot. mert még itthonra volna si felesleges asztali gép, de hát azt autónézés esetén nem vihetem magammal


Őszintén ha nem Tudod mi az ISTA vagy mivel kompatibilis, akkor hogy akarsz te autókat diagnosztizálni, vagy hibákat értelmezni ?

Egyébként igen komp. visszafelé is a korábbi típusokkal, értelemszerűen.


őőő nyilván te ISTA szakértőként születtél.
érdeklődöm. megnézhetek sok külföldi fórumot, videót, csak lehet félreértek valamit.
és mivel itt biztos használják páran, szerintem akkor egyértelmű, hogy itt kérdezek felőle, hátha lesz valaki, aki talán segíteni is akar vizsgálom a lehetőségeket. ha mégsem akarok autót váltani, akkor felesleges.
ha kisebb frissítésekkel az NCS, vagy INPA is használható hozzá, mondjuk kisebb programozáshoz, funkciók beállítására, akkor is felesleges.
én nem ebből élek, nyilván nem akarok vagyont költeni rá, saját használatra vagy 1-2 havernak megnézni ezt-azt felesleges.
talán erre való a fórum, hogy kérdezzen az ember, tájékozódjon. én kérek elnézést, hogy még hiszek a fórum szellemiségében, amiért tulajdonképpen van.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 10:59


YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.


Én is még most ismerkedek ezzel az ISTA-D/P programokkal....
Az biztos, hogy nem kell neki az i7, nekem egy core2duo 2,4Ghz Dell notin fut. Az tény, hogy tényleg kell neki sok tárhely.
Az ISTA-D hibakód olvasásra/törlésre, live adatok kiolvasására, szerviz intervallumok állítására, stb használható. Ez 10-20Gb-ot foglal.
Az ISTA-P pedig az autó teljes körű programozására való. Ez kb 50-60Gb
K+DCAN kábelen keresztül csatlakozik. Lehet olyan verziót is "beszerezni" ami nem igényel VMware-t, tehát lehet standalone-ként használni, és emulálják a gépen a szükséges kapcsolódást.


köszi a válaszokat!
ez egyébként visszafelé is kompatibilis? mármint ezzel az ISTA-val lehet E46-ot is mondjuk cuccolni? mert akkor lehet megérné egy komolyabb "munkás" laptop-ba fektetni.
mert másra úgysem használnám, nem igazán szeretem a laptop-ot. mert még itthonra volna si felesleges asztali gép, de hát azt autónézés esetén nem vihetem magammal


Őszintén ha nem Tudod mi az ISTA vagy mivel kompatibilis, akkor hogy akarsz te autókat diagnosztizálni, vagy hibákat értelmezni ?

Egyébként igen komp. visszafelé is a korábbi típusokkal, értelemszerűen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 06:36


Kabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.


Én is még most ismerkedek ezzel az ISTA-D/P programokkal....
Az biztos, hogy nem kell neki az i7, nekem egy core2duo 2,4Ghz Dell notin fut. Az tény, hogy tényleg kell neki sok tárhely.
Az ISTA-D hibakód olvasásra/törlésre, live adatok kiolvasására, szerviz intervallumok állítására, stb használható. Ez 10-20Gb-ot foglal.
Az ISTA-P pedig az autó teljes körű programozására való. Ez kb 50-60Gb
K+DCAN kábelen keresztül csatlakozik. Lehet olyan verziót is "beszerezni" ami nem igényel VMware-t, tehát lehet standalone-ként használni, és emulálják a gépen a szükséges kapcsolódást.


köszi a válaszokat!
ez egyébként visszafelé is kompatibilis? mármint ezzel az ISTA-val lehet E46-ot is mondjuk cuccolni? mert akkor lehet megérné egy komolyabb "munkás" laptop-ba fektetni.
mert másra úgysem használnám, nem igazán szeretem a laptop-ot. mert még itthonra volna si felesleges asztali gép, de hát azt autónézés esetén nem vihetem magammal

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 23. csütörtök, 17:41


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.


Én is még most ismerkedek ezzel az ISTA-D/P programokkal....
Az biztos, hogy nem kell neki az i7, nekem egy core2duo 2,4Ghz Dell notin fut. Az tény, hogy tényleg kell neki sok tárhely.
Az ISTA-D hibakód olvasásra/törlésre, live adatok kiolvasására, szerviz intervallumok állítására, stb használható. Ez 10-20Gb-ot foglal.
Az ISTA-P pedig az autó teljes körű programozására való. Ez kb 50-60Gb
K+DCAN kábelen keresztül csatlakozik. Lehet olyan verziót is "beszerezni" ami nem igényel VMware-t, tehát lehet standalone-ként használni, és emulálják a gépen a szükséges kapcsolódást.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. június 23. csütörtök, 07:23


nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. június 23. csütörtök, 07:06


YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. június 22. szerda, 16:52


hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra azokhoz is jó az ISTA?
THX!

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. június 20. hétfő, 14:52


kubikos2 írta: Sziasztok!

Egy 1999-es E46 318Ci-ből szeretném kiolvasni a hibakódot, mert világít a check engine lámpa. Különösebb problémát nem vettem észre az autóval kapcsolatban, de jó lenne utána járni.
Vettem egy ilyen kiolvasót:
http://autotuninghaus.com/Scan...-E85-E3109

A hozzá adott CD tele van vírussal és a BMW Scan program sem működik. A Driver Xp-n feltelepül, de a program indításakor ilyen hibát ír:
https://www.youtube.com/watch?v=FFcSPPRhTn4

Esetleg valaki tudna működő és nem vírusos programot küldeni? Vagy linket adni? Olvastam itt INPA-ról is, de azt se találok sehol.

Előre is köszönöm!


BMW Scanner 1.4. ne x64-es rendszer legyen, ne usb 3as portba dugd, meg először próbáld csatlakoztatni és utána indítani csak a programot. driver telepítés leírás. Ezzel a kábellel csak scanner progi megy. inpához k+dcan vagy vag-com kell.