hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 21:35


wizzaerr írta:

Igaz, inpa-hoz valszeg nem szükséges virtuális környezet csak nekem win7 alatt valami win32 hibaüzeneteket dobált, meg 100%-on használta a processzort, azt inkább nem tököltem vele, de biztos meg lehet oldani win7-el is...
Hil az eredeti kérdésben esetleg nem tudnál valamit segíteni?

Már nem tudom, mi volt az eredeti kérdés, most nem tudom visszanézni, mert Yellow felé a küldés nagyon lefoglalja a gépemet. Vsop biztosan tud benne segíteni!!!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 21:30


hil írta:
wizzaerr írta:

Én is szívesen segítek a telepítésben, csak valaki nekem is segítsen értelmezni a kapott dolgokat plííz!
Yellow, elsőként töltsd le a köv. oldalról az első (win/x86) virtualbox programot.
http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads

Én ezt használom vmware helyett. Ha inkább vmware-t szeretnél, akkor vsop14 vagy Jackson-t kérdezd.





Na mielőtt teljesen egymásnak estek, pontosítsuk a dolgot kicsit: az írásokban az INPA kábelről és az INPA diag progiról van/volt szó, már amennyiben jól értelmeztem Yellow írását. Ahhoz semmiféle virtuálbox nem kell. Az a DIS-hez kell, aminek telepítése nem kis mutatvány. Abban valóban az említett Jackson kell, de Tano is nagyon járatos benne, nekünk is ők segítettek nem keveset. Nélkülük nem ment volna, hiába a sok oldalas leírás.
Mivel a DIS install leírása 12Mb és 5-öt tudok küldeni, az elküldés nem fog sikerülni



Igaz, inpa-hoz valszeg nem szükséges virtuális környezet csak nekem win7 alatt valami win32 hibaüzeneteket dobált, meg 100%-on használta a processzort, azt inkább nem tököltem vele, de biztos meg lehet oldani win7-el is...
Hil az eredeti kérdésben esetleg nem tudnál valamit segíteni?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 21:27


YELLOW írta:

oda nem vagyok regisztrálva, így nem tudom letölteni. esetleg ha valakinek meglenne, akkor e-mail-ben elpattinthatná. kössz neked nem kell fáradnod, se komment írással, hogy lusta vagyok regisztrálni, meg stb dumával.
ha valaki lesz kedves majd elküldi nekem. én bizakodom.



Küldés folyamatban, 3 részletben megy a teljes leírás



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 21:25


hil írta:
wizzaerr írta:

Én is szívesen segítek a telepítésben, csak valaki nekem is segítsen értelmezni a kapott dolgokat plííz!
Yellow, elsőként töltsd le a köv. oldalról az első (win/x86) virtualbox programot.
http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads

Én ezt használom vmware helyett. Ha inkább vmware-t szeretnél, akkor vsop14 vagy Jackson-t kérdezd.





Na mielőtt teljesen egymásnak estek, pontosítsuk a dolgot kicsit: az írásokban az INPA kábelről és az INPA diag progiról van/volt szó, már amennyiben jól értelmeztem Yellow írását. Ahhoz semmiféle virtuálbox nem kell. Az a DIS-hez kell, aminek telepítése nem kis mutatvány. Abban valóban az említett Jackson kell, de Tano is nagyon járatos benne, nekünk is ők segítettek nem keveset. Nélkülük nem ment volna, hiába a sok oldalas leírás.
Mivel a DIS install leírása 12Mb és 5-öt tudok küldeni, az elküldés nem fog sikerülni



ja tényleg, az inpa nem nagy kaland

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 21:17


wizzaerr írta:

Én is szívesen segítek a telepítésben, csak valaki nekem is segítsen értelmezni a kapott dolgokat plííz!
Yellow, elsőként töltsd le a köv. oldalról az első (win/x86) virtualbox programot.
http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads

Én ezt használom vmware helyett. Ha inkább vmware-t szeretnél, akkor vsop14 vagy Jackson-t kérdezd.





Na mielőtt teljesen egymásnak estek, pontosítsuk a dolgot kicsit: az írásokban az INPA kábelről és az INPA diag progiról van/volt szó, már amennyiben jól értelmeztem Yellow írását. Ahhoz semmiféle virtuálbox nem kell. Az a DIS-hez kell, aminek telepítése nem kis mutatvány. Abban valóban az említett Jackson kell, de Tano is nagyon járatos benne, nekünk is ők segítettek nem keveset. Nélkülük nem ment volna, hiába a sok oldalas leírás.
Mivel a DIS install leírása 12Mb és 5-öt tudok küldeni, az elküldés nem fog sikerülni



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 20. hétfő, 21:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 21:07


vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Az autó vásárlása előtti állapotfelmérésen a szerelő gépre tette a vasat(inpa programot használt) és nagyjából mindent rendben talált, de elmondta hogy a 4 porlasztó közül az egyik rövidesen cserés lesz. Azóta beletettem kb 20e km-t, szerencsére szinte gond nélkül.
Időközben cseréltem amit vásárláskor is szoktak(szűrők, olaj), kitisztítottam az egr szelepet (ideje volt már) ill. tegnap a kartergáz szűrőt is. A héten a szívósor következik.
A lényeg, hogy beszereztem egy diagkábelt (vag/kkl) és feltelepítettem az inpa-t, sokat még nem foglalkoztam vele, csak csináltam 2 screenshotot (a motor alapjáraton ment). Nem sokat konyítok a dologhoz, így lenne pár kérdésem:



1. a képen a négy hengerről látok adatokat, vagy a porlasztókról, vagy mi ez?
2. mi lenne a helyes érték, és mennyi eltérés megengedett? Ha a zöld sávban mozog a mutató akkor még minden rendben?
3. van vmi leírás a neten az inpáról, hogy ne itt kérdezzek ilyen mások számára talán alap dolgokat? olyasmire gondolok amiben referenciaértékek szerepelnek...
4. gondolom fontos lenne, hogy ezeket a skálákat menet közben, gyorsításkor-lassításkor is megvizsgáljam, mert alapjáraton nincs túlságosan terhelve a motor. Vagy ne menjek sehova csak üresben állva emeljem a fordulatszámot és az elégséges?

A következő kép már valamivel egyszerűbb, úgy értem hogy a bal oldalon láthatóak a kívánt értékek. A kérdés viszont itt is adott, azaz hogy mennyi eltérés megengedett.



Vagy hagyjam a francba a skálákat és amíg nincs hiba eltárolva addig minden ok?

Előre is köszönöm a segítséget!


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.

yellow, ez egy kb 100 oldalas pdf-ben van leírva. fenn van az e39 klub oldalán


oda nem vagyok regisztrálva, így nem tudom letölteni. esetleg ha valakinek meglenne, akkor e-mail-ben elpattinthatná. kössz neked nem kell fáradnod, se komment írással, hogy lusta vagyok regisztrálni, meg stb dumával.
ha valaki lesz kedves majd elküldi nekem. én bizakodom.



de egy suttyó vagy Te. most mi van, írtál egy hülyeséget (megint) egy másik topicban, én meg viccesen válaszoltam, nem volt bennem rossz indulat, csak jeleztem, h butaságot írtál....
erre ilyeneket írsz, mikor csak segíteni akarok Neked?
én se voltam regisztrálva, de regisztráltam, mivel egyrészt le kellett tölteni hozzá a cuccokat, továbbá valszeg Jackson segítségét is fogod kérni, mint ahogy én is kértem mivel gondolom te se nagyon vagy pro vmware-ből gondolom (ahogy én sem)


Én is szívesen segítek a telepítésben, csak valaki nekem is segítsen értelmezni a kapott dolgokat plííz!
Yellow, elsőként töltsd le a köv. oldalról az első (win/x86) virtualbox programot.
http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads

Én ezt használom vmware helyett. Ha inkább vmware-t szeretnél, akkor vsop14 vagy Jackson-t kérdezd.





vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 20:32


YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Az autó vásárlása előtti állapotfelmérésen a szerelő gépre tette a vasat(inpa programot használt) és nagyjából mindent rendben talált, de elmondta hogy a 4 porlasztó közül az egyik rövidesen cserés lesz. Azóta beletettem kb 20e km-t, szerencsére szinte gond nélkül.
Időközben cseréltem amit vásárláskor is szoktak(szűrők, olaj), kitisztítottam az egr szelepet (ideje volt már) ill. tegnap a kartergáz szűrőt is. A héten a szívósor következik.
A lényeg, hogy beszereztem egy diagkábelt (vag/kkl) és feltelepítettem az inpa-t, sokat még nem foglalkoztam vele, csak csináltam 2 screenshotot (a motor alapjáraton ment). Nem sokat konyítok a dologhoz, így lenne pár kérdésem:



1. a képen a négy hengerről látok adatokat, vagy a porlasztókról, vagy mi ez?
2. mi lenne a helyes érték, és mennyi eltérés megengedett? Ha a zöld sávban mozog a mutató akkor még minden rendben?
3. van vmi leírás a neten az inpáról, hogy ne itt kérdezzek ilyen mások számára talán alap dolgokat? olyasmire gondolok amiben referenciaértékek szerepelnek...
4. gondolom fontos lenne, hogy ezeket a skálákat menet közben, gyorsításkor-lassításkor is megvizsgáljam, mert alapjáraton nincs túlságosan terhelve a motor. Vagy ne menjek sehova csak üresben állva emeljem a fordulatszámot és az elégséges?

A következő kép már valamivel egyszerűbb, úgy értem hogy a bal oldalon láthatóak a kívánt értékek. A kérdés viszont itt is adott, azaz hogy mennyi eltérés megengedett.



Vagy hagyjam a francba a skálákat és amíg nincs hiba eltárolva addig minden ok?

Előre is köszönöm a segítséget!


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.

yellow, ez egy kb 100 oldalas pdf-ben van leírva. fenn van az e39 klub oldalán


oda nem vagyok regisztrálva, így nem tudom letölteni. esetleg ha valakinek meglenne, akkor e-mail-ben elpattinthatná. kössz neked nem kell fáradnod, se komment írással, hogy lusta vagyok regisztrálni, meg stb dumával.
ha valaki lesz kedves majd elküldi nekem. én bizakodom.



de egy suttyó vagy Te. most mi van, írtál egy hülyeséget (megint) egy másik topicban, én meg viccesen válaszoltam, nem volt bennem rossz indulat, csak jeleztem, h butaságot írtál....
erre ilyeneket írsz, mikor csak segíteni akarok Neked?
én se voltam regisztrálva, de regisztráltam, mivel egyrészt le kellett tölteni hozzá a cuccokat, továbbá valszeg Jackson segítségét is fogod kérni, mint ahogy én is kértem mivel gondolom te se nagyon vagy pro vmware-ből gondolom (ahogy én sem)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 20:17


hil írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!







A 320D nem hathengeres? (nem tudom, csak sejtem, tudatlan vagyok ebben (is)) Akkor hová tűnt 2 henger?



4 hengeres, akár egy kisköbcentis benyás...



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 20:16


wizzaerr írta: Sziasztok!







A 320D nem hathengeres? (nem tudom, csak sejtem, tudatlan vagyok ebben (is)) Akkor hová tűnt 2 henger?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 20:16


vsop14 írta:
YELLOW írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Az autó vásárlása előtti állapotfelmérésen a szerelő gépre tette a vasat(inpa programot használt) és nagyjából mindent rendben talált, de elmondta hogy a 4 porlasztó közül az egyik rövidesen cserés lesz. Azóta beletettem kb 20e km-t, szerencsére szinte gond nélkül.
Időközben cseréltem amit vásárláskor is szoktak(szűrők, olaj), kitisztítottam az egr szelepet (ideje volt már) ill. tegnap a kartergáz szűrőt is. A héten a szívósor következik.
A lényeg, hogy beszereztem egy diagkábelt (vag/kkl) és feltelepítettem az inpa-t, sokat még nem foglalkoztam vele, csak csináltam 2 screenshotot (a motor alapjáraton ment). Nem sokat konyítok a dologhoz, így lenne pár kérdésem:



1. a képen a négy hengerről látok adatokat, vagy a porlasztókról, vagy mi ez?
2. mi lenne a helyes érték, és mennyi eltérés megengedett? Ha a zöld sávban mozog a mutató akkor még minden rendben?
3. van vmi leírás a neten az inpáról, hogy ne itt kérdezzek ilyen mások számára talán alap dolgokat? olyasmire gondolok amiben referenciaértékek szerepelnek...
4. gondolom fontos lenne, hogy ezeket a skálákat menet közben, gyorsításkor-lassításkor is megvizsgáljam, mert alapjáraton nincs túlságosan terhelve a motor. Vagy ne menjek sehova csak üresben állva emeljem a fordulatszámot és az elégséges?

A következő kép már valamivel egyszerűbb, úgy értem hogy a bal oldalon láthatóak a kívánt értékek. A kérdés viszont itt is adott, azaz hogy mennyi eltérés megengedett.



Vagy hagyjam a francba a skálákat és amíg nincs hiba eltárolva addig minden ok?

Előre is köszönöm a segítséget!


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.

yellow, ez egy kb 100 oldalas pdf-ben van leírva. fenn van az e39 klub oldalán


oda nem vagyok regisztrálva, így nem tudom letölteni. esetleg ha valakinek meglenne, akkor e-mail-ben elpattinthatná. kössz neked nem kell fáradnod, se komment írással, hogy lusta vagyok regisztrálni, meg stb dumával.
ha valaki lesz kedves majd elküldi nekem. én bizakodom.



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 20:02


YELLOW írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Az autó vásárlása előtti állapotfelmérésen a szerelő gépre tette a vasat(inpa programot használt) és nagyjából mindent rendben talált, de elmondta hogy a 4 porlasztó közül az egyik rövidesen cserés lesz. Azóta beletettem kb 20e km-t, szerencsére szinte gond nélkül.
Időközben cseréltem amit vásárláskor is szoktak(szűrők, olaj), kitisztítottam az egr szelepet (ideje volt már) ill. tegnap a kartergáz szűrőt is. A héten a szívósor következik.
A lényeg, hogy beszereztem egy diagkábelt (vag/kkl) és feltelepítettem az inpa-t, sokat még nem foglalkoztam vele, csak csináltam 2 screenshotot (a motor alapjáraton ment). Nem sokat konyítok a dologhoz, így lenne pár kérdésem:



1. a képen a négy hengerről látok adatokat, vagy a porlasztókról, vagy mi ez?
2. mi lenne a helyes érték, és mennyi eltérés megengedett? Ha a zöld sávban mozog a mutató akkor még minden rendben?
3. van vmi leírás a neten az inpáról, hogy ne itt kérdezzek ilyen mások számára talán alap dolgokat? olyasmire gondolok amiben referenciaértékek szerepelnek...
4. gondolom fontos lenne, hogy ezeket a skálákat menet közben, gyorsításkor-lassításkor is megvizsgáljam, mert alapjáraton nincs túlságosan terhelve a motor. Vagy ne menjek sehova csak üresben állva emeljem a fordulatszámot és az elégséges?

A következő kép már valamivel egyszerűbb, úgy értem hogy a bal oldalon láthatóak a kívánt értékek. A kérdés viszont itt is adott, azaz hogy mennyi eltérés megengedett.



Vagy hagyjam a francba a skálákat és amíg nincs hiba eltárolva addig minden ok?

Előre is köszönöm a segítséget!


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.

yellow, ez egy kb 100 oldalas pdf-ben van leírva. fenn van az e39 klub oldalán


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 18:56


wizzaerr írta: Sziasztok!

Az autó vásárlása előtti állapotfelmérésen a szerelő gépre tette a vasat(inpa programot használt) és nagyjából mindent rendben talált, de elmondta hogy a 4 porlasztó közül az egyik rövidesen cserés lesz. Azóta beletettem kb 20e km-t, szerencsére szinte gond nélkül.
Időközben cseréltem amit vásárláskor is szoktak(szűrők, olaj), kitisztítottam az egr szelepet (ideje volt már) ill. tegnap a kartergáz szűrőt is. A héten a szívósor következik.
A lényeg, hogy beszereztem egy diagkábelt (vag/kkl) és feltelepítettem az inpa-t, sokat még nem foglalkoztam vele, csak csináltam 2 screenshotot (a motor alapjáraton ment). Nem sokat konyítok a dologhoz, így lenne pár kérdésem:



1. a képen a négy hengerről látok adatokat, vagy a porlasztókról, vagy mi ez?
2. mi lenne a helyes érték, és mennyi eltérés megengedett? Ha a zöld sávban mozog a mutató akkor még minden rendben?
3. van vmi leírás a neten az inpáról, hogy ne itt kérdezzek ilyen mások számára talán alap dolgokat? olyasmire gondolok amiben referenciaértékek szerepelnek...
4. gondolom fontos lenne, hogy ezeket a skálákat menet közben, gyorsításkor-lassításkor is megvizsgáljam, mert alapjáraton nincs túlságosan terhelve a motor. Vagy ne menjek sehova csak üresben állva emeljem a fordulatszámot és az elégséges?

A következő kép már valamivel egyszerűbb, úgy értem hogy a bal oldalon láthatóak a kívánt értékek. A kérdés viszont itt is adott, azaz hogy mennyi eltérés megengedett.



Vagy hagyjam a francba a skálákat és amíg nincs hiba eltárolva addig minden ok?

Előre is köszönöm a segítséget!


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 17:47


Sziasztok!

Az autó vásárlása előtti állapotfelmérésen a szerelő gépre tette a vasat(inpa programot használt) és nagyjából mindent rendben talált, de elmondta hogy a 4 porlasztó közül az egyik rövidesen cserés lesz. Azóta beletettem kb 20e km-t, szerencsére szinte gond nélkül.
Időközben cseréltem amit vásárláskor is szoktak(szűrők, olaj), kitisztítottam az egr szelepet (ideje volt már) ill. tegnap a kartergáz szűrőt is. A héten a szívósor következik.
A lényeg, hogy beszereztem egy diagkábelt (vag/kkl) és feltelepítettem az inpa-t, sokat még nem foglalkoztam vele, csak csináltam 2 screenshotot (a motor alapjáraton ment). Nem sokat konyítok a dologhoz, így lenne pár kérdésem:



1. a képen a négy hengerről látok adatokat, vagy a porlasztókról, vagy mi ez?
2. mi lenne a helyes érték, és mennyi eltérés megengedett? Ha a zöld sávban mozog a mutató akkor még minden rendben?
3. van vmi leírás a neten az inpáról, hogy ne itt kérdezzek ilyen mások számára talán alap dolgokat? olyasmire gondolok amiben referenciaértékek szerepelnek...
4. gondolom fontos lenne, hogy ezeket a skálákat menet közben, gyorsításkor-lassításkor is megvizsgáljam, mert alapjáraton nincs túlságosan terhelve a motor. Vagy ne menjek sehova csak üresben állva emeljem a fordulatszámot és az elégséges?

A következő kép már valamivel egyszerűbb, úgy értem hogy a bal oldalon láthatóak a kívánt értékek. A kérdés viszont itt is adott, azaz hogy mennyi eltérés megengedett.



Vagy hagyjam a francba a skálákat és amíg nincs hiba eltárolva addig minden ok?

Előre is köszönöm a segítséget!


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 10. péntek, 18:32


stabil írta:
hil írta:
stabil írta: sziasztok! Megcsináltam az itt leírtakat és nekem is ki ír egy csomó mindent. De nem tudom hogy ezek a számok mit is jelentenek.Az első 364876km az pl mi mert az óra szerint 185646km van benne 5 féle km s dolgot ír ki ezek mik mit jelentenek köszi

Nem tudni milyen csomó mindent csináltál meg. Az a szám valszeg azt jelenti, hogy vásárlásnál esetleg csúnyán át lettél verve, mert ennyi a Km az autóban. Én ezért megyek diaggal autót venni, a BMW scanner nagyon alkalmas erre, igaz másra nem nagyon.



mármint a napi számláló gyujtás rá és ezeket írta ki igazából nem lényeges mert a moci vadi új benne de 1.2.3.4.5 számok után írja a kilómétereket az elsőnél volt a 364876 a 2 4462 stb


Szia!
Ne foglalkozz vele, ez semmi olyan, ami számodra fontos lehet. Ezek különböző vezérlők verziószámai, sorozatszámai, hasonlók. de NEM A VALÓS KILOMÉTER! EZ TUTI

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. december 09. csütörtök, 17:29


hil írta:
stabil írta: sziasztok! Megcsináltam az itt leírtakat és nekem is ki ír egy csomó mindent. De nem tudom hogy ezek a számok mit is jelentenek.Az első 364876km az pl mi mert az óra szerint 185646km van benne 5 féle km s dolgot ír ki ezek mik mit jelentenek köszi

Nem tudni milyen csomó mindent csináltál meg. Az a szám valszeg azt jelenti, hogy vásárlásnál esetleg csúnyán át lettél verve, mert ennyi a Km az autóban. Én ezért megyek diaggal autót venni, a BMW scanner nagyon alkalmas erre, igaz másra nem nagyon.



mármint a napi számláló gyujtás rá és ezeket írta ki igazából nem lényeges mert a moci vadi új benne de 1.2.3.4.5 számok után írja a kilómétereket az elsőnél volt a 364876 a 2 4462 stb