Tyetyi írta:
Elnézést a kései reakcióért ,de a céges papírmunka elvette az eszemet.
A topic eredeti témáját kommentelném: Valóban az a szép ha valakinek külön komplett kereke van minden szezonra, de ez nem kötelező.Ha hozzáértők szerelik normális szerelőgéppel akkor -igaz nehezebben mint a hagyományos abroncsot-de különösebb hókuszpókusz nélkül sérülésmentesen lehet szerelni az RFT-t is. Ott kezdem hogy ha én állok neki akkor megpróbállak lebeszélni a nyomásellenőrző nélküli használatról. Hiába nem észrevehető a defekt egy ilyen guminál, de a vezetési biztonságot szélsőséges esetekben befolyásolja hogy milyen a nyomás van benne. Az én ismereteim szerint : defekt esetén 80km-t 80km/h-val maximum. A sérülések amik a képeken vannak szvsz a nem szakszerű szerelés következményei. A peremet egy lecsúszó szerelővas szakította le (leszerelésnél), a gumi belső oldalán tapasztalható repedést -ha tényleg nem volt vele gond előtte- a lenyomáskor lecsúszó lenyomófej okozta. Azt azért hozzátenném hogy én is csináltam olyan autót, hogy ha nem állok meg beszélgetni a tulajjal akkor teljesen elkerüli a figyelmemet egy a gumi belső oldalán levő dudor, ami belülről ugyanilyen szakadás miatt keletkezett....nála kátyú okozta. Probléma az hogy sokan úgy dolgoznak a gumisoknál hogy szakmai gyakorlatuk az alap feladatokra terjed csak ki, de egy nagyobb esetleg extrém méretű kerék szerelése-vagy mint látjuk egy defekttűrő- már megfogja, és nem képes szakszerűen dolgozni. Az hogy több szerelővassal dolgoznak még nem azt jelenti hogy nem szakszerű amit csinálnak, amíg tudják hogy mit csinálnak. Nem mindenki tud meg a szerelőgépre több százezer forintos kiegészítőket vásárolni, ilyenkor van az hogy 2 vagy 3 szerelővassal kell rásegíteni. De ez nem kókányolás hanem egy egyszerűbb megoldás.
Nem kell a szerelésért a szakszervizbe menni, ott ugyanilyen emberek dolgoznak általában még kevesebb gyakorlattal (tisztelet a kivételnek). Egy olyan szerelőt kell keresned akinek van megfelelő gyakorlata és nem 3 szerencsétlen szerelget potom pénzért hanem ő maga.Azt hogy ezt az emberkét hol találod nem tudom de keresd és meglesz
Azt azért leszögezem,hogy a gumikat minden esetben előtte le mosva tisztítva,megvizsgálva,át törölgetve teszem el a garázsba.Azért azt csak nem gondolja senki hogy így vittem a gumishoz,és ezt még ő se venné észre hogy így szét van repedve
Még annyit hogy az ólmokat se nagyon tudja senki normálisan felrakni,hogy csinálják nem értem,de rendszeresen le potyognak, volt hogy centír után már 1 héttel nem volt a felnin 1 ólom sem. Ha azt vesszük menyiért centíroznak 1 gumit, ki lehet számolni,ha 2-3 havonta ez miatt kezdhetem mindig újra.Lusták meg tisztítani a felnit rendesen fel ragasztás előtt.