« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. július 27. hétfő, 22:28


Sziasztok!
Csak egy gyors kérdés: Múltkor mintha olvastam volna valamelyiktektől, hogy az olajszűrőháznál, vagy nem tudom hol, van valami visszacsapó szelep, ami meggátolja, hogy vissza follyon az olaj. Nekem szerintem kicsit sok időbe tellik, hogy indítás után elaludjon az olajnyomás visszajelző. Én legalábbis a kb.5-8mp-et sokallom. Mondjuk megfelelne, ha azonnal elaludna. Szerintem van itt valami gond. Légyszi segítsetek! Hol keressem a hibát, hogy mielőbb ki tudjam küszöbölni?

Köszönöm!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 16:58


aphaedra írta: sziasztok! van valakinek tapasztalata ezzel a termékcsaláddal kapcsoatban? próbáltátok??
http://www.restor-eu.com/restorehu/index.html

köszi

Én ezt a fajta "csodaszert anno az off autómba (konkrétan R19-es) kipróbáltam mert eleve gyűrűzés előtt állt. Ette az olajat, füstölt és akkor kezdték reklámozni eme mindent megoldó terméket. Gondoltam ha már szét kell szedni akkor teszek egy próbát. Bele is öntöttem, be is tartottam az ajánlott kilométert, stb-stb., volt is hatalmas hitem amíg nem néztem meg újra nívópálcát. Az eredmény: semmi nem változott.......... . Maradt a gyűrűzés ami többet ért mint ez a nagyon spéci cucc.
Ami szép volt az egészben, hogy mikor szét lett szedve a motor az olajteknő aljában ott volt leülve az a mikroszemcsés (talán réz) anyag aminek elméletileg be kellett volna épülnie oda ahova azt a gyártó gondolta.
Számomra ez bebizonyította és megerősítette bennem azt amit ezekről a dolgokról gondoltam .





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 16. szerda, 17:00

aphaedra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aphaedra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 15:47


YELLOW írta:
aphaedra írta:
YELLOW írta:
aphaedra írta: sziasztok! van valakinek tapasztalata ezzel a termékcsaláddal kapcsoatban? próbáltátok??
http://www.restor-eu.com/restorehu/index.html

köszi


felejtsd el a csodaszereket, ennyit hallottam róla



apu megvette és használja az ő kocsijába, nem csodaszer.
neki azonnal sokkal halkabb lett és érezhetően gyorsabb!! szóval valamit biztos tudhat!



apunak BMW-je van? gyorsabb? csak nem teljesítmény tuning
talán mert felhígult tőle az amúgy sűrű olaj...

szerk.: megint csak azt tudom mondani, ha apunak bevállt, akkor kár volt minket megkérdezni...



........... nem bmw je van .....

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 15:35


YELLOW írta:
aphaedra írta:
YELLOW írta:
aphaedra írta: sziasztok! van valakinek tapasztalata ezzel a termékcsaláddal kapcsoatban? próbáltátok??
http://www.restor-eu.com/restorehu/index.html

köszi


felejtsd el a csodaszereket, ennyit hallottam róla



apu megvette és használja az ő kocsijába, nem csodaszer.
neki azonnal sokkal halkabb lett és érezhetően gyorsabb!! szóval valamit biztos tudhat!



apunak BMW-je van? gyorsabb? csak nem teljesítmény tuning
talán mert felhígult tőle az amúgy sűrű olaj...

szerk.: megint csak azt tudom mondani, ha apunak bevállt, akkor kár volt minket megkérdezni...





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 15:27


aphaedra írta:
YELLOW írta:
aphaedra írta: sziasztok! van valakinek tapasztalata ezzel a termékcsaláddal kapcsoatban? próbáltátok??
http://www.restor-eu.com/restorehu/index.html

köszi


felejtsd el a csodaszereket, ennyit hallottam róla



apu megvette és használja az ő kocsijába, nem csodaszer.
neki azonnal sokkal halkabb lett és érezhetően gyorsabb!! szóval valamit biztos tudhat!



apunak BMW-je van? gyorsabb? csak nem teljesítmény tuning
talán mert felhígult tőle az amúgy sűrű olaj...

szerk.: megint csak azt tudom mondani, ha apunak bevállt, akkor kár volt minket megkérdezni...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 16. szerda, 15:27

aphaedra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aphaedra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 15:01


YELLOW írta:
aphaedra írta: sziasztok! van valakinek tapasztalata ezzel a termékcsaláddal kapcsoatban? próbáltátok??
http://www.restor-eu.com/restorehu/index.html

köszi


felejtsd el a csodaszereket, ennyit hallottam róla



apu megvette és használja az ő kocsijába, nem csodaszer.
neki azonnal sokkal halkabb lett és érezhetően gyorsabb!! szóval valamit biztos tudhat!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 13:52


YELLOW írta:
joko55 írta: csak annyit tennék hozzá hogy fater cége(autoszerelő cég) németből hoztak be egy kamiont(lábon) -nos ilyenkor ugye egyből olajcsere, -na hát győrnél(sz.hely győr távolság) már megkoppant a motor, -mint kiderült adalékanyag volt benne, - igen.., gyakorlatilag a szar motort is simán üzemkésszé teszi akár hosszútávra is, mitgondoltok az olajcégek miért mondják h nem lehet az olajat keverni? -nyilván azért hogy az övékét vedd.., nemeggy véleményt olvastam arról hogy nemhogynem ártott hanem simán használt az adalékanyag elég ramaty állapotú motornál is, persze ha jó a motord szetem akkor se tedd bele, hamár szétvan kopva akkor simán, -de akkor is inkább rimetet tegyél bele.


csáóó


nem is az a baj, oké lehet ilyen tisztító cuccokat használni, de kis távon, nem 20-100 km-t levezetve... az meg a másik, hogy régi autóknál ér valamit, amik még félszintetikus olajokkal mennek, és lusták leszedni a kartert.



és mellékesen arany árba mérik őket. Akinek nagyon trágya a motor azért nem tesz bele,akinek meg semmi gondja vele,azért nem tesz bele.30-40 ezerért csak az fogja bele tenni,aki el akarja adni a kocsit,gondolom ne vegyék észre hogy csörög a motor.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 13:25


joko55 írta: csak annyit tennék hozzá hogy fater cége(autoszerelő cég) németből hoztak be egy kamiont(lábon) -nos ilyenkor ugye egyből olajcsere, -na hát győrnél(sz.hely győr távolság) már megkoppant a motor, -mint kiderült adalékanyag volt benne, - igen.., gyakorlatilag a szar motort is simán üzemkésszé teszi akár hosszútávra is, mitgondoltok az olajcégek miért mondják h nem lehet az olajat keverni? -nyilván azért hogy az övékét vedd.., nemeggy véleményt olvastam arról hogy nemhogynem ártott hanem simán használt az adalékanyag elég ramaty állapotú motornál is, persze ha jó a motord szetem akkor se tedd bele, hamár szétvan kopva akkor simán, -de akkor is inkább rimetet tegyél bele.


csáóó


nem is az a baj, oké lehet ilyen tisztító cuccokat használni, de kis távon, nem 20-100 km-t levezetve... az meg a másik, hogy régi autóknál ér valamit, amik még félszintetikus olajokkal mennek, és lusták leszedni a kartert.



joko55
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz joko55

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 13:16


csak annyit tennék hozzá hogy fater cége(autoszerelő cég) németből hoztak be egy kamiont(lábon) -nos ilyenkor ugye egyből olajcsere, -na hát győrnél(sz.hely győr távolság) már megkoppant a motor, -mint kiderült adalékanyag volt benne, - igen.., gyakorlatilag a szar motort is simán üzemkésszé teszi akár hosszútávra is, mitgondoltok az olajcégek miért mondják h nem lehet az olajat keverni? -nyilván azért hogy az övékét vedd.., nemeggy véleményt olvastam arról hogy nemhogynem ártott hanem simán használt az adalékanyag elég ramaty állapotú motornál is, persze ha jó a motord szetem akkor se tedd bele, hamár szétvan kopva akkor simán, -de akkor is inkább rimetet tegyél bele.


csáóó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 12:45


aphaedra írta: sziasztok! van valakinek tapasztalata ezzel a termékcsaláddal kapcsoatban? próbáltátok??
http://www.restor-eu.com/restorehu/index.html

köszi


felejtsd el a csodaszereket, ennyit hallottam róla



aphaedra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aphaedra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 10:33


sziasztok! van valakinek tapasztalata ezzel a termékcsaláddal kapcsoatban? próbáltátok??
http://www.restor-eu.com/restorehu/index.html

köszi

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 16:54


ducati113 írta: Én eddig minden autómba raktam és nemvolt semmi gond.
Járó motornál töltöttem bele és olyan mintha ledobnánk az ékszíjat a motorról úgy felkönnyebbül a járása.
83-as Renault Alpin Turbo!!!Most generáloztam a motort és nem azét mert ette az olajat!!250.000Km gondoltam amit kapót a motor már ráfér egy átnézés.A fõtengely köszörûs megkérdezte mit akarok ezzel,meg sincs kopva! Pedig nem egyszer megfõztem a motort.
Én sokat járok rövidtávon és ezért is rakok bele.
Még nem bántam meg!Kárára nem válik a motornak.



Sok sikert hozzá, valamiben hinni kell, olyan lehet ez mint a placebó, csak meg ne ártson....
hil

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:19


Én eddig minden autómba raktam és nemvolt semmi gond.
Járó motornál töltöttem bele és olyan mintha ledobnánk az ékszíjat a motorról úgy felkönnyebbül a járása.
83-as Renault Alpin Turbo!!!Most generáloztam a motort és nem azét mert ette az olajat!!250.000Km gondoltam amit kapót a motor már ráfér egy átnézés.A fõtengely köszörûs megkérdezte mit akarok ezzel,meg sincs kopva! Pedig nem egyszer megfõztem a motort.
Én sokat járok rövidtávon és ezért is rakok bele.
Még nem bántam meg!Kárára nem válik a motornak.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 20:46


Ezeket az adalélokat úgy reklámozzák, hogy pl az USA hadserege is alkalmazza. Ha teljesen elment az olaj a motorból, még akkor is megmarad a kenõ hatása. Az a baj ebben, hogy háborús körülmények között ilyen extrém esetben valóban jól jöhet, pl. olaj nélkül is elmegy a sokmilliós tank a veszélyes területrõl, tehát az ember és a milliós érték kimenekül, de azt már nem írják sehol, hogy milyen áron. A motorcsere kijár mindenképpen. Na most kérdezem, hogy Te mint normál felhasználó, szoktál-e évente motorgenerált vagy motorcserét végezni, bírja-e ezt a pénztárcád??? Ugyanis ott, ahova ezt szánták, függetlenül attól, hogy milyen állapotban van a motor, bizonyos idõközökben (lehet, hogy nem egy év) a teljes felújítást elvégzik. Pl: a repülõgép hajtómûveknek is meg van adva az üzemórája, amit ha teljesít, akkor teljes ipari szintû nagyjavítás következik, de, hogy nem repül tövább, az biztos (magyar országon sem). Ugyenez igaz a légcsavarra is, pedig az ember azt gondolná, hogy nincs azon semmi, ami tönkre mehetne.
Na ezek után döntse el mindenki maga, hogy tesz-e akármilyen adalékot is a motorolajhoz. Én biztosan nem.
hil

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 18:43


A roil a honlapjuk szerint halogénezett szénhidrogéneket tartalmaz. Ez nagyon jól tapad a fém felületekre, az elsõdleges kopáscsökkentõ hatása kiváló. De magas hõmérsékleten elbomolva sav keletkezik belõle, ami hosszú távon széteszi a motort. Minél melegebb van egy motorban, annál gyorsabban. Nagy literteljesítményû, turbós motorba semmiképp nem tenném, mert azokban meleg van, kis fordulatú, kisebb teljesítményû motorokba jó lehet.
Megjegyzendõ, hogy a motorolajok adalékainak elsõ generációja voltak a halogénes adalékok, ezeket cserélték le legelõször. Vajon miért?!

« előző12következő »